Saat 20 euroa, jolla saat ostaa ainoastaan herkkuja. Mitä ostat?
Kommentit (116)
Menisin johonkin viihtyisään kahvilaan. Ostaisin café au laitin ja macaronseja. Lopuilla rahoilla ostaisin kotiin jäätelöä ja mansikkahilloa.
Karjalanpiirakoita ja kylmäsavulohta ostaisin. En pidä makeasta.
Lidlin croissantteja, sushia, jäätelöä ja Brunbergin suukkoja..
Ison pussin Estrellan herkkuchipsejä, pussin Pollya, Fazerin hasselpähkinäsuklaalevyn, rasian Lidlin fruits de mer- suklaita, ison pussin Pantteria.
Lihaa. Vaikka pekonia tai naudanpaistia.
Hunajakuorrutettuja manteleita ja pähkinöitä, jäätelöä ja suolakinuskikastiketta, mantelicroissantin, tonnikalabagelin. Siinähän tuo jo menisikin.
Pitsan ja cokiksen. Fazerin sininen suklaalevy.
Ilmakuivattu kinkkua, hunajamelonia ja juustoja. Jos jää rahaa pieni pullo punaviiniä
Moniviljapaahtoleipää paahdettavaksi jonka päälle lihatiskiltä katkarapusalaattia sekä salaatinlehtiä ja keitettyä kananmunaa. Chardonnay valkoviiniä kyytipojaksi. Jälkkäriksi erikoiskahvi. Lisään omaa rahaa muutaman kolikon.
hernekeittiopurkki, sinappi, koulunäkkileipä, flora ja lopuilla ostaisin osakkeita.....
Onko kiva kun voi syödä mitä vain milloin vain?
Itse voisin ottaa yhden haukun ja jo siitäkin sokerit nousee pilviin
En mitään. Sain juuri diagnoosin, tyypin 2 diabetes ja neuropatia jaloissa.
Elin käytännössä hiilihydraateilla ja sokerilla ja nyt pitäisi syödä vihanneksia. Oksettaa ajatuskin. Olen ollut lähes syömättä, pelkkää vettä tulee lipiteltyä. Kaipa se kohta tulee niin nälkä että ne vidun parsat ja kukkakaalit menee alas oksentamatta, tosin epäilen sitä.
Kaipaan leipää niin että itkettää.
Mun on tehnyt ihan älyttömästi mieli karkkia, joten...
Sirkusaakkoset, Suffelipuffi, Pepe-laku suklaa. Sit vähä sipsuu, jotain valkosipulin makuista. Ja Holiday-dippi ranskankermaan tehtynä. Ja kokista.
Jooh, pitäis mennä aamupalalle :D
Brie-juustoa ja viikunahilloa. Taateleita. Lindtin konvehteja.
Oon tullut vanhemmiten melko krantuksi herkkujeni kanssa. Tämä kyllä helpottaa painonhallintaa kovastikin. Esim. nuo Lindtin konvehdit on niin kalliita, etten henno ostaa niitä juuri koskaan. Ei siis tule syötyä suklaata :-D
Kovin suosittuja nämä syömisaloitukset.
Yllätys?
Ostaisin salmiakkimanteleita, sipsiä ja pihviä (jonka söisin maustevoin ja grillattujen kasvisten tms kanssa, joita nyt ei "tarvinnut" ostaa, kun eivät ole herkkuja).
Ainekset pizzaan, hyvä erikoisolut ja rocky road-jäätelö. Jos jäisi rahaa, niin vielä Kinder bueno-patukka.