Saat 20 euroa, jolla saat ostaa ainoastaan herkkuja. Mitä ostat?
Kommentit (116)
Mätiä, smetanaa ja saaristolaislimpun.
Marjoja , omenia. kanelia, ruokosokeria, digestivekeksejä,leivinjauhetta , leivontamargariinia, vehnäjauhoja, kaurahiutaleita, kananmunat, turkkiugi
Näistä taion mun lempiherkut.
Vierailija kirjoitti:
Mama Chicken-flavoured noodles. Koko rahalla. ;P
Toi on mulle ruokaa. Monta kertaa ollut kätevä eväs töihin.
Hakisin pizzan lempi-pizzeriastani (14€), loppurahoilla jälkkäriksi kaupasta joku laadukas jäätelö (esim. 3 kaverin) ja Colaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.alko.fi/tuotteet/101327/Koskenkorva-Viina-muovipullo/
Sijoitatko kaksikymppisestä ylijääneet 11 eurosenttiä osakkeisiin vai Bitcoiniin?
Pullon kuohuviiniä ja pari hyvää juustoa sekä viinirypäleitä.
Kahdeksan kampasimpukkanigiriä yhdestä paikallisesta sushipaikasta. Kaksi euroa joutuisin pistämään omia rahoja sen kaksikymppisen pääle.
Ostaisin erilaisia eksoottisia hedelmiä.
Säästäisin kunnes olen päässyt tavoitepainoon.
7 eurolla sushia, se on juuri sopiva annos. Sitten vaikka sellainen minipussi sipsejä, se on 1 euro. (20 e on liian iso raha...)
Macaroonseja vaikka kympillä, niin riittäisi muillekin. Ja sitten jonkun kivan virvoitusjuoman (ei limsaa), esimerkiksi sen sellaisen sinkki plussan.
Tuossahan se menisi. En keksi nyt enempää.
Tortilla sipsejä ja sweet chili dippi, ja loppu rahalla lakuja.
Ostaisin varmaan sipsejä ~3e, dippijauhe ~1e, kermaviili ~1e
Jäätelöä 2 eri pakkausta, molemmat noin ~5e eli 10e yht
Suklaata joku fazerin levy ~3e
Loppurahalla paistopisteeltä esim berliininmumkki, croissant yms.
Irtsareita, suklaata ja juustosipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Marjoja , omenia. kanelia, ruokosokeria, digestivekeksejä,leivinjauhetta , leivontamargariinia, vehnäjauhoja, kaurahiutaleita, kananmunat, turkkiugi
Näistä taion mun lempiherkut.
Digestive keksejä mauttomampaa ei ole olemassakaan. Juustokakunkin teen domino kekseistä.
- 8 Pussia mikro poppiksia
- 8 Kermaviiliä
- 8 Erilaista dippiä
2-litran kokispullon
Hakisin parin korttelin päästä, sushi-baarista, kokoelman nigireitä. Siinä lähellä on myös leipomo-kahvila, joka myy hyviä leivoksia... ehkä jotain kivennäisvettä, kuten Pellegrinoa, siihen mukaan...
Herkku on aika laaja käsite. Oletetaan kuitenkin, että ns. tarpeetonta herkkua, eli hedelmät ja ruokaisat omasta mielestä herkut jää pois. Mielestän tosin mm. persikka, luumut, rypäleet ja nektariinit on herkkua, samoin sushi.
Mut jäätelöä pakkaseen, lakuja joku kuivahedelmäsekoitus, jugurtti- ja valkosuklaapähkinöitä. Näihin tuo raha kyllä meniskin jo aika helposti.
Vierailija kirjoitti:
3 kaverin jäätelöä paketti vaikka lakritsijäätelöä, tuoreita voisilmäpullia pari kpl, Brunbergin lakuja pussi, jotain toffeeta vielä ja tupla, jos rahoja vielä riittää.
Samat mulle! Jätskiä ja lakuja.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin leivontatarvikkeita
Leivinarkkeja...?
.
.
.
https://images.app.goo.gl/5W2bRJqahjSUZ8CY9
Jaloviinaa ja pari kaljaa.