Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
On. Esi-teinistä asti ihmiset on kommentoineet mun vartaloa ja ulkonäköä. Kaverit ja perhe sanoo että porukka tuijottaa kun ollaan jossain ihmisten ilmoilla. Huonointa on se että mun vartalomallille on vähän haasteellista löytää sopivia vaatteita. En kyllä tykkää mistään tuijottelustakaan. Pakko tunnustaa että joskus tietynlaisten ihmisten kohdalla huvittaa niiden kateus. Yrittävät jotain piruilla kateuttaan, typeriä ja tarpeettomia kommentteja yms., mutta itse tiedän että mulla on kaunis vartalo eikä tommosten huono käytös pahoita mun mieltä. Toisaalta ymmärrän että kaikilla on epävarmuuksia ja paineita olla viehättävä ja hyvännäkönen kroppa kuuluu asiaan. Toisaalta ei niitä omia huonoja fiiliksiä saisi muihin purkaa. Jotain kieroa vahingoniloa herää välillä jonkun oikein ärsyttävän ja vittumaisen tyypin kohdalla. Pahoittelut että sun vanhemmat ei saaneet aikaan seksikkäämpää jälkikasvua mutta ei se mun vika ole.
Ennnen olin uskomattoman hyvä vartaloinen, mutta suolistosairaus toi lisä kiloja ja jatkuvan turvotuksen niin että paino nousi 10kg joka ei lähde millään. En ole vieläkään sinut uuden kokoni kanssa vaikka jo 2v tällainen ollut. Onneksi kuitenkin massa tuli tasaisesti niin sopusuhtaisen muotoinen sentään olen vielä. Pituus 172cm ja paino 76kg.
Ihan tyytyväinen olen, luonnostaan leveä selkä-kapeahko vyötärölinja, jota saliharrastus vielä on korostanut. Leveä rintakehä, hyvä perse ja lihaksikkaat reidet.
Miinuspuolena vain 40cm käsivarsi ja melko mitättömät pohkeet.
Tällä mennään! M38 191/89
Yläkroppani on oikeasti aika kaunis. Minulla on pienet ja kiinteät rinnat, kauniit solisluut ja kaula, pitkät sirot kädet eikä juurikaan rasvaa mahassa... mutta lantiosta alaspäin tarina on toinen. Kaikki rasva menee reisiin ja takapuoleen, joten ne ovat muuhun kroppaan nähden paksut ja hyllyvät. Minulla on myös geneettinen taipumus selluliittiin, ja peppuni ja reiteni ovat sitä täynnä. Lisäksi saan reisiin ja sääriin todella helposti mustelmia ja hyttysenpuremia. Näistä syistä en kehtaa käyttää lyhyitä hameita enkä shortseja.
Kenen mielestä on kenen ei, en ole tuosta galluppia pitänyt eikä kiinnostaisikaan sen puoleen.
Itselleni maailman paras ja lasteni lisäksi tärkein. Pidän siitä niin hyvän huolen kuin osaan syömällä terveellisesti ja tarpeeksi, en liikaa. Liikkumalla ja nukkumalla hyvin. Ja tästä pidän huolen myös lasteni kohdalla. Opetan heille myös että he ovat arvokkaita ja korvaamattomia täysin omina itsenään.
Opetan että kukaan ei saa tulla koskemaan jos ei anna lupaa. Oma keho on yksityisasia, ja siitä pidetään huolta.
Tämä vartalo on kantanut kaksi tervettä lasta, synnyttänyt heidät maailmaan, antanut heille ravintoa.
Tämä vartalo on heille rakas syli johon saa aina tulla, on sitten iloa tai surua.
Olen toki kuullut nälvimistä miehiltä miten olen lauta, ei ole persettä, mene kotiin syömään jne. mutta koska en voi enkä halua heidän päänsisäisiä ongelmiaan hoitaa enkä ratkaista, en keskity kuuntelemaan.
Rakastan itseäni ja rakastan lapsiani. Rakastan elämääni juuri tällaisena. Ei ole aikaa eikä missään tapauksessa haluakaan viettää aikaani murehtimalla miltä jonkun silmissä näytän. Mikä voisi olla turhempaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.
Olet siis seksinukke mutta en ole tiennyt että ne osaavat käyttää someakin : )
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyytyväinen olen, luonnostaan leveä selkä-kapeahko vyötärölinja, jota saliharrastus vielä on korostanut. Leveä rintakehä, hyvä perse ja lihaksikkaat reidet.
Miinuspuolena vain 40cm käsivarsi ja melko mitättömät pohkeet.
Tällä mennään! M38 191/89
Ai ai, enpä ole muistanutkaan viime aikoina mitata käsivarteni pituutta.
On. Pituutta 163cm, erottuva vyötärö, pylly täydellinen(saanut kuulla siitä jatkuvasti), pitkät sääret, en ole persjalkainen muutenkaan.
Porkkananmallinen vartalo. Valkea, luomia täynnä. Alasti olen niin ruma että peilit särkyy, mutta vaatteet päällä ihan ok. Ennen pidin tunikaa ja tiukkoja housuja, mutta sitten kävin ihan jossain lindexin myyjän avustuksella shoppaileen vaatteita, Mulle sopii lyhyt hame ja löysä yläosa, lyhyt takki tai pitkä neuletakki. Saappaat tai kivat tennarit.
Tukan leikkasin puolpitkästä lyhyeksi ja laitoin netistä uudet silmälasit.
Aika monen mielestä olen nykyään kivan näköinen, sen huomaa siitä että ihmiset hymyilee ja ottaa kontaktia. Hamittaa että niin pitkään pidin vartaloani niin rumana että pukeuduin myös rumasti. Hassua on, että toinen tissi on erikokoinen mutta miehiä se ei ole haitannut.
Etenkin kun otan housut pois niin jo velttona lähes 20 senttinen kulli saa huomion osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun otan housut pois niin jo velttona lähes 20 senttinen kulli saa huomion osakseen.
Otatko housut pois julkisillakin paikoilla😁
Oikealla tavalla puettuna joo, ilman vaatteita ei niinkään. Olen hoikka x-vartaloinen, kapea vyötärö, sirot kädet ja sääret, mutta lasten myötä vatsalla on pieni pömppä ja napa on ruma, rinnat on olemattomat tyhjät pussit ja takamuksessa selluliittia, kilojakin on pari enemmän kuin toivoisin, kaikki siellä takamus-reisi osastolla. Eli kun puen esim jonkun helmasta väljän, vyötäröltä istuvan mekon joka paljastaa sääret, näytän oikein hyvälle. Toisaalta olen aikuinen synnyttänyt nainen ja siihen nähden kroppa on ihan hyvä, ei minun tarvitsekaan näyttää parikymppiselle instapimulle.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut että sun vanhemmat ei saaneet aikaan seksikkäämpää jälkikasvua mutta ei se mun vika ole.
Tulkitsenko oikein, että kaunis vartalo = seksikäs vartalo? Mitä se tarkoittaa?
Riippuu ihan mitä pitää hyvännäköisenä. Jos joku pitää laihuudesta niin sellaisen ihmisen mielestä en varmasti ole hyvännäköinen. Olen muodokas eli semi isot tissit, pylly ja reidet. Keskimittaista pidempi, pitkät raajat ja melko litteä vatsa, vaikkei nyt mitään ampiaisvyötäröä kuitenkaan.
Ite tykkään omasta kropastani ja moni mieskin tuntuu tykkäävän, tai ainakin sellaiset, jotka ovat muodokkaiden perään. Kaikki ei ole, eikä tarvitsekaan olla. Jokaiselle jotakin, ihmisillä on niin eri maut. Itse en syty generisen hyvännäköisistä ja komeusideaalien mukaisista sixpack-miehistä. Karvaiset jötkäleet sytyttää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä selkä ja lyhyet jalat. Rumat tasapaksut sääret ja lattapeppu. Tissit ok. 172/63. Selässä skolioosia ja ryhti huono. Ikää 56. Ja kaiken kruunaa silmäpussit.
Jessus, sinähän ole mun kaksonen😳
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ylipitkä selkä, vartalo yhtä tasapaksua pötkylää, litteät rinnat ja takapuoli, töppöjalat. Parasta on ehkä hartialinja.
Mullakin on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Selkeä vyötärö mulla kyllä on, mutta takamus on latuska ja rinnat pienehköt.
En siis ole mikään missi, vaan siltikin olen lähes aina itseeni tyytyväinen. Paitsi silloin milloin pitää ostaa pitkiä housuja, en voi käyttää esim. matalavyötäröisiä housuja koska selän pituus vai korostuu. Onneksi löytyy nykyään myös lyhytjalkaisille housuja, vaikka useasti niissä on liiat isot koot. Aika usein joutuu lyhentämään housunlahkeet että saa sopivan kokoiset.
Parasta, no, osaan kuulema kävellä kauniisti oli mulla jalassa korkkarit, lenkkarit tai kumpparit.
Kiiwi kirjoitti:
Ennnen olin uskomattoman hyvä vartaloinen, mutta suolistosairaus toi lisä kiloja ja jatkuvan turvotuksen niin että paino nousi 10kg joka ei lähde millään. En ole vieläkään sinut uuden kokoni kanssa vaikka jo 2v tällainen ollut. Onneksi kuitenkin massa tuli tasaisesti niin sopusuhtaisen muotoinen sentään olen vielä. Pituus 172cm ja paino 76kg.
Minä olen 172/56, olemme erilaisia, mutta sopusuhtaisia, hyvä me👍
Juu ja ei. Oon samaan aikaan kohtuullisen hyvin 2000-luvun standardin täyttävä mies. Sopusuhtaiset, mutta persoonalliset kasvot, kauniit silmät ja kohtalaisen urheilullinen vartalo. Samaan aikaan mun jalat on myös mun mielestä koomisen lyhyet, karvoitus on hämmentävä, kun muuten olen aika karvaton, mutta pienen pienten nännieni ympärillä kasvaa tupsut.
Hyväää tissit, peppu kädet. Huonoa vararengas masun ympärillä ja reidet, eli lopputulos ihan ok.