Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:
EDISTYKSELLISET naiset yrittävät keskustella TAANTUMUKSELLISTEN miesten kanssa.
Eikö ketään väsytä?
Ehkä olen sitten taantumuksellinen mies. Mutta en minä ainakaan arvosta satunnaisten seksikumppanien määrää mitenkään positiivisesti. Yleensä mitä suurempi seksikumppanien määrä, sitä heikompi itsetunto ihmisellä on.
Vasta oikeasti aikuisena näitä alkaa miettiä.
Mietit aikuisena jonkun toisen seksikumppanien määrää? Mikäs siinä sitten.
Multa ei ole yksikään mies kysellyt seksikumppaneiden määrää, enkä mä miehiltä.
Nuoruuteni oli tooosi vauhdikas. Eli takana satoja miehiä ja muutama nainen. Parisuhteessa olen maailman kiunnollisimman miehen kanssa, joka ei ole kysellyt mitään. Enkä vastaisi vaikka kysisikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.
Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??
Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.
Olet siis mies joka antaa ja lankeaa heti ekana iltana. 😁
Huoh... Millähän teidät naiset saisi ymmärtämään tämän asian...
a) Nainen antaa ekoilla treffeillä/harrastaa yhden yön juttuja —> Nainen alkaa kerätä mainetta lorttona.
b) Mies kohtaa kevytkenkäisen naisen, ja kieltäytyy seksistä —> Kylillä alkaa kiertää juoru, että mies on joko HOMO tai IMPOTENTTI!
Got it?
Naisen siis kannattaa elää säädyllisesti, mikäli ei halua lumpun leimaa ja mainetta.
Ja miehen on hiukan pakko sekstailla tilaisuuden tullen, mikäli ei halua homon/impotentin mainetta.
Kahdet standardit joo-o, myönnetään...
Mutta nyt pitää muistaa että kohdan ’b’ skenaariossa juoruja levittää ja stereotypiaa ja kaksois-standardeja ylläpitää juurikin naiset!Sun on pakko olla jossain Jonnen iässä tai jälkeenjäänyt.
Minkä ikäinen olet, kun hoet Jonneista ja mitenkäs oman älysi kanssa mahtaa olla, kun itsestään selviä asioita meille miehille pidät jälkeenjäämisenä?
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestä, jonka tietäisin olleen pilden perään hyvin paljon ja vaihtaneen kumppania usein. En pitäisi häntä luotettavana, vaan muna edellä juoksevana ääliönä ja meillä ei olisi varmasti mitään yhteistä. Minun ei todellakaan tarvitse aina naida, kun tutustun uuteen ihmiseen ja pidän useiden naisten kanssa ollutta miestä yksinkertaisena. Miksi hän ei ole kyennyt olemaan pitemmässä suhteessa? Luuleeko hän olevan miehekäs naidessaan joka reikää? Omissa silmissäni sellainen äijä on narri, jossa on pahasti vikaa.
Naisille tuollainen ajattelu sallitaan täällä, miehille ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluuko järvi soutamalla, metsä marjastamalla?
Ei. Mutta tulee helposti mieleen, että sellainen ei pysty sitoutumaan. Miksi kumppani sitoutuisi nyt minuun, jos hänellä on edellisiä "suhteita" 100 kpl, joihin ei ole sitoutunut. Sitä ajattelisi, että todennäköisesti olen vain yksi lenkki pitkässä ketjussa. Joten sellaiseen henkilöön en luottaisi. Parisuhde vaatii luottamusta ja tässä tapauksessa luottamusta ei syntysi. Joten olisi siis este parisuhteelle.
Olen 49-vuotias. Nuorena minulla oli paljon yhden yön suhteita. Ihastuin helposti ja mulla oli huono itsetunto. Kyllä minä olisin halunnut sitoutua, mutta minuun ei haluttu sitoutua. Kai se, että kanssani haluttiin kuitenkin seksiä, sai minut ajattelemaan, etten täysin vastenmielinen ja epäkelpo ihminen voi olla.
26-vuotiaana löysin miehen, joka halusi sitoutua minuun ja johon minä halusin sitoutua. Olimme yhdessä 11 vuotta. Olin hänelle uskollinen koko ajan. En edes miettinyt mitään pettämisiä.
Hänen jälkeensä olen ollut taas sinkkuna 12 vuotta. Enää ei ole samanlaista yhden illan juttujen määrää kuin nuorena, en liioin enää luule olevani jotenkin parempi nainen siksi, että kelpaan edes hetken huvitukseksi. Sitoutua haluaisin kuitenkin edelleen, mutta ei vaan sopivaa kumppania tunnu löytyvän. Joitain seksijuttuja tässä on viimeisen 12 vuoden aikanakin ollut. Olen seksuaalinen ihminen ja tykkään seksistä erittäin paljon. Ei se samanlaista ole satunnaisen kumppanin kanssa, kuin sellaisen ihmisen kanssa jota rakastaa. Mutta parempaa kuitenkin kuin olla 12 vuotta selibaatissa.
Ei kaikilla siis lukuisat seksikumppanit sitoutumiskammosta johdu. Eikä se kaikilla tarkoita sellaista, ettei parisuhteessa voisi olla uskollinen.
Eihän se sitä tarkoita, mutta niin vaan usein ajatellaan. Ihmiset nyt vaan olettaa asioita sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani on ollut kymmeniä seksikumppaneita ennen minua.
Tavatessamme hän oli 27-vuotias joten onhan se selvää ettei sinne hämähäkinseittiä ehdi kerääntyä.
Kaverinsa mies mainitsi joskus saunassa mulla olevan pullat hyvin uunissa, oli kehunut kaverilleen minua ylivoimaisesti parhaaksi seksikumppanikseen.
Mielestäni ihan positiivinen juttu että hän on saanut kokea elämää ennen minuakin.
Lisäksi seksuaalisesti aktiivinen sinkku on todennäköisemmin seksuaalisesti aktiivinen vaimo.
Rehellisyys kunniaan.
Hehe. Pitää aika hyväuskoinen olla, jos tämä menee läpi miehen kirjoittamana...
Omakohtainen kokemus sanoo, että kyllä sillä on väliä. Jopa siis niin, ettei niistä tarvitse olla kuin juorua (paikkansa pitämätöntä) liikkeellä, niin sen jälkeen oikeastaan kukaan mies ei ole kiinnostunut kuin kokeilemaan kuinka helposti "sitä" irtoaakaan.
Itselläni on vaimo jolla on "vain" kymmenisen seksikumppania. Hassusti yksi näinkin vähästä määrästä onnistui tulemaan parisuhteemme väliin.
Katsokaas naiset, kun panomiehet eivät osaa pitää turpaansa kiinni. Ne eivät osanneet pitää turpaansa kiinni 20-vuotiaina, eivätkä ne osanneet pitää turpaansa kiinni 50-vuotiaina. Tällaisille miehille muiden ihmisten nolaaminen on elämän huippuhetki.
Ja onhan se oikeasti perseestä huomata, miten törkeiden ihmisten kanssa vaimo on styylannut.
Vierailija kirjoitti:
Tavatessamme hän oli 27-vuotias joten onhan se selvää ettei sinne hämähäkinseittiä ehdi kerääntyä.
Kaverinsa mies mainitsi joskus saunassa mulla olevan pullat hyvin uunissa, oli kehunut kaverilleen minua ylivoimaisesti parhaaksi seksikumppanikseen.
Mielestäni ihan positiivinen juttu että hän on saanut kokea elämää ennen minuakin.
Lisäksi seksuaalisesti aktiivinen sinkku on todennäköisemmin seksuaalisesti aktiivinen vaimo.
Rehellisyys kunniaan.
Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys kunniaan.
Hyi s**tana.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Joo, on se. Ite oon neitsyt, ja jos olisin kiinnostunu alottaa seurustelun, nii vaatisin et nainen olis myös neitsyt. Mut koska mies ei saa kysyy naisen seksikumppanien määrää, koska epätasa-arvo, nii en nää mitää syytä seurustelulle. Yksinki on pärjänny tähä asti. :) Naiselle ei oo mitää tarvetta, ku en haluu lapsii.
Sinäkin vaikutat päivä päivältä katkerammalta, vaikka on ihan oma syysi, että olet sinkku.
En oo katkera. :) Mut jos siulle tulee miun viikottaisesta haukkumisesta parempi mieli, nii voijaaha me sopii niin. Ja millo mie oon syyttäny muita sinkkuudestani? Iha oon sinkku omasta tahdostani. :) Vai onko tuoki niitä juttuja, joita nainen saa sanoo, mut mies ei?
No ei minusta. En edes halua tietää, monenko kanssa kumppanini on ollut ennen minua. Se on hänen oma asiansa.
Tästä on ihan tutkimuksia myös. Ihmiset, joilla on ollut useita lyhyitä tapailusuhteita ja seksikokemuksia eri ihmisten kanssa, myös pettävät todennäköisemmin tai eroavat lyhyellä aikavälillä. Ja pätee molempiin sukupuoliin. Että ihan tämän takia en tapailisi näistä, jolla on ollut yli kymmenen eri seksipartneria tai useita lyhyitä tapailusuhteita ennen minua.
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Joo, on se. Ite oon neitsyt, ja jos olisin kiinnostunu alottaa seurustelun, nii vaatisin et nainen olis myös neitsyt. Mut koska mies ei saa kysyy naisen seksikumppanien määrää, koska epätasa-arvo, nii en nää mitää syytä seurustelulle. Yksinki on pärjänny tähä asti. :) Naiselle ei oo mitää tarvetta, ku en haluu lapsii.
Sinäkin vaikutat päivä päivältä katkerammalta, vaikka on ihan oma syysi, että olet sinkku.
En oo katkera. :) Mut jos siulle tulee miun viikottaisesta haukkumisesta parempi mieli, nii voijaaha me sopii niin. Ja millo mie oon syyttäny muita sinkkuudestani? Iha oon sinkku omasta tahdostani. :) Vai onko tuoki niitä juttuja, joita nainen saa sanoo, mut mies ei?
Mitä helvettiä? En ole sun kommenttejas nähnytkään viikkoihin missään. Miksi otat kaiken sun kiusaamisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:
EDISTYKSELLISET naiset yrittävät keskustella TAANTUMUKSELLISTEN miesten kanssa.
Eikö ketään väsytä?
Ehkä olen sitten taantumuksellinen mies. Mutta en minä ainakaan arvosta satunnaisten seksikumppanien määrää mitenkään positiivisesti. Yleensä mitä suurempi seksikumppanien määrä, sitä heikompi itsetunto ihmisellä on.
Vasta oikeasti aikuisena näitä alkaa miettiä.
Mietit aikuisena jonkun toisen seksikumppanien määrää? Mikäs siinä sitten.
Olet vissiin vähän yksinkertaisempi tyyppi?
Puhuin omista kokemuksistani, senkin pöljä.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Kun siis jossain vaiheessa kohtaat naisen, jonka kanssa sinulla on hyvä olla ja tunnet itsesi rakastetuksi, niin sinä jätät tilaisuuden väliin, jos nainen on ehtinyt seurustella ennen sinua? Voi poikarukka, sinulla tulee pitkä loppuelämä yksin, jopa 70 vuotta. Älä nyt ammu itseäsi jalkaan noilla periaatteillasi.
Eli miehel ei saa olla kriteerejä naiselle? Kaikki pitäs kelpuuttaa… Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yli 100 miehen kanssa, mutta valehtelen että 4.
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Multa ei ole yksikään mies kysellyt seksikumppaneiden määrää, enkä mä miehiltä.
Nuoruuteni oli tooosi vauhdikas. Eli takana satoja miehiä ja muutama nainen. Parisuhteessa olen maailman kiunnollisimman miehen kanssa, joka ei ole kysellyt mitään. Enkä vastaisi vaikka kysisikin
Mitä h*lvettiä? Minkä ikäisenä pariuduit nykyisen ukkosi kanssa? Tuo ei kuulosta miltään vauhdikkaalta, vaan täysin holtittomalta itsestä piittaamattomuudelta. Alkoholi ja huumeet mukana?
Miehillä on ollut kautta aikojen tapana kontrolloida naisten kehoja ja sek suaalisuutta. Sama vanha tapa näkyy vahvana myös tässä ketjussa.
Kontrollointi tapahtuu halveksimalla niitä naispuolisia yksilöitä, joilla on ollut aktiivinen seksielämä, sekä nostamalla jalustalle ne yksilöt, jotka ovat neitsyitä. Näiden miesten mielissä on olemassa pääasiassa vain kahdenlaisia naisia: madonnia ja huo ria. Joskus kolmantena ryhmänä nähdään myös uhrit.
Tällä puhetavalla yritetään luoda naisille standardit, jotka palvelevat miesten omia etuja, ei naisten. Hälyttävintä on, jos naiset itse alkavat ajatella samalla tavoin, eli alkavat kontrolloida itse itseään ja toinen toisiaan. Silloin naiset hoitavat miesten likaiset työt ja miehet pääsevät helpommalla, kun heidän ei enää tarvitse pakottaa ketään itselleen suotuisaan muottiin.
Valitettavasti jotkut naiset ovat omaksuneet täysin kritiikittä tämän miesten ylläpitämän ja yhteiskuntaan pakkosyöttämän ajattelutavan. Nämä yksilöt eivät ikävä kyllä ole vielä ainakaan ymmärtäneet, että kyseinen tapa kontrolloida naisia on alunperin lähtöisin miehiltä ja siten heille itselleen haitaksi, sillä sen ainoana tarkoituksena on asettaa naiset palvelemaan miesten etuja.
Aina voi kuitenkin muuttua. Suurin osa edistyksellisistä nykynaisista onkin onneksi jo vapautunut ajattelemaan omilla aivoillaan. Ja onneksi heitä on mukana tässäkin ketjussa. Kiitos sisaret olemassaolostanne. <3
Ihmettelen näitä kommentteja. Mikä tuossa ed. oli epäselvää? Totta kai useat miehet ajattelee juuri noin. Joko pidetään yksi yö hauskaa ja unohdetaan koko juttu. Tai sitten, jos naisella on sellaista luonnetta ja ominaisuuksia, johon voisi ajatella sitoutuvan, niin asiahan on ihan eri!
Eli jos saa ekalla kerralla, niin tietenkin sitä ajattelee, että nainen antaa ns. kaikille. Ei sellaisen kanssa synny luottamuksellista suhdetta. Ei yhden yön pikapanoa oteta vakavasti, sehän on vain hetken huvi.
Totta on sekin, että Etelä-Euroopassa pohjoismaalaisia naisia pidetään "helppoina". Saa lähes aina. Mutta kai se maine on tullut myös ruotsalaisista naisista. Suomalaiset kuitenkin on vähän pidättyväisempiä, noin niin kuin yleensä.