Diili 2021 official
No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.
Kommentit (2464)
Helena voittaa. Saa ottaa talteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Helena taitaa itse kehua itseään.
Sano yksikin kehu mitä hänestä on täällä sanottu. Lähinnä on kyseenalaistettu näitä älyttömiä narskudiagnooseja.
Ja millä muskeleilla sinä kyseenalaistat?
Olen eri, mutta perusteita löytyy. Vaikka ikiaikaisesta normista: älä lausu väärää todistusta lähimmäisestä. Oikeusvaltion periaatteista: syyttömyysolettama ja kunnianloukkauksen rajoilla flirttailu. Ja sitten siitä moraalisesta närkästyksestä, että jotkut katsovat oikeudekseen heitellä tuollaista leimoja ilman että todella tuntevat koko ihmistä. On ihmisiä, joiden mielestä se on yksinkertaisesti vain tyhmää ja väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä käy muita Diili-kilpailijoita lukemassa ketjua niin voin kertoa, ettei Helena on aiheuttanut kitkaa enemmänkin työurallaan. Eli kilpailijoiden ei tarvitse syyttää itseään Helenan epäasiallisesta käytöksestä. Helenan työpaikat ovat vaihtuneet kohtuullisen tiuhaan, siitä voi jo päätellä jotain. Eräällä työpaikalla järjestettiin jopa juhlat sen kunniaksi, että Helenasta päästiin eroon. Ja viime jakso todisti hyvin sen, miksei Helena sovi johtotehtäviin. Tuhlasi aikaa epäolennaisuuksiin ja jätti pohjatyön täysin tekemättä.
Lähdit sitten juoruilun ja selän takana paskan puhumisen kunniakkaalle tielle. Tv-ohjelman tapaukset ovat kaikkien nähtävillä ja tiedossa, muu menee loan heiton osastolle.
Siis oikeasti puolet täällä sanotuista asioista on paljon ilkeämpiä mitä Helena on ees ite koskaan sanonut. Kattokaa peiliin. Ei somemaailmassa v33tuilu tee teistä yhtään parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
F60.8 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisviha on ollut alkuvuodesta kovasti tapetilla. Kun lukee tätä ketjua, ymmärtää kyllä miksi näin on.
Suuri osa miesjohtajista on kaikenlaista kyykyttäjää, suojatyöpaikan pitäjää, kaverin palkkaamaa ja todella usein törkeäkäytöksisiä jonkin persoonallisuushäiriötyypin edustajia (tästä paljon tutkimusdataa).
Sointu & Helena kalpea varjo siitä mihin nuo em. tyypit kykenevät. Ja sitäkin vähää ilmeisimmin vain ajoittain. Muutoin koulutettuja ja aikaansaavia ihmisiä. Mutta kun Nainen! Ja toisella vielä IKÄÄ!
Kyllä olisi kirveellä töitä vielä tasa-arvoajattelun puolella.
Ja mikä juttu on tämä "pitää olla kiva"? Kenellä on suuremmin aikaa olla töissä kiva, ei työpaikat ainakaan enää ole kenellekään mitään kerhotapaamisia.
Eihän se Jaajokaan mikään joulupukki ohjelmassa ole, aika raadollisesti analysoi kilpailijoita. Onko se kivampi, jos samalla hymyilee...En oikein ymmärrä tätä tulkintaasi ja rakentamaasi kytköstä sukupuolen, Helenan ja Soinnun käytöksen,
ja tätä käytöstä ruotivien kommenttien välillä, avaatko hieman?
Verraten palstan yleiseen asenne-ilmapiiriin, juuri tämä ketju on pysynyt poikkeuksellisen siistinä, sukupuolivärittyneitä kommentteja ei juurikaan ole.
Eikö mielestäsi näiden kahden naisen ankara lyttääminen ole sukupuolivärittynyttä? Syy minun mielestäni on nimen omaan se, että heidän käytöksensä on usein sellaista, mikä miehille sallitaan, mutta naisille ei. Vrt vaikkapa Petrin tekemiset ja sanomiset.
Onko "mummottelu" henkilöstä, joka on työikäinen vielä pitkään ok? Pilkataanko miesten silmäluomien, hiusten ja muiden ruumiinosien näköä ja rakennetta kuin ne olisivat ratkaisevassa roolissa kyseisessä työtehtävässä?
Lippalakkihenkilökin sai varsin hyväntahtoista kritiikkiä osakseen, vaikka suoritus lienee luokiteltavissa ala-arvoiseksi - pojat nyt kai vaan on poikia. Olisipa sen lakin alta löytynyt vaikkapa ne silikonit, olisi h:vetti ollut irti.
Minulta on tainnut mennä täysin ohitse, missä vaiheessa Petri on mummotellut ja pilkannut naisten silmäluomia ja hiuksia? Olen seurannut ohjelmaa ja tätä keskustelua ihan ihmeissäni, kun Petriä pidetään niin kauheana pahiksena, mutta itse en keksi, mikä hänessä sitten on niin pahaa. Juu, on jotain vähän töksäytellyt mutta ei hän kyllä sellaisia saarnoja ole pitänyt kuin Helena eikä pyöritellyt silmiään ja haukkunut selän takana kuten Sointu. Mielestäni hän on kertonut lähinnä, mitä tapahtui ja kuka sanoi mitä, mutta ei ole lähtenyt rääpimään kenenkään persoonaa sen enempää. Helenalle pisti vähän takaisin ja ihan aiheesta.
Ei kai kukaan ollut väittänyt, että Petri on mummotellut ketään? Kyse oli täällä palstalla tapahtuvasta vähättelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä käy muita Diili-kilpailijoita lukemassa ketjua niin voin kertoa, ettei Helena on aiheuttanut kitkaa enemmänkin työurallaan. Eli kilpailijoiden ei tarvitse syyttää itseään Helenan epäasiallisesta käytöksestä. Helenan työpaikat ovat vaihtuneet kohtuullisen tiuhaan, siitä voi jo päätellä jotain. Eräällä työpaikalla järjestettiin jopa juhlat sen kunniaksi, että Helenasta päästiin eroon. Ja viime jakso todisti hyvin sen, miksei Helena sovi johtotehtäviin. Tuhlasi aikaa epäolennaisuuksiin ja jätti pohjatyön täysin tekemättä.
Lähdit sitten juoruilun ja selän takana paskan puhumisen kunniakkaalle tielle. Tv-ohjelman tapaukset ovat kaikkien nähtävillä ja tiedossa, muu menee loan heiton osastolle.
Helenan kaltaisen ihmisen ei olisi kannattanut osallistua lainkaan tv-ohjelmaan, ainakaan noin huonosti käyttäytyvänä. Oma oli valintansa, nyt luonteensa on koko kansan tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan kaltaisen ihmisen ei olisi kannattanut osallistua lainkaan tv-ohjelmaan, ainakaan noin huonosti käyttäytyvänä. Oma oli valintansa, nyt luonteensa on koko kansan tiedossa.
Onneksi saat itse piiloutua ruudun taakse, sillä et sinäkään vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin arvasin että Helena palaa kisaan takaisin. On sarjan kannalta tärkein hahmo kun herättää eniten tunteita. Diili 2021 onkin Helena 2021 :)
Helenalla on vihaisena vanhempana naisena vain narrin rooli ohjelmassa, mukana vain sekoilemassa. Ei mitään mahdollisuuksia voittoon. Tottakai
tähänkin ohjelmaan halutaan mahdollisimman paljon viihdettä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saat itse piiloutua ruudun taakse, sillä et sinäkään vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä.
Onneksi ei ole tarvetta puolustella huonosti käyttäytyvia naisia, toisin kuin sinulla. Olen edellinen kommentoija ja eri kuin aiemmat, kommentoin vain ohjelmassa nähtyä. Helenan käytös ohjelmassa oli täysin posketonta, sitä pitääkin arvostella. Helenan ikäiseltä naiselta voi jo odottaa huomattavasti parempaa arviointikykyä, nuoremmat naiset käyttäytyivät kaikki Helenaa kypsemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tarvetta puolustella huonosti käyttäytyvia naisia, toisin kuin sinulla. Olen edellinen kommentoija ja eri kuin aiemmat, kommentoin vain ohjelmassa nähtyä. Helenan käytös ohjelmassa oli täysin posketonta, sitä pitääkin arvostella. Helenan ikäiseltä naiselta voi jo odottaa huomattavasti parempaa arviointikykyä, nuoremmat naiset käyttäytyivät kaikki Helenaa kypsemmin.
Se mitä paheksun, on täällä esiintyvää julmaa ja pilkallista kirjoitustyyliä. Syytetään toista ilkeilystä ja ollaan itse vielä ilkeämpiä sekä levitellään juoruja minkä todenmukaisuutta ei voida todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta perusteita löytyy. Vaikka ikiaikaisesta normista: älä lausu väärää todistusta lähimmäisestä. Oikeusvaltion periaatteista: syyttömyysolettama ja kunnianloukkauksen rajoilla flirttailu. Ja sitten siitä moraalisesta närkästyksestä, että jotkut katsovat oikeudekseen heitellä tuollaista leimoja ilman että todella tuntevat koko ihmistä. On ihmisiä, joiden mielestä se on yksinkertaisesti vain tyhmää ja väärin.
Ihminen joka lähtee mukaan tällaiseen ohjelmaan, hyväksyy henkisesti sen tosiseikan että hänestä
puhutaan julkisesti.
Työpaikkojen kahvipöydissä, kotisohvilla, ja tällaisilla keskustelupalstoilla.
Tiedän että oma mielipiteeni on varsin leimaava, mutta toisaalta koen että olen mielipiteeni perustellut varsin hyvin täällä.
--> Rohkeasti vaan opponoimaan argumenttejani nurin, mikäli löydätte niistä "pehmeitä paikkoja"
Syyttömyysolettama on hieno ja arvokas periaate, mutta nyt kannattaa muistaa että emme ole oikeussalissa hakemassa tuomiota, vaan vapaassa keskustelussa.
Ja niin kauan kuin ollaan vapaassa keskustelussa, voidaan tulkintojakin tehdä hieman vapaammin kuin periaatteella: "Parempi 10 syyllistä vapaana, kuin yksikin syytön vankilassa"
Tässä ympäristössä toimii ihan loistavasti klassinen 'Ankkatesti':
"Jos se näyttää ankalta, ui niin kuin ankka ja vaakkuu kuin ankka, se on todennäköisesti ankka"
Helena ja sointu eivät sovi johtajiksi. Tämä tuli ohjelmassa täysin selväksi ja työura todistaa samaa.
Samaa settiä kuin viime vuoden Ensitreffit Alttarilla-ketjussa, missä Emma revittiin ihan riekaleiksi kymmeniä sivuja pitkissä haukkumisketjuissa. Onneksi en tunnista AV-maailmaa oikeasta maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä paheksun, on täällä esiintyvää julmaa ja pilkallista kirjoitustyyliä. Syytetään toista ilkeilystä ja ollaan itse vielä ilkeämpiä sekä levitellään juoruja minkä todenmukaisuutta ei voida todistaa.
Pilkallinen ja ilkeä on oma kirjoitustyylisi. En ole levittänyt juoruja vaan kommentoin ohjelmassa näkemääni. Helena käyttäytyi todella huonosti, sitä pitääkin arvostella. En tunne edes teini-ikäisiä, jotka käyttäytyisivät yhtä huonosti. Helena sanoi itsekin että ihmissuhteet ovat aina olleet todella vaikeita hänelle, vaikea ymmärtää miksi lähti sosiaalista ymmärryskykyä vaativaan ohjelmaan mukaan.
F60.8 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soinnun ja Helenan provot eivät tunnu etenkään noihin nuoriin herroihin liiemmälti purevan. Petri on hikeentynyt ehkä eniten, kun ovat käyneet verbaalisesti kimppuun. Eikä hänkään ole menettänyt tilannekontrolliaan kumminkaan.
Totta.
Omat suosikkini finaaliin ovat Petri ja Inka.
Naapuri ajaa Menevä takseja joilla noita kilpailijoita kuljetetaan. Ei tiedä päätöksistä mitään, mutta loppujaksoissa taksissa istuvien perusteella tulossa aika erikoisia jaksoja loppuun. Janne ja Helena pölähtää takaisin taksin penkille yms.
Veikkaisin että siellä kokoontuu vielä joku heimoneuvosto, jossa aiemmin poistetuista yksi äänestetään saamaan vielä yhden mahdollisuuden tai poistetut saavat sanoa oman suosikkinsa voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin että siellä kokoontuu vielä joku heimoneuvosto, jossa aiemmin poistetuista yksi äänestetään saamaan vielä yhden mahdollisuuden tai poistetut saavat sanoa oman suosikkinsa voittajaksi.
Olisi kyllä hauska konsepti, toivottavasti ei ole pelkkää huhua!
Ihan naurettava hupi ohjelma. Yhden jakson katsonut. Tuli sellainen kuva tuon jakson perusteella. Naurettavaa kerjäämistä, ei kuulu liike-elämään. Verkostoituminen kyllä mutta ei ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi kerjääminen. Näytti kuin kaikki olisi kuitenkin
sovittu etukäteen. Oli paljon tasokkaampi kolmosellla.Osanottajatkin jotenkin tasokkaampia kolmosella.
Mahtava juttu että Helena palaa kisaan mukaan takaisin! Saadaan varmasti säpinää :))
Miksi Helena palasi takaisin? Ihan ok mulle.