Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on pyyhkiä alapää etukautta?

Vierailija
23.02.2021 |

Katsoin yhtä sarjaa (The Fall) ja siinä kuvattiin naista, kun se kävi vessassa. Kuulostaa oudolle sarjalle, mutta se naisen vessassakäynti ei ollut sen tilanteen pointti! :D Se nainen siis näkyi siinä tilanteessa vaan taustalla. Olin ihan ihmeissäni, kun se pyyhki etukautta?! Ei ole koskaan tullut mieleenkään pyyhkiä niin. :D Ajattelinkin nyt sitten tehdä kyselyn tästä tärkeästä aiheesta ihan mielenkiinnosta, että kuinka yleistä tuo etukautta pyyhkiminen oikein on.

Kuinka yleistä on pyyhkiä alapää etukautta?

Vaihtoehdot

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etukautta tietysti molemmat. Olen hoikka eikä ole koskaan ollut virtsatietulehduksia. Niksi on siinä, että virtsatiet pyyhitään ensin ja voi myös käyttää eri paperia... Miksi ihmeessä kurkottelisin takakautta?

Minä taas mietin, että miksi ihmeessä kurkottelisin etukautta takapuoleen, se kun on nimensä mukaisesti kehon takana.

Vierailija
122/128 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyyhi, vaan painelen pissan jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ja kankeat/vaivaiset pyyhkivät etukautta. Normaalipainoiset tai vain vähän pulskat pyyhkivät takakautta. Olen sairaalassa töissä sairaanhoitajana ja auttelen potilaita vessassa, ja oman kokemukseni mukaan väitteeni on totta noin 90% tapauksista.

Ja sun potilaat on luisevia vanhuksia, lähinnä miehiä.

Vierailija
124/128 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etupuolella Alakautta ei pyyhitä ylös. Menee bakteereja väärään paikkaan.

Ei todellakaan mene, ei sitä pissan jälkeen peräreiältä asti pyyhitä ja voi myös pyyhkiä etukautta, mutta pyyhintäliike on edestä taaksepäin. Onnistuu hyvin, eli sillä ei ole väliä, että kumpaa kautta vie käden.

Vierailija
125/128 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella etukautta pyyhkijällä on ollut virtsatulehdus? 

Mä pyyhin takakautta eikä ole vielä koskaan ollut virtsiittiä, ikää jo yli 50.  

Täällä yli 50 v ja etukautta hoitelen pyyhkimisasiat. Ei ikinä ole ollut mitään tulehduksia alapäässä. Asiat voi hoitaa siististi molempaa kautta.

Vierailija
126/128 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etukautta tietysti molemmat. Olen hoikka eikä ole koskaan ollut virtsatietulehduksia. Niksi on siinä, että virtsatiet pyyhitään ensin ja voi myös käyttää eri paperia... Miksi ihmeessä kurkottelisin takakautta?

Minä taas mietin, että miksi ihmeessä kurkottelisin etukautta takapuoleen, se kun on nimensä mukaisesti kehon takana.

Se on alla about keskellä istuessa ja seistessä. 

Hahahauska trollaus tämä, ehe ehe, huomioiden että ihmisten raajat on eripituisia ja joillain on leveä lantio, toisilla kapea, joillain ruma lyttyperse ja toisilla kaunis, kaareutuva täyteläinen. Joillain roikkuu ikävästi turhat pallit tiellä, toisilla ei.

Jopas riemusta ratkean suorastaan!

Vierailija
127/128 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etupuolella Alakautta ei pyyhitä ylös. Menee bakteereja väärään paikkaan.

Ei todellakaan mene, ei sitä pissan jälkeen peräreiältä asti pyyhitä ja voi myös pyyhkiä etukautta, mutta pyyhintäliike on edestä taaksepäin. Onnistuu hyvin, eli sillä ei ole väliä, että kumpaa kautta vie käden.

Sinä et selvästi ole nainen 

Vierailija
128/128 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella etukautta pyyhkijällä on ollut virtsatulehdus? 

Mä pyyhin takakautta eikä ole vielä koskaan ollut virtsiittiä, ikää jo yli 50.  

Täällä yli 50 v ja etukautta hoitelen pyyhkimisasiat. Ei ikinä ole ollut mitään tulehduksia alapäässä. Asiat voi hoitaa siististi molempaa kautta.

Niin, suunta ratkaisee.  Mutta miksi tälle trollille edelleen vastaillaan vaikka hän todennäköisesti kuoli koronaan  jo, huomioiden että on incel ja kerju alettu 2021

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme