Diili 2021 official
No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.
Kommentit (2464)
Petrin palkkaisin mutta ehkä tämä duuni ei ole se sopivin. Mutkaton, tekevä ammattitaitoinen mies. Toivon hänelle hyvää jatkoa. Respect!
Veikkaan, että Sointu voittaa. Mun arvaus ei perustu siihen mitä tullaan viimesessä jaksossa näkemään, vaan siihen mitä on nähty joka jaksossa. Sointu on saanut tosi paljon haastatteluaikaa ja jälkikäteen ajateltuna kaikissa jaksoissa Sointu on jollain tapaa "päähenkilö". Arvelen, että koko kausi käsikirjoitetaan sisältämään "voittajan tarina". Petrikin on saanut näkyvyyttä, mutta Sointu vielä enemmän. Sointu on saanut palstatilaa myös Iltamedioissa. Jos ei tätä voita niin on takuulla mukana jatkossa Selviytyjissä tms.
Vierailija kirjoitti:
Itse palkkaisin kehitysjohtajiksi Martinin ja Arielin. Nipistelisin Arielia bubble buttista ja pörröttäisin nappisilmä-Martinin kiharaista tukkaa.
T: Kynähameinen puuma
Helenako se siellä kirjoittelee?
Mun mielestä on vähän outoa, että monet jutuissa nostetaan esiin Soinnun ulkonäkö, esim. "Sointu Borg, 28, on kohdannut urallaan paljon ennakkoluuloja ulkonäkönsä vuoksi" (is.fi).
Siis eihän tuo nyt NIIN hyvännäköinen ole. Ei tarvitse kävellä kuin 5 minuuttia Tampereen kokoisen kaupungin keskustassa, niin on jo bongannut 5 häntä kauniimpaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Spoilatkaa kuka voittaa
Petri voitti. Juttelin hänen kanssaan viime viikolla bussipysäkillä...
dsfsd kirjoitti:
Mun mielestä on vähän outoa, että monet jutuissa nostetaan esiin Soinnun ulkonäkö, esim. "Sointu Borg, 28, on kohdannut urallaan paljon ennakkoluuloja ulkonäkönsä vuoksi" (is.fi).
Siis eihän tuo nyt NIIN hyvännäköinen ole. Ei tarvitse kävellä kuin 5 minuuttia Tampereen kokoisen kaupungin keskustassa, niin on jo bongannut 5 häntä kauniimpaa naista.
Ei se sitä tarkoitakkaan, että olisi erityisen hyvännäköinen. Mutta rintava blondi kohtaa enemmän ennakkoluuloja, näin se vaan on. Vaikka olisikin naamasta ihan tavis, kuten minä.
Kumman haluaisit asiakkaan roolissa soittavan sinulle tuossa puolen tunnin päästä ja hoitavan tuhansien eurojen hommaa eteenpäin?
Niin paljon kuin tykkään Soinnusta ja hänen upeasta rohkeasta tyylistään, huomaan itse asiakkaan roolia ajatellessani antavani mielummin ohjat Petrin käsiin. Jostakin syystä ajatus, että alkaisin hoitaa projektia läpi Soinnun kanssa tekee oloni hermostuneeksi. TV-persoonana ihan lyömätön, huikeaa esiintymistä ja valovoimaa, mutta asiakkaana ehkä jopa hieman pelkäisin sellaista vauhdikasta menoa pidemmän päälle. Petrin visiot ja rauhoittava olemus olisi minulle sopivampi yhteistyökumppanina, sekä herättäisi enemmän luottamusta.
T. Nainen 39.v, yrittäjä
Niinpä kummalle haluaisit antaa tehtävän ? Naisen joka menettää hermonsa ja itkee ja voi jopa haukkua työkaverit vai miehelle joka osaa olla rauhallinen ja eikä menetä hermoja niinkuin toinen.
Minä voisin hyvin luottaa asiat Soinnun hoidettavaksi. Hän on tehokas ja suora.
Olen lopen kyllästynyt siihen, että miehiä pidetään automaattisesti osaavampina ja luotettavampina, vain koska he ovat miehiä. Näitä virhearviointeja olen työelämässä nähnyt jo riittämiin. Sitten joku nainen sivuutetaan, koska hän on pienikokoinen, hyvännäköinen tai vaikka sitten jumaliste isotissinen.
Petri hermoili ja sähelsi kameroiden kuvakulmien kanssa, kuinkas tämä on unohtunut? Petri keskittyi vääriin asioihin, tämäkin on näköjään unohtunut.
Petrillä on omat hyvät puolensa, mutta niin on Soinnullakin. Mutta on se kyllä kumma että jos pitkäsäärinen nainen etenee urallaan, silloin kyseenalaistetaan syyt siihen. Jos kalju hupparitavis etenee, siinä täytyy olla todellista osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt siihen, että miehiä pidetään automaattisesti osaavampina ja luotettavampina, vain koska he ovat miehiä. Näitä virhearviointeja olen työelämässä nähnyt jo riittämiin. Sitten joku nainen sivuutetaan, koska hän on pienikokoinen, hyvännäköinen tai vaikka sitten jumaliste isotissinen.
Petri hermoili ja sähelsi kameroiden kuvakulmien kanssa, kuinkas tämä on unohtunut? Petri keskittyi vääriin asioihin, tämäkin on näköjään unohtunut.
Petrillä on omat hyvät puolensa, mutta niin on Soinnullakin. Mutta on se kyllä kumma että jos pitkäsäärinen nainen etenee urallaan, silloin kyseenalaistetaan syyt siihen. Jos kalju hupparitavis etenee, siinä täytyy olla todellista osaamista.
Nyt ei ole kyse ennakkoluuloista tai stereotypioista. Ohjelmassa on tullut harvinaisen selväksi, että Petri hoitaa hommat ammattitaidolla kun taas Sointu lähinnä pyörittelee silmiään ja arvostelee kanssakilpailijoitaan, hän osaamisensa näyttää hyvin ohuelta.
Miksi sanotaan, että Sointu on isotissinen? Ne rinnat ovat varmaan ihan normaalit, mutta silikonitäytteet saa ne näyttämään isoilta. En antaisi pääomiani sellaisen epävarman henkilön käsiin, joka tarvitsee mielestään silikonit.
Sointuhan sen diilin sitten sai.
Oishan se varmaan eka kerta kun tämmönen hemmetin ärsyttävä kiintiötyyppi voittais realitysarjan. Yleensähän näitä Sointuja pidetään tarkoituksella mukana näissä.
Omaan firmaan palkkaisin Markon tai Inkan. Jaajo Sointun.
Vierailija kirjoitti:
dsfsd kirjoitti:
Ei se sitä tarkoitakkaan, että olisi erityisen hyvännäköinen. Mutta rintava blondi kohtaa enemmän ennakkoluuloja, näin se vaan on. Vaikka olisikin naamasta ihan tavis, kuten minä.
Minusta tuo on vähän kyseenalainen väite. Juu, varmasti jonkin verran on ennakkoluuloja, mutta kyllä aika paljon vaikuttaa oma asenne ja ulosantikin. Jos verrataan esimerkiksi Inkaan, joka oli myös rintava blondi, hän oli kyllä paljon uskottavampi kuin Sointu.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina ole kyse sukupuolesta. Minusta Inka ja jopa Helenakin olisi ansainnut voiton ennemmin kuin Sointu. Hassua selitellä Petrin huonommuutta jollain kamerasähläämisellä, joka on koko kilpailussa vienyt aikaa muutaman minuutin. Muuten hän on hoitanut kisan ihan mallikkaasti. Sointu mokasi kolme tehtävää (pinkki juliste, lasten pelisäännöt ja kirpparimekko) ja on menestynyt muiden siivellä, mutta tuolla hän vain porskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina ole kyse sukupuolesta. Minusta Inka ja jopa Helenakin olisi ansainnut voiton ennemmin kuin Sointu. Hassua selitellä Petrin huonommuutta jollain kamerasähläämisellä, joka on koko kilpailussa vienyt aikaa muutaman minuutin. Muuten hän on hoitanut kisan ihan mallikkaasti. Sointu mokasi kolme tehtävää (pinkki juliste, lasten pelisäännöt ja kirpparimekko) ja on menestynyt muiden siivellä, mutta tuolla hän vain porskuttaa.
Tässä on harmittavan iso rooli myös tuurilla. Oliko Inkalla loppujen lopuksi yhtään ”mokaa” takana, muuta kuin, että oli häviäjäjoukkueessa viime metreillä.
Aloin katsoa Diiliä kesken kauden ja jotenkin heti Petristä tuli tunne, että haluaa hänen pärjäävän tässä kisassa.
Juuri niin Petri keskittyi annettuun tehtävään.Hänelle ei ollut tärkätä selvittää kameran edessä millainen kukin kilpailija on.Itse olisin tykännyt ,että Marko olisi ollut finaalissa.