Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.
Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??
Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.
Olet siis mies joka antaa ja lankeaa heti ekana iltana. 😁
Huoh... Millähän teidät naiset saisi ymmärtämään tämän asian...
a) Nainen antaa ekoilla treffeillä/harrastaa yhden yön juttuja —> Nainen alkaa kerätä mainetta lorttona.
b) Mies kohtaa kevytkenkäisen naisen, ja kieltäytyy seksistä —> Kylillä alkaa kiertää juoru, että mies on joko HOMO tai IMPOTENTTI!
Got it?
Naisen siis kannattaa elää säädyllisesti, mikäli ei halua lumpun leimaa ja mainetta.
Ja miehen on hiukan pakko sekstailla tilaisuuden tullen, mikäli ei halua homon/impotentin mainetta.
Kahdet standardit joo-o, myönnetään...
Mutta nyt pitää muistaa että kohdan ’b’ skenaariossa juoruja levittää ja stereotypiaa ja kaksois-standardeja ylläpitää juurikin naiset!No enpä mä mitään heikkoitsetuntoista miestä kelpuuttaisikaan. Ei ole alfaa sellainen nähnytkään, joka pelkää, että joku jossain epäilee homoksi.
Mielestäsi kieltäytyminen seksistä tekee siis miehen "heikkoitsetuntoiseksi"?
Olen muuten pahoillani, yleensä ne panomiehet eivät kyllä siinä todellisessa elämässä todellakaan ole mitään alfoja, vaan nimenomaan sellaisia kaikkien kavereita ja naurattajia.
Onko sulla jokin luetun ymmärtämisen vaikeus? Mielestäni on heikko itsetunto, jos välittää jostain homoepäilyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:
EDISTYKSELLISET naiset yrittävät keskustella TAANTUMUKSELLISTEN miesten kanssa.
Eikö ketään väsytä?
Edistykselliset? Onko edistyksellistä tuhota parisuhdeiden edellytykset? Sitäkö feministit halauvat?
Itse mietin, että mitä edistyksellistä on siinä että kaikki n*ssivat kaikkea liikkuvaa. Enemmänkin tuo vaikuttaa taantumiselta takaisin jonnekin esi-historiaan.
No, nythän uusin sukupolvi on saanut tippurin sellaiseen muotoon, että se tarttuu jo kielisuudelmillakin. Boomereiden sukupolvi sai aikaiseksi HIV:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa keskustella tästä, sillä ylläpito poistaa tällaiset keskustelut.
Mutta vastaus on: Kyllä on.
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Tottakai. Ainahan näm asiat ovat subjektiivisia.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
Kaikki me emme asu Pihtiputaalla.
No voi nyyhkäys. Tässä taas nähdään teidän sukupolvenne ongelma: Muiden mielipiteet eivät teille kelpaa, ainoastaan oma mielipide on tärkeä.
Edelleenkään: En tunne yhtä ainoaa miestä, joka arvostaisi naisensa suurta seksikumppanitaustaa positiivisessa mielessä. Voit toki olla eri mieltä, mutta tämä on miehinen todellisuus.
Siinä ei kommenttien poistelu auta.
Saat kohta ison määrän alapeukkuja, koska itsestään selvyyden sanominen parikymppisille on väärä liike.
M34
Miksi kuvittelet, että alapeukuttajat ovat parikymppisiä? Minä alapeukutin ja minulla on sinun ikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.
Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??
Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.
Olet siis mies joka antaa ja lankeaa heti ekana iltana. 😁
Huoh... Millähän teidät naiset saisi ymmärtämään tämän asian...
a) Nainen antaa ekoilla treffeillä/harrastaa yhden yön juttuja —> Nainen alkaa kerätä mainetta lorttona.
b) Mies kohtaa kevytkenkäisen naisen, ja kieltäytyy seksistä —> Kylillä alkaa kiertää juoru, että mies on joko HOMO tai IMPOTENTTI!
Got it?
Naisen siis kannattaa elää säädyllisesti, mikäli ei halua lumpun leimaa ja mainetta.
Ja miehen on hiukan pakko sekstailla tilaisuuden tullen, mikäli ei halua homon/impotentin mainetta.
Kahdet standardit joo-o, myönnetään...
Mutta nyt pitää muistaa että kohdan ’b’ skenaariossa juoruja levittää ja stereotypiaa ja kaksois-standardeja ylläpitää juurikin naiset!No enpä mä mitään heikkoitsetuntoista miestä kelpuuttaisikaan. Ei ole alfaa sellainen nähnytkään, joka pelkää, että joku jossain epäilee homoksi.
Mielestäsi kieltäytyminen seksistä tekee siis miehen "heikkoitsetuntoiseksi"?
Olen muuten pahoillani, yleensä ne panomiehet eivät kyllä siinä todellisessa elämässä todellakaan ole mitään alfoja, vaan nimenomaan sellaisia kaikkien kavereita ja naurattajia.
Onko sulla jokin luetun ymmärtämisen vaikeus? Mielestäni on heikko itsetunto, jos välittää jostain homoepäilyistä.
Mielestäni se kertoo naisten vinoutuneesta mieskuvasta, jos kieltäytyminen seksistä tekee miehestä homon. Aika syrjivää, suoraan sanoen.
Naurettavaa perustella omaa kikkelin dippausta sillä, että pitää todistaa jätkille ettei vaan ole homo :D Mitä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
No voi nyyhkäys. Tässä taas nähdään teidän sukupolvenne ongelma: Muiden mielipiteet eivät teille kelpaa, ainoastaan oma mielipide on tärkeä.
Edelleenkään: En tunne yhtä ainoaa miestä, joka arvostaisi naisensa suurta seksikumppanitaustaa positiivisessa mielessä. Voit toki olla eri mieltä, mutta tämä on miehinen todellisuus.
Saat kohta ison määrän alapeukkuja, koska itsestään selvyyden sanominen parikymppisille on väärä liike.
M34
Miksi kuvittelet, että alapeukuttajat ovat parikymppisiä? Minä alapeukutin ja minulla on sinun ikäisiä lapsia.
XD Niin varmaan
M34
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani mies tapasi baarissa naisen, joka lähti puolen tunnin tuttavuuden jälkeen hänen mukaansa ja he harrastivat ******. Viikon kuluttua tästä sama nainen lähti edellämainitun miehen kaverin mukaan ja taas hän oli ollut halukas ******. Mua säälitti tuo kyseinen nainen. Ehkä se sitten johtui siitä, etten itse ikinä kykenisi samaan. Mulle tuli tunne, että häntä hyväksikäytetään:(
Olen harrastanut paljon seksiä eri naisten kanssa, mutta olen myös jättänyt harrastamatta, kun olen huomannut, että nainen hakee hyväksyntää seksin avulla. Ne tapaukset ovat oikeasti saaneet nukkua turvallisesti kainalossani. Ei ole sydän antanut periksi tehdä toiselle hetkeksi hyvä olo ja sen jälkeen taas olla yksi hylkääjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella seksikumppanimäärä menee 10-30 välillä.
No eikä ole, suurin osa lienee jossain 1-5 määrässä 😂 Jotain rajaa sentäs.
Hesa-naisilla on enemmän. Kavereiden kanssa käydään tinderöimässä niitä. Aina aukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
XD Niin varmaan
M34
XDDD XDDDD XDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
XD Niin varmaan
M34
Niin on. Mikä tuossa on sellaista, että et usko?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yli 100 miehen kanssa, mutta valehtelen että 4.
Hyi s**tana.
Sori.
Mutta
Hyi s**tana.
Vaimollani on ollut kymmeniä seksikumppaneita ennen minua.
Tavatessamme hän oli 27-vuotias joten onhan se selvää ettei sinne hämähäkinseittiä ehdi kerääntyä.
Kaverinsa mies mainitsi joskus saunassa mulla olevan pullat hyvin uunissa, oli kehunut kaverilleen minua ylivoimaisesti parhaaksi seksikumppanikseen.
Mielestäni ihan positiivinen juttu että hän on saanut kokea elämää ennen minuakin.
Lisäksi seksuaalisesti aktiivinen sinkku on todennäköisemmin seksuaalisesti aktiivinen vaimo.
Rehellisyys kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:
Eikö ketään väsytä?
Edistykselliset? Onko edistyksellistä tuhota parisuhdeiden edellytykset? Sitäkö feministit halauvat?
Itse mietin, että mitä edistyksellistä on siinä että kaikki n*ssivat kaikkea liikkuvaa. Enemmänkin tuo vaikuttaa taantumiselta takaisin jonnekin esi-historiaan.
No, nythän uusin sukupolvi on saanut tippurin sellaiseen muotoon, että se tarttuu jo kielisuudelmillakin. Boomereiden sukupolvi sai aikaiseksi HIV:n.
Kyllä tämäkin sukupolvi on saanut ihan uusia sukupuolitauteja luotua, ei pelkästään tippurin muunnoksia. saa nähdä jatkavatko leviämisä. Seksikumppaneiden mediaani kun tuntuu olevan vähän laskussa, mutta toisilla on sitten muidenkin edestä...
Vierailija kirjoitti:
Seksikumppaneita ollut tähän mennessä 9kpl ja tällä hetkellä viimeisestä seksikerrasta on yli kaksi vuotta. Jos se on miehelle ongelma, tai jos ylipäätään tenttailee tuollaisesta, niin emme silloin ole oikeita toisillemme.
N27
Ihan oikein. Pysy vaan siellä white trash -puolella.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi sellaista miestä, jolla on ollut yli kymmenen ennen minua.
Varmaan sataa miljoona alapeukkua (ellei koko ketju katoa jonkun mielestä "sopimattomana") mutta itse ajattelen samoin. Lisäksi vielä niin, että nuo muutamatkaan ei saa olla yhdenillanjuttuja ym säätöjä vaan haluan nimenomaan sellaisen parisuhde-miehen joka ei koe tarvetta "lennellä kukasta kukkaan" vaan seksi on hänellekin parisuhteen osa.
Ja nyt sitten se alapeukku-imuri eli itselläni on paljon/liikaa yhdenillanjuttuja ja en edes tajua mitä helkkaria sitä nuorena (ja kännissä) oikein ajatteli. Ei vissiin mitään. Enkä siis näitä yhdenyönmiehiä koskaan mitenkään keräillyt kuin sulkia hattuun vaan parisuhdehaluisena naisena olin jotenkin ilmeisen helppouskoinen höynäytettävä miehille. Nimittäin ne kerrat voi oikeasti laskea yhden käden sormilla, kun minä(kin) olin aamulla sitä mieltä että joo, palataan/soitellaan vaikka edes numeroita ei vaihdettu. Miehet sen sijaan oli aina saaneet sen mitä hakivatkin ja jäin kuin nalli kalliolle.
En siis voi edes ajatella parisuhdetta miehen kanssa joka olisi toiminut nuorempana/aiemmin kuten nuo miehet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään väsytä?
Ehkä olen sitten taantumuksellinen mies. Mutta en minä ainakaan arvosta satunnaisten seksikumppanien määrää mitenkään positiivisesti. Yleensä mitä suurempi seksikumppanien määrä, sitä heikompi itsetunto ihmisellä on.
Vasta oikeasti aikuisena näitä alkaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Olen lainaamasi kanssa samaa ikäluokkaa ja täytyy sanoa, että en olin kyllä tosi naivii parikymppisenä. Jos tänä päivänä olisin syntynyt ja ymmärtänyt naisten käytös olisi ollut samanlaista kuin tänä päivänä, en varmasti olisi koskaan edes haaveillutkaan mistään pysyvästä. Minun sukupolvessani parisuhteet vielä perustuivat miesten naiiviudelle. Luulen, että parikymppisen kohdalla on toisin.
Kovaa vauhtia joku poistelee eri mieltä olevien mielipiteitä. Mitä kysytte tällaista jos rehelliset mielipiteet eivät kelpaa.
Jos vain haluatte että teille sanotaan "Juu kaikki menee", niin älkää tehkö tällaisia kyselyitä. Tämänpäiväinen Ukkolan kolumni oli kuin olikin oikeassa.
No osaa haittaa, osaa ei. Joillekinhan sillä ei ole kerrassaan mitään väliä.
Itse en ottaisi miestä, jolla olisi ollut yhden illan juttuja ylipäätään, koska olen itsekin sitoutuvaa tyyppiä ja omaan vahvan perinteisen seksuaalimoraalin, eli näkisin että meidän elämäntyylit ja perusarvot on liian erilaiset. Se ei haittaa yhtään, jos on harrastanut yhden pitkäaikaisen kumppanin kanssa seksiä vaikka joka päivä vuosien ajan, mutta jos on pannut ympäri kaupunkia kaikkia vähänkään silmää miellyttäviä, niin... Minulle se kertoo sellaisesta kevytmielisyydestä ja seksin pitämisestä vain kädenpuristusta vastaavana arkisena asiana, että en halua sellaista omaan parisuhteeseeni. Mulle seksi on erittäin intiimi asia, joka kuuluu vain sitoutuneeseen parisuhteeseen. En voisi edes kuvitella itse seksiä sellaisen kanssa, jota en rakasta.
Kun siis jossain vaiheessa kohtaat naisen, jonka kanssa sinulla on hyvä olla ja tunnet itsesi rakastetuksi, niin sinä jätät tilaisuuden väliin, jos nainen on ehtinyt seurustella ennen sinua? Voi poikarukka, sinulla tulee pitkä loppuelämä yksin, jopa 70 vuotta. Älä nyt ammu itseäsi jalkaan noilla periaatteillasi.