Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.

Vierailija
25.02.2021 |

Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.

Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.

Kommentit (1004)

Vierailija
361/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama jotkut taudit ja muut selitykset.

Fakta nyt on niin, että jos ihminen on nussinut puoli kaupunkia läpi, niin niissä entisissä hoidoissa on mukana AINA ongelmatapauksia. Ja myöhemmässä elämässä nämä tulevat yleensä jossain vaiheessa aiheuttamaan ongelmia. Joko kateuden tai sitten ihan vain v*ttumaisuuden takia.

Tästä syystä olen itse välttänyt partnerin vaihtoa, enkä mene parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on pitkä kumppanitausta. Se ei vain koskaan toimi. Aina se tulee jotenkin vastaan.

Kokemusta on, kahdesta eri henkilöstä. Sitten riitti.

En nyt tajua logiikkaasi - meinaatko oikeasti, että joku entinen hoito, joka on ollut pelkkä yhden illan juttu, olisi todennäköinen ongelmien aiheuttaja? Luulisi, että se todennäköisemmin olisi entinen vakikumppani, jolla sattuukin olemaan persoonallisuushäiriö tai muu ongelmallinen piirre. Eli voitaisko sanoa, että on parempi pelkät kasvottomat ja anonyymit irtosuhteet kuin esim. yksi pitkä suhde?

Huomaa että olet nainen. Et ole koskaan ollut tilanteessa, jossa satunnainen mies alkaa kertoa yleisötilaisuudessa lauenneensa kihlattusi suuhun muutamia vuosia sitten. Ja toisinaan perseeseen. Mutta ihan tuttujahan tässä vaan ollaan ja silleen.

Kyllä.

Ja sinäkös uskot. Käy tuolla seksipalstalla lukemassa miesuhoajien ”tositarinoita”. On ne hurjia poikia.

Vierailija
362/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua, vastaan vain.

Nuorempana minulla oli paljon seksikumppaneita. Kun tapasin tulevan vaimoni, jouduin vähentämään reilulla kädellä ja kun lopulta oli vain tuo tuleva vaimo oli jäljellä, hän kosi. Lapsi oli siinä vaiheessa jo 5-vuotias.

Mutta, olen vai yksittäistapaus - parisuhdemateriaalia on laidasta laitaan ja kannattaa kysyä varovaisesti siltä parisuhde-ehdokkaalta, mitä mieltä hän itse on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta nyt on niin, että jos ihminen on nussinut puoli kaupunkia läpi, niin niissä entisissä hoidoissa on mukana AINA ongelmatapauksia. Ja myöhemmässä elämässä nämä tulevat yleensä jossain vaiheessa aiheuttamaan ongelmia. Joko kateuden tai sitten ihan vain v*ttumaisuuden takia.

Tästä syystä olen itse välttänyt partnerin vaihtoa, enkä mene parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on pitkä kumppanitausta. Se ei vain koskaan toimi. Aina se tulee jotenkin vastaan.

En nyt tajua logiikkaasi - meinaatko oikeasti, että joku entinen hoito, joka on ollut pelkkä yhden illan juttu, olisi todennäköinen ongelmien aiheuttaja? Luulisi, että se todennäköisemmin olisi entinen vakikumppani, jolla sattuukin olemaan persoonallisuushäiriö tai muu ongelmallinen piirre. Eli voitaisko sanoa, että on parempi pelkät kasvottomat ja anonyymit irtosuhteet kuin esim. yksi pitkä suhde?

Huomaa että olet nainen. Et ole koskaan ollut tilanteessa, jossa satunnainen mies alkaa kertoa yleisötilaisuudessa lauenneensa kihlattusi suuhun muutamia vuosia sitten. Ja toisinaan perseeseen. Mutta ihan tuttujahan tässä vaan ollaan ja silleen.

Kyllä.

Tuppukylän juttuja. Muuttakaa muualle.

Vierailija
364/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa jotkut miehet tuntuvat ajattelevan, että heillä itsellään on oikeus "testailla" useita naisia ennen "sen oikean naisen" löytymistä. Tämä miessukupuolen suorittama aktiivinen testailu ei heidän mielestä indikoi ollenkaan sitä, että miesten kohdalla esiintyisi samanlaista käytöstä myös parisuhteessa. Mutta jos nainen (auta armias!) samalla tavalla "testailee", eli kokeilee suostuuko mies heti seksiin ja ottaa toki nautintohetket vastaan mikäli mies on niitä valmis antamaan, niin tämä jotenkin kummasti indikoi naisten kohdalla samanlaista käytöstä myös parisuhteessa. Eli nämä miehet ilmeisesti ajattelevat, että mies osaa rauhoittua parisuhteessa ja jättää villit vuodet taakseen, mutta nainen ei. Kaikenlaista puppua sitä joutuukin lukemaan.

Alussa kysyttiin, onko este. Ei siis kysytty, onko reilua tai tasapuolista, jos itsellä on paljon kumppaneita ja toisella ei ole.

Kyllä aloituksessa kysyttiin muutakin:

Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.

Uskotko tämän pitävän paikkansa?

Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita?

Juu, mutta ei siinä reiluudesta tai tasapuolisuudesta kysytty? Vaikuttaa siltä, että täällä ei hyväksytä vääriä mielipiteitä tai kokemuksia. Väärää mielipidettä torpataan sillä, että se ei ole "reilua". Mutta jos se on mielipide tai tunne, niin miten se voi olla ikään kuin reilu?

Jos joku keskustelija kertoo, että liika seksipartnereiden määrä on hänelle este ja esittää siihen perusteluksi asioita, jotka ovat pahasti ristiriidassa monien muiden keskustelijoiden arvomaailman kanssa, niin kyllä heillä silloin on lupa kommentoida. Katsos kun kommentoimalla saadaan aikaiseksi keskustelua. Eikö tämä edelleenkin ole KESKUSTELUpalsta?

Totta kai saa kertoa olevansa tietämätön, ennakkoluuloinen, ahdistunut ja muita moralisoiva höperö ja sitten ihmetellä kun ei oteta vakavasti ja tulee alapeukkuja, mutta mitä sinä siitä saat?

Mikä on mielestäsi tietämätöntä, ennakkoluuloista, ahdistunutta ja muita moralisoivaa? En voi vastata mitä minä voin siitä saada ennen kuin tiedän tarkemmin mistä.

Miksi kirjoitat ketjuun jota et lue?

Miksi jatkuvasti väistelet kysymyksiä? Kävivätkö ne sinulle liian vaikeiksi?

No ehkäpä sinä et ole vielä elämässäsi oppinut, että eri ihmiset ovat eri mieltä siitä mikä on tietämätöntä, ennakkoluuloista, ahdistunutta ja muita moralisoivaa.

Siksi on aina hyvä ensin kysyä mitä toinen tarkalleen ottaen tarkoittaa.

Vierailija
365/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 500 on jo vähän liikaa. kertoo vakavasta harrastuneisuudesta, joka ei varmasti lopu! Kaikki aika menisi erilaisten hoitojen säätöön!

Vierailija
366/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ite ainakin niin utelias että haluan tietää kuinka monen kanssa kumppanini on ollut aiemmin. Itselläni luku on 8 ja poikaystävälläni 12. Mielestäni ihan hyvä että aika lähellä toisiaan olevat luvut. Kumpikaan ei oo ihan kokematon eikä myöskään pohdi oisko ruoho vihreempää aidan toisella puolella. Toisaalta en koe että 8-15 seksikumppania ois myöskään ”liikaa” Yksi edellinen seksikumppanini kertoi olleensa noin 60 ihmisen kanssa, se ois mulle vähän liikaa!

Liikaa? Siis 61 sun jälkeen.

Vierailija
367/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuijapää kirjoitti:

Pahimpien juorumiesten omat tytöt pahimpia.

Kovimman moralisoijan tytär työskentelee bordellissa ja käännyttää ovelta oman isänsä.

Kovimman panomiehen poika on usein btm homo joka ottaa pökköä pesään.

Lisäksi sovitaan että kaikilla länsimaisilla on aina 0-1 seksikumppania ja isl*ammaissa naisilla aina 0 ennen äviöliittöä.

Sovitaanko näin ja nuija pöytään .

Kyllä!

Lisäksi parisuhteet on perseestä.

Sitten on vielä kaikenmaailman eläimiinsekaantujat. Niitäkin sairaita on.

Vierailija
368/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tuppukylän juttuja. Muuttakaa muualle.

Asun Töölössä.

Vierailija
369/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole luotu yksiavioiseksi. Vakipano on mukava, mutta jännityksen ja kipinän vuoksi on välillä pistäytyä myös yhden yön seikkailuilla ja onneksi kaupungin yöstä tuotakin seuraa löytää helposti. Pari kertaa nähnyt tyttöystävän kanssa kaupungilla jonkun noista randomeista kundikaverinsa kanssa, hetken sitä muistelee tuota huvia ja matka taas jatkuu.

Vierailija
370/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Kuulostaa ihan omalta kokemultani 8 vuoden takaa. Duunissa yksi pukusälli tuli ihan pokkana kysymään että olenko Annan mies. Kun sanoin että kyllä, tämä jutteli ensin niitä näitä ja sitten ihan pokkana, täysin puuntakaa muiden ihmisten jo tullessa kokoushuoneeseen heitti että "Vieläkö se tykkää ottaa saunassa k*llia p*rseeseen? Oli kyllä paras p*rsreikä mitä olen saanut." Menin totaalisen sanattomaksi. Mutta tämän jutut eivät loppuneet siihen.

"Eihän tää sua nolota, sano vaan jos et halua jutella. Mut joo, kyl sä tiiät, se on kyllä ihan jumalainen kassien tyhjentäjä. Vieläkin välillä mietin kuinka se otti multa p*skeen yhdellä mökkireissulla."

Voihan v*ttu. Tuossa tilanteessa ei juuri auta, että vaimo on hyvä panemaan. Hyviä panijoita on kolmevitosissa 13 tusinassa.

Kiva pieni fiktio.

Miksi et mennyt neitsyen kanssa naimisiin, kun et kestä ajatusta, että vaimolla on ollut ennen sinua todistettavasti yksi (1) seksikumppani?

Vierailija
371/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiselle sinkulle 15 ei ole luku eikä mikään, jos vaikka 16 -vuotiaasta harrastanut seksiä niin tekee sen 3-4 seksikumppania vuodessa... 

Mun miestäni ei kiinnostanut mikään lukumäärä lainkaan, mua kiinnosti koska olen utelias, ei siksi, että joku olisi "liikaa".

Siis, ihanko oikeasti teillä on ollut 3-4 eri kumppania alle 20 -vuotiaana vuodessa? Eikö teidän vanhemmat ole seuranneet teidän touhujanne lainkaan? WTF?

Itselläni on 45 eri kumppania, mutta en mä nyt minään lapsena nussinut mailla ja mannuilla.

Vierailija
372/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla näköjään jaksetaan toistella päivästä toiseen yhtä ja samaa kaavaa:

EDISTYKSELLISET naiset yrittävät keskustella TAANTUMUKSELLISTEN miesten kanssa.

Eikö ketään väsytä?

kyllä minua ainakin väsyttää tämä turhuus.

Vierailija
373/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä erikseen ilkeät paskanpuhujat, joista naiset mielellään haluaa pilata toisen naisen mainetta ja niitä miehiäkin olen tavannut, jotka ovat sanoneet olleensa kanssani sängyssä vaikka eivät ole olleet.

Yhtä tällaista kertaa todistin itse. Kateellinen mies sanoi toiselle nostaakseen itseään, että on jo ollut kyseisen naisen kanssa sängyssä. Valehtelijoita ja liioittelijoitakin riittää, kuka mistäkin syystä.

Mutta luuletteko että aihealue SEKSI olisi jotenkin valheiden ulottumattomissa

Buahhhahhhaaaaa’ta vaan😁

Vierailija
374/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ja sinäkös uskot. Käy tuolla seksipalstalla lukemassa miesuhoajien ”tositarinoita”. On ne hurjia poikia.

Kyllä se oli ihan totta. 

Vierailija
375/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pelaa joka pelkää!

Vierailija
376/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Kuulostaa ihan omalta kokemultani 8 vuoden takaa. Duunissa yksi pukusälli tuli ihan pokkana kysymään että olenko Annan mies. Kun sanoin että kyllä, tämä jutteli ensin niitä näitä ja sitten ihan pokkana, täysin puuntakaa muiden ihmisten jo tullessa kokoushuoneeseen heitti että "Vieläkö se tykkää ottaa saunassa k*llia p*rseeseen? Oli kyllä paras p*rsreikä mitä olen saanut." Menin totaalisen sanattomaksi. Mutta tämän jutut eivät loppuneet siihen.

"Eihän tää sua nolota, sano vaan jos et halua jutella. Mut joo, kyl sä tiiät, se on kyllä ihan jumalainen kassien tyhjentäjä. Vieläkin välillä mietin kuinka se otti multa p*skeen yhdellä mökkireissulla."

Voihan v*ttu. Tuossa tilanteessa ei juuri auta, että vaimo on hyvä panemaan. Hyviä panijoita on kolmevitosissa 13 tusinassa.

Kiva pieni fiktio.

Miksi et mennyt neitsyen kanssa naimisiin, kun et kestä ajatusta, että vaimolla on ollut ennen sinua todistettavasti yksi (1) seksikumppani?

Ei tämä ollut mitään fantasiaa. Tilanne oli ihan oikeasti karmea.

Vierailija
377/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei ole luotu yksiavioiseksi. Vakipano on mukava, mutta jännityksen ja kipinän vuoksi on välillä pistäytyä myös yhden yön seikkailuilla ja onneksi kaupungin yöstä tuotakin seuraa löytää helposti. Pari kertaa nähnyt tyttöystävän kanssa kaupungilla jonkun noista randomeista kundikaverinsa kanssa, hetken sitä muistelee tuota huvia ja matka taas jatkuu.

Vai niin 😂 ja naiset ovat tutkitusti se sukupuoli, joka kyllästyy nopeammin. Naiset kaipaa vaihtelua. Siksi niillä tulee ”pää pipiksi” 😜

Vierailija
378/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias, mutta en kyllä muista koskaan elämäni aikana kuulleeni sellaista pelottelua, että ei kelpaa parisuhteeseen, jos on "liikaa" tai "huomattavan paljon" seksikumppaneita. Edes oman ikäluokkani ihmisille ei muutenkaan ole elämän tärkein asia ollut se, "kelpaako" parisuhteeseen. En ole koskaan kuullut kenenkään miettivän tuollaista, Joten sori, ap:n kysymys kuulostaa omituiselta.

On paljonkin ihmisiä, joille ei kelpaa, jos on ollut paljon kumppaneita. Mutta ehkä olet ollut sellaisten ihmisten kanssa keillä on ollut satoja kumppaneita itsellään.

Vierailija
379/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vesittää ja laimentaa sitä parisuhdetta jos on kovin kokenut nainen .

Oletko puhunut isäsi kanssa äitisi luvuista?

Olivat vähän eri sukupolvea ja on aika ilmeistä että kummalakin 1-2. Tietty aina on ihmisillä se salainen puoli eikä voi ihan varmaksi tietää mutta tuolla oletuksella ainakin itse menivät. En ole itsekään enää ihan mopoiluiässä enää.

Uteliaisuudesta: minkä ikäisiä vanhempasi ovat ja mistä päättelet heidän lukemansa?

Vierailija
380/1004 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo väliä ja  olen hommanut kaverinkin, että saadaan vaimon fantasiat hoidettua , mm yllätetty suihkussa ja menty mukaan... ja yksi kaveri, että sai koittaa rajua ja isoa. EIi oikein mieltynyt. Kerran täällä vaan ollaan. Minulle ei kuulu vaimon seksielämä, vaan hän päättää siitä itse, ja minä palvelen häntä siinä asiassa kaikin tavoin, jos se minulle sopii. Ja jos h'ntä haluttaa joku asia, min en voi kieltää sitä. Jos en voi asioita hyväksyä, vika on minussa, ei vaimossa. Ketään ei voi pakottaa mihinkään tai vaatia mitään. Kaikki on lahja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme