Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.
Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.
Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Jösses kun ahdasmielistä porukkaa täällä. Itsellä, kolmikymppisellä naisella, vajaa parikymmentä sänkykaveria ollut, eikä ole kyllä parisuhteita estänyt. Tosin, puolet noista lienee hankittu nyt viimeisimmällä n. kahden vuoden sinkkujaksolla, ja yksi tyyppi oli itse dumpattava, kun muuttui miehestä vinkuvaksi kakaraksi kun tajusi että hänen "ihanasta seksijumalattaresta" on joskus joku muukin saanut nauttia. Varsinkin kammottavaa oli ajatus että itse olisin joskus nauttinut jonkun muun miehen kanssa. Oi ja voi.
En ottaisi itse neitsyttä, en jaksa enää kouluttaa ketään. Minua ei myöskään kukaan heikkoitsetuntoinen neitsyyden ihailija varmasti handlaisi, joten parempi kun ei edes yritetä. Mutta onneksi jokaiselle löytyy varmasti jotakin tästä maailmasta.
Enpä näe että seksikumppanieni määrällä olisi mitään vaikutusta kykyyni sitoutua jatkossa.
No onhan tuollainen luku sinkkuaikaa viettävällä kolmikymppisellä ihan normaalia. Mutta ei se millän 20-vuotiaalla kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein asia parisuhteessa on, että mies on naista pidempi. On noloa, jos mies on lyhyempi ja näin ollen nainen näyttää isokokoiselta.
Heikkoitsetuntoisiin naisiin ei lähdetä. Ei edes tällä halolla, no tänks juu.
Ei kiinnosta tarkka luku. Jos on kuitenkin ehtinyt tehtailla noin 100 ihmisen kanssa niin kyllä se kertoo ihmisestä. Ei ole ollut esimerkiksi mahdollista sitoutua pidemmäksi aikaa jos noin monta on.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko sitä seksikumppanien määrää mainostaa? Olen ollut vuosia naimisissa, eikä tulisi mieleenkään että mieheni tulisi tietää aiempien seksikumppanieni määrä. Eli ei tietenkään vaikuta mihinkään.
Miksi ei? Jos sinua ei hävetä aiemmat sextailut, niin voithan sinä jonkun pyöreän luvun kertoa. Taitaa olla niin että ne, joilla on kertynyt paljon entisiä seksikumppaneita, haluavat silti esiintyä "siveyden sipuleina".
Eihän sitä ole tullut laskettua kun ikää jo 50. Eihän kukaan hyödy siitä tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku ihmettelee mihin tässä maassa tarvitaan feminismiä?
Niin mihin? Suomalainen on nainen jo liiankin vapautunut, eli mihin sitä feminismiä enää tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa???
Kyllä suosituimmat ihmiset löytävät helposti sekä yhdenillansuhteita ja parisuhteita.Sitten on niitä, jotka eivät saa kumpiakaan.
Kukaan nainen ei halua kumppanikseen sovinistista kaksinaismoralistia tai sairaalloisen mustasukkaista miestä, joten jos mies kyselee aiemmista seksikumppaneista, siveimmänkin naisen kannattaa nostaa kytkintä.
Tosiasia on ettei kevytkenkäisestä naisesta ole uskollisuuteen. On ihan tervettä jos miehellä nousee karvat pystyyn näiden kyläpyörien kanssa.
Ja fakta on, että oikeasti ykkösluokan edustajat eivät todellakaan lähde joka viikonloppu eri naisen/miehen kanssa kämpille. Tämä paskaa, ja lähinnä tyhjäpäiden touhua.
XD Totta, näitä ovat ne, jotka nykyään ovat temppareissa iskemässä varasttuja. Ihan hirveitä, hikisiä baaririittoja ja -raneja. Kai joku noitakin kännissä panee, mutta huhhuh että taso on matala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismiä ei olisi koskaan pitänyt sallia lainkaan. Katsokaa nyt millaisia kyläpyöriä se on naisista tehnyt.
No, kuinka monta kertaa haluat vielä sanoa sanan _kyläpyörä_? On kuin lapsi olisi oppinut uuden, ruman sanan ja toistelisi sitä uhmakkaasti ja innoissaan.
Itse olen 27-vuotias ja petikumppaneita reilu parikymmentä. Olen seurustellut pari vuotta. Ei oo löytynyt vaan pidempiaikasta. Jos tapaisin kumppanin ja sillä olisi sama määrä niin ei haittaisi, jos muuten mätsäis. En kyl haluis kuulla eikä kiinnostais toisen luvut
Vierailija kirjoitti:
Kerran jakorasia on aina jakorasia.
Myös mies. Ikuisesti. Aamen.
Seurustelin kerran aika vakavastikin fiksun ja mukavan miehen kanssa. Ainut asia, joka rassasi oli hänen suhtautumisensa entisten seksikumppaneiden määrään. Sanoin "seurustelleeni" kahden kanssa, vaikka oikea luku oli lähempänä kolmeakymmentä. Loppujen lopuksi erosimme, koska mustasukkaisuuttahan se kontrollointi entisestäkin elämästäni oli ja meni vähän liialliseksi.
Oma kokemus asiasta on: olin nuorena huomattavasti "aktiivisempi" kuin mieheni. Tapasimme, kun olin 26 v ja hän 24 v. Olimme seurustelleet hetken aikaa, kun hän kerran erehtyi kysymään, montako seksikumppania minulla oli mahtanut olla... Vastasin rehellisesti, että olen seonnut laskuissa. Mies nikotteli hiukan, mutta päätti sitten unohtaa koko asian. Ja niin ollaan yhdessä edelleen, melkein 26 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran aika vakavastikin fiksun ja mukavan miehen kanssa. Ainut asia, joka rassasi oli hänen suhtautumisensa entisten seksikumppaneiden määrään. Sanoin "seurustelleeni" kahden kanssa, vaikka oikea luku oli lähempänä kolmeakymmentä. Loppujen lopuksi erosimme, koska mustasukkaisuuttahan se kontrollointi entisestäkin elämästäni oli ja meni vähän liialliseksi.
Jos sinulla on ollut noin 30 seurustelukumppania, niin moniko heistä on tavannut vanhempasi tai olet esitellyt heidät omille ystävillesi uutena poikaystävänä? Kyllähän seurusteluun kuuluu myös sosiaalinen ulottovuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismiä ei olisi koskaan pitänyt sallia lainkaan. Katsokaa nyt millaisia kyläpyöriä se on naisista tehnyt.
No, kuinka monta kertaa haluat vielä sanoa sanan _kyläpyörä_? On kuin lapsi olisi oppinut uuden, ruman sanan ja toistelisi sitä uhmakkaasti ja innoissaan.
Mihin tarkoitukseen vastausta tulisit käyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on ollut noin 30 seurustelukumppania, niin moniko heistä on tavannut vanhempasi tai olet esitellyt heidät omille ystävillesi uutena poikaystävänä? Kyllähän seurusteluun kuuluu myös sosiaalinen ulottovuus.
He ovat olleet seksikumppaneita, joita en todellakaan ole esitellyt vanhemmilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mihin? Suomalainen on nainen jo liiankin vapautunut, eli mihin sitä feminismiä enää tarvitaan?
Liiankin vapautunut? Kenen mielestä? Tuskin ainakaan omasta mielestään. Tuskin myöskään kaikilla elämän osa-alueilla.
Tuntuu, että aika monelle naisellekin tulee yllätyksenä että myös naisilla voi olla suhteita, joiden tarkoitus on vain seksi, ja jotka eivät ole seurustelua tai ihastumista. Kyllä naisetkin ovat ihan yhtä innostuneita seksistä kuin miehet ja myös vähemmän innostuneita samoin kuin jotkut miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama jotkut taudit ja muut selitykset.
Fakta nyt on niin, että jos ihminen on nussinut puoli kaupunkia läpi, niin niissä entisissä hoidoissa on mukana AINA ongelmatapauksia. Ja myöhemmässä elämässä nämä tulevat yleensä jossain vaiheessa aiheuttamaan ongelmia. Joko kateuden tai sitten ihan vain v*ttumaisuuden takia.
Tästä syystä olen itse välttänyt partnerin vaihtoa, enkä mene parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on pitkä kumppanitausta. Se ei vain koskaan toimi. Aina se tulee jotenkin vastaan.
Kokemusta on, kahdesta eri henkilöstä. Sitten riitti.
En nyt tajua logiikkaasi - meinaatko oikeasti, että joku entinen hoito, joka on ollut pelkkä yhden illan juttu, olisi todennäköinen ongelmien aiheuttaja? Luulisi, että se todennäköisemmin olisi entinen vakikumppani, jolla sattuukin olemaan persoonallisuushäiriö tai muu ongelmallinen piirre. Eli voitaisko sanoa, että on parempi pelkät kasvottomat ja anonyymit irtosuhteet kuin esim. yksi pitkä suhde?
Huomaa että olet nainen. Et ole koskaan ollut tilanteessa, jossa satunnainen mies alkaa kertoa yleisötilaisuudessa lauenneensa kihlattusi suuhun muutamia vuosia sitten. Ja toisinaan perseeseen. Mutta ihan tuttujahan tässä vaan ollaan ja silleen.
Kyllä.
Kuulostaa ihan omalta kokemultani 8 vuoden takaa. Duunissa yksi pukusälli tuli ihan pokkana kysymään että olenko Annan mies. Kun sanoin että kyllä, tämä jutteli ensin niitä näitä ja sitten ihan pokkana, täysin puuntakaa muiden ihmisten jo tullessa kokoushuoneeseen heitti että "Vieläkö se tykkää ottaa saunassa k*llia p*rseeseen? Oli kyllä paras p*rsreikä mitä olen saanut." Menin totaalisen sanattomaksi. Mutta tämän jutut eivät loppuneet siihen.
"Eihän tää sua nolota, sano vaan jos et halua jutella. Mut joo, kyl sä tiiät, se on kyllä ihan jumalainen kassien tyhjentäjä. Vieläkin välillä mietin kuinka se otti multa p*skeen yhdellä mökkireissulla."
Voihan v*ttu. Tuossa tilanteessa ei juuri auta, että vaimo on hyvä panemaan. Hyviä panijoita on kolmevitosissa 13 tusinassa.
Aika sanattomaksi tosiaan vetää, mutta ei siitä syystä mitä sinä luulet. Jos tuollaista joutuu nainen suhteessa tekemään ja saa sitten siitä vielä halveksunnan päälleen, niin eipä tosiaan käy kateeksi miesten kanssa parisuhteessa tai seksisuhteessa tai yhtään missään suhteessa olevia naisia. Jos esimerkiksi tuo "pukusälli" tai sinä olette sitä mistä pitäisi valita, niin olen kyllä väistänyt luodin kun minulla ei ole miestä.
Eiköhän tuossa(kin) pahin asia ollut se, että tämä paljasti että vaimolla on aikaisemmin ollut kompassi totaalisen kateissa, jos tuollaisen kansa on ollut kimpassa.
Juuri näin. Kuvittelin aina että vaikka vaimollani oli kymmeniä kumppaneita, hän olisi ainakin ollut edes kohtuullisen tasapainoisten kavereiden kanssa yhdessä. Tämä kyllä rikkoi täysin tällaiset luulot.
Sinä ja muut mieslampaat siis uskotte tätä sosiopaattia? Ainoa tieto, minkä hän on juttuunsa tarvinnut, on vaimosi nimi.
Ei tarvitse uskoa, vaimo sanoi itse deittailleensa tätä herkkupalaa.
Mitäs lähdette kaikenmaailman sekopäiden mukaan. Ei se meidän muiden ongelma pitäisi olla, mutta hassusti aina välillä on kuitenkin.
Minulla on mennyt jo kauan sitten usko naisten paljonpuhuttuun empatiakykyyn. Silloin kun vielä harrastelin seksisuhteita, huomasin miten helvetin julmasti ja aivan pokkana naiset kusettivat omia miehiään.
Joillakin naisilla ei ole koskaan ollutkaan uskoa miesten empatiakykyyn, kun ovat joutuneet kerta toisensa jälkeen huomaamaan miten helvetin julmasti ja aivan pokkana miehet kusettavat omia naisiaan.
Vinkki: Se iso määrä ei kerro siitä että olet hyvä sängyssä, se kertoo siitä että olet tosi p*ska. Ykskään ei ole kiinnostunut pysymään pidempään vierellä.
-heiluttaa pikkusormea-