Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:
EDISTYKSELLISET naiset yrittävät keskustella TAANTUMUKSELLISTEN miesten kanssa.
Eikö ketään väsytä?
Edistykselliset? Onko edistyksellistä tuhota parisuhdeiden edellytykset? Sitäkö feministit halauvat?
Avaisitko hieman ajatteluasi. Olen feministi ja onnellisesti parisuhteessa, eli mitä olen tuhonnut ja keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.
Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??
Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.
Olet siis mies joka antaa ja lankeaa heti ekana iltana. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sen verran vanhanaikainen, että en hyväksy naiselle yhtään muita seksikumppaneita kuin itseni. Mutta kerron sen suoraan ennen suhteeseen ryhtymistä.
M42
Minulla sama periaate ja kun täältä ei sopivaa löytynyt, hain ulkomailta.
Luuletko, etteivät ne ulkomaalaiset valehtele, jotta pääsevät parempaan elintasoon? Tiedä vaikka olisivat myyneet itseään kotimaassaan.
En luule, eli maailma on niin iso, että aivan varmasti löytyy yhtä huonoja ja valehtelevia naisia kuin Suomessakin. Vaimoni nyt vaan sattuu olemaan sellaisesta maasta ja sellaisesta kulttuurista, jossa nainen ei halua menettää kasvojaan sukunsa silmissä jakamalla peppuaan.
Miksi vietät niin paljon aikaa meidän huonojen suomalaisten naisten kanssa tällä palstalla?
Eikä varmasti sellaisesta maasta ja sellaisesta kulttuurista maahantuotu mielikuvitusvaimo tykkää siitä, että oma aviomies roikkuu aamuseitsemästä iltayhteentoista saakka naisten keskustelupalstalla kertomassa hänen yksityisasioista, kuten neitsyydestä ennen avioliittoa ja alapään tiukkuudesta. Vai lieneekö hän kotoisin sellaisesta mielikuvitusmaasta ja sellaisessa mielikuvituskulttuurista, jossa on tapana kannustaa miehiä tämänkaltaiseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisin mää aika hoomoilasena jos joku ilmoittaisi että on hommaillut vaikka kymmenen kanssa =D
Miksi?
Onko syy koska:
- hoomoilasena koska joku ilmoittaa [kyseessäolevan asian]?
- hoomoilasena koska kymmenen on paljon?
- hoomoilasena koska kymmenen on vähän?
- muu, mikä?
Vierailija kirjoitti:
Ei se näy päällepäin, kuinka monen kanssa on ollut.
Musta olisi erittäin tuskasta keskustella jonkun ihmisen kanssa entisistä seksikumppaneista.
Kyllähän niitä normi-ihmiselle kerääntyy, jos niin haluaa. Olen itse aivan tavallinen, siveä perheen äiti, joka kohtasi aviomiehensä 28 vuotiaana. Ja en muista millään, kuinka monen kanssa olin, en pitänyt mitään kirjaa. Eikä kukaan minun älykkäistä sukulaisista tai ystävistä tai edes mieheni ole koskaan kysynyt mitään asiaan viittaavaa.
No mikäli et muista partnereidesi määrää, niitä on sitten ollut ainakin 2-numeroinen, ehkä jopa 3-numeroinen luku.
En kyllä näillä spekseillä väittäisi itseäni ainakaan siveäksi! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:
Eikö ketään väsytä?
Edistykselliset? Onko edistyksellistä tuhota parisuhdeiden edellytykset? Sitäkö feministit halauvat?
Miehethän ne tuntuvat niin helposti jakaavan munaansa ympäri ämpäri. Jotkut jopa valittavat, että ei olisi millään haluttanut, mutta ihan sisulla painoivat. Enpä ole älyttömämpää kuullut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei tiedä seksikumppanieni todellista määrää, eikä tule tietämäänkään. Niitä on niin paljon, että kukaan ei uskoisi ja toisaalta epäilen, että se voisi olla monelle jo ison luokan turnoff.
Ehkä näitä naisia ei asia kiinnosta, sillä hekin ovat olleet avoimia.
Kun erosin lähes 20 vuoden parisuhteestani, niin vastaan tuli monenlaista vipeltäjää ja yrittäjää. Tykkään jutella ja saatan jutella miehen kanssa päiväkausia ennen kuin alan edes ajattelemaan enempää. Jutellessa huomasin yleensäkin voisinko edes yrittää yhdessä olemista vai olimmeko liian erilaisia ja eri tavoin asioista ajattelevia ihmisiä. Jos mieleeni alkoi hiemankin tulla epäileviä ajatuksia, niin se oli siinä. Liialliset naisseikkailut ja varsinkin humalahakuinen juominen olivat jo huonoja merkkejä, joita en hyvällä katsonut.
Sanoisin, että nuo molemmat asiat huomasi hyvin hyvin helposti, ne oikein huusivat tyypistä, vaikka hän ei olisi periaatteessa niistä mitään sanonutkaan. Mahdollinen valehtelu olisi ollut sitäkin oudompaa. Minun ei tarvitse huonoa ottaa, enkä ottanutkaan. Laadun näkee jo kaukaa ja sen tunnistaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos yli kymmenen vuoden ajalta, eri elämänvaiheista on esim. 10 seksikumppania ollut (monen kanssa ehkä se yksi kerta vain, kun mies onkin vain käyttänyt hyväksi ja jättänyt seksin jälkeen), niin nainen on pelkkää roskaa, joka on verrattavissa vertauskuvallisesti kyläpyörään? Joo selvä. Ei ihme, että viihdyn nykyään täysin yksin.
Kyllä se näin vaan on näin kunnon miehen kantilta katsottuna.
Vai että kunnon..
Olen joskus seurustellut miehen kanssa, joka halveksi naisia joilla on useita seksikumppaneita. (Miehellä sai sitten kuulemma olla kyllä enemmän.) Sen tähden olen myös tuntenut häpeää siitä, että niitä on vuosien aikana kertynyt.
Mutta aina olen mukavia miehiä löytänyt ja koskaan ei tämä asia ole ollut se kynnyskysymys. Nykyistä puolisoani menneet suhteeni eivät kiinnosta laisinkaan.
Kokemus useammista seksikumppaneista on auttanut arvostamaan hyvää seksiä ja saamaan kiinni siitä mistä itse pidän. Useamman parisuhteen jälkeen tiedän myös hyvin mitä mieheltäni haen. Testeihin pääsee yhellä puhelinsoitolla ja kun tuntee kumppaninsa muutenkin kuin yhden baari-illan perusteella niin tietää sitten ketä kupastaan syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.
Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??
Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.
Huoh... Millähän teidät naiset saisi ymmärtämään tämän asian...
a) Nainen antaa ekoilla treffeillä/harrastaa yhden yön juttuja —> Nainen alkaa kerätä mainetta lorttona.
b) Mies kohtaa kevytkenkäisen naisen, ja kieltäytyy seksistä —> Kylillä alkaa kiertää juoru, että mies on joko HOMO tai IMPOTENTTI!
Got it?
Naisen siis kannattaa elää säädyllisesti, mikäli ei halua lumpun leimaa ja mainetta.
Ja miehen on hiukan pakko sekstailla tilaisuuden tullen, mikäli ei halua homon/impotentin mainetta.
Kahdet standardit joo-o, myönnetään...
Mutta nyt pitää muistaa että kohdan ’b’ skenaariossa juoruja levittää ja stereotypiaa ja kaksois-standardeja ylläpitää juurikin naiset!
Sun on pakko olla jossain Jonnen iässä tai jälkeenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) Nainen antaa ekoilla treffeillä/harrastaa yhden yön juttuja —> Nainen alkaa kerätä mainetta lorttona.
b) Mies kohtaa kevytkenkäisen naisen, ja kieltäytyy seksistä —> Kylillä alkaa kiertää juoru, että mies on joko HOMO tai IMPOTENTTI!
Got it?
Naisen siis kannattaa elää säädyllisesti, mikäli ei halua lumpun leimaa ja mainetta.
Ja miehen on hiukan pakko sekstailla tilaisuuden tullen, mikäli ei halua homon/impotentin mainetta.
Mutta nyt pitää muistaa että kohdan ’b’ skenaariossa juoruja levittää ja stereotypiaa ja kaksois-standardeja ylläpitää juurikin naiset!
No enpä mä mitään heikkoitsetuntoista miestä kelpuuttaisikaan. Ei ole alfaa sellainen nähnytkään, joka pelkää, että joku jossain epäilee homoksi.
Joo, on se. Ite oon neitsyt, ja jos olisin kiinnostunu alottaa seurustelun, nii vaatisin et nainen olis myös neitsyt. Mut koska mies ei saa kysyy naisen seksikumppanien määrää, koska epätasa-arvo, nii en nää mitää syytä seurustelulle. Yksinki on pärjänny tähä asti. :) Naiselle ei oo mitää tarvetta, ku en haluu lapsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään väsytä?
Avaisitko hieman ajatteluasi. Olen feministi ja onnellisesti parisuhteessa, eli mitä olen tuhonnut ja keneltä?
Mitä enemmän naisilla on seksikumppaneita, sitä vähmmän miehet ovat kiinnostuneita sitoutumaan ja sitä vähemmän he osallistuvat lastenhoitoon. Jos naiset harrastavat paljon irtoseksiä, ilman että miehet voivat arvioida naisen luotettavuutta, ei parisuhteita ole ja nekin naiset, jotka eivät harrasta irtoseksiä, jäävät ilman suhdetta.
Että mitä?! Miehet kostavat jotain omille lapsilleen? Älkää sitten valittako, miten naisia suositaan erossa lasten huoltajuutta päätettäessä. Eihän teistä helppomunista ole edes isiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa keskustella tästä, sillä ylläpito poistaa tällaiset keskustelut.
Mutta vastaus on: Kyllä on.
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Tottakai. Ainahan näm asiat ovat subjektiivisia.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
Kaikki me emme asu Pihtiputaalla.
No voi nyyhkäys. Tässä taas nähdään teidän sukupolvenne ongelma: Muiden mielipiteet eivät teille kelpaa, ainoastaan oma mielipide on tärkeä.
Edelleenkään: En tunne yhtä ainoaa miestä, joka arvostaisi naisensa suurta seksikumppanitaustaa positiivisessa mielessä. Voit toki olla eri mieltä, mutta tämä on miehinen todellisuus.
Siinä ei kommenttien poistelu auta.
M25 kirjoitti:
Joo, on se. Ite oon neitsyt, ja jos olisin kiinnostunu alottaa seurustelun, nii vaatisin et nainen olis myös neitsyt. Mut koska mies ei saa kysyy naisen seksikumppanien määrää, koska epätasa-arvo, nii en nää mitää syytä seurustelulle. Yksinki on pärjänny tähä asti. :) Naiselle ei oo mitää tarvetta, ku en haluu lapsii.
Sinäkin vaikutat päivä päivältä katkerammalta, vaikka on ihan oma syysi, että olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Got it?
Mutta nyt pitää muistaa että kohdan ’b’ skenaariossa juoruja levittää ja stereotypiaa ja kaksois-standardeja ylläpitää juurikin naiset!No enpä mä mitään heikkoitsetuntoista miestä kelpuuttaisikaan. Ei ole alfaa sellainen nähnytkään, joka pelkää, että joku jossain epäilee homoksi.
Mielestäsi kieltäytyminen seksistä tekee siis miehen "heikkoitsetuntoiseksi"?
Olen muuten pahoillani, yleensä ne panomiehet eivät kyllä siinä todellisessa elämässä todellakaan ole mitään alfoja, vaan nimenomaan sellaisia kaikkien kavereita ja naurattajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa keskustella tästä, sillä ylläpito poistaa tällaiset keskustelut.
Mutta vastaus on: Kyllä on.
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Tottakai. Ainahan näm asiat ovat subjektiivisia.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
Kaikki me emme asu Pihtiputaalla.
No voi nyyhkäys. Tässä taas nähdään teidän sukupolvenne ongelma: Muiden mielipiteet eivät teille kelpaa, ainoastaan oma mielipide on tärkeä.
Edelleenkään: En tunne yhtä ainoaa miestä, joka arvostaisi naisensa suurta seksikumppanitaustaa positiivisessa mielessä. Voit toki olla eri mieltä, mutta tämä on miehinen todellisuus.
Siinä ei kommenttien poistelu auta.
Saat kohta ison määrän alapeukkuja, koska itsestään selvyyden sanominen parikymppisille on väärä liike.
M34
Eräs tuntemani mies tapasi baarissa naisen, joka lähti puolen tunnin tuttavuuden jälkeen hänen mukaansa ja he harrastivat ******. Viikon kuluttua tästä sama nainen lähti edellämainitun miehen kaverin mukaan ja taas hän oli ollut halukas ******. Mua säälitti tuo kyseinen nainen. Ehkä se sitten johtui siitä, etten itse ikinä kykenisi samaan. Mulle tuli tunne, että häntä hyväksikäytetään:(
Hyi helvetti. Uskollisuus on normi, ei mikään tavoiteltava asia.