Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sen verran vanhanaikainen, että en hyväksy naiselle yhtään muita seksikumppaneita kuin itseni. Mutta kerron sen suoraan ennen suhteeseen ryhtymistä.
M42
Minulla sama periaate ja kun täältä ei sopivaa löytynyt, hain ulkomailta.
Luuletko, etteivät ne ulkomaalaiset valehtele, jotta pääsevät parempaan elintasoon? Tiedä vaikka olisivat myyneet itseään kotimaassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko sitä seksikumppanien määrää mainostaa? Olen ollut vuosia naimisissa, eikä tulisi mieleenkään että mieheni tulisi tietää aiempien seksikumppanieni määrä. Eli ei tietenkään vaikuta mihinkään.
Kyllähän sen tuntee, yleensä vähemmän tiukempi...
Minulla on ollut paljon kumppaneita, puhutaan kymmenissä. Silti, jos lasketaan seksikertoina, minulla on ollut yli kymmenkertaisesti seksiä aviopuolisoni kanssa.
Minkä ikäinen ihminen kuvittelee, että seksi venyttää naisen paikkoja? Ja vieläpä vain, jos sitä seksiä on useiden eri kumppanien kanssa, vaikka ne kaikki olisivat nysämunia, mutta sen sijaan 20 vuoden avioliitto, jossa on seksiä keskimäärin 3 x vko ja puoliso on harvinaisen hyvin varustettu, ei vaikuttaisi mitään.
En jaksaisi tuollaista lapsellisuutta, tämä on kuitenkin aikuisille suunnattu palsta. Mutta eiköhän ketju kohta poistu kun taso on tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nämä ketjun miehetkään tunnu kovin älykkäiltä.
No jos kysytään mielipidettä niin on aina riskinsä, että kuulija ei pidä kuulemastaan, mutta se ei tee silti mielipiteestä väärää. Ehkä pitää vain etsiä mies jolla asialla ei ole niin suurta merkitystä, niitäkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.
Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??
Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.
Eli olet helppo ja kevytkenkäinen, etkä yhtään sen puhtaampi tai parempi kuin se antanut nainen.
En ole helppo enkä kevytkenkäinen, eikä miehestä kuulu edes sanoa noin. Aika tarkalla seulalla olen valinnut ne naiset, jotka seuraani ovat päässeet, mutta olen ajatellut, että jos hyvänkin oloinen nainen antaa niin helpolla, niin ehkäpä se myöhemmin myös helposti pettäisi.
:D mikä sankari! Aijai, hyvät naurut tästä ainakin sai. Nyt palaan takaisin töiden pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nämä ketjun miehetkään tunnu kovin älykkäiltä.
No jos kysytään mielipidettä niin on aina riskinsä, että kuulija ei pidä kuulemastaan, mutta se ei tee silti mielipiteestä väärää. Ehkä pitää vain etsiä mies jolla asialla ei ole niin suurta merkitystä, niitäkin löytyy.
Näin on tehtävä. Löytyy meitä miehiä jotka ovat vielä valmiita jakamaankin vaimon toisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluuko järvi soutamalla, metsä marjastamalla?
Ei. Mutta tulee helposti mieleen, että sellainen ei pysty sitoutumaan. Miksi kumppani sitoutuisi nyt minuun, jos hänellä on edellisiä "suhteita" 100 kpl, joihin ei ole sitoutunut. Sitä ajattelisi, että todennäköisesti olen vain yksi lenkki pitkässä ketjussa. Joten sellaiseen henkilöön en luottaisi. Parisuhde vaatii luottamusta ja tässä tapauksessa luottamusta ei syntysi. Joten olisi siis este parisuhteelle.
Olen 49-vuotias. Nuorena minulla oli paljon yhden yön suhteita. Ihastuin helposti ja mulla oli huono itsetunto. Kyllä minä olisin halunnut sitoutua, mutta minuun ei haluttu sitoutua. Kai se, että kanssani haluttiin kuitenkin seksiä, sai minut ajattelemaan, etten täysin vastenmielinen ja epäkelpo ihminen voi olla.
26-vuotiaana löysin miehen, joka halusi sitoutua minuun ja johon minä halusin sitoutua. Olimme yhdessä 11 vuotta. Olin hänelle uskollinen koko ajan. En edes miettinyt mitään pettämisiä.
Hänen jälkeensä olen ollut taas sinkkuna 12 vuotta. Enää ei ole samanlaista yhden illan juttujen määrää kuin nuorena, en liioin enää luule olevani jotenkin parempi nainen siksi, että kelpaan edes hetken huvitukseksi. Sitoutua haluaisin kuitenkin edelleen, mutta ei vaan sopivaa kumppania tunnu löytyvän. Joitain seksijuttuja tässä on viimeisen 12 vuoden aikanakin ollut. Olen seksuaalinen ihminen ja tykkään seksistä erittäin paljon. Ei se samanlaista ole satunnaisen kumppanin kanssa, kuin sellaisen ihmisen kanssa jota rakastaa. Mutta parempaa kuitenkin kuin olla 12 vuotta selibaatissa.
Ei kaikilla siis lukuisat seksikumppanit sitoutumiskammosta johdu. Eikä se kaikilla tarkoita sellaista, ettei parisuhteessa voisi olla uskollinen.
Olen ollut yli 100 miehen kanssa, mutta valehtelen että 4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hylännyt kymmeniä naisia, jotka ovat antaneet heti ekana iltana. Ei sellaisella naisella tee mitään, joka lankeaa heti. Vielä huonompia on sellaset, jotka on olleet useampien miesten patjoina. Suomalainen nainenhan ei edelleenkään ymmärrä, miten niille nauretaan, kun toimivat kuin ilotytöt, mutta eivät tajua vaatia rahaa.
Hylkäät naisen, joka antaa sinulle heti ekana iltana? Sinä siis kuitenkin itse sekä ehdotat että harrastat seksiä heti ekana iltana??
Olen joo hylännyt. Itse en ehdota, mutta en ole kieltäytynytkään, jos nainen on ollut aloitteellinen.
Ja ihan jokainen noista naisista on siis halunnut kanssasi parisuhteen eikä yksikään heistä ole halunnut vain helppoa seksiä helpon miehen kanssa, niinkö? Tunnut luulevan itsestäsi liikoja.
Ei ole este minulle. Nautin seksistä ja sinkkuaikoina on vakipartnereiden lisäksi myös satunnaisia seksikumppaneita, joten onhan noita kertynyt!
Asiasta puhuminen voi kyllä olla kunnon turn-off etenkin, jos kumppanien suuri määrä on itse tarkoitus. Yksi narsistinen exäni kertoi, että hänellä oli serkkunsa kanssa 100-lista, eli tavoitteena oli harrastaa seksiä sadan naisen kanssa. Hän kertoi avoimesti pettämisistään ja kuinka oli mm. harrastanut seksiä tyttöystävänsä opettajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan jokainen noista naisista on siis halunnut kanssasi parisuhteen eikä yksikään heistä ole halunnut vain helppoa seksiä helpon miehen kanssa, niinkö? Tunnut luulevan itsestäsi liikoja.
Älä ruoki trollia, sillä tavalla tälle palstalle jäävät vain nuo vastenmieliset trollipeikot. Jos palstasta halutaan paikka jossa voi käydä asiallista keskustelua asiallisten miesten kanssa, kannattaa vastata heille ja unohtaa nuo suoli24:ltä tänne siirtyneet u l i t.
Minä ainakin näkisin täällä mieluummin hauskoja, asiallisia miehiä ja siksi kannustan käymään keskustelua heidän kanssaan, ei noiden.
Parisuhteen itsessään ja itsestäänselvästi, pitäisi olla este useille erillisille seksikumppaneille!
Yksikään nainen ei tiedä seksikumppanieni todellista määrää, eikä tule tietämäänkään. Niitä on niin paljon, että kukaan ei uskoisi ja toisaalta epäilen, että se voisi olla monelle jo ison luokan turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet helppo ja kevytkenkäinen, etkä yhtään sen puhtaampi tai parempi kuin se antanut nainen.
En ole helppo enkä kevytkenkäinen, eikä miehestä kuulu edes sanoa noin. Aika tarkalla seulalla olen valinnut ne naiset, jotka seuraani ovat päässeet, mutta olen ajatellut, että jos hyvänkin oloinen nainen antaa niin helpolla, niin ehkäpä se myöhemmin myös helposti pettäisi.
Ai kauhee mikä turnoff on että aikuinen(?) puhuu seksistä 'antamisena' 😂🤣 Voi helvetti, keskustele niitten sun hyvänoloisten naisten kanssa suoraan siitä mitä kumpikin odottaa ja haluaa, äläkä odottele jos se nainen vaikka suostuis 'antamaan'sulle. Ihme pelaamista. Onko tommosia ihmisiä oikeesti olemassa 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluuko järvi soutamalla, metsä marjastamalla?
Kyllä rapautuu ehdottomasti! Jos laitetaan mittasuhteet kohdalleen, ja pienen soutuveneen tilalle ruotsinristeilijä tavallista järveä tuhansia edestakaisia vetoja tekemään, niin kyllä ne rannat nopeasti ja näkyvästi alkaa rapautua!
Sinun logiikalla yksiavioisessa parisuhteessa oleva nainen on löysempi kuin irtosuhteita harrastava. Aika mielenkiintoista. Ei yksikään sinkku pääse samoihin panolukuihin mitä parisuhteessa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa keskustella tästä, sillä ylläpito poistaa tällaiset keskustelut.
Mutta vastaus on: Kyllä on.
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta tulee helposti mieleen, että sellainen ei pysty sitoutumaan. Miksi kumppani sitoutuisi nyt minuun, jos hänellä on edellisiä "suhteita" 100 kpl, joihin ei ole sitoutunut. Sitä ajattelisi, että todennäköisesti olen vain yksi lenkki pitkässä ketjussa. Joten sellaiseen henkilöön en luottaisi. Parisuhde vaatii luottamusta ja tässä tapauksessa luottamusta ei syntysi. Joten olisi siis este parisuhteelle.
Minulla se, että näen facebookissa hänellä kumppanin vaihtuneen vuoden tai parin välein aiheuttaa sellaisen tunteen, että nyt on vaan minun vuoroni ja pian vaihdun minäkin uuteen. Ja sitten he, jotka mainostaa harrastavansa FWB-juttuja ja vielä usean kanssa kerrallaan. Eihän tuollaisia voi ottaa todesta parisuhdemielessä, tiedä kenen kaverin kanssa sitten pannaan selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten kanssa pidetään helppoa hauskaa, toisten kanssa pidetään hauskaa ja aloitetaan parisuhde.
Tuskinpa tämäkään aihe olisi kielletty, mutta ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllästyy poistelemaan asiattomia, esineellistäviä ja/tai loukkaavia kommentteja, joita ketjussa on, ja poistaa mieluummin koko ketjun.
Omalta osaltasi voisit pyrkiä ketjun säilyttämiseen kirjoittamalla minä-muodossa, koska voit puhua vain itsestäsi.
Tottakai. Ainahan näm asiat ovat subjektiivisia.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
Kaikki me emme asu Pihtiputaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Ainahan näm asiat ovat subjektiivisia.
Mutta en ole kyllä koskaan törmännyt mieheen, joka arvostaisi kylän kovinta käyttö-mirriä. Ei se varsinaisesti ole mitenkään toivottava ominaisuus vaimomateriaalissa. Naisista en osaa sanoa mitään.
P.S. Kommenttisi on yksi niistä, jonka ilmoitan asiattomaksi loukkaavan kielenkäytön perusteella.
Kaikki me emme asu Pihtiputaalla.
Lauseiden piti tietenkin olla käänteisessä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sen verran vanhanaikainen, että en hyväksy naiselle yhtään muita seksikumppaneita kuin itseni. Mutta kerron sen suoraan ennen suhteeseen ryhtymistä.
M42
Minulla sama periaate ja kun täältä ei sopivaa löytynyt, hain ulkomailta.
Luuletko, etteivät ne ulkomaalaiset valehtele, jotta pääsevät parempaan elintasoon? Tiedä vaikka olisivat myyneet itseään kotimaassaan.
En luule, eli maailma on niin iso, että aivan varmasti löytyy yhtä huonoja ja valehtelevia naisia kuin Suomessakin. Vaimoni nyt vaan sattuu olemaan sellaisesta maasta ja sellaisesta kulttuurista, jossa nainen ei halua menettää kasvojaan sukunsa silmissä jakamalla peppuaan.
Miksi vietät niin paljon aikaa meidän huonojen suomalaisten naisten kanssa tällä palstalla?
Täysin iästä ja elämänhistoriasta riippumatta? Arvioisit asiaa samalla tavalla riippumatta siitä, onko kyseessä 18-vuotias vai 58-vuotias, jolla on historiassaan pitkä sinkkukausi?