Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Ihan hyvä. Ei nyt mikään veistos, mutta ei tässä paitaa tarvitse pois ottaa vaan pimeässä :D puntti- ja lihaskuntoharrastus auttaa työmatkapyöräilyn päälle. Olen kuitenkin 33v mies IT-töissä, niin kyllä tässä helposti epämuotoutuisi, jos ei näkisi vaivaa.
Olen itse asiassa aika kamalan näköinen, maha ulottuu ulomaksi kuin tissit ja perse roikkuu ja reilunpuoleisesti on juuri roikkuvaa sellua kaikissa paikoissa. Naamakaan ei miellytä. Jostain syystä miehet pörrää edelleen ympärillä, liekö helpon toivossa? Mieheni ei ole kehuttavan näköinen hänkään, pyöreä massu ja miestissit, riukusääret, kaikenlaista pintavikaakin, kalju, lyhyt. Aikonaan tummat säkenöivät silmät tummien kiiltävien hiusten alla, nyt ei säkeinöi. Mutta on meillä hyvä yhdessä, en vaihtais.
Kyllä, viihdyn hyvin kropassani. Näillä vuosikymmenillä on hevon hailee mitä muut ajattelevat, tosin eivät taida ajatella mitään. Pystyn tekemään ison torpan töitä ja teenkin joka päivä, pihassa ei mikään tule ikinä valmiiksi, ei kesällä ei talvella. Parasta kropassani on juuri toimintakyky ja voima.
Luultavasti kysyjä kuitenkin tarkoittaa 'vartalolla' sitä mikä peilistä näkyy. Kyllä, olen enemmän kuin tyytyväinen. Tykkään siitä että vartaloni ominaisuudet yhdistettynä tyylitajuuni tuottavat varsin miellyttävän lopputuloksen. En ole liian laiha, kurveja löytyy sopivista kohdin, joten farkut istuvat, ja tiukatkin teepaidat näyttävät hyviltä. T. mökinmuori
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Vyötäröä ei ole, pienet rinnat ja leveät hartiat. Kädet ja jalat ohuet tikut.
Tämä on helppo ratkaista kuntoilemalla.
Vaatteet päällä näytän ihan ok, mutta suuremman laihdutuksen jälkeen vatsa roikkuu todella rumasti. Muuten kyllä olen ihan lihaksikkaassa kunnossa. Tuo vatsa ällöttää itseäni tosi paljon ja vie kaiken huomion niiltä hyviltä puolilta kropassa.
Olen ihan ok, kestävyyslajien harrastajana solakka ja vähän tullut tehtyä salitreeniä viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Olen sitä tyypillistä maatalon emäntä -tyyppiä eli olen lyhyt ja persjalkainen, hoikkanakin roteva. Iso rintakehä mutta pienet, ruman muotoiset ja kaukana toisistaan olevat rinnat, neliön mallinen lantio jossa on kummalliset kuopat lantioluiden alla (ns. violin hips). Nämä ovat kaikki rakenteellisia juttuja, eikä minusta tule kaunista, siroa ja pitkäraajaista balettitanssijaa vaikka tekisin mitä.
Kadehdin aivan suunnattomasti kaikkia tässä ketjussa joilla on hyvä vartalo.
Mulla aika samanlainen vartalotyyppi. Varsinkin rintojani inhoan. Ne on pitkulat putkitissit ja jäätävän kaukana toisistaan. Ja koska ne on putkimaiset, ne roikkuivat jo nuorena. Nyt nelikymppisenä ne on ihan katastrofaaliset patalaput (ilman imettämistäkin) ja vanhuksena varmaan jo kompuroin niihin. Naamasta olen ihan ok, mutta se ei paljoa auta kun en halua kroppaani näyttää kenellekään.
Noh, pitää kuitenkin olla kiitollinen, että kroppani on sentään terve vaikkei kaunis. Se on kuitenkin tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää mulle kelpaa. Ja ehkä joillekin muillekin. Mutta ei kaikille. Sitäkö tässä nyt pitäisi sitten stressata?
Tärkeintä on, että pystyy katsomaan peiliin itkemättä tai oksentamatta, ja se, ettei jätä ulkonäkönsä takia asioita tekemättä (uiminen, treffailu jne.)
Todellakin jätän juuri nuo asiat tekemättä. En voisi kuvitellakaan että pitäisi näyttää vartaloni jollekin, kun en itsekään halua sitä katsoa.
Suomen ällöttävin ruho on mulla. Inhoan ja häpeän itseäni yli kaiken. Moni asia jää tekemättä kun olen niin läski ja ällö. Ei mitään nättiä ole minussa,ja se on surullista
Ei ole.
Vartalo on aina ollut heikoin lenkki minussa, eikä sitä millään liikunnalla saa pelastettua kun lähtökohdat on pielessä. Väärät mittasuhteet, liian vanttera rakenne, näytän romuluiselta laihanakin. Olemattomat rinnat, no nämä olisi plastiikkakirurgi voinut täyttää mutta ei sekään kokonaisuutta olisi auttanut.
On, hyvävillä eväillä rakenettu suomalainen veistos.
Omasta mielestä 45-vuotiaaksi vielä uimahallin parhaimmistoa. Ei roiku eikä heilu heltat vaikka 10kg voisi laihduttaa. Olen ikäisekseni ihan hyvässä kondiksessa ja tissitkään ei vielä pahasti riipu. En valita, vaikka korjattavaa olisi. Kokonaisuutta ajatellen, kroppani on ihan ok. Riippuu aina siitä miten taydellinen se omasta mielestä pitäisi olla. Siitä se tyytyväisyys koostuu. Jos ylipainoa on rutkasti, niin aloittaisin treenaamisen korvien välistä. Joku asia siellä hiertää.
On eli tämä klassinen pitkä, hoikka, pitkät sääret, suuret rinnat, pieni pyöreä pylly ja salitreenin myötä jonkin verran lihastakin. Tanssijan kaulakin kuulemma :D Ikä tekee tehtävänsä, mutta vieläkin 46v. hyvältä näyttää. Selluliittia on ollut aina mutta se ei näy vaatteiden alta eikä kiinnosta mua muutenkaan.
Suht ok. Olen pitkä ja normaalipainoinen. Jalat ovat pitkät, käsivarret pitkät ja kapeahkot. Rintoja on miehet kehuneet, pakarat ovat pyöreät. Pukeudun tosin peittävästi ja väljästi leikattuihin vaatteisiin eli harva tätä vartaloa kunnolla näkee.
Jos nyt ei hyvä, niin ei huonokaan. Mittasuhteet ovat huonointa, pitkä selkä ja lyhyet sääret. Sen mukaan joutuu pukeutumaan, että saa vähän hämättyä.
Pitkä selkä tuo onneksi mukanaan hoikan vyötärön. Olen jotain X ja A vartalotyypin väliltä. Kurvikas lantio ja peppu, ne on saaneet välillä vähän liikaakin huomiota, ja jos ne piilottaa, niin samalla katoaa myös vyötärö.
Sääret on onneksi hyvät, hoikat nilkat ja pohkeissa sopivasti lihasta, vaikka ovatkin turhan lyhyet.
En nyt keski-ikäisenä jaksa inhota mitään ominaisuutta tai kauheasti ihastella toista. Paino seilaa ylös ja alas 5 kg sisällä, että pysyn sellaisessa mikä tuntuu omalta painolta, eikä tarvitse hankkia uusia vaatteita.
Jos jotain toivon, niin pidempiä sääriä, että olisi helpompi pukeutua tyylikkäästi.
Ei ole olen lyhyt ja hieman ylipainoa, liian isot tis.sit, muuten ei muotoja nimeksikään.50+.
joo on todella missinmittainen vartalo.
olen pätkä. pötkä. tikut jalat. hartiat kaksi metriä leveät.
olen tyytyväinen itseeni.
On tietenkin! Parasta on täydellinen kokonaisuus!
Pahempiakin on nähty varsinkin tässä 48 v iässä.
Ei todellakaan. Vyötäröä ei ole, pienet rinnat ja leveät hartiat. Kädet ja jalat ohuet tikut.