Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
501/984 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.

M 45

Pitkänhuiskea italialaistyylinen? Jotenkin nuo kaksi sanaa ei kuulu yhteen. Aika tappeja kaikki eteläeurooppalaiset.

Totta. Ainakin vanhemmilla italialaisilla on isot tissit. Miehilläkin.

Vierailija
502/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana miehenä. Kasipäkki, lihaksikkaat kädet, leveä selkä ja hartiat, tiukka perse ja isot reidet. Ei siis kuitenkaan mikään pelkkä puntinpumppauskroppa, vaan lajinomainen. Juoksua oli myös paljon.

Olo oli todella hyvä ja sain iskettyä naisia sanomatta heille sanaakaan.

No sitten tuli vaativammat työt ja perhe, ja nyt on enää ok kroppa. Hienoja aikoja oli ne ja hienoja on nämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuin Adonis.

T: Setämies

Vierailija
504/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

88-58-88 painoa on 50kg painoa saa siis tulla vielä lisää.

Parasta hiukset, uuma ja pitkät sääret.

Tälläisenä kehopostiivisena aikana, olkaa onnellisia että olette just se mikä olette!

Vierailija
505/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika runsas, mutta tyytyväinen vartalooni. Ja mieskin on tyytyväinen, kun sovin edelleen kolme vuotta sitten kultsilta lahjaksi saamaani lyhyeen keinonahkaiseen hameeseen.

Vierailija
506/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet katsoo kuolaten ja omakin mies sanoo et vaatteet pääl tosi hyvä kroppa. Painan apua jo 100kg, toki pitkäkin. Hoikka vyötärö 73cm, leveä lantio ja reidet. Pitkät hiukset. Miehet käy aina kuumana mut jos näkis ilman vaatteita ni ei ehkä ihan sama vastaanotto olis 😅. Mut siis näytän hyvälle vaatteet päällä, ehkä hoikan vyötärön ja kauniiden kasvojen takia. Toki pitkät ja paksut hiukset auttaa myös.

Hmm, mielenkiintoista. Mullakin on pitkät, upeat hiukset ja on saman kokoinen vyötärö ja painan 62kg - koen olevani lihava enkä millään löydä miehistä seuraa. Tai siis olen alkanut kokea itseni pontsoksi koska en löydä seuraa. Miehet suosii hoikinta.

8 vuotta jo täysin yksin. Vartaloni on siis varmasti ruma.

No kuulostaa oudolta. Mä 100kg menen vaiks vessaan ni useampi mies tulee juttelemaan ennenkuin takas pöytään kerkeän. Kroppa ei mielestäni kaunis mut toki muodokas, osittain hoikka, pystyt tissit jotka ei roiku vaikka jo yli 40v.

Siis useampi mies odottaa vuoroaan että pääsee juttelemaan sun kanssa kun olet menossa vessaan? Siinä matkalla pysäyttävät että hei anteeksi haluaisin nyt jutella sun kanssa? Hieman paksua tarinaa nyt...

Vierailija
507/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.

M 45

? Italiaistyypinen, et ilmeisesti ole juurikaan matkustellut, ainakaan Italiassa...Naiset siellä toki on kauniita mutta miehet persjalkoja joilla kulmakarvat ovat kasvaneet yhteen...

Vierailija
508/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet katsoo kuolaten ja omakin mies sanoo et vaatteet pääl tosi hyvä kroppa. Painan apua jo 100kg, toki pitkäkin. Hoikka vyötärö 73cm, leveä lantio ja reidet. Pitkät hiukset. Miehet käy aina kuumana mut jos näkis ilman vaatteita ni ei ehkä ihan sama vastaanotto olis 😅. Mut siis näytän hyvälle vaatteet päällä, ehkä hoikan vyötärön ja kauniiden kasvojen takia. Toki pitkät ja paksut hiukset auttaa myös.

Hmm, mielenkiintoista. Mullakin on pitkät, upeat hiukset ja on saman kokoinen vyötärö ja painan 62kg - koen olevani lihava enkä millään löydä miehistä seuraa. Tai siis olen alkanut kokea itseni pontsoksi koska en löydä seuraa. Miehet suosii hoikinta.

8 vuotta jo täysin yksin. Vartaloni on siis varmasti ruma.

No kuulostaa oudolta. Mä 100kg menen vaiks vessaan ni useampi mies tulee juttelemaan ennenkuin takas pöytään kerkeän. Kroppa ei mielestäni kaunis mut toki muodokas, osittain hoikka, pystyt tissit jotka ei roiku vaikka jo yli 40v.

Siis useampi mies odottaa vuoroaan että pääsee juttelemaan sun kanssa kun olet menossa vessaan? Siinä matkalla pysäyttävät että hei anteeksi haluaisin nyt jutella sun kanssa? Hieman paksua tarinaa nyt...

No heitä tietysti kiinnostaa se miksi toi lihaba muija tramppaa koko ajan veskissä...Mahtaakohan hällä olla suolisto ongelmia....

Vierailija
509/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on. Kun laitan jalat lavalla haaralleen niin kroppani on oikeasti x-muotoinen. Soitan siis kitaraa.

Vierailija
510/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on.

Mitä oikein vihjailet? 😛😛😛

Vierailija
511/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksikäs ja tiedän sen 🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️

Vierailija
512/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavallaan, oon hoikahko, 58kg/171cm. Lantiota on reiluhkosti 102/70/ ja rinnanympärys n. 95 ja 75E kuppi. Olen vähän liian rintava, ja vaikka lantio on suuri, on jalat tikut. Persettä minulle ei ole suotu, paitsi ahkeralla salilla varmaan saisin vähän lihasta. Olen myös vähän ryhditön ja lyhytjalkainen verrattaen pituuteeni.

Kuitenkin oon pääpiirteissäni ihan tyytyväinen. Mutta en ole mikään upeus 😅

Vierailija
513/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli . Sitten tuli kylään venäjän juutalainen anorektikko . Bulimikko. Ahmi näpisteli oksensi varasteli yrjösi . Ahmatti veti kerralla täytekakun muiden katsellessa . Täysin hullu . Idea oli ettei muille mitään. Järkyttävä skitso . Villahousut jalassa kesällä ei rintoja luuranko . Se ei ole synagogalla vaan arkki seurakunnan synagogalla lahkoissa . Käy Espoon Manna avusta hakemassa ruokaa . Aivan helvetin sairas yksilö.

Vierailija
514/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin saa kiiltoa ihan oliiviöljyllä pesun jälkeen käyttää kuin hoitoainetta. Samoin jalkapohjat kantapäät sillä pehmenee apteekin rasvat on öljyä.

Vierailija
515/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tavallaan, oon hoikahko, 58kg/171cm. Lantiota on reiluhkosti 102/70/ ja rinnanympärys n. 95 ja 75E kuppi. Olen vähän liian rintava, ja vaikka lantio on suuri, on jalat tikut. Persettä minulle ei ole suotu, paitsi ahkeralla salilla varmaan saisin vähän lihasta. Olen myös vähän ryhditön ja lyhytjalkainen verrattaen pituuteeni.

Kuitenkin oon pääpiirteissäni ihan tyytyväinen. Mutta en ole mikään upeus 😅

Hassua miten samalla painolla ja pituudella voi olla niin erilaiset mitat, mulla 88/68/95, litteät rinnat (65D) ja kapea lantio.

Vierailija
516/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kaunis. Maha roikkuu reisillä ja tissit lutkottaa mahan päällä. Miehet hulluna.

Vierailija
517/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltoa kirjoitti:

Hiuksiin saa kiiltoa ihan oliiviöljyllä pesun jälkeen käyttää kuin hoitoainetta. Samoin jalkapohjat kantapäät sillä pehmenee apteekin rasvat on öljyä.

Onko sulla "huono suomi" vai etkö osaa muuten vaan kirjoittaa?

Vierailija
518/984 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Varsinkin keskikeho on erittäin hyvin kehittynyt.

Vierailija
519/984 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58.v. ja onneksi nyt voin sanoa , että minulla on edes aikas hyvä vartalo. On kehuttu aikoinaan mannekiinin vartaloksikin.

Vierailija
520/984 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo on sellainen tyypillinen keski-ikäisen miehen vartalo. Ihan ok, kun kuntoilen säännöllisesti, mutta rasvaa on silti vähän päässyt kertymään. Vatsassa näkyy vähän pyöreyttä eikä käsivarsien lihakset enää erotu niin selkeästi.

Reidet ja pohkeet on vielä kyllä ihan ok.

Vartaloni ei ole koskaan kiinnittänyt vastakkaisen sukupuolen katseita tai huomiota. Katse ja mielenkiinto on kohdistunut vain yhteen elimeen ja siihen olen edelleen todella tyytyväinen.