Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos yli kymmenen vuoden ajalta, eri elämänvaiheista on esim. 10 seksikumppania ollut (monen kanssa ehkä se yksi kerta vain, kun mies onkin vain käyttänyt hyväksi ja jättänyt seksin jälkeen), niin nainen on pelkkää roskaa, joka on verrattavissa vertauskuvallisesti kyläpyörään? Joo selvä. Ei ihme, että viihdyn nykyään täysin yksin.
Kyllä se näin vaan on näin kunnon miehen kantilta katsottuna.
Ei kukaan pidä ulimisetämiesselittäjää kunnon miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kirjoittamat kommentit katoavat kuin salamaniskusta. Sillä lailla.
Lukekaapas Sanna Ukkolan kolumni tämän päivän iltalehdestä.
Miksi KENENKÄÄN pitäisi lukea Ukkolan tuskan parahduksia?
Ihanaa, ettei tarvitse olla suhteessa miehen kanssa. Ei minulla ole ollut kovin paljoa kumppaneita, mutta en kuuntelisi hetkeäkään tenttaamista.
N42, pitkässä suhteessa
Yksi kurja puoli jos on ollut nuorena paljon seksikumppaneita. Olen pannut 7 kaverin ja ainakin yli 10 tutun vaimoa.
On kiusallista törmätä lasten harrastuksissa entisiin hoitoihin tai olla kavereiden vaimojen kanssa tekemisissä.
M44
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ollut kautta aikojen tapana kontrolloida naisten kehoja ja sek suaalisuutta. Sama vanha tapa näkyy vahvana myös tässä ketjussa. JA BLAABLAABLAA...
En ymmärrä mitä ihmeen "kontrollointia" tässä taas on. Oletan vaimoltani samoja arvoja kuin itseltäni. Jos vaimoehdokas tykkää n*ssia kaikkea liikkuvaa, niin siitä vain. Pysyvään parisuhteeseen en tällaisen kanssa kuitenkaan ryhdy.
Ei siinä ole mitään kontrollia, en vain arvosta ihmistä jonka itsetunto on mitattavissa kumppanien määrällä.
Miten seksin harrastaminen korreloi älykkyyden kanssa? Kyllä moni älykäskin harrastaa seksiä, oli sitten 1 tai 10 kumppania ollut. Kunhan suojauksesta pitää huolen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on ihan tutkimuksia myös. Ihmiset, joilla on ollut useita lyhyitä tapailusuhteita ja seksikokemuksia eri ihmisten kanssa, myös pettävät todennäköisemmin tai eroavat lyhyellä aikavälillä. Ja pätee molempiin sukupuoliin. Että ihan tämän takia en tapailisi näistä, jolla on ollut yli kymmenen eri seksipartneria tai useita lyhyitä tapailusuhteita ennen minua.
Tutkittu tieto kiinnostaa aina, joten lähetä toki linkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sokeakin tikka osuu joskus puuhun. Kuten tänään. Tämä keskustelu on todellakin todistanut sen todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ollut kautta aikojen tapana kontrolloida naisten kehoja ja sek suaalisuutta. Sama vanha tapa näkyy vahvana myös tässä ketjussa.
Kontrollointi tapahtuu halveksimalla niitä naispuolisia yksilöitä, joilla on ollut aktiivinen seksielämä, sekä nostamalla jalustalle ne yksilöt, jotka ovat neitsyitä. Näiden miesten mielissä on olemassa pääasiassa vain kahdenlaisia naisia: madonnia ja huo ria. Joskus kolmantena ryhmänä nähdään myös uhrit.
Tällä puhetavalla yritetään luoda naisille standardit, jotka palvelevat miesten omia etuja, ei naisten. Hälyttävintä on, jos naiset itse alkavat ajatella samalla tavoin, eli alkavat kontrolloida itse itseään ja toinen toisiaan. Silloin naiset hoitavat miesten likaiset työt ja miehet pääsevät helpommalla, kun heidän ei enää tarvitse pakottaa ketään itselleen suotuisaan muottiin.
Valitettavasti jotkut naiset ovat omaksuneet täysin kritiikittä tämän miesten ylläpitämän ja yhteiskuntaan pakkosyöttämän ajattelutavan. Nämä yksilöt eivät ikävä kyllä ole vielä ainakaan ymmärtäneet, että kyseinen tapa kontrolloida naisia on alunperin lähtöisin miehiltä ja siten heille itselleen haitaksi, sillä sen ainoana tarkoituksena on asettaa naiset palvelemaan miesten etuja.
Aina voi kuitenkin muuttua. Suurin osa edistyksellisistä nykynaisista onkin onneksi jo vapautunut ajattelemaan omilla aivoillaan. Ja onneksi heitä on mukana tässäkin ketjussa. Kiitos sisaret olemassaolostanne. <3
TULES POIS SIELTÄ JENKKIBLOGISTA VÄLILLÄ, JOOKOSTA?!
Vastaus aloitukseen: lessukoille ja inseleille on, muille ei. Léstat pariutuvat keskenään ja inssut eivät ollenkaan, ongelmaa ei siis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ollut kautta aikojen tapana kontrolloida naisten kehoja ja sek suaalisuutta. Sama vanha tapa näkyy vahvana myös tässä ketjussa. JA BLAABLAABLAA...
En ymmärrä mitä ihmeen "kontrollointia" tässä taas on. Oletan vaimoltani samoja arvoja kuin itseltäni. Jos vaimoehdokas tykkää n*ssia kaikkea liikkuvaa, niin siitä vain. Pysyvään parisuhteeseen en tällaisen kanssa kuitenkaan ryhdy.
Ei siinä ole mitään kontrollia, en vain arvosta ihmistä jonka itsetunto on mitattavissa kumppanien määrällä.
Kyse ei ole vain SINUSTA, vaan laajemmasta yhteiskunnallisesta ilmiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sokeakin tikka osuu joskus puuhun. Kuten tänään. Tämä keskustelu on todellakin todistanut sen todeksi.
Säälittää ihminen joka joutuu turvautumaan Ukkolaan omaa asiaansa ajaessaan. Turn Off. Yhh.
Suomalaiset ovat sitten huonoitsetuntoista ja vihamielistä kansaa. Minkään muun maan miehet eivät vihaa omanmaalaisiaan naisia yhtä paljon, kuin suomalaiset miehet.
Eivät venäläiset tai puolalaisetkaan miehet hauku omanmaalaisiaan naisia, vaikka heillä saattaakin jossain päin maailmaa olla hieman kyseenalainen leima.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat sitten huonoitsetuntoista ja vihamielistä kansaa. Minkään muun maan miehet eivät vihaa omanmaalaisiaan naisia yhtä paljon, kuin suomalaiset miehet.
Eivät venäläiset tai puolalaisetkaan miehet hauku omanmaalaisiaan naisia, vaikka heillä saattaakin jossain päin maailmaa olla hieman kyseenalainen leima.
Ne vaan lyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa keskustella tästä, sillä ylläpito poistaa tällaiset keskustelut.
Mutta vastaus on: Kyllä on.
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Tottakai. Ainahan näm asiat ovat subjektiivisia.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
Kaikki me emme asu Pihtiputaalla.
No voi nyyhkäys. Tässä taas nähdään teidän sukupolvenne ongelma: Muiden mielipiteet eivät teille kelpaa, ainoastaan oma mielipide on tärkeä.
Edelleenkään: En tunne yhtä ainoaa miestä, joka arvostaisi naisensa suurta seksikumppanitaustaa positiivisessa mielessä. Voit toki olla eri mieltä, mutta tämä on miehinen todellisuus.
Siinä ei kommenttien poistelu auta.
Juuri näin. Ensin aloitetaan keskustelu, mutta sitten ei kestetä toisten mielipiteitä. Mitähän täällä pitäisi sitten sanoa? Onko sallittua sanoa vain, että kaikki mitä naiset tekevät, on hienoa ja kannatettavaa ja että miehet aina tykkää, vaikka nainen tekisi ihan mitä tahansa?
Olen samoilla linjoilla siinäkin, että en tunne yhtäkään miestä, joka arvostaisi naista hänen seksikumppaniensa suuren määrän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vaimo jolla on "vain" kymmenisen seksikumppania. Hassusti yksi näinkin vähästä määrästä onnistui tulemaan parisuhteemme väliin.
Katsokaas naiset, kun panomiehet eivät osaa pitää turpaansa kiinni. Ne eivät osanneet pitää turpaansa kiinni 20-vuotiaina, eivätkä ne osanneet pitää turpaansa kiinni 50-vuotiaina. Tällaisille miehille muiden ihmisten nolaaminen on elämän huippuhetki.
Ja onhan se oikeasti perseestä huomata, miten törkeiden ihmisten kanssa vaimo on styylannut.
Minun miehelle yksi tuollainen panomies valehteli, että on pannut minun kanssa. En tiedä, mistä se oli sen keksinyt. Mies oli minulle tuttu, mutta meidän välillä ei ikinä ollut mitään. Oma mies kuitenkin uskoi minua eikä tuota pahantahtoista valehtelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa???
Kyllä suosituimmat ihmiset löytävät helposti sekä yhdenillansuhteita ja parisuhteita.Sitten on niitä, jotka eivät saa kumpiakaan.
Kukaan nainen ei halua kumppanikseen sovinistista kaksinaismoralistia tai sairaalloisen mustasukkaista miestä, joten jos mies kyselee aiemmista seksikumppaneista, siveimmänkin naisen kannattaa nostaa kytkintä.
Paska viehättää kärpäsiä. Se että on suosittu, ei takaa laatua. Muista se ensi kerralla, kun nostat seurustelevat ihmiset johonkin korokkeelle. Naamatatuoitu ja työtön väkivaltarikollinen voi olla suosittu naisten keskuudessa, mutta onko hän ominaisuuksiltaan ihannekumppani avioliittoon ja isäksi lapsillesi? Niinpä. En ymmärrä tätä ideaa, että seurustelevat ovat automaattisesti ominaisuuksiltaan jotenkin ihmeellisiä. Tiedän tasan tarkkaan, etteivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi sellaista miestä, jolla on ollut yli kymmenen ennen minua.
Kukaan ei halua naistenmiestä.
Naistenmies on saastainen mies. Yök!
Tosin osa tekee naistenmiehen kanssa lapsen.
Muut naiset voi sitten kysyä naistenmiehen tyttäreltä joskus, että miltä tuntuu kun isi on maannut satojen naisten kanssa ja oliko se ok äidilles
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa keskustella tästä, sillä ylläpito poistaa tällaiset keskustelut.
Mutta vastaus on: Kyllä on.
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Tottakai. Ainahan näm asiat ovat subjektiivisia.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
Kaikki me emme asu Pihtiputaalla.
No voi nyyhkäys. Tässä taas nähdään teidän sukupolvenne ongelma: Muiden mielipiteet eivät teille kelpaa, ainoastaan oma mielipide on tärkeä.
Edelleenkään: En tunne yhtä ainoaa miestä, joka arvostaisi naisensa suurta seksikumppanitaustaa positiivisessa mielessä. Voit toki olla eri mieltä, mutta tämä on miehinen todellisuus.
Siinä ei kommenttien poistelu auta.
Juuri näin. Ensin aloitetaan keskustelu, mutta sitten ei kestetä toisten mielipiteitä. Mitähän täällä pitäisi sitten sanoa? Onko sallittua sanoa vain, että kaikki mitä naiset tekevät, on hienoa ja kannatettavaa ja että miehet aina tykkää, vaikka nainen tekisi ihan mitä tahansa?
Olen samoilla linjoilla siinäkin, että en tunne yhtäkään miestä, joka arvostaisi naista hänen seksikumppaniensa suuren määrän vuoksi.
htäkään miestä, joka arvostaisi naista hänen seksikumppaniensa suuren määrän vuoksi — niin, ehkä he katsovat ensin muita ominaisuuksia naisessa, kuin sitä kenen ja kuinka monen pippeli on lävistänyt pimpin ja tuleeko pimpistä varmasti verta hääyönä.