Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
En jaksa lukea mutta vieläkin ihmettelen mistä saatte tietää onko seksikumppaneita ollut paljon ellei ihminen itse niistä puhu? Toki ainakin pikkupaikkakunnilla sana kiertää mutta onko siihen edes luottamista?
Omissa tuttavissani sillä ei ole ollut merkitystä, lähes jokaiselle löytyy pari, muutamaa lukuunottamatta (ja näilä on muita ongelmia kuin liian monta kumppania).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sen verran vanhanaikainen, että en hyväksy naiselle yhtään muita seksikumppaneita kuin itseni. Mutta kerron sen suoraan ennen suhteeseen ryhtymistä.
M42
Minulla sama periaate ja kun täältä ei sopivaa löytynyt, hain ulkomailta.
Luuletko, etteivät ne ulkomaalaiset valehtele, jotta pääsevät parempaan elintasoon? Tiedä vaikka olisivat myyneet itseään kotimaassaan.
En luule, eli maailma on niin iso, että aivan varmasti löytyy yhtä huonoja ja valehtelevia naisia kuin Suomessakin. Vaimoni nyt vaan sattuu olemaan sellaisesta maasta ja sellaisesta kulttuurista, jossa nainen ei halua menettää kasvojaan sukunsa silmissä jakamalla peppuaan.
Aika mielenkiintoinen ajatus, että sukulaiseni, tai edes vanhempani ja sisarukseni, tietäisivät seksikumppaneistani. Kuinkahan yleistä on soitella heille, että tuli tuossa taas viikonloppuna harrastettua seksiä, kun osui kohdalle niin pantava uros?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea mutta vieläkin ihmettelen mistä saatte tietää onko seksikumppaneita ollut paljon ellei ihminen itse niistä puhu? Toki ainakin pikkupaikkakunnilla sana kiertää mutta onko siihen edes luottamista?
Omissa tuttavissani sillä ei ole ollut merkitystä, lähes jokaiselle löytyy pari, muutamaa lukuunottamatta (ja näilä on muita ongelmia kuin liian monta kumppania).
Tämä minuakin kiinnostaa. Eilisessä ketjussa joku totesi, että "kyllä sen jotain kautta saa aina selville" mutta kun pyysin esimerkkejä että mitä kautta, niin en koskaan saanut vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sen verran vanhanaikainen, että en hyväksy naiselle yhtään muita seksikumppaneita kuin itseni. Mutta kerron sen suoraan ennen suhteeseen ryhtymistä.
M42
Luuletko, etteivät ne ulkomaalaiset valehtele, jotta pääsevät parempaan elintasoon? Tiedä vaikka olisivat myyneet itseään kotimaassaan.
En luule, eli maailma on niin iso, että aivan varmasti löytyy yhtä huonoja ja valehtelevia naisia kuin Suomessakin. Vaimoni nyt vaan sattuu olemaan sellaisesta maasta ja sellaisesta kulttuurista, jossa nainen ei halua menettää kasvojaan sukunsa silmissä jakamalla peppuaan.
Miksi vietät niin paljon aikaa meidän huonojen suomalaisten naisten kanssa tällä palstalla?
Se on se yks jasama jankkaaja, ei sillä ole vaimoa eikä minkäänlaista kontaktia naisiin oikeassa elämässä. Palsta on ainut paikka missä pystyy sanelemaan naisvihaansa.
Eli jos yli kymmenen vuoden ajalta, eri elämänvaiheista on esim. 10 seksikumppania ollut (monen kanssa ehkä se yksi kerta vain, kun mies onkin vain käyttänyt hyväksi ja jättänyt seksin jälkeen), niin nainen on pelkkää roskaa, joka on verrattavissa vertauskuvallisesti kyläpyörään? Joo selvä. Ei ihme, että viihdyn nykyään täysin yksin.
Ei se näy päällepäin, kuinka monen kanssa on ollut.
Musta olisi erittäin tuskasta keskustella jonkun ihmisen kanssa entisistä seksikumppaneista.
Kyllähän niitä normi-ihmiselle kerääntyy, jos niin haluaa. Olen itse aivan tavallinen, siveä perheen äiti, joka kohtasi aviomiehensä 28 vuotiaana. Ja en muista millään, kuinka monen kanssa olin, en pitänyt mitään kirjaa. Eikä kukaan minun älykkäistä sukulaisista tai ystävistä tai edes mieheni ole koskaan kysynyt mitään asiaan viittaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.
Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??
Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.
Ja ihan jokainen noista naisista on siis halunnut kanssasi parisuhteen eikä yksikään heistä ole halunnut vain helppoa seksiä helpon miehen kanssa, niinkö? Tunnut luulevan itsestäsi liikoja.
Älä ruoki trollia, sillä tavalla tälle palstalle jäävät vain nuo vastenmieliset trollipeikot. Jos palstasta halutaan paikka jossa voi käydä asiallista keskustelua asiallisten miesten kanssa, kannattaa vastata heille ja unohtaa nuo suoli24:ltä tänne siirtyneet u l i t.
Minä ainakin näkisin täällä mieluummin hauskoja, asiallisia miehiä ja siksi kannustan käymään keskustelua heidän kanssaan, ei noiden.
Et vaikuta mitenkään hauskalta, etkä asialliseltakaan. Oletkohan väärässä paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Miksi vietät niin paljon aikaa meidän huonojen suomalaisten naisten kanssa tällä palstalla?
Se on se yks jasama jankkaaja, ei sillä ole vaimoa eikä minkäänlaista kontaktia naisiin oikeassa elämässä. Palsta on ainut paikka missä pystyy sanelemaan naisvihaansa.
Kaikki me sen tiedämme ja keskustelun kannalta olisi parasta, jos hänen kommentteihinsa ei reagoitaisi millään tavalla. Mutta aina joku provosoituu.
Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:
EDISTYKSELLISET naiset yrittävät keskustella TAANTUMUKSELLISTEN miesten kanssa.
Eikö ketään väsytä?
Suomalaiset miehet ovat niin kovasti vastaan fundamentalistisia muslimimiehä, mutta omaavat kuitenkin samanlaisen periaatteen, että itselle kelpaa parisuhteeseen vain ulkomailta, tietynlaisesta kulttuurista ”puhdas” neitsytnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Kaikki me sen tiedämme ja keskustelun kannalta olisi parasta, jos hänen kommentteihinsa ei reagoitaisi millään tavalla. Mutta aina joku provosoituu.
Ei se ole provosoitumista vaan tyhmää on kiva härnätä. Sen jutut menee aina niin mielikuvituksellisiksi, että niille saa nauraa. Onhan tuo vähän ilkeää, mutta itse kerjää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri on harrastanut satojen miesten kanssa seksiä ja myynytkin itseään. Kummasti ei ole ongelma miehille, kun ei vain tästä kerro seurustelukumppaneilleen.
Ei ole ongelma, jos niin naiviin miehen ottaa. Mutta ei tarvitse sitten myöskään ihmetelellä, miksi miehestä tuli, rajoittava, mustasukkainen ja ehkä jopa väkivaltainen suhteen edetessä...
Höpöhöpö, itsellä yli 200 naista kaadettuna ennen pysyvää suhdetta. Vaimosta en tiedä eikä edes kiinnosta. Mennyt on mennyttä. Niin ja nykysuhteessa olen ehdottoman uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Ei se ole provosoitumista vaan tyhmää on kiva härnätä. Sen jutut menee aina niin mielikuvituksellisiksi, että niille saa nauraa. Onhan tuo vähän ilkeää, mutta itse kerjää sitä.
Tiedätkö, mikä olisi parasta härnäämistä? Ignooraaminen. Hän nauttii tuosta huomiosta ja me muut kärsimme siitä, että keskustelu menee taas yhden sairaan trollin ympärillä pyörimiseksi ja kaikki muut kyllästyvät. Jos haluat olla hänelle ilkeä, lakkaa reagoimasta mitenkään. Jos kaikki tekevät samoin, ennemmin tai myöhemmin hän lähtee muille foorumeille.
Seksikumppaneita on liikaa jos "ilman-seksiäkin-kumppani" ei mahdu mihinkään väliin. Kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri on harrastanut satojen miesten kanssa seksiä ja myynytkin itseään. Kummasti ei ole ongelma miehille, kun ei vain tästä kerro seurustelukumppaneilleen.
Kummasti ei ole ongelma, kun siitä ei kerro? Todella kumma, on.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi erittäin tuskasta keskustella jonkun ihmisen kanssa entisistä seksikumppaneista.
Kyllähän niitä normi-ihmiselle kerääntyy, jos niin haluaa. Olen itse aivan tavallinen, siveä perheen äiti, joka kohtasi aviomiehensä 28 vuotiaana. Ja en muista millään, kuinka monen kanssa olin, en pitänyt mitään kirjaa. Eikä kukaan minun älykkäistä sukulaisista tai ystävistä tai edes mieheni ole koskaan kysynyt mitään asiaan viittaavaa.
Turha sitä on kysyä, kun totuttaa ei kuitenkaan saa. Ensimmäinen asia se on kuitenkin miehen mielen päällä, jos parisuhdetta harkitsee. Jokainen mies tekee alitajuisesti riskiarvion naisen käytöksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sitä on kysyä, kun totuttaa ei kuitenkaan saa. Ensimmäinen asia se on kuitenkin miehen mielen päällä, jos parisuhdetta harkitsee. Jokainen mies tekee alitajuisesti riskiarvion naisen käytöksen perusteella.
Edelleen: kannattaa puhua minä-muodossa. Ei muiden ihmisten puolesta.
Enpä usko, että yksikään vapaaehtoisesti kertoo oikean seksikumppaneiden luvun kumppanilleen.
Minä taas en halua noin ajattelevaa miestä puolisoksi. Mielenkiinto loppuisi melko lailla heti, jos mies tuollaista tuubaa päästäisi suustaan ulos ja vielä uskoisi itse puheitaan.