Päivi Räsänen: abortti on kestämätön alhaisen syntyvyyden Suomessa
Päivi Räsänen: abortti on kestämätön alhaisen syntyvyyden Suomessa
klo 11:48 | 23.2.2021
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85e49a5a-9d25-46ef-81d3-059f5196a45e
Voi Päivi, miksi noin? Minusta abortissa kyse on jokaisen henkilökohtaisesta valinnasta.
Sivut
Päivi Räsänen on kestämätön
Jos nostettaisiin kodinhoidontukea, lapsilisää ja äitiysrahaa voisi olla jotain mielenkiintoa lapsia tehdä. Kun nää nykyiset tuet ei tahdo edes riittää pilttien ja vaippojen ostoon!!!
Nyt muistakaa, että Päivin sananvapaus on PYHÄ!
Valkoisen naisen taakka on ulkoistaa synnyttäminen ulkomailta tuotavalle naiselle, jonka uskonto ja kulttuuri estää olemasta synnyttämättä.
Ihmisen ei ole tarkoitus elää tuilla. Ne ovat vain väliaikainen apu. Itse pitää itsensä elättää, otsa hiessä kuten Päivin pyhä kirjakin sanoo.
Lukiko se tuonkin Raamatusta?
Päivi Räsänen kokeilee vedota uskonasioissaan talouteen. No joo, ei varmaan vakuuta ketään, joka ei jo valmiiksi ajattele kuten hän.
Kieltämättä suren itsekin abortoitujen puolesta, sillä samaan aikaan suomessakin on pariskuntia jotka eivät voi omaa lasta saada. Adoptio olisi lapsen ja perheen parhaaksi, mutta nyt ollaan jumiuduttu äidin oikeuksiin. Olen nainen ja synnytysikäinen, mutta silti haluaisin että adoptioon antamisesta tehtäisiin abortin kanssa tasavertainen vaihtoehto. Lisäksi abortti on äidille sekä henkisesti että fyysisesti raskas prosessi, ehkä adoptioon antaminen vähentäisi aborttien henkistä kuormitusta
Taasko se aukoo päätään ja aiheuttaa myötähäpeää kommenteillaan?
Maailmassa ei ole puutetta lapsista, joilla ei ole vanhempia.
Meinaatko tosissasi, että 9 kk:n raskaus ja adoptio ovat fyysisesti ja henkisesti kevyempi prosessi kuin abortti? Vau.
Juujuu, kaikkihan voi tehdä räsäset - duuni, josta on käytännössä mahdoton saada potkut ja lastenhoito järjestyy ”perinteisesti” venyvän aviomiehen ja ilmaisen piika-anopin kautta. Siitä vaan lisääntymään. Ja sekään ei tietenkään haittaa yhtään, minkä jengin juttuja tämä syntyvyysliturgia yleensä on. Nyt Päivi ihan oikeesti!
Ei se lapsen adoptioon antaminen nyt ainakaan yhtään helpompaa henkisesti ole kuin abortti, veikkaisin että päinvastoin.
Eikö tuon pitäisi eheyttää itsensä takaisin tieteellisen maailmankuvan pariin? Menee älykäs ihminen ihan hukkaan.
Jospa annettaisiin naisten itsensä päättää. Ei kuulu päiville.
Lapsen murhaamista on valkopesty Suomessa liikaa. Kiistaton tosiasia on se, ettei abortille ole yhtään järkevää eikä kestävää perustetta. Murha kun ei ole koskaan oikein.
Annetaanko naisten päättää muistakin murhista?
Aika kestämätöntä olisi sekin, että naisia pakotetaan synnyttämään lapsia vastoin tahtoaan.
Mä googletin, ketkä Suomessa tekevät eniten abortteja. Tiesin tämän jo etukäteen, mutta halusin vielä varmistaa, etten ole luulojen varassa. Abortteja tekevät siis eniten naiset, joilla on jo lapsia ennestään. Moni on saanut lapsen n. vuoden sisällä abortista. Monilla on myös takana aiempia keskeytyksiä. Mietinpä vain, olisiko tämä se ryhmä, jolle tuota adoptiota voisi parhaiten markkinoida? Mä luulen, että ei.
Onko "ratkaisu" alhaisen syntyvyyden ongelmiin tosiaan se, että epätoivottuja lapsia saataisiin lisää?
Sivut