Diili 2021 official
No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.
Kommentit (2464)
Onko nuo sijoittajat kerätty jostakin lätkäbaarista?
dsfsd kirjoitti:
Mun mielestä on vähän outoa, että monet jutuissa nostetaan esiin Soinnun ulkonäkö, esim. "Sointu Borg, 28, on kohdannut urallaan paljon ennakkoluuloja ulkonäkönsä vuoksi" (is.fi).
Siis eihän tuo nyt NIIN hyvännäköinen ole. Ei tarvitse kävellä kuin 5 minuuttia Tampereen kokoisen kaupungin keskustassa, niin on jo bongannut 5 häntä kauniimpaa naista.
Mä en alkuun tajunnut et joku voi pitää kauniina. Ehkä on vaan mulle sellainen jonka ulkonäköä en voi sietää. Jotkut ihmiset on sellaisia mut hänestä luulin ettei kukaan voisi ajatella häntä kauniina. Myöhemmin sit luin lehdistä kaunottaresta ja ihmettelin et mitä helvettiä. Mut makuasioita nämä. Ainakin osaa tuoda itsensä esille ja itsevarmin ihminen mitä olen eläissäni nähnyt. Itse en koskaan voisi käyttäytyä toisia kohtaan noin.
Petri olisi rasittava kumppani työyhteisössä. Tekee itsestään tärkeää luomalla kiireen tuntua. Päinvastainen toiminta olisi toivottavaa.
Miksi Janni Hussi on tuolla?? :D Mikä asiantuntija se oikein on? :D
Sointu voitti
Mutta arvaahan tuon kun "rahoittajina" ei ollut muita kun tyhjänpäiväisiä ylioppilaita
Janni Hussi, Jari Sarasvuo, Jukka Tammi.
Petrin puhe oli luotaantyöntävä. Mesoaa kaikkitietävänä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo sijoittajat kerätty jostakin lätkäbaarista?
On! Koska mitä muuten Janni Hussi tuolla tekis?
Vierailija kirjoitti:
Niin ärsyttävä toi Petri . Yök mikä nariseva ja tärkeilevä äijä
Kyllä! Toivottavasti en ikinä, missään tilanteessa työelämässä päädy hänen kanssaan tekemisiin.
Hei, miksi siellä on JOITAIN pudonneita? Miksi ei kaikkia? Vastatkaa... Kiinnostaa.
Petri on keskitason graafikko. Puheessa oli hengästyneesti puolustuskannalla. Tuli myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, miksi siellä on JOITAIN pudonneita? Miksi ei kaikkia? Vastatkaa... Kiinnostaa.
...tustako me se tiedetään!
Vierailija kirjoitti:
Apujoukkoina, eivät nuo yksin saa tuota hommaa valmiiksi kahdessa päivässä. Jaajo jakoi tiimit.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on VALITTU.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu formaattiin.
Pipopää alapeukuttaa täällä kaikkia häntä kritisoivia viestejä.
Voittaja selvisi klo 22.05 kun kävi tutustumassa kilpailijoiden keksimien firmojen nimillä oleviin kotisivuihin.
Älä avaa linkkejä, jos et halua tietää voittajaa:
Www.lahya.fi
Www.fundly.fi
Onnea voittajalle!
Googlettamalla noi yritykset selvis jo voittaja. Oikea voitti!
Vierailija kirjoitti:
Petrin puhe oli luotaantyöntävä. Mesoaa kaikkitietävänä.
Outoa, että tuohon ikän mennessä ei ole oppinut parempia taitoja. Ei ylimielisyydestä kukaan innostu.
Toi on hyvä tehtävä Petrille myös siksi että on tuota ikäluokkaa, ruuhkavuodet ja skidien varainkeruu...