Diili 2021 official
No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.
Kommentit (2464)
Vika jakso, jokainen tietää että Petri voittaa. Sointu mukana jotta Petrin voitto mahdollisimman selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vika jakso, jokainen tietää että Petri voittaa. Sointu mukana jotta Petrin voitto mahdollisimman selvä.
Ruudussa näkyy, jossa Sointu voitti
Oli pakko kurkata jo tulos. Noh, Jaajo löysi mainoskasvon.
On se nykyään älytöntä, kun rinnat menee taidon edelle. No good.
Hah, Helena ei otettu mukaan!
Jaajo katsoi Petriä pidempään ja vapaantuneemmin, epäilen että Petri voittaa
En oo Petristä tykännyt, mutta hyvää hänessä on se että on muualta kuin ruuhka-Suomesta kotoisin
Kumpi kuulostaa paremmalta, Lahya vai Finfun?
Lahya.fi on rekisteröity 5 kuukautta sitten. Verkkotunnuksen haltija on Matero Creative. Tästä voi päätellä, että Petri voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lahya.fi on rekisteröity 5 kuukautta sitten. Verkkotunnuksen haltija on Matero Creative. Tästä voi päätellä, että Petri voittaa.
No se oli sitten selvä peli. Ja nimestä: minusta Lahya ei ole kauhean onnistunut nimi, mutta muuten Petrillä tuntuu olevan konsepti hyvin hanskassa.
Mä niin toivon, että Sointu ei voita!!! Tuommoinen koppava ja ärsyttävä minätiedänkaiken on paskin tyyppi työelämässä mitä tiedän.
Ynseällä naisavustajalla suupielet alaspäin ja antipatiat Petriä kohtaan. Eihän tosta nyt mitään tule.
Fin Fun on muuten joku merenneitouintiyritysä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudussa näkyy, jossa Sointu voitti
Oletko sama tyyppi joka myös kertoi taannoin että Helena voitti?
Hei aloin vasta nyt katsoo päätösjaksoo. Millä perusteella Soinnulla noita pudonneita tuolla? Saiko valita vai miksi? Ketäs Petellä on?
Oon kyllä pettynyt. Ois toivonut Petrin vievän voiton
Kuka se kaunis tumma nainen siinä pitchauksessa oli?
Niin ärsyttävä toi Petri . Yök mikä nariseva ja tärkeilevä äijä
Toi Petrin pipo vie multa järjen!
Niinpä. Ja edelleen olen "katkera" lastenpelin ja mehubaaritehtävän arvostelusta. Molemmissa niin epäreilu arviointi ja pudotukseen joutui väärä joukkue.