Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Ei ole, koska se ei ole täydellinen ja mun ajatusmaailmassa vain täydellinen on hyvä.
Ihan jees. Jos viitsisin laihduttaa sellaiset 10kg, musta saisi varsin hottiksen! Mutta nykyiselläänkin sillein söpöllä tavalla ihan jees.
On! Olen aina ollut ulkonäkööni tyytyväinen. Nyt vauvakilojen pudottua ja entisten mekkojen taas mahtuessa päälle koen olevani entistä upeampi. Pidän eniten pitkistä jaloistani ja kauniista kasvoista.
Miehet katsoo kuolaten ja omakin mies sanoo et vaatteet pääl tosi hyvä kroppa. Painan apua jo 100kg, toki pitkäkin. Hoikka vyötärö 73cm, leveä lantio ja reidet. Pitkät hiukset. Miehet käy aina kuumana mut jos näkis ilman vaatteita ni ei ehkä ihan sama vastaanotto olis 😅. Mut siis näytän hyvälle vaatteet päällä, ehkä hoikan vyötärön ja kauniiden kasvojen takia. Toki pitkät ja paksut hiukset auttaa myös.
Ei ole. Vatsa on iso ja roikkuu, rinnat roikkuu, painoa on kaikenkaikkiaan liikaa.
Paras kroppa mulla oli 31-37-vuotiaana, kun urheilin ja söin terveellisesti. Sain silloin nuorimman lapsenikin ja äitiyslomalla kävelin paljon ulkoiluttaen vauvaa vaunuissa ja kävin myös jumpissa. Sitten palasin töihin ja lihoin 10 vuodessa 28 kiloa.
Nyt aina aloitan ja pienenkin stressin tai pahan mielen tullessa turvaudun suklaalevyihin ja kekseihin. Nyt on taas uusi yritys menossa:)
On. Leipäriski reenaamatta 180 88 harteikas.
Punttisali mikkihiiret voitan farmikisoissa leikiten:D
Tuskin. Ei ole yksikään nainen ikinä kehunut. Toisaalta kyllähän naamakin kuuluu vartaloon, sitä on kehuttu usein.
Olen kehooni tyytyväinen. Olen keskipitkä, kevytrakenteinen, kapealanteinen ja pienirintainen ja sopusuhtainen. Nuorempana olen kokenut oloni hyvin epävarmaksi, mutta nykyään koen, ettei naisellisempi vartalo sopisi just mulle. Lisäksi vinot hampaat, onneksi kuitenkin ”siistit”, mutta niihinkin ihan tyytyväinen nykyään.
Ei. Olen kuihtunut vanha rusina.
Vierailija kirjoitti:
Miehet katsoo kuolaten ja omakin mies sanoo et vaatteet pääl tosi hyvä kroppa. Painan apua jo 100kg, toki pitkäkin. Hoikka vyötärö 73cm, leveä lantio ja reidet. Pitkät hiukset. Miehet käy aina kuumana mut jos näkis ilman vaatteita ni ei ehkä ihan sama vastaanotto olis 😅. Mut siis näytän hyvälle vaatteet päällä, ehkä hoikan vyötärön ja kauniiden kasvojen takia. Toki pitkät ja paksut hiukset auttaa myös.
Hmm, mielenkiintoista. Mullakin on pitkät, upeat hiukset ja on saman kokoinen vyötärö ja painan 62kg - koen olevani lihava enkä millään löydä miehistä seuraa. Tai siis olen alkanut kokea itseni pontsoksi koska en löydä seuraa. Miehet suosii hoikinta.
8 vuotta jo täysin yksin. Vartaloni on siis varmasti ruma.
No naisen vartalo, mitä tuohon muuta sanois. Siis lantionkaari ja kaikkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁸
Hmm, mielenkiintoista. Mullakin on pitkät, upeat hiukset ja on saman kokoinen vyötärö ja painan 62kg - koen olevani lihava enkä millään löydä miehistä seuraa. Tai siis olen alkanut kokea itseni pontsoksi koska en löydä seuraa. Miehet suosii hoikinta.
No jos vyötärö on esim 73 cm, ni merkkaa enemmän mitä lantio on.. siis miten miehet kiinnostuu .mulla oli ku vyötärö oli 72 cm lantio 103 cm. Painoin jotain 72 kg. Ja pitkä 172 cm oon urheillu aina.
Kaikki kehunu persettä ja lantion kaarta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa oudolta. Mä 100kg menen vaiks vessaan ni useampi mies tulee juttelemaan ennenkuin takas pöytään kerkeän. Kroppa ei mielestäni kaunis mut toki muodokas, osittain hoikka, pystyt tissit jotka ei roiku vaikka jo yli 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁸
No jos vyötärö on esim 73 cm, ni merkkaa enemmän mitä lantio on.. siis miten miehet kiinnostuu .mulla oli ku vyötärö oli 72 cm lantio 103 cm. Painoin jotain 72 kg. Ja pitkä 172 cm oon urheillu aina.
Kaikki kehunu persettä ja lantion kaarta
Mulla lantio jotain 115cm ja varmaan ylikin kun 10kg tullut lisää. Vyötärö siis 73cm, 100kg ja lähes 180 pitkä. Ja miehet tykkää.
On mussa jotain hyvää, pitkät jalat, hyvät hiukset, pyöreä takamus ja ihan ok tissit. Mutta paljon on kauheeta :D Lyhyt kaula ja möhömaha, välillä oon kuin pallero palleroilla ja siroilla jaloilla ja tukka hulmuten tuolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika tyytyväinen, 179cm/76 kg. Rintakehä 109, vyötärö 85, lantio 93, hauis 38, raajat pitkät suhteessa torsoon, rasva% 15. Six pack häämöttää, kesäksi esille. Laittasin aijaa-kuvan tms. jos osaisin.
m58v.
Pappa on pitkäjalkaisenakin pihtipolvi Pappa. Papan sit packi häämöttää sieltä muinaisuudesta. Herätys unestasi, Pappa.
Kiitos ja hyvää juhannusta. Kommenttisi vain vahvistaa tyytyväisyyttäni. m58v.
Ei todellakaan ole koska olen sairaaloisen lihava. Toki ihan ok ikään ja painoon verrattuna. Mutta kyllä se oli paljon parempi silloin nuorena ja hoikkana, ja silloin sitä luuli olevansa läski ja ruma, ja häpesi itteensä, peitti kropan mustilla vaatteilla...
Vierailija kirjoitti:
On upea ja runsas.
On isoa kaikki, tissit, maha, perse.
Suominaisen "isot tissit"= C-kuppi.
EI todellakaan !
Möhömaha ! Minulla ei oo muuta kuin iso maha 🤭..
En juo kaljaa, enkä ole ylipainoinen, mutta maha on järkky ????!!
Sitten hampaat hieman vinot erisuuntiin, ja vieläpä etuhampaat !
Kai muuten melko "normaalin" näköinen.
Isot siniset silmät ja pitkät sääret ne ovat mielestäni parasta ( kauneinta ulkoisesti) minussa.
Tosin, olen sitä mieltä että, olen sisäisesti paljon kauniimpi kuin ulkoisesti. OIen kiltti ja sopeutuva, hyvä kuuntelija.