Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka ei onnittele eikä ota osaa

Vierailija
24.02.2021 |

Mitenköhän asian voisi ottaa esille vai voiko?

Minulla on kaverina mies (varattu, itsekin olen varattu eli emme siis ole suhteesssa), joka ei onnittele minua mistään. Koskaan. Kun minulla on syntymäpäivät, vaikka siitä puhuttaisi edellisenä päivänä hän ei onnittele. Kun ukkini kuoli, ja kerroin siitä lähettämällä hänelle viestin sairaalasta hän ei vastannut mitään. Tästä jälkikäteen mainitsin että tuntui pahalta.
Kun mummini kuoli koronaan, tuli vastauksena ”voi voi :(”.

Nyt valmistuin ammattiin ja sain siihen 👍 emojin, kun kerroin että tulokset tuli & läpi meni.

Mikä tähän voi olla syynä?
Muita ystäviä onnittelee: esim. yhteisen kaverin poika pääsi ylioppilaaksi, tuli vuolaat onnittelut.

Asia hieman häiritsee, sillä koen että olen ainoa ketä ei onnittele / ota osaa, jne.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnitellako vai eikö?

Onnittele. Onko se sinulta pois jos onnittelet?

Luulen että lähinnä ap pelkää, jos mies ahdistuu. Kun tätä ketjua luin, tuli tunne että ap pelkää tekevänsä väärin; mies on hänelle kuitenkin tärkeä,

Mutta; jos joku onnitteluista vetää herneet nenään, niin silloin vika on kyllä vastaanottajassa, ei onnittelijassa!

Vierailija
82/91 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Merkkipäivä oli ja meni miehellä viikonlopun aikana.

Onnittelin, ihan asiallisesti ja lyhyesti. Mieskaveri vastasi hymiön kanssa kiittäen. Vaikutti ilahtuneelta.

Jääkö tämä tähän? Mietin itsekseni. En viitsi aiheuttaa draamaa tai harmaita hiuksia kenellekään, joten en ehkä ala kyselemään miksei minua onnittele. Vaikka kyllä minua se tässä valmistumisasiassa loukkasi syvästi. :( Synttärit vielä menee sen piikkiin ettei niiitä kaikkia muista (paitsi minä muistan, :D ), mutta toi valmistuminen.... siitä tuli paha särö.

Ap

Vierailija
84/91 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet syvällä denialissa. Olet ihastunut jopa rakastunut tähän mieheen. Mies ei sinuun ja sen vuoksi on etäinen. Täysin selvä keissi.

Miksi muuten aikuinen nainen, vaimo ja pienten lasten äiti miettisi koko ajan näin täysin mitätöntä asiaa kuin analysoida jonkun vieraan miehen tekstaruen vivahteita jopa aloituksen keskustelupalstalle tehden?

Etsit epätoivoisesti merkkejä siitä, että olisit hänelle jotain enemmän kuin toiset.

Vierailija
85/91 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelin, ihan asiallisesti ja lyhyesti. Mieskaveri vastasi hymiön kanssa kiittäen. Vaikutti ilahtuneelta.

Jääkö tämä tähän? Mietin itsekseni. En viitsi aiheuttaa draamaa tai harmaita hiuksia kenellekään, joten en ehkä ala kyselemään miksei minua onnittele. Vaikka kyllä minua se tässä valmistumisasiassa loukkasi syvästi. :( Synttärit vielä menee sen piikkiin ettei niiitä kaikkia muista (paitsi minä muistan, :D ), mutta toi valmistuminen.... siitä tuli paha särö.

Ap

Siis loukkaannut siitä että mies onnittelee jotain nuorte/teiniä valmistumisesta, mutta sinua aikuista ihmistä ei. Ehkä pitäis koska käyttäydyt lapsellisesti. Minun tuttavapiirissä aikuisten valmistumiset ja juhlat menee monesti ohi aika laimeina, sen sijaan nuorille koitetaan muistaa aina antaa enemmän tsemppiä. Mutta kuten tuolla joku jo sanoikin, vaikutat enempi siltä että haluaisit miehen olevan kiinnostunut sinusta muutenkin. Olet mustasukkainen jollekin nuorelle miehen onnitteluista. 

Vierailija
86/91 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis loukkaannut siitä että mies onnittelee jotain nuorte/teiniä valmistumisesta, mutta sinua aikuista ihmistä ei. Ehkä pitäis koska käyttäydyt lapsellisesti. Minun tuttavapiirissä aikuisten valmistumiset ja juhlat menee monesti ohi aika laimeina, sen sijaan nuorille koitetaan muistaa aina antaa enemmän tsemppiä. Mutta kuten tuolla joku jo sanoikin, vaikutat enempi siltä että haluaisit miehen olevan kiinnostunut sinusta muutenkin. Olet mustasukkainen jollekin nuorelle miehen onnitteluista. 

Tässä kyllä ymmärretään ap tahallaan väärin. Tuohan oli vain esimerkki, tuskin oli nuorisolle mustasukkainen. Pointti oli että mies onnittelee tyyliin ”kaikkia muita” paitsi ap.ta.

Vierailija
87/91 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kovinpa olet pikkumainen, kun tuollaisesta loukkaannut syvästi. Miksi edes pidät tuollaista ihmistä elämässäsi, jos hän käyttäytyy sinua loukkaavalla tavalla?

Vierailija
88/91 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan keskittyä ihan siihen omaan mieheen ja jättää muiden miehet rauhaan?

Vierailija
89/91 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
90/91 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/91 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketjua seurannut. Jäin pohtimaan tätä.

Mutta miten tästä eteenpäin? Jos kaverina tuollainen mies?🤔