Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Ketju on omasta kelpaamattomuudestaan hyveen tehneiden itkupotkuraivareita täynnä. Ette te koskaan ole olleet siinä asemassa, että olisitte voineet valita kumppania, niin kiukun ymmärtää.
Minä tiedän yhden naisen millä on herpes alapäässä ja näyttää miehille kelpaavan.
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Joo, on se. Ite oon neitsyt, ja jos olisin kiinnostunu alottaa seurustelun, nii vaatisin et nainen olis myös neitsyt. Mut koska mies ei saa kysyy naisen seksikumppanien määrää, koska epätasa-arvo, nii en nää mitää syytä seurustelulle. Yksinki on pärjänny tähä asti. :) Naiselle ei oo mitää tarvetta, ku en haluu lapsii.
Kun siis jossain vaiheessa kohtaat naisen, jonka kanssa sinulla on hyvä olla ja tunnet itsesi rakastetuksi, niin sinä jätät tilaisuuden väliin, jos nainen on ehtinyt seurustella ennen sinua? Voi poikarukka, sinulla tulee pitkä loppuelämä yksin, jopa 70 vuotta. Älä nyt ammu itseäsi jalkaan noilla periaatteillasi.
Eli miehel ei saa olla kriteerejä naiselle? Kaikki pitäs kelpuuttaa… Tämä selvä.
Luepa nyt ihan ajatuksen kanssa mitä kirjoitin. Tapaat naisen, huomaat viihtyväsi hänen kanssaan ja hän sinun kanssa. Sitten jossain vaiheessa nainen kertoo, että hänellä on ollut muutaman vuoden parisuhde nuorempana. Sinäkö siinä vaiheessa sanot naiselle, että sori, tämä tapailu loppuu nyt tähän. Ihan varmasti sinä mietit tulevaisuudessa, että oliko tuo hyvä veto.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat sitten huonoitsetuntoista ja vihamielistä kansaa. Minkään muun maan miehet eivät vihaa omanmaalaisiaan naisia yhtä paljon, kuin suomalaiset miehet.
Eivät venäläiset tai puolalaisetkaan miehet hauku omanmaalaisiaan naisia, vaikka heillä saattaakin jossain päin maailmaa olla hieman kyseenalainen leima.
No eikö sitten kannattaisi muuttaa ulkomaille täältä perähikiästä? Pakistan, Intia tai Jemen olisi varmaankin naisten kunnioituksessa maailman kärkimaita? Nyt vaan laukkua pakkaamaan....
Nytkö täällä naiset suuttuivat, kun eivät ole haluttuja useiden seksikumppanien takia? Mitä väliä valitsette vaan sitten ne miehet keitä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ollut kautta aikojen tapana kontrolloida naisten kehoja ja sek suaalisuutta. Sama vanha tapa näkyy vahvana myös tässä ketjussa. JA BLAABLAABLAA...
En ymmärrä mitä ihmeen "kontrollointia" tässä taas on. Oletan vaimoltani samoja arvoja kuin itseltäni. Jos vaimoehdokas tykkää n*ssia kaikkea liikkuvaa, niin siitä vain. Pysyvään parisuhteeseen en tällaisen kanssa kuitenkaan ryhdy.
Ei siinä ole mitään kontrollia, en vain arvosta ihmistä jonka itsetunto on mitattavissa kumppanien määrällä.
Kyse ei ole vain SINUSTA, vaan laajemmasta yhteiskunnallisesta ilmiöstä.
"This just in: Yhteiskunta on neofeministä naista vastaan! Lue kaikki jenkkiblogista täältä!"
Hohhoijaa. Olette te nykyiset parikymppiset naurettava sukupolvi.
Kuka niistä seksikumppaneista tietää, kun ei kerro mitään ellei ole ikänsä asunut pienessä kylässä, jossa kaikki tietää kaikki asiat?
Vierailija kirjoitti:
Yksi kurja puoli jos on ollut nuorena paljon seksikumppaneita. Olen pannut 7 kaverin ja ainakin yli 10 tutun vaimoa.
On kiusallista törmätä lasten harrastuksissa entisiin hoitoihin tai olla kavereiden vaimojen kanssa tekemisissä.M44
Sama ongelma täällä ja lopulta piti muuttaa kokonaan sellaiselle paikkakunnalle, jossa ei ole tarvinnut paneskella enää muuta kuin omaa vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut ni ggan tai äh lyn sorvattavana niin ehdoton turnout.
Et osaa mitään kieltä millä kirjoitat. Sellaisia ei huolita seksi- tai muihinkaan suhteisiin
Vierailija kirjoitti:
Yksi kurja puoli jos on ollut nuorena paljon seksikumppaneita. Olen pannut 7 kaverin ja ainakin yli 10 tutun vaimoa.
On kiusallista törmätä lasten harrastuksissa entisiin hoitoihin tai olla kavereiden vaimojen kanssa tekemisissä.M44
Tuo on paha ongelma just noissa pikkukylissä, joista nuoret ei lähde minnekään vaan kaikki jumittavat samoissa lapsuusmaisemissa. Ihme, jos sieltä löytää ketään, joka ei itselle ole sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma täällä ja lopulta piti muuttaa kokonaan sellaiselle paikkakunnalle, jossa ei ole tarvinnut paneskella enää muuta kuin omaa vaimoa.
Olis kannattanut nuorena vähän miettiä mitä dippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on paha ongelma just noissa pikkukylissä, joista nuoret ei lähde minnekään vaan kaikki jumittavat samoissa lapsuusmaisemissa. Ihme, jos sieltä löytää ketään, joka ei itselle ole sukua.
Onko turku pikkukylä?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat sitten huonoitsetuntoista ja vihamielistä kansaa. Minkään muun maan miehet eivät vihaa omanmaalaisiaan naisia yhtä paljon, kuin suomalaiset miehet.
Eivät venäläiset tai puolalaisetkaan miehet hauku omanmaalaisiaan naisia, vaikka heillä saattaakin jossain päin maailmaa olla hieman kyseenalainen leima.
Se on ihan sun oma moka jos muodostat mielipiteesi anonyymin palstan mukaan. Täällä voi olla miehet naisia ja naiset miehiä tai jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kirjoittamat kommentit katoavat kuin salamaniskusta. Sillä lailla.
Lukekaapas Sanna Ukkolan kolumni tämän päivän iltalehdestä.
Miksi KENENKÄÄN pitäisi lukea Ukkolan tuskan parahduksia?
Koska sokeakin tikka osuu joskus puuhun. Kuten tänään. Tämä keskustelu on todellakin todistanut sen todeksi.
Säälittää ihminen joka joutuu turvautumaan Ukkolaan omaa asiaansa ajaessaan. Turn Off. Yhh.
ROFL. Ihan kuin minä välittäisin pätkääkään mikä sulle on "turn off". :X :D XD
Vierailija kirjoitti:
Tästä on ihan tutkimuksia myös. Ihmiset, joilla on ollut useita lyhyitä tapailusuhteita ja seksikokemuksia eri ihmisten kanssa, myös pettävät todennäköisemmin tai eroavat lyhyellä aikavälillä. Ja pätee molempiin sukupuoliin. Että ihan tämän takia en tapailisi näistä, jolla on ollut yli kymmenen eri seksipartneria tai useita lyhyitä tapailusuhteita ennen minua.
Näinhän se asia on ollut aina. Jokainen maalaisjärjellä varustettu ymmärtää tämän. Miksi näin selvästä asiasta edes keskustellaan? Jos hakee parisuhdetta, niin eihän silloin hae lyhyttä suhdetta tai pikapanoa! Jos kumppanilla on ollut sata suhdetta, niin onhan se ilman muuta selvää, että niitä suhteita varmaankin tulee jatkossa lisää. Totta kai ihmiset ajattelee näin. Miten sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö täällä naiset suuttuivat, kun eivät ole haluttuja useiden seksikumppanien takia? Mitä väliä valitsette vaan sitten ne miehet keitä ei kiinnosta.
"Mutku se ärsyttää mun femininistä minääni et nää siat ei nää asiaa niinq mä ja mun kaverit naistutkimuksen laitoksella!!1!"
*sukupuolentutkimuksen.
Tsekkaa termit ensin, trollaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa keskustella tästä, sillä ylläpito poistaa tällaiset keskustelut.
Mutta vastaus on: Kyllä on.
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Tottakai. Ainahan näm asiat ovat subjektiivisia.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
Kaikki me emme asu Pihtiputaalla.
No voi nyyhkäys. Tässä taas nähdään teidän sukupolvenne ongelma: Muiden mielipiteet eivät teille kelpaa, ainoastaan oma mielipide on tärkeä.
Edelleenkään: En tunne yhtä ainoaa miestä, joka arvostaisi naisensa suurta seksikumppanitaustaa positiivisessa mielessä. Voit toki olla eri mieltä, mutta tämä on miehinen todellisuus.
Siinä ei kommenttien poistelu auta.
Juuri näin. Ensin aloitetaan keskustelu, mutta sitten ei kestetä toisten mielipiteitä. Mitähän täällä pitäisi sitten sanoa? Onko sallittua sanoa vain, että kaikki mitä naiset tekevät, on hienoa ja kannatettavaa ja että miehet aina tykkää, vaikka nainen tekisi ihan mitä tahansa?
Olen samoilla linjoilla siinäkin, että en tunne yhtäkään miestä, joka arvostaisi naista hänen seksikumppaniensa suuren määrän vuoksi.
Tiedän myös miehen, jonka vaimo ei tiennyt tämän olleen nuoruudessaan panomies. No, sillä on ollut kauhea tekeminen näiden entisten hoitojensa piilottelussa, niitä kun tulee kaupassa käydessä jatkuvasti vastaan. Sitä hikoilua on joskus ollut huvittavaa seurata. XD
Tosin, vaimolla alkaa olla "hunch", kun näitä tuttuja naisia on alkanut tulla vastaan aika runsaasti. Ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko turku pikkukylä?
Näkyy olevan, kun samoilla nurkilla tunnutte pyörivän. Oikeassa elämässä noin ei tapahtu edes pikkukaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutku se ärsyttää mun femininistä minääni et nää siat ei nää asiaa niinq mä ja mun kaverit naistutkimuksen laitoksella!!1!"
Ei minua ainakaan ärsytä. Jokainen on oikeutettu omaan mieltymykseen ja omiin arvoihin.
Se mikä ärsyttää on, että jotakuta haukutaan hirveillä nimityksillä tai väitetään vähä-älyiseksi vain seksikumppanimäärän perusteella. Edelleenkin haluaisin tietää, miten nämä korreloivat keskenään?
Itse katson potentiaalisessa kumppanissa kokonaiskuvaa, ominaisuuksia ja tietysti arvomaailmaa. 100 kumppania on mielestäni aivan eri kuin vaikkapa se kymmenen kpl kymmenen vuoden aikana. Tuo ei vielä kerro mitään ko. ihmisestä tai minkälainen elämäntilanne on ollut. Ei myöskään kerro seksimieltymyksistä, seksiriippuvuudesta, uskollisuudesta, älykkyydestä tai empaattisuudesta.
Se taas kertoo ihmisestä paljon, jos tuntee tarvetta haukkua jotakuta rumasti. Sellaisen kanssa en ehdottomasti haluaisi perustaa perhettä.
Sekoaminen ei olekaan normaalia, mutta kyllä kumppanin kanssa pitää olla suht koht samanlainen ajatus- ja arvomaailma. Jokainen saa tietenkin suhtautua seksiin kuten parhaaksi näkee ja sellainen jolle se ei ole mitenkään erityisen merkityksellistä (kunhan sitä vaan jonkun kanssa harrastaa) on taatusti onnellisempi sellaisen kumppanin kanssa jolla on seksiin samanlainen asenne.
Jotenkin erikoista, että näinä vapaamielisinä/suvaitsevinakin aikoina se on edelleen monille punainen vaate, että toisille seksi kuuluu vain parisuhteeseen eivätkä he halua harrastaa sitä satunnaisten tuttavien kanssa. Tai että suurempaa vääryyttä ei olekaan kuin se, että he haluavat tulevan kumppanin jakavan tässä saman arvomaailman.
Ei kaikki sovi kaikille muutenkaan (silloinhan jokainen voisi pariutua ekan vastaantulijan kanssa) joten tuntuu erikoiselta tämä vihamielisyys juuri tätä yhtä kriteeriä kohtaan.