Saat 20 euroa, jolla saat ostaa ainoastaan herkkuja. Mitä ostat?
Kommentit (116)
Ulkofilettä, aurajuustoa, ruokakermaa, herkkusieniä, veneperunoita, pari olutta, lopuilla jätskiä. M40
Koko rahalla pelkkää nötköttiä, purkit ja haarukat joka lapselle käteen ja leffa pyörimään XD
T. Nötkötti-mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjoja , omenia. kanelia, ruokosokeria, digestivekeksejä,leivinjauhetta , leivontamargariinia, vehnäjauhoja, kaurahiutaleita, kananmunat, turkkiugi
Näistä taion mun lempiherkut.
Digestive keksejä mauttomampaa ei ole olemassakaan. Juustokakunkin teen domino kekseistä.
joo varmasti monilla on kehittynyt sellainen makuaisti, että noin on tänä aikana.
Mutta luulin, että tässä puhutaan siitä mitä itselleni ostaisin. Minulle ne maistuvat omenahillon kanssa ( sitä tulikin viime kesänä ihan älyttömät määrät, mikä oli hassua, kun kuulema oli niukka sato). Ja ajattelin, että tässä puhutaan omista mieltymyksistä.
En ainakaan sushia. Ylikypsää riisiä ja raakaa kalaa.Lohi uunissa perunoiden kanssa....minun lempiherkku.
Pieni pussi juustonaksuja.
God Morgon Omena-mansikkamehu tai appelsiini-Tropicana
Fazerin punainen suklaalevy tai pussi Turkipippuri-suklaata
Hyviä salmiakki-irtokarkkeja
Fileetonnikalaa joko vedessä tai öljyssä
Pari pientä chiabattaa tai rouhechiabattaa
Romaine-salaatti
Vierailija kirjoitti:
Ulkofilettä, aurajuustoa, ruokakermaa, herkkusieniä, veneperunoita, pari olutta, lopuilla jätskiä. M40
Alapeukku homejuustosta ja kirjallinen moite sienistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjoja , omenia. kanelia, ruokosokeria, digestivekeksejä,leivinjauhetta , leivontamargariinia, vehnäjauhoja, kaurahiutaleita, kananmunat, turkkiugi
Näistä taion mun lempiherkut.
Digestive keksejä mauttomampaa ei ole olemassakaan. Juustokakunkin teen domino kekseistä.
joo varmasti monilla on kehittynyt sellainen makuaisti, että noin on tänä aikana.
Mutta luulin, että tässä puhutaan siitä mitä itselleni ostaisin. Minulle ne maistuvat omenahillon kanssa ( sitä tulikin viime kesänä ihan älyttömät määrät, mikä oli hassua, kun kuulema oli niukka sato). Ja ajattelin, että tässä puhutaan omista mieltymyksistä.
Joo, anteeksi🙄 kuka tykkää mistäkin.
Säilytettäväksi:
Fazerin tummaa taloussuklaata. Siitä voi leipasta kaikkia herkkuja ja valmistaa jälkiruokia.
Lidlin hasselpähkinäsuklaalevyjä tarjouksesta, niin saisi mahdollisimman monta.
Heti syötäväksi:
Jos olisi Cotton Candy -viinirypäleitä, niin niitä (on saatavilla vain vähän aikaa vuodesta) ja pensasmustikkaa.
Fazerin suklaalevyjä 2kpl, mustikkapiirakkajätskipaketti (Aino?) ja Pirkka minttusuklaapalleroita sekä Amerikan pastilleja.
Huh, ois kyl vatsa sekaisin ton satsin jälkeen.
Lohta ja salaattia.
Linssisipsejä.
Aino jäätelöä.
Ballerina toffee keksejä.
Viina ja ruoka eivät ole herkkuja mielestäni, vaikka ne jollekin yksilölle olisivatkin herkkua.
Voi älkää kiduttako mua tällä tavalla, vielä muutama päivä karanteenissa. Herkut loppu, porkkanalla mennään :(
Vastataan nyt kuitenkin. Ostaisin suklaata, salmiakkia ja juustonaksuja, ja varmasti ostankin heti kun voin.
Sisöfileepihvi, kermaa, punaviiniä, lindtin punainen pallokonvehti. Otan pakastimesta sieniä ja teen pihvin kaveriksi sienikastiketta ja lohkoperunoita. Kaapista calvadosta.
Estrellan Salt&vinegar sipsipussin, kermaviilin ja tsatzikidipin, mangovissyn, keltaisen jaffapullon, grandiosa meat lovers pizzan, saarioisten kana-caesarsalaatin, pantterimix pussin ja pari fannyvanukasta.
Ehdottomasti irtomakeisia ja jäätelöä! Näihin ei menisi koko pottia, joten osan voisi tuhlata erikseen johonkin laadukkaaseen suklaaseen tai vaihtoehtoisesti hyvään leivonnaiseen.
Juustoja, viinietikkasipsejä, hilloa, salmiakkia ja ruusu kombutcha
En ole tuo, jolle vastaat, mutta ainakin minulle ruoka juuri on herkkua. Ei ainakaan sen vähemmän herkullista kuin ne jutut, joita ihmiset kutsuvat herkuiksi.