Hyi stana et on kuuma. Kauppakasseja raahannut paahtavassa auringossa
ja seppu selässä. Millainenkohan takki pitäisi olla että hengittää. Nihkeetä ja nahkeeta. Pakasteetkin sulaa, toisin kuin talvella.
Kommentit (33)
Ainakin Turussa oli kiva kävellä takki auki kauppakassi kädessä.
Tästä nämä kuumuusnarinat alkaa. Mukavaa.
Hellivät helteet tulossa. Ihanaa <3
Termoskassi pakasteille ja pelkkä puuvillapaita päälle.
Se on ny kevät- Kaiva se kevyempi takki komerosta. Itse erehdyin laittamaan eilen kevytoppatakin ja sen päälle kevyen kevättakin ja olin saada lämpöhalvauksen kauppakeskuksessa. Kyllä tuo aurinko kuumottaa jo aika lailla, että +9 tuntuu jo lämpimältä varsinkin lasikattoisen kauppakeskuksen sisällä. Talvi oli kyllä ihana, tuli aina vain takaisin vielä huhtikuun taitteessakin. Mutta nyt on syytä valmistautua taas lämpöön. Laitetaan varpaita myöten ristiin, ettei edeltävien kesien käristyskattilat toistu. Tänään leikkaan parvekkeen mysteeripensaan oksat. onkohan aika just oikea?
No olisit ottanut takin pois! Ei nyt kamalasti heru myötätuntoa, jos +13 on jonkun mielestä kuuma.
Jahas, hellevalittajat jo heränneet talviunilta :/
Rölli Rupeltaja kirjoitti:
Eivätkä malta odottaa helteisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Se on ny kevät- Kaiva se kevyempi takki komerosta. Itse erehdyin laittamaan eilen kevytoppatakin ja sen päälle kevyen kevättakin ja olin saada lämpöhalvauksen kauppakeskuksessa. Kyllä tuo aurinko kuumottaa jo aika lailla, että +9 tuntuu jo lämpimältä varsinkin lasikattoisen kauppakeskuksen sisällä. Talvi oli kyllä ihana, tuli aina vain takaisin vielä huhtikuun taitteessakin. Mutta nyt on syytä valmistautua taas lämpöön. Laitetaan varpaita myöten ristiin, ettei edeltävien kesien käristyskattilat toistu. Tänään leikkaan parvekkeen mysteeripensaan oksat. onkohan aika just oikea?
Oli jo ohuempi ulkoilutakki. T-paidalla ei vielä voinut olla ettei tule tauti.
Olen ollut hereillä koko ihanan talven! Kunpa pääsisi unille kesän ajaksi.
Voi vttu sais jäädä edes yksi kesä väliin. Tuskapaahteet taas edessä.
Mä voisin välillä kävellä jo t-paita päällä mutta ei kehtaa :D olisinpa sellainen jolla on aina kylmä eikä sellainen jolla on aina kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä malta odottaa helteisiin asti.
Ehkä niitä ei tulekaan. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Tästä tämä kärsimys taas alkaa!
JaVITTUmä nautin teidän ulinasta 😆🤣
Ihan vapaasti. Huvinsa kullakin. Ja ota se emätin pois suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli jo ohuempi ulkoilutakki. T-paidalla ei vielä voinut olla ettei tule tauti.
Olen etsinyt kivaa kevättakkia, mutta niissä kaikissa on aina se hiton huppu! Farkkutakkia en halua enkä mitään pilottia.
Tukalan kuuma! Tulis jo talvi uudelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JaVITTUmä nautin teidän ulinasta 😆🤣
On se niin hauskaa kun kuumuus invalidisoi jotkut.
Tilatkaa kotiinkuljetus, säästää aikaa ja hermoja. Itse tilaan kerran viikossa kotiin ruokaa, mielellään kaikki pakasteet. Pakasteet on olleet aina asianmukaisesti pakattuina.