Vierailija

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85e49a5a-9d25-46ef-81d3-059f5196a45e

Voi Päivi, miksi noin? Minusta abortissa kyse on jokaisen henkilökohtaisesta valinnasta.

• ylös 266
  • alas 49

Sivut

Kommentit (325)

Vierailija

Jos nostettaisiin kodinhoidontukea, lapsilisää ja äitiysrahaa voisi olla jotain mielenkiintoa lapsia tehdä. Kun nää nykyiset tuet ei tahdo edes riittää pilttien ja vaippojen ostoon!!!

• ylös 73
  • alas 98
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Valkoisen naisen taakka on ulkoistaa synnyttäminen ulkomailta tuotavalle naiselle, jonka uskonto ja kulttuuri estää olemasta synnyttämättä.

• ylös 17
  • alas 104
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nostettaisiin kodinhoidontukea, lapsilisää ja äitiysrahaa voisi olla jotain mielenkiintoa lapsia tehdä. Kun nää nykyiset tuet ei tahdo edes riittää pilttien ja vaippojen ostoon!!!

Ihmisen ei ole tarkoitus elää tuilla. Ne ovat vain väliaikainen apu. Itse pitää itsensä elättää, otsa hiessä kuten Päivin pyhä kirjakin sanoo.

• ylös 140
  • alas 24
Vierailija

Päivi Räsänen kokeilee vedota uskonasioissaan talouteen. No joo, ei varmaan vakuuta ketään, joka ei jo valmiiksi ajattele kuten hän.

• ylös 123
  • alas 10
Vierailija

Kieltämättä suren itsekin abortoitujen puolesta, sillä samaan aikaan suomessakin on pariskuntia jotka eivät voi omaa lasta saada. Adoptio olisi lapsen ja perheen parhaaksi, mutta nyt ollaan jumiuduttu äidin oikeuksiin. Olen nainen ja synnytysikäinen, mutta silti haluaisin että adoptioon antamisesta tehtäisiin abortin kanssa tasavertainen vaihtoehto. Lisäksi abortti on äidille sekä henkisesti että fyysisesti raskas prosessi, ehkä adoptioon antaminen vähentäisi aborttien henkistä kuormitusta

• ylös 42
  • alas 271
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä suren itsekin abortoitujen puolesta, sillä samaan aikaan suomessakin on pariskuntia jotka eivät voi omaa lasta saada. Adoptio olisi lapsen ja perheen parhaaksi, mutta nyt ollaan jumiuduttu äidin oikeuksiin. Olen nainen ja synnytysikäinen, mutta silti haluaisin että adoptioon antamisesta tehtäisiin abortin kanssa tasavertainen vaihtoehto. Lisäksi abortti on äidille sekä henkisesti että fyysisesti raskas prosessi, ehkä adoptioon antaminen vähentäisi aborttien henkistä kuormitusta

Maailmassa ei ole puutetta lapsista, joilla ei ole vanhempia.

• ylös 266
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tosissasi, että 9 kk:n raskaus ja adoptio ovat fyysisesti ja henkisesti kevyempi prosessi kuin abortti? Vau.

• ylös 385
  • alas 15
Vierailija

Juujuu, kaikkihan voi tehdä räsäset - duuni, josta on käytännössä mahdoton saada potkut ja lastenhoito järjestyy ”perinteisesti” venyvän aviomiehen ja ilmaisen piika-anopin kautta. Siitä vaan lisääntymään. Ja sekään ei tietenkään haittaa yhtään, minkä jengin juttuja tämä syntyvyysliturgia yleensä on. Nyt Päivi ihan oikeesti!

• ylös 131
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei se lapsen adoptioon antaminen nyt ainakaan yhtään helpompaa henkisesti ole kuin abortti, veikkaisin että päinvastoin.

• ylös 205
  • alas 8
Vierailija

Eikö tuon pitäisi eheyttää itsensä takaisin tieteellisen maailmankuvan pariin? Menee älykäs ihminen ihan hukkaan.

• ylös 82
  • alas 13
Vierailija

Lapsen murhaamista on valkopesty Suomessa liikaa. Kiistaton tosiasia on se, ettei abortille ole yhtään järkevää eikä kestävää perustetta. Murha kun ei ole koskaan oikein.

• ylös 30
  • alas 237
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jospa annettaisiin naisten itsensä päättää. Ei kuulu päiville.

Annetaanko naisten päättää muistakin murhista?

• ylös 17
  • alas 155
Vierailija

Aika kestämätöntä olisi sekin, että naisia pakotetaan synnyttämään lapsia vastoin tahtoaan.

• ylös 266
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä googletin, ketkä Suomessa tekevät eniten abortteja. Tiesin tämän jo etukäteen, mutta halusin vielä varmistaa, etten ole luulojen varassa. Abortteja tekevät siis eniten naiset, joilla on jo lapsia ennestään. Moni on saanut lapsen n. vuoden sisällä abortista. Monilla on myös takana aiempia keskeytyksiä. Mietinpä vain, olisiko tämä se ryhmä, jolle tuota adoptiota voisi parhaiten markkinoida? Mä luulen, että ei.

• ylös 181
  • alas 8
Vierailija

Onko "ratkaisu" alhaisen syntyvyyden ongelmiin tosiaan se, että epätoivottuja lapsia saataisiin lisää?

• ylös 169
  • alas 7

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.