Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan pienen vaatekomeron järjestykseen?? Yksiö

Vierailija
18.08.2024 |

Sieltä pursuu tavarat ulos!!!!!!!!!!! A P U A !!!!!!!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Kuva ois kiva

Vierailija
2/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaikki tavarat ulos ja järjestä ne laatikoihin hyllyille, t-paidat yhteen laatikkoon, alusvaatteet toiseen, sukat kolmanteet jne. Kaikki mistä et pidä, on vääränkokoinen tai rikki niin hävitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kaikki tavarat ulos ja järjestä ne laatikoihin hyllyille, t-paidat yhteen laatikkoon, alusvaatteet toiseen, sukat kolmanteet jne. Kaikki mistä et pidä, on vääränkokoinen tai rikki niin hävitä.

huh huh. niin pitää kai ottaa kaikki tavarat ulos

Vierailija
4/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän tavaraa.

Vierailija
5/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet pois. Alat täyttää siinä järjestyksessä, mitä ehdottomasti vielä tarvitset ja mitkä ovat lempivaatteitasi. Loput, jotka ei mahdu -> kierrätykseen. 

Vierailija
6/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne vaatteet jotka eivät rypisty, johonkin laatikkoon tai kaappiin lappeelleen.  Karsi pois joita et käytä.  Varastoon kausivaatteet. 

Ahdasta on täälläkin mutta olen onnistunut järjestelemään.

Vierailija
7/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ap ei tietäisi itsekin vastausta, mutta voihan sitä aikansa kuluksi kaikkea kysellä.

Vierailija
8/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet mitä et ole käyttänyt vaikka viimeisen vuoden aikana niin kiertoon vain.

Vierailija
9/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma ja tilasin Hobby Hallista hyllyn (siellä oli laaja valikoima eri toimittajien tuotteita, joita pystyi suodattamaan säätämällä halutut mitat sentilleen), joka oli tosi kapea ja mahtui pieneen rakoon toisen hyllyn ja seinän välissä. Siihen sitten laatikoita hyllytasoille ja vielä vähän isompia laatikoita torniksi hyllyn päälle.

H&M tilasin myös kapeahkon tikashyllyn vapaalle seinälle, johon mahtuu jonkin verran tavaraa.

Päällystin muuttolaatikon hyllypaperilla ja siitä sai ison boksin, johon sulloa käytöstä poissa olevia vaatteita sen sijaan, että ne olisivat sikin sokin hyllyllä (vaikka oikeasti pitäisi kyllä viedä tarpeettomia vaatteita keräykseen).

Nettikauppojen selailua, että löytyy sentilleen mahtuvat korit/laatikot hyllyihin. Itse kiinnitetty vaaterekki H&M:n kirjahyllyyn, jotta saa vaatteita roikkumaankin.

Harkitsen myös kapeampien pyykinkuivaustelineiden ostoa, jotta ne mahtuvat siististi rekin alle.

Vierailija
10/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin ap ei tietäisi itsekin vastausta, mutta voihan sitä aikansa kuluksi kaikkea kysellä.

No jotenkin en ois itse tajunnut, että kannattaa ottaa kaikki vaan kerralla ulos. Oisin alkanut vaan tuosta noin järjestää. Näin parempi. Olen myös säilyttänyt kulahtaneita vaatteita kotivaatteina, en tiedä mitä niilläkin tekee jos tekee, että kannattaako säilyttää. Mä en viitsi tuonne varastoon viedä vaatteita kun varmaan siellä jotain ötököitä niin kaikki talvivaatteetkin pitää tunkea tuonne vaatekomeroon.

Vierailija
11/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinille voi laittaa myös roikkuvia "lokerikkoja"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi