Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.

Vierailija
25.02.2021 |

Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.

Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.

Kommentit (1004)

Vierailija
441/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes tietää. Terv Mies 40v jolla 14eri naista.

Vierailija
442/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa jotkut miehet tuntuvat ajattelevan, että heillä itsellään on oikeus "testailla" useita naisia ennen "sen oikean naisen" löytymistä. Tämä miessukupuolen suorittama aktiivinen testailu ei heidän mielestä indikoi ollenkaan sitä, että miesten kohdalla esiintyisi samanlaista käytöstä myös parisuhteessa. Mutta jos nainen (auta armias!) samalla tavalla "testailee", eli kokeilee suostuuko mies heti seksiin ja ottaa toki nautintohetket vastaan mikäli mies on niitä valmis antamaan, niin tämä jotenkin kummasti indikoi naisten kohdalla samanlaista käytöstä myös parisuhteessa. Eli nämä miehet ilmeisesti ajattelevat, että mies osaa rauhoittua parisuhteessa ja jättää villit vuodet taakseen, mutta nainen ei. Kaikenlaista puppua sitä joutuukin lukemaan.

Aiemmin tuli vietettyä monta vuotta siten, että etsin pelkkää seksiseuraa ja voin kertoa, että 99% naisista oli varattuja. Se kertonee tyhmemmällekin, onko suomalainen nainen välttämättä kauhean luotettava kumppanina. Eräskin naimisissa oleva misu panetti samaan aikaan itseään sekä minulla, että eräällä toisella miehellä. Otti sitten eron miehestään ja halusi alkaa mun kanssa kunnon suhteeseen, mutta oli pakko kysyä, että oletko sä ihan tosissasi?

Ennen kirjoitit näitä juttujasi vain Rattoon ja nyt tänne. Ennen oli paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä herää epäilys mitä kaikkia tauteja tullut mukana. Lisäksi liian kevytkénkäinen ei ole kovin viehättävää/naisellista. Tykkään enemmän naisisita joilla suurempi itsekunnioitus eivätkä jakele kaikille.

M32

Eli naisen ei kuulu elää nauttien, vaan muiden vaatimusten mukaan. Tätähän se elämä näyttää olevan.

Elä miten tykkäät, mutta mikä saa sinut ajattelemaan, että miehillä ei saisi olla mitään standardeja? Vähän sama kuin mies eläisi kuin sika pellossa viettäen aikansa vvideopelejä pelaten ja sitten alkaisi valittamaan, kuten sinä tuossa edellä.

eri

Vierailija
444/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän keskusteluun nyt vielä sellainen fakta, ja vinkki kaikille naisille, että heti tapailun alussa seksiä vonkaava mies ei välttämättä sitä oikeasti halua...

Kuulostaako omituiselta? :D

Minäpä selitän:

Aika moni mies testaa potentiaalisen seurustelukumppanin löydettyään kuinka helppo saalis nainen on.

Eli ennen ryhtymistä vakavampaan seurusteluun, mies haluaa varmistua onko kandidaatti vaimo-matskua, vai pelkästään kevyttä viihdettä.

Mikäli nainen siis etsii pysyvää parisuhdetta NYT

—> liian helposti ei kannata langeta lakanoihin, se lähes aina pilaa mahdollisuuden parisuhteeseen miehen kanssa.

Mikäli nainen etsii pelkkää hetken huumaa (mutta haluaa parisuhdetta ehkä tulevaisuudessa)

—> liian helposti ei kannata langeta lakanoihin,

maine kun kasvaa ja kiirii kyllä juorujen muodossa, ja lumpun leiman saatuaan, siitä on lähes mahdoton päästä eroon...

Kuulostaako omituiselta, että tämä ei kiinnosta?

Minäpä selitän:

kukaan ei halua tällä tavoin toimivaa miestä.

Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä haluaa ja todella moni. Yleensä halutaan mies sänkyyn, mutta sitten suututaan, kun minä esim. olen pitänyt kiinni periaatteistani, että ei ole vaimoainesta nainen joka pyllistää ekana iltana ja saatan kyllä paneksia jonkin aikaa, mutta vakavaan suhteeseen en ryhdy.

Yyyh, minulle taas olisi totaalinen turn off, jos toinen käyttää sanaa "vaimoaines" tai "vaimomatsku". Se olisi melkeinpä seksintappaja, joten mahdollisesti kävisi niin, että mies saisi typerillä termeillään minut kylmenemään seksuaalisesti, minkä jälkeen hän alkaisi haluta kanssani vakavaa suhdetta - mitä tietysti ei tulisi, koska mielenkiintoni olisi jo lopahtanut. (Ei silti, inhoan myös tuota käyttämääni termiä "turn off", mutta ei edes se ole niin ääliömäinen kuin "vaimoaines".)

Ohis, mutta tulipa vaan mieleen.

Minä taas testaan naisia käyttämällä käyttämällä noita sanoja tarkoituksenmukaisesti naisten kanssa keskustellessa, vaikkeivät normaalisti kuulukaan sanavarastooni. Helpoin tapa karsia ongelmatapaukset.

ohis

Sehän on nähdäkseni ihan hyvä - ollaan molemmat sitten tyytyväisiä :) 

Vierailija
445/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista:

1) varhain aloitettu sukupuolielämä

2) suuri määrä kumppaneita

3) uskottomuus

Kaikki nuo kolme asiaa korreloi keskenään todella vahvasti.

Ensimmäiset kaksi voidaan havaita jo varhaisnuoruudessa, ja tuo kolmas sitten tulee ajankohtaiseksi monesti jo ensimmäisen pidemmän parisuhteen aikana... :-/

Vierailija
446/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen suhteessa, olen sen tasan ja yhden kanssa.

Jos en tuohon kykene, elelen sinkkuna niin kenenkään ei tarvii olla kade kellekään.

Vierailija
447/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä herää epäilys mitä kaikkia tauteja tullut mukana. Lisäksi liian kevytkénkäinen ei ole kovin viehättävää/naisellista. Tykkään enemmän naisisita joilla suurempi itsekunnioitus eivätkä jakele kaikille.

M32

Eli naisen ei kuulu elää nauttien, vaan muiden vaatimusten mukaan. Tätähän se elämä näyttää olevan.

Elä miten tykkäät, mutta mikä saa sinut ajattelemaan, että miehillä ei saisi olla mitään standardeja? Vähän sama kuin mies eläisi kuin sika pellossa viettäen aikansa vvideopelejä pelaten ja sitten alkaisi valittamaan, kuten sinä tuossa edellä.

eri

Nyt ei puhuta siitä, miten eletään suhteen aikana, vaan ajasta ennen sitä. Pitäisikö laittaa pystyyn ketju:

”Onko kumppanin aiempi videopelaaminen este suhteelle?”

Vierailija
448/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Helposti pesää jakavien naisten kannattaa ajatella näin:

Jos n. nelikymppinen mies vonkaa pllua ja se tuntuu oksettavalta ajatukselta, niin et ole vielä valmis hyppäämään sänkyyn.

Vierailija
449/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Jos n. nelikymppinen mies vonkaa pllua ja se tuntuu oksettavalta ajatukselta, niin et ole vielä valmis hyppäämään sänkyyn.

Vierailija
450/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa jotkut miehet tuntuvat ajattelevan, että heillä itsellään on oikeus "testailla" useita naisia ennen "sen oikean naisen" löytymistä. Tämä miessukupuolen suorittama aktiivinen testailu ei heidän mielestä indikoi ollenkaan sitä, että miesten kohdalla esiintyisi samanlaista käytöstä myös parisuhteessa. Mutta jos nainen (auta armias!) samalla tavalla "testailee", eli kokeilee suostuuko mies heti seksiin ja ottaa toki nautintohetket vastaan mikäli mies on niitä valmis antamaan, niin tämä jotenkin kummasti indikoi naisten kohdalla samanlaista käytöstä myös parisuhteessa. Eli nämä miehet ilmeisesti ajattelevat, että mies osaa rauhoittua parisuhteessa ja jättää villit vuodet taakseen, mutta nainen ei. Kaikenlaista puppua sitä joutuukin lukemaan.

Aiemmin tuli vietettyä monta vuotta siten, että etsin pelkkää seksiseuraa ja voin kertoa, että 99% naisista oli varattuja. Se kertonee tyhmemmällekin, onko suomalainen nainen välttämättä kauhean luotettava kumppanina. Eräskin naimisissa oleva misu panetti samaan aikaan itseään sekä minulla, että eräällä toisella miehellä. Otti sitten eron miehestään ja halusi alkaa mun kanssa kunnon suhteeseen, mutta oli pakko kysyä, että oletko sä ihan tosissasi?

Ennen kirjoitit näitä juttujasi vain Rattoon ja nyt tänne. Ennen oli paremmin.

En ole kirjoittanut. Miksi sinä luet Rattoa? Onko Me naiset liian lepsu lehti?

Vierailija
451/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Mitä sönkötät?

En anna kellekään, joka vonkaa.

Rakastelen niiden kanssa, joita haluan ja jotka haluavat minua.

N42, pitkässä suhteessa

Vierailija
452/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä seksikumppanien määrää mainostaa? Olen ollut vuosia naimisissa, eikä tulisi mieleenkään että mieheni tulisi tietää aiempien seksikumppanieni määrä. Eli ei tietenkään vaikuta mihinkään.

Jos itse ei kehtaa kertoa puolisolle entisten kumppaneiden määrää, eikö niitä silloin ole liikaa?

Entä, jos ei kehtaa kertoa sitä, miten vähän niitä on ollut? Itse olen ainakin vähän kaunistellut ylöspäin sitä määrää. 

Miksi ihmeessä tekisit niin? Pelkkää plussaa mitä vähemmän on ollut eri kumppaneita. Olen itse nainen ja mulla tasan yksi, joka aviomies ja arvostan ettei hänelläkään ollut ennen mua ketään. Harvinaista kai nykyisin

Vierailija
453/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän hämilläni. Ihanko oikeasti täällä moni on muutamassa vuodessa kerännyt itselleen, varsinkin nuorempana, kymmenien hoitojen sarjan? Siis, vuodessa olette nussineet jo alle 18-vuotiaana kuin 35-vuotiaat toisen kierroksen tyypit? Itselläni oli 20-vuotiaana hurjat 2 kokemusta.

Huhhuh. On kyllä maailma muuttunut 20-vuodessa. 

Joo, ei edes yhtä per vuosi ja hirveesti nussittu?!

Eikö joku juuri sanonut että 15 panoa oli kerääntynyt 20 -ikään mennessä? Onhan se ihan hitosti. Eikö yhtään parisuhdetta, pelkkiä kaljapanoja?

Omat kokemukseni olivat seukka-kaveri ja yksi laivapano. Ei minulla ainakaan mitään 15 vielä tuossa iässä ollut.

Vierailija
454/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies eikä tosinainen pidä mitää lukuja.

Aikaa edes räknäillä määriä. Hyvänen aika ;)

Jos ei pysty suoralta kädeltä heittämään lukua, on kyllä aika rivo-riitta tai -rauno.

Vierailija
455/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jakorasia on aina jakorasia.

Ei se aina noin mene. Monella on ollut "villi nuoruus" mutta juurikin sen takia osaa antaa erityistä arvoa sille yhdelle vakikumppanille. Vastaavasti ne joilla ei ole ollut kuin yksi kumppani, saattavat alkaa keski-iän kriisissään  pohtia mitä kaikkea on tullutkaan menetettyä kun ei ollut sitä villiä nuoruutta ollenkaan. 

Vierailija
456/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama jotkut taudit ja muut selitykset.

Fakta nyt on niin, että jos ihminen on nussinut puoli kaupunkia läpi, niin niissä entisissä hoidoissa on mukana AINA ongelmatapauksia. Ja myöhemmässä elämässä nämä tulevat yleensä jossain vaiheessa aiheuttamaan ongelmia. Joko kateuden tai sitten ihan vain v*ttumaisuuden takia.

Tästä syystä olen itse välttänyt partnerin vaihtoa, enkä mene parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on pitkä kumppanitausta. Se ei vain koskaan toimi. Aina se tulee jotenkin vastaan.

Kokemusta on, kahdesta eri henkilöstä. Sitten riitti.

En nyt tajua logiikkaasi - meinaatko oikeasti, että joku entinen hoito, joka on ollut pelkkä yhden illan juttu, olisi todennäköinen ongelmien aiheuttaja? Luulisi, että se todennäköisemmin olisi entinen vakikumppani, jolla sattuukin olemaan persoonallisuushäiriö tai muu ongelmallinen piirre. Eli voitaisko sanoa, että on parempi pelkät kasvottomat ja anonyymit irtosuhteet kuin esim. yksi pitkä suhde?

Huomaa että olet nainen. Et ole koskaan ollut tilanteessa, jossa satunnainen mies alkaa kertoa yleisötilaisuudessa lauenneensa kihlattusi suuhun muutamia vuosia sitten. Ja toisinaan perseeseen. Mutta ihan tuttujahan tässä vaan ollaan ja silleen.

Kyllä.

Kuulostaa ihan omalta kokemultani 8 vuoden takaa. Duunissa yksi pukusälli tuli ihan pokkana kysymään että olenko Annan mies. Kun sanoin että kyllä, tämä jutteli ensin niitä näitä ja sitten ihan pokkana, täysin puuntakaa muiden ihmisten jo tullessa kokoushuoneeseen heitti että "Vieläkö se tykkää ottaa saunassa k*llia p*rseeseen? Oli kyllä paras p*rsreikä mitä olen saanut." Menin totaalisen sanattomaksi. Mutta tämän jutut eivät loppuneet siihen.

"Eihän tää sua nolota, sano vaan jos et halua jutella. Mut joo, kyl sä tiiät, se on kyllä ihan jumalainen kassien tyhjentäjä. Vieläkin välillä mietin kuinka se otti multa p*skeen yhdellä mökkireissulla."

Voihan v*ttu. Tuossa tilanteessa ei juuri auta, että vaimo on hyvä panemaan. Hyviä panijoita on kolmevitosissa 13 tusinassa.

Aika sanattomaksi tosiaan vetää, mutta ei siitä syystä mitä sinä luulet. Jos tuollaista joutuu nainen suhteessa tekemään ja saa sitten siitä vielä halveksunnan päälleen, niin eipä tosiaan käy kateeksi miesten kanssa parisuhteessa tai seksisuhteessa tai yhtään missään suhteessa olevia naisia. Jos esimerkiksi tuo "pukusälli" tai sinä olette sitä mistä pitäisi valita, niin olen kyllä väistänyt luodin kun minulla ei ole miestä.

Eiköhän tuossa(kin) pahin asia ollut  se, että tämä paljasti että vaimolla on aikaisemmin ollut kompassi totaalisen kateissa, jos tuollaisen kansa on ollut kimpassa.

Juuri näin. Kuvittelin aina että vaikka vaimollani oli kymmeniä kumppaneita, hän olisi ainakin ollut edes kohtuullisen tasapainoisten kavereiden kanssa yhdessä. Tämä kyllä rikkoi täysin tällaiset luulot.

Sinä ja muut mieslampaat siis uskotte tätä sosiopaattia? Ainoa tieto, minkä hän on juttuunsa tarvinnut, on vaimosi nimi.

Ei tarvitse uskoa, vaimo sanoi itse deittailleensa tätä herkkupalaa.

Mitäs lähdette kaikenmaailman sekopäiden mukaan. Ei se meidän muiden ongelma pitäisi olla, mutta hassusti aina välillä on kuitenkin.

Vierailija
457/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saan tehdä lopupäätelmän?

Vierailija
458/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa???

Kyllä suosituimmat ihmiset löytävät helposti sekä yhdenillansuhteita ja parisuhteita.

Sitten on niitä, jotka eivät saa kumpiakaan.

Kukaan nainen ei halua kumppanikseen sovinistista kaksinaismoralistia tai sairaalloisen mustasukkaista miestä, joten jos mies kyselee aiemmista seksikumppaneista, siveimmänkin naisen kannattaa nostaa kytkintä.

Tosiasia on ettei kevytkenkäisestä naisesta ole uskollisuuteen. On ihan tervettä jos miehellä nousee karvat pystyyn näiden kyläpyörien kanssa.

Ja fakta on, että oikeasti ykkösluokan edustajat eivät todellakaan lähde joka viikonloppu eri naisen/miehen kanssa kämpille. Tämä paskaa, ja lähinnä tyhjäpäiden touhua.

Vierailija
459/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama jotkut taudit ja muut selitykset.

Fakta nyt on niin, että jos ihminen on nussinut puoli kaupunkia läpi, niin niissä entisissä hoidoissa on mukana AINA ongelmatapauksia. Ja myöhemmässä elämässä nämä tulevat yleensä jossain vaiheessa aiheuttamaan ongelmia. Joko kateuden tai sitten ihan vain v*ttumaisuuden takia.

Tästä syystä olen itse välttänyt partnerin vaihtoa, enkä mene parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on pitkä kumppanitausta. Se ei vain koskaan toimi. Aina se tulee jotenkin vastaan.

Kokemusta on, kahdesta eri henkilöstä. Sitten riitti.

En nyt tajua logiikkaasi - meinaatko oikeasti, että joku entinen hoito, joka on ollut pelkkä yhden illan juttu, olisi todennäköinen ongelmien aiheuttaja? Luulisi, että se todennäköisemmin olisi entinen vakikumppani, jolla sattuukin olemaan persoonallisuushäiriö tai muu ongelmallinen piirre. Eli voitaisko sanoa, että on parempi pelkät kasvottomat ja anonyymit irtosuhteet kuin esim. yksi pitkä suhde?

Huomaa että olet nainen. Et ole koskaan ollut tilanteessa, jossa satunnainen mies alkaa kertoa yleisötilaisuudessa lauenneensa kihlattusi suuhun muutamia vuosia sitten. Ja toisinaan perseeseen. Mutta ihan tuttujahan tässä vaan ollaan ja silleen.

Kyllä.

Kuulostaa ihan omalta kokemultani 8 vuoden takaa. Duunissa yksi pukusälli tuli ihan pokkana kysymään että olenko Annan mies. Kun sanoin että kyllä, tämä jutteli ensin niitä näitä ja sitten ihan pokkana, täysin puuntakaa muiden ihmisten jo tullessa kokoushuoneeseen heitti että "Vieläkö se tykkää ottaa saunassa k*llia p*rseeseen? Oli kyllä paras p*rsreikä mitä olen saanut." Menin totaalisen sanattomaksi. Mutta tämän jutut eivät loppuneet siihen.

"Eihän tää sua nolota, sano vaan jos et halua jutella. Mut joo, kyl sä tiiät, se on kyllä ihan jumalainen kassien tyhjentäjä. Vieläkin välillä mietin kuinka se otti multa p*skeen yhdellä mökkireissulla."

Voihan v*ttu. Tuossa tilanteessa ei juuri auta, että vaimo on hyvä panemaan. Hyviä panijoita on kolmevitosissa 13 tusinassa.

Aika sanattomaksi tosiaan vetää, mutta ei siitä syystä mitä sinä luulet. Jos tuollaista joutuu nainen suhteessa tekemään ja saa sitten siitä vielä halveksunnan päälleen, niin eipä tosiaan käy kateeksi miesten kanssa parisuhteessa tai seksisuhteessa tai yhtään missään suhteessa olevia naisia. Jos esimerkiksi tuo "pukusälli" tai sinä olette sitä mistä pitäisi valita, niin olen kyllä väistänyt luodin kun minulla ei ole miestä.

Eiköhän tuossa(kin) pahin asia ollut  se, että tämä paljasti että vaimolla on aikaisemmin ollut kompassi totaalisen kateissa, jos tuollaisen kansa on ollut kimpassa.

Juuri näin. Kuvittelin aina että vaikka vaimollani oli kymmeniä kumppaneita, hän olisi ainakin ollut edes kohtuullisen tasapainoisten kavereiden kanssa yhdessä. Tämä kyllä rikkoi täysin tällaiset luulot.

Sinä ja muut mieslampaat siis uskotte tätä sosiopaattia? Ainoa tieto, minkä hän on juttuunsa tarvinnut, on vaimosi nimi.

Ei tarvitse uskoa, vaimo sanoi itse deittailleensa tätä herkkupalaa.

Mitäs lähdette kaikenmaailman sekopäiden mukaan. Ei se meidän muiden ongelma pitäisi olla, mutta hassusti aina välillä on kuitenkin.

Eipä sinulla kyllä mitään empatiakykyä ole vaimoasi kohtaan, luulisi, että tuntuisi toisen puolesta pahalta kun häntä on tuo entinen mies kohdellut noin, mutta selvästikään et välitä yhtään mitään siitä, miltä siitä vaimosta tuntuu. :(

Vierailija
460/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku ihmettelee mihin tässä maassa tarvitaan feminismiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän