Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
On. Parasta on vahvat ja täydellisen muotoiset kynnet, huonointa pituus kun kaikki vaatteet on tehty pidemmille
Ei, toisinaan asia unohtuu ja kuvittelen olevani niin kuin muutkin.
Aijoo piste com kuvia ei tänne voi linkata?
Mistä näkökulmasta sitten katsoo. 167/54, 86/64/88 joten kuulostaa aluksi hyvältä. Mutta kun vaatteet ottaa pois ja näkee leikkausarvet ( 2 isoa vatsanalueen avoleikkausta syövän takia) ja lonkkaleikkauksen jäljet, venynyt ja vanunut iho vatsan kohdalta (neljä lasta tehty), rinnat valahtaneet imetysten takia ja selluliittia siellä sekä täällä niin ei kauhean hyvältä näytä. Silti kaikkine sota-arpineni olen omasta mielestä kaunis.
Riippuu keneltä kysytään.
Multa: ei, aika tavallinen.
Mieheltä: on, kuuma.
Olen sen verran tyytyväinen etten jaksa tehdäkkään asialle mitään tässä elämän tilanteessa, tästä kun saa tiputettua 5kg pois ja pikkasen lihasta lisää niin olisi täydellinen omasta mielestä. Ja ehkä tissit voisi olla vähän isommat, nyt a tai aa -kuppi, iso b olisi hyvä.
Jos pitäisi jotain valita mistä en tykkää ja johon ei voi itse vaikuttaa niin se olisi leuka, haluaisin vähän isomman leuan kun nyt näytän sivuprofiilissa ihan pullaposki oravalta jos nauran, ei kylläkään vaikuta elämään millään tavalla :D
Vierailija kirjoitti:
Olen aika tyytyväinen, 179cm/76 kg. Rintakehä 109, vyötärö 85, lantio 93, hauis 38, raajat pitkät suhteessa torsoon, rasva% 15. Six pack häämöttää, kesäksi esille. Laittasin aijaa-kuvan tms. jos osaisin.
m58v.
25 yläpeukkua ok, mutta miksi 25 alapeukkua?
En voi väittää kroppaani hyvän näköiseksi.
Selkä liian pitkä, sääret liian lyhyet. Sormet ja varpaat lyhkäset.
Jalka kaari niin korkea ettei saa kivoja kenkiäkään jalkaan.
Poly ovary cystic syndrooma laittaa mulle parran kasvua, unibrown ja karvaiset varpaat.
Isäni geenit antaneet miesmäisen peppu leuan.
Hampaat murenee, kynnet katkeilee.
Noh, ainakin sain kivat D kuppi rinnat ja melko pyöreän pyllyn....
Vaikka ne roikkuu sit tyhjinä kun laihtuu vähäsen...
Voisihan olla rumempikin mutta en yhtään ymmärrä miks ex poikaystävät ja nyt aviomieheni diggaa tätä.
On, malliltaan tiimalasi ja tykkään siitä vaikka kiloja on jonkunverran liikaa, normaalipainon ylärajalla kuitenkin. Hiukan lisää kuntoilua tekisi viimeisen silauksen.
Jalat on lyhyehköt, olen ns persjalkainen mutta en jaksa sitä enää miettiä. Kokonaisuus on sopivan muodokas ja naisellinen.
On mulla. Se tulee tunnin päästä kotiin. Ruoka on odottamassa, wieninleikettä lohkoperunoilla tein aikani kuluksi. Sopusuhtainen, kaunis vartalo ja erityisenä yksityiskohtana aidot ja silti kiinteät pystyrinnat.
Enpä usko, ihan tavallinen. En oo miettinyt, hyvin jaksaa kävellä metsällä, kiitollinen terveydestä :)
Kroppani on koomisen ruma vaikka olen hoikka. Kaula on niin lyhyt että näyttää että pää olisi lyöty hartioihin kiinni. Raajat on muutenkin todella lyhyet. Keskivartalo on pitkä mutta siinäkin kaikki on rumaa. Rinnat on isot mutta littanat ja roikkuvat, olleet sellaiset teinistä asti. Vyötärö on kapea, mutta heti sen alla jyrkän hyllymäisesti tulee korkealla sijaitsevat lantion luut (suoliluu) joten yleisvaikutelma on kömpelö. Perse on todella leveä mutta littana, neliön muotoinen takaa päin katsoen. Kämmenet ja jalkaterät (kengänkoko 35) on hassun pienet muuhun kokooni nähden, kun olen 172-senttinen.
Hassua on että 165-senttistä siskoani luullaan usein pidemmäksi kuin minua, koska hänellä on ihan erilaiset mittasuhteet: pitkä kaula ja raajat, vähemmän leveä runko.
Vierailija kirjoitti:
On varsin kiva. Olen hoikassa kunnossa, nätti kaula ja niska, hyvä olkapäälinja.
"Strategiset mitat" on 88-65-92. Olen varsin tyytyväinen, kun on melko erottuva vyötärö.
Nilkat ja ranteet on hyvin kapeat. Jalka pieni.
Jos saisi toivoa ihmeparannusta johonkin, niin rinnat voisivat olla vähän kiinteämmät. Ne on ihan jees nytkin, mutta ikä alkaa jo vaikuttaa kai, olen 40+.
Jalat on ihan jees, mutta voisivat olla pidemmät. Ei ne lyhyetkään ole, mutta ei erityisen pitkätkään. Reisistä vois ottaa pikkasen rasvaa pois.
Tuota noin, en oikein saa selvää että oletko tyytyväinen et vaiko et ole tyytyväinen.
On ja vihdoin kun saan siitä niin paljon kehuja, niin olen oppinut arvostamaan. Mitat 165/50 ja lihaskunto kaikilta osin erinomainen (testattu). Erottuva vyötärö ja pienet kiinteät rinnat. Urheilen todella paljon 10 kilsan lenkeistä joogaan ja kuntosaliin. Iho ei roiku vielä mistään paitsi vähän kasvoista.
Erityisen kivaa on, kun on helppo löytää vaatteita. XS ja 34 sopivat aina ja tykkäänkin pukeutua kauniisti mekkoihin jne.
Ikä 45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään omasta vartalosta ja ei ole ainakaan miehet valittanut. Hoikka, tiimalasi. Vyötärö 59 cm ja mulla on lapsiakin tehtynä. Rinnat on 60H, eikä ne roiku. Eihän ne tilavuudeltaan ole kuitenkaan mitkään jättimäiset, mutta vartaloon suhteutettuna isot. Muutenkin olen siro, jalka on 36, kädet myös pienet. Kasvot myös, olen aika babyface, vaikka ikää 38. Suuret silmät, pieni nenä. Enkä juurikaan urheile, sen verran että kunnossa pysyy. Tottakai on myös niitä virheitä vartalossa, muutama haalea raskausarpi jne. Mutta ei ne mua haittaa.
Tasan ei käy onnenlahjat.
Työntäisin mielelläni miekkani, sinun silkkihuotraasi.
Takaa olen kuin Marilyn Monroe.
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri, mutta onneksi vaimo tykkää siitä.
Mullapa on upea vartalo, varsinkin peba ja niin on minun vaimollanikin, vaikka hän ei sitä myönnä 🤸♂️🌞🙂
Vierailija kirjoitti:
On. tanssijan vartalo. Vinkki: sellaisen saa liikuntaa harrastamalla.
No aivan varmasti!
Tv mrs Neandertal
Ei, tubulaariset rinnat ja kaikki muut mahdolliset "kauneusvirheet" nykyisten kauneusihanteiden kannalta. Toisaalta onneksi (vielä) terve, eikä ole mitään lääkityksiä.
Ilmeisesti ainakin paremman näköinen kuin kysyjällä itsellään.
Ei mulla ole tarvetta kysellä toisten mielipiteitä kropistaan, eikä ole tarvetta vertailla omaani muiden kroppiin. Se on mun, ja sillä siisti. Toki jos mä nyt alkaisin käydä päivittäin uimassa, ehkä hivenen vielä jumppaisin, niin sitte mulla vasta hyvän näköinen kroppa oliskin. Mutta hyvä näinkin. Tätä on aina ollut helppo saada tosi hyvään kuosiin...