Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty enää keskittymään MIHINKÄÄN - leffat, sarjat, kirjat...

Vierailija
17.01.2025 |

Ja sit kaikki ehdottelee että pidetään leffailta ja puheenaiheena on lempisarjat ja ääääh. Onhan sitä maailmassa muutakin tekemistä kuin tuijottaa ruutua?

Ja olen ollut ennen aktiivinen leffafriikki ja sarjoihin addiktoituja itse. Miksi en enää YHTÄÄN jaksa?

Muita kohtalotovereita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD?

Vierailija
2/13 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta. Pois täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumus voi vaikuttaa noin. Lisää lepoa, ravitsevampi ruokavalio, stressitekijöitä pois elämästä jos mahdollista. 

Vierailija
4/13 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan sitä maailmassa muutakin tekemistä kuin tuijottaa ruutua?"

Sanoo henkilö jonka pitkäjänteisyyden on tuhonnut nimenomaan ruudun (kännykän) tuijottelu.

Vierailija
5/13 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onhan sitä maailmassa muutakin tekemistä kuin tuijottaa ruutua?"

Sanoo henkilö jonka pitkäjänteisyyden on tuhonnut nimenomaan ruudun (kännykän) tuijottelu.

Puhelimella soitan tai vastaan viestiin. Jos se on tuhonnut mun keskittymiskyvyn niin halvalla lähti.

Vierailija
6/13 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katon leffoi tupla nopeudella

Vierailija
7/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
8/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mulla syy  esivaihdevuodet

Vierailija
9/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvia ja sarjoja en nykyisin jaksa katsoa olenkaan, vaikka tarjontaa olisi loputtomasti. Ei jaksa keskittyä niihin. Kirjoja ja lehtiä pystyn kuitenkin lukemaan tuntikaupalla mielenkiinnon herpaantumatta.

Vierailija
10/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sarjojen kanssa tuota ongelmaa. Siihen on auttanut se, että kun se iskee niin alkaa katsomaan dokkareita yms opettavaista. Sitten kun niitä on katsonut jonkun aikaa niin jaksaa sarjoihin taas keskittyä.

Vierailija
11/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työtön niin aloita aamusi aamukahvi jälkeen suht raskaalla liikunnalla. Sitten hoidat kaupassa käynnit ja muut asioinnit. Lähetät pari työhakemusta. Sitten voitkin loppupäivän rentoutua niin pystyt kyllä keskittymään.

Vierailija
12/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADT

Itse aiheutettu keskittymishäiriö. Siitä voi parantua harjoittelemalla. 

Vierailija
13/13 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin +60v kotona olosta ja katson ajan kulukseni kaikki hömppä sarjat mitä telkusta tulee. Lisäksi vuokraan mielenkiintoisia leffoja Elisa viihteestä.

Ei huvita lähteä tuonne ulos kamalille luistinrdoille kulkemaan tässä sahaavassa ilmastossa. Meillä ei ole tietä hiekotettu ollenkaan ja kukaan järkevä ei sinne lähde kulkemaan. Kivikovalla sileellä jäällä lähtee luisumaan nastakengilläkin.

Ilmastomuutokset alkavat tekemään entistäkin vaikekulkuiseksi nämä talvet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi