Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuleva 3 viikon sulku vaikuttaa sinun elämääsi?

Vierailija
25.02.2021 |

Mihin kaikkeen vaikuttaa?

Kommentit (518)

Vierailija
41/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin juuri juhlia synttärit ennen tuota eli ei vaikuta mitenkään

Vierailija
42/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut taaskaan selvää että mitä alueita tuo koskee. Myös Pirkanmaata? En minä tiedä missä vaiheessa ja tasossa tämä touhu missäkin päin on. Uudenmaan ja Satakunnan tilanne kai tuo pahin nyt, mutta tarkoittaako tuo nyt sitä että myös Pirkanmaalla menee yläkoulut etäopetukseen ja ravintolat tuoksi ajaksi kiinni? Olen koko elämäni saanut uutisista ihan hyvin selvää mutta nyt varmaan pitää odottaa selkosuomen uutisia sillä tuo ei ole ihan nyt kansantajuisesti selitetty. Kiitos hei.

Pirkanmaa on Taysin sivujen mukaan kiihtymisvaiheessa, joten koskee myös Pirkanmaata. Nuo alueet lueteltiin aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ja miksi noin lyhyt? Ehkä 4-6viikkoa auttaisi jotain. Muutama lyhyt viikko ja taas ryöpsähtää.

Vierailija
44/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti 3 viikon loma koska ravintola-alalla töissä. Ei kyllä haittaa. Ens viikolla täytyy käydä isosti ruokakaupassa niin saa sulun lähinnä loikoilla teinin kanssa kotona. Tosin jos sulku pitenee niin sit loppuu huumori rahojen puolesta.

Vierailija
45/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sijaan yläkoululainen on lomalla kolme viikkoa. Ei muuten ainakaan tämän hetkisten tietojen mukaan.

Vierailija
46/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskipakko pitäisi tulla kauppoihin ja muihin yleisiin tiloihin esim. julkisiin kulkuneuvoihin.

Vierailija
47/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempikin lapsi jää kotiin etäkouluun. Saan siis toimia kouluavustajana. Teinin kanssa rasittavaa ja riidellään varmasti paljon, kuten viime keväänäkin. Olen silti tyytyväinen tähän päätökseen.

Muuta vaikutusta tuskin on, enhän käy muutenkaan muualla kuin ruokakaupassa.

Tarkoitus on että sinä kakaroinesi pysytte elossa.

Onko tätä vaikea käsittää?

Jos ette osaa olla riitelemättä se on teidän

ongelmanne ja pikkuseikka.

Vierailija
48/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä näet oman alueesi koronavaiheen ja sen kuulutko sulkualueelle

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…

Vierailija
49/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaan vaikuta mitenkään. Töihin päiväkotiin julkisilla joka päivä. Samat kauppareissut ja ulkoilut.

Eipä mitenkään.

Vierailija
50/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa vielä. Käsitin että sulku koskee nyt leviämisalueita ja muualle annettiin pelkkä suositus. Itse asun alueella jossa tartunnat pysyneet koko ajan aisoissa.

Aika sekava tiedotustilaisuus.

Vierailija
51/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armottomasti myöhässä. Hiihtolomalaiset ovat jo viruksen levittäneet pitkin maata.

Vierailija
52/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että putiikki kaatuu.

On se hienoa olla riistoyrittäjä. Edes työttömyystukea en tule saamaan.

Vierailija
53/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskipakko pitäisi tulla kauppoihin ja muihin yleisiin tiloihin esim. julkisiin kulkuneuvoihin.

Eikä pitäisi.

Vierailija
54/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän viimeinen urheiluseura kaatuu.

Vierailija
55/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelta loppuu lähiopetus ja harrastukset. Mutta onneksi toimet kohdistuvat vain aikuisiin, kuten Saramo sanoi...

Vierailija
56/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun seudulla ravintolat menevät kiinni, mutta en usko että se ihmisten liikkumista vähentää. Kauppakeskukset ovat aivan täynnä porukkaa. Ihmiset tuntuvat myös siirtyneen täysin konttoreille töihin, sen näkee aamun ja iltapäivän liikenneruuhkista, täysistä busseista ja monissa toimistoissa on valot päällä ja näkyy liikettä, toisin kuin viime keväänä. minua paheksuttiin omassa työpaikassani kun en suostu tulemaan toimistolle kuin pakon edessä. 

3 viikon ulkonaliikkumiskielto pitäisi olla koko maassa, ei tämä muuten lopu ikinä. 

Vierailija
57/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armottomasti myöhässä. Hiihtolomalaiset ovat jo viruksen levittäneet pitkin maata.

Mitään kiirettä nyt ei ole lähteä takaisin kotiin sairastamaan.

Vierailija
58/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut taaskaan selvää että mitä alueita tuo koskee. Myös Pirkanmaata? En minä tiedä missä vaiheessa ja tasossa tämä touhu missäkin päin on. Uudenmaan ja Satakunnan tilanne kai tuo pahin nyt, mutta tarkoittaako tuo nyt sitä että myös Pirkanmaalla menee yläkoulut etäopetukseen ja ravintolat tuoksi ajaksi kiinni? Olen koko elämäni saanut uutisista ihan hyvin selvää mutta nyt varmaan pitää odottaa selkosuomen uutisia sillä tuo ei ole ihan nyt kansantajuisesti selitetty. Kiitos hei.

Minä lopetin ajat sitten seuraamisen, ei noissa jaksa pysyä perässä. Ne eivät muutenkaan minuun vaikuta, käyn töissä kuten kaikki jotka ei etätyötä voi tehdä ja jos lapseni koulu suljetaan saan siitä rehtorilta viestin. Muulla ei ole minulle merkitystä mitä keksivät tehdä.

Vierailija
59/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
60/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voida tehdä vaikka kuukauden täyssulkua? Kaikki ylimääräinen kiinni ja ihmiset kotiin.