Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka ei onnittele eikä ota osaa

Vierailija
24.02.2021 |

Mitenköhän asian voisi ottaa esille vai voiko?

Minulla on kaverina mies (varattu, itsekin olen varattu eli emme siis ole suhteesssa), joka ei onnittele minua mistään. Koskaan. Kun minulla on syntymäpäivät, vaikka siitä puhuttaisi edellisenä päivänä hän ei onnittele. Kun ukkini kuoli, ja kerroin siitä lähettämällä hänelle viestin sairaalasta hän ei vastannut mitään. Tästä jälkikäteen mainitsin että tuntui pahalta.
Kun mummini kuoli koronaan, tuli vastauksena ”voi voi :(”.

Nyt valmistuin ammattiin ja sain siihen 👍 emojin, kun kerroin että tulokset tuli & läpi meni.

Mikä tähän voi olla syynä?
Muita ystäviä onnittelee: esim. yhteisen kaverin poika pääsi ylioppilaaksi, tuli vuolaat onnittelut.

Asia hieman häiritsee, sillä koen että olen ainoa ketä ei onnittele / ota osaa, jne.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Yritä kestää. Jaxuhalit!

Vierailija
2/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuolemantapauksissa pitää sanoa "otan osaa" ja mitä se edes tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäs antaa sille jotakin niin alkais tahti muuttua tai ei välttämäti.

Vierailija
4/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppoa. Ette ole niin hyviä kavereita kuin kuvittelet.

Vierailija
5/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ette ole niin läheisiä ystäviä kuin kuvittelet? Kyllähän tuo kuulostaa omituiselta, että muihin ystäviinsä reagoi empaattisesti mutta sinuun ei.

Vierailija
6/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kieltämättä outoa. Oletko hänen kumppaninsa mielestä liikaa mieheen yhteydessä?

Vierailija
7/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö iskeä miestä? Miehet on yleensä tuollaisia jos kuvittelevat että nainen yrittää iskeä.

Vierailija
8/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä 75% on moukkia, miehistä yli 90%.

Vierailija
9/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa sanakirjasta empatia. Sulta puuttuu se.

Vierailija
10/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kieltämättä outoa. Oletko hänen kumppaninsa mielestä liikaa mieheen yhteydessä?

En usko, viestitellään noin 1-3 x kk ja soitellaan aikataulusyistä ehkä kerran kuussa työaikana (eli ei rasita puolisoa)

Kuitenkin kyseinen kaveri on ollut heti valmis auttamaan jos tarvitsen jotain apua, myös iltaisin tai viikonloppuisin jos jotain tarvitsen (on tietyn alan erityisasiantuntija, sanotaan nyt vaikka fysioterapia - siitä ei siis kyse mutta esimerkkinä jotta ymmärrätte ehkä paremmin - jeesaa aina jos on joku tilanne mihin tarvitsen neuvoa). Tiedän että tätä taas ei muille tee (yhteinen kaveripiiri, jossa taas vähän ihmetellään tätä että minä saan tällaista ”parempaa palvelua”).

Ap

Vierailija
11/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt tuli peukku-emoji. Toissa päivänä kun kerroit valmistuneesi ja mies ei onnitellut, tuli se taputtavat kädet-emoji.

Vierailija
12/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö iskeä miestä? Miehet on yleensä tuollaisia jos kuvittelevat että nainen yrittää iskeä.

En - olen naimisissa ja mies toki tietää sen ja olen kyllä pohtinut olenko millään tällaista viestinyt, en mielestäni ole.

Ap

Vierailija
13/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt tuli peukku-emoji. Toissa päivänä kun kerroit valmistuneesi ja mies ei onnitellut, tuli se taputtavat kädet-emoji.

Taitaa olla sitten yleistä - ei ollut minun keissini tuo, koska kirjoitan tästä vasta nyt.

Ap

Vierailija
14/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

==/=

Otan osaa suruusi. Olen surullinen koska sinulla oon surua.

Vierailija
15/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te olette pelkkiä kavereita niin anna olla. Mies ei uskalla kauheasti viestitellä sulle, kun selvästi pelkää että sinä kuvittelen jotain olevan välillänne.

Vierailija
16/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikot tarvitsevat onnitteluja ja surunvalituksia. Onneksi en ole sellaisten kaveri.

Vierailija
17/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te olette pelkkiä kavereita niin anna olla. Mies ei uskalla kauheasti viestitellä sulle, kun selvästi pelkää että sinä kuvittelen jotain olevan välillänne.

Tätä pelkään - en ymmärrä mistä on tällaisen kuvan voinut saada. Meillä mieheni kanssa 2 lasta ja kolmas suunnitteilla, josta olen myös tälle kaverimiehelle puhunut avoimesti. Tuntuisi oudolta, että hän kuvittelisi mielestäni meillä olevan yhtään mitään meneillään.

Ap

Vierailija
18/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miespuoliset koskaan onnittele mua, enkä minä niitä. Se jotenkin kuuluu asiaan, eikä siitä tarvii tehdä numeroa. Sen takia meidän ystävyys on kestänyt jo 35 vuotta, ettei kukaan tee ongelmaa asioista, joissa ei ole ongelmaa.

Vierailija
19/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ruma/lihava nainen ja se haluaa vältellä semmosta, en minäkään viestittelisi sellaiselle yhtään mitään.

Vierailija
20/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mies käytökseltään todella erikoinen. Voiko olla, että hän olisi kuitenkin ihastunut sinuun, ap?

Varoiksi ei tule liian lähelle eikä tee itse tykö ettei jää kiinni ihastuksestaan? Onko mahdollista?