Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ Ensikot tiistaihin ~*~

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehtii tännekin turisemaan! Palavereissa on mennyt koko päivä, mutta nyt saa rauhassa istua alas ja keskittyä olennaiseen :)

[color=limegreen]Greetas[/color]: ethän liikaa kestitse tätiä, ettei innostu: " tuollahan oli hyvät kahvipullat, taidan mennä uudestaankin" . Keitä pahaa kahvia ja tarjoa homeisia keksejä, niin ymmärtää pysyä poissa!

Vielä tuohon sun vaavin ulkonäkökysymykseesi: juuri tänään sattumalta mietin, että mitähän piirteitä meidän lapsi voisi saada minulta, ja mitä mun mieheltäni. Tein myös vähän toivomuslistaa siitä, mitä EI tarvitsisi saada minulta...

Täällä olikin tehty paljon negoja ilman tädin näkymistä, mun lisäkseni ainakin [color=limegreen]Titi-uu ja Nennaliina[/color]! Toivotaan joukolla, että jospa kaupoissa on ollut vaan roppakaupalla vähän epäkurantteja testejä!

[color=limegreen]Naksu[/color]: jäi kiinnostamaan, mikä on refluksi?

[color=limegreen]Kepardi[/color]: mammaksin testeistä oli täällä joku aika sitten keskustelua, kun vaan muistaisin mikä oli lopputulema :) Eiköhän se ollut, että tuli mielipiteitä puolesta ja vastaan. Mulla ne ei oo toiminut niin hyvin kuin kotitestit.comin testit, eli en oo saanut mammakseilla niin selvästi ovista esille kuin jollain toisilla. Mutta muistaakseni ainakin Killalla mammaksit olivat toimineet hyvin.

[color=limegreen]Vanilja[/color] kyseli jaksamiskeinoista. Mulla toimii se, että mitä enemmän on muuta ajateltavaa, sitä parempi. Ei välttämättä kestävä keino, mutta toimii ainakin silloin kun tuntuu että ajatukset pyörii liikaa yhdessä asiassa. Ja pettymyksen tullessa mikään ei toimi paremmin kuin kunnon kyynelehtiminen. Vähän aikaa kun itkee ja rypee omassa onnettomassa olossaan, alkaa päivä taas paistaa pilvien takaa.

Vielä [color=limegreen]Jessican[/color] miehelle pikaista paranemista ja [color=red]kaikille, siis ihan jokaiselle[/color] plussausonnea!!!

b

Vierailija
22/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi kylään. Ei taida olla tarkoitettu meille lasta. Nyt itkettää taas. Mä en olisi enää jaksanut pettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en ole kirjoittelutuulella, joten vain lyhyesti...

Jessis: kamala kuulla! :( Toivotaan, että mies toipuu pikapuoliin!

Naksu: voi kun se ois nyt sitä!!!! *bd*

Mooli, Oona ja Aftis: *moi*

Dese: älä vielä luovuta! *bd*

Bianco: *bd*

Juli: testaa jo!!! :) *bd*

Apila: kurja täti kun sut noin kipeäksi tekee! :S

Titi: pahoittelut negasta!

Nenna: *bd*

Brooke: mitkäs tilanteet sulla onkaan meneillään?

ON: jonkinlaiset ovikseen viittavaat limat bongattu. Kattelin tossa " kirjanpitoa" ja totesin, että niitä voi mulla tulla viikkokin ennen ovista... Valitettavasti miehen kanssa ei kohdata ainakaan tänään niin, että molemmat ois hereillä. Toivotaan, että huomenna sitten!

Plussaonnea kaikille, erityisesti piinailijoille!

Vierailija
24/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biancolle (((lohtuhalaus))) jos se nyt mitään auttaa! :( Teilläkin taitaa olla jo yli vuosi yritystä nyt takana?! Surkeaa, olisi sulle sen plussan jo suonut!

Vierailija
25/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan jaksella! Mä ekaa kertaa täällä teillä kyläilemässä. Pettymys mulla aika paha, tein ekan testin perhanan rfsu:lla ja lankesin plussaan s....na. Ei kyl menkkoja vielkää vaik yleensä ihan säännölliset. Myöhäs jo reilut pari viikkoa. Ja yritystä on todellakin. Voimahaleja Sulle!

Vierailija
26/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas piipahtaan kun huomasin vanhojen enskojen käyneen oikeen joukolla tuolta o-puolelta meitä moikkaamassa! kovin olitte jo pitkällä ja osalla ihan h-hetki käsillä, fiolla jo pieni nyytti sylissä. Muistan niin hyvin teiän (Q, pepsi, fio, hemuli) yritys ajat ja seurasin teidän taipaletta eteenpäin vaikka harvakseltaa kirjottelinkin. Onnea loppu odotuksiinne ja synnytyksiin!

Naksu: voi kökkö millainen oli sun lekuri reissu. tiedän tunteen kun olet kuvitellu saavas jotain tietoja, mutta ei. Mutta sullahan oli jotain outoja fiiliksiä tähän kiertoon..peukkuja suuresti!!

Mooli: teille piän sitten peukkuja hoitojen suhteen, mielenkiinnolla tilannettasi seuraan koska meillä se varmaa on sama edessä ens keväänä jollei clomit helmikuussa ala auttaan.

Muillekkin tutuille ja vanhoille enskoille vilkutukset, yritetään pitää mieli avoinna ja pieni toivon kipinä yllä vaikka se välillä vaikeeta onkin. Mä oon päättäny, että toivoa on niin kauan saaha se oma nyytti keinolla millä hyvänsä kunnes joku lekuri ilmoittaa, että lasta EI MITENKÄÄN voi saaha.

Täälä täti tekee tuloaan, tuhruttelut jo alkoi(kuten aina muutaman päivän ennen), mutta tämä reilu kaks vuotta on kasvattanu mielenlujuutta eikä tädin tulo oikeestaan enää tunnu miltään, siihen on niin tottunu joka kuukaus.

Ja nyt on asunnon osto menossa jahka vaan löytyis sopiva asunto ni on ajatuksetkin olleet muualla.

Hyvää loppu kesää ja alkavaa syksyä kaikille!

käärö kp24/26-29

Vierailija
27/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa: No älä muuta sano, kunpa oiskin! Toivottavasti sun limailut kestää niin pitkään että ehditte pistää pienen alulle!!!!

Bianco: Voi kökkö!!! Kyllä noi ottaa aina voimien päälle noi pettymykset! Koita jaksaa!

Siitä refluksista kyselit, se tarkoittaa yksinkertaistettuna mahalaukun " tavaran" takaisin virtausta ruokatorveen ja sitä kautta siis myös suuhun. Normaalisti ihmisillä on ruokatorven ja mahalaukun välissä portti, josta mahtuisi juuri ja juuri kynä läpi. Mulla tämä " portti" eli siis aukko on noin golfpallon kokoinen, joten kaikki tavara pääsee reippaasti ylös! Ei siis pahemmin voi nojailla eteenpäin tai käydä Särkän hurjissa vempaimissa (hyvä tekosyy kun en niihin uskaltautuis muutenkaan :D). Mutta näin siis lyhykäisyydessään. Lääkitys siis on, toisinaan oireet pysyy hallinnassa, toisinaan taas ei...

Jotain muutakin piti kommentoida, mut nyt unohtui kun meseilin siskontytön kanssa tossa välissä!

Vierailija
28/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höh sunkin tuhrutteluja, ois se nykerö jo teillekin aika tulla!

Joo, mä täällä oon jo " haaveshoppailemassa" vauvalle kaikkee sälää netistä (oikeesti siis vaan ihailen :D), niin hyvin oon nyt tuonne päähän saanu taottua että nyt on meidän aika! Ihan pöpiähän tää on mutta aattelin kokeilla tällastakin suhtautumista sen ikuisen pessimismin sijaan!

Vierailija
29/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jessis; toivottavasti mies toipuu pian eikä ole vakavaa...*voimahali*

Naksulle kovasti bdbdbdbdbdbdbdbd:=)

Moi vaan Killa***

Missäs Nella muuten luuraa?

Biancolle lohtuhali, kun kerta samassa venhossa ollaan...samperin täti!!!!

Brooke, nyt plussauutisia peliin! Brooke pantaa salaisuutta;=)

Moikka vielä Oonalle, Käärölle ja Aftikselle!

palailen kohta, heippa.

-m-b

Vierailija
30/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan sitten ).( jutuilla..

Oliskohan tää nyt sitten sitä.. joku kyseli tuolla korvalehtien kipuilusta liittykö se alkuraskauteen, toivottavasti, on väsynyt olo ja massussa hassu tunne senkun jatkuu. :) no nyt aion malttaa ihan kunnolla ja odotella että jos tätiä ei kuulu 36 kiertopäivän jälkeen niin voin harkita testaavani.

Oon@ oli laittanut tupakka aihesta galluppia. Itse en ole elämässäni ensimmäsitäkään henkosta polttanut joten ei lopettamisesta huolia. Mieskin on luvannut ryhdistäytyä ja onkin jo vähentänyt polttamistaan palon ja on luvannut lopettaa viimesitään raskausaikana. :)

Isoja ikäeroja näyttää tosiaan olevan muillakin sisaruksiin. Itse sain pikku-veli puolen kun olin 20w. Isä kyllä silloin mainitsi että odotti enemmin lapsenlapsia kuin enää omia. No toivottavasti niitä joskus saakin.

Kun tässä on katsellut tuota kuinka moni on ihmetellyt testiajan jälkeen testiin ilmestyneitä viivoja, olen niin kovin tyytyväinen itseeni että en ole katsonut yhtään testiä testiajan umpeuduttua. Jos olisin olisin jo iha heikkohermoinen.

vanilja84:oli gallupissaan kysellyt miten jaksetaan, no itse ainakin oeln kirjoitellut ns.vauvanyrityspäiväkirjaa. eli siis sellaista mihin olen kirjoitellut ko.asiaan liittyen kaiken mahdollisen. Se on myös miekkosen luettavissa ja myös hän saa sinne kirjoitella. Tottakai myös jutellaan toisillemme. Yksi mikä pettymyksissä on helpottanut niin se että on saanut nukahtaa oman rakkaan kainaloon.

musiikistakin oli ktyselty, olen hyvinkin kaikkiruokainen musiikin suhteen. kaikki metallista, rockin kautta klassiseen menee. osittain varmaan siitä syystä että on tullut oltua musiikkiluokilla koko pieni ikäni ja harrastettua musiikkia muutenkin ja smusiikki on perheessä yhdellä myös ammattina.

Biancolle lohturutistus myös täältä.

Paree painella tästä iltapalalle ja nukkumaan että saisi nukuttua edes 8h. että voin inhota aamulla herätyskelloa kun se soi viideltä..

Emka

Vierailija
31/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas mieleen et ois joskus niiiin kiva nähdä millaisia tytyjä nämä mun kaverit oikeen on! Vois jo tulla ihan shokkina kun lopulta näkis, mulla on ainakin tietyistä tyypeistä muodostunut niin selkeä kuva minkä näköisiä ovat... Taitais kynnys näkemiselle olla jo liian suuri! =)

ON taas!: Auuuuuuu, alaselkä on tosi kipeä ja alamasukin välillä! Nyt jos pentele sentään ei jotain (muuta kuin myöhäinen ovis kiitos) tuolla tapahdu niin jo on ihme! Ei oikeesti pysty ollenkaan olemaan paikallaan (kummallista), ainakaan seisomaan, jomottaa niin kovin! Anteeks oikeesti mun omanapaiset sekopäiset höpinät, pidätte mua varmaan jo ihan kahjona!

Vierailija
32/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, kauhea kiire on alkanut töissä. Huomaa että kesälöhöilyt on nyt löhöilty... Ei siis ehdi oikein erikseen kommentoimaan, mutta ainakin piinailijoita oli paljon ja kaikille heille täältä oikein paljon peukkuja ja plussa-onni-sädetystä!! Tällä viikolla ei olla taidettu saada vielä yhtään plussaa (vai onko mulla onneton muisti...) joten nyt niitä vois alkaa testailemaan!

Tädin yllättämille isot pahoittelut ja paljon paljon voimia uuteen kiertoon!

Ehkä huomenna ehtisi vähän enemmän sanoakin jotain!

Oma napa on vieläkin tylsä.

T: Meriheppa (kp 22 kai)

Vierailija
33/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuuko vielä kovasti? Joku kramppi? toivottavasti menee pijan ohi!

Kyllä se kuulkaa enska-vanhukset niin on, että viimeistään sit, kun me kaikki plussataan, niin pakkaat Naksu kimpsus retkelle stadia kohti ja Jessis kans. Tai sit mää ja Killa puksutetaan junalla Manseen tai Turkuun;=) Nyt täytyy käydä vaklaamassa, missä Oona ja Aftis asustelee (Aftis on musta kyllä pk-seudulta)...*menee nolona vaklaamaan*

-mooli

Vierailija
34/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin päin.

Vierailija
35/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

DESE: Pilvilinnoja sortuu tällä osastolla valitettavan usein.. Tsemppiä kuitenkin! :)

APILA: Kuulostaa kyllä oudolta¿? Kannattaisi varmaan ottaa yhteys tohtoriin?

TITI: Voin uskoa, että tekee mieli testata heti kp 20 jälkeen.. Mutta kuten varmaan tiedät, voi tuo sunkin testaus kp 27 olla vielä aikaista.. Malttia malttia!!!

VANILJA: Toivottavasti on tärpännyt heti ekasta! bd bd bd

REMUKKA: Mukavaa matkaa! Jätä se ämmä Tallinnaan, ettei tule meitä häiritsemään!!

NAKSU! Hello my friend!! Kohta se sinäkin pääse piinaamaan!!! bd bd bd

On muuten ihan hassua miten mäkin kuvittelen teidät jonkinlaisiksi ja näköisiksi.. Kävit kai katsomassa niitä Niameyn uusia kuvia olisko ollut viikonloppuna? Ei mennyt mun veikkailut ihan kohdilleen¿ Sä oot mun mielestä vaalea ja lyhythiuksinen..?

KILLA, JESSICA ja MOOLI: Mun on pakko kuvailla teitäkin vähän.. Killalla on tummat, suorat hiukset n hartioille asti.. silmälasit? Jessica on pitkä punahiuksinen supernätti nainen pisamineen? Ja Moolilla on ihan varmasti lyhyt tumma tukka? HEH, ei varmaan mene yhtään kohdilleen, mutta hauskaa! :)

JESSICA: Miehellesi pikaista paranemista ja sinulle jaksamista!

Ja VANHUKSET: Mä odottelen teitä jo täällä hgissä!! Tulkaa tulkaa, tai oottakaa kun saatte plussat ja tulkaa sitten!! Saattais mennä ilta pitkäks jos nähtäisi ilman vauvamahoja, vai mitä mooli-booli??? :)

NENNALIINA: Tädin loitollapitoloitsut sulle!

BIANCO: Tyhmä täti, hakkaa se!

KÄÄRÖ: Moikka! Kiva kuulla sustakin! Olen samaa mieltä, että ajan kanssa ei tuohon piinaan niin jaksa panostaa¿ ja jos tätsy tulee, niin tulee, sellaista se on. Mutta lippu korkeella ja plussatuulia sullekin!!

Kaikille muille pupuiluintoa ja vahvoja plussia!!

Oon@

Vierailija
36/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoonnutaan hesaan vauvatarvikeostoksille ja juoruumaan! Hih, se oiskin kivaa! Ei oo kyllä kramppi, tuntuu siltä ku ois seissy kellon ympäri paikallaan, kihelmöi siis...

Nyt kattomaan taas Todistettavasti syyllistä, karmiva jakso!

Vierailija
37/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sain loppuviikon ja tämän alkaneen viikon pinot selattua läpi!

Kivaa, mooli että huhuilit! Toivon sulle plussaa oikein kovasti. Olet tosi rohkea ja sisukas hoitojen suhteen ja ihana kamu, kun jaat kokemuksesi täällä!

Ihania vierailuja odottajien puolelta oli pinoihin tupsahdellut, kiitos teille niistä!

Naksulle ja Oonalle plussatuulia! Oireet on kohdallaan! Ai, että jänskättää!

Hauskaa kuvitella enskoja sinne lastentarvikeosastolle juoruilemaan vauvamasuissa;)! Tää on niin ujo, ettei taitaisi uskaltaa bittiavaruudesta ulos!;)

Uudet enskat: tervetuloa minunkin puolesta tähän värikkääseen joukkoon!

Avecos: Onnea plussasta, upeaa! Tarrasukat masukille mukaan matkaan!

Killa: Mooi! Hyvä, että luuri löytyi!

Jessis: Kuulostaa hurjalta ja kurjalta miehesi tilanne! Voimia jaksaa ja toipua!

Adette: Voimia ja lohtusia sinulle selvitä koettelemuksista! Tulehan takaisin palstalle, kun voimavarat riittävät!

Oma ).( ei kummia, eikä vielä pidäkään! Onneksi lokakuu lähestyy. Huomaan lataavani sinne nyt niin paljon odotuksia ja toiveita, että alkaa jo hirvittää, että tullaan korkealta ja kovaa alas!

Vietin viikonlopun kummilasten seurassa ja lastenvahtina häissä! Jännittävä ja touhukas viikonloppu.

Negan testanneille toivonkipinöitä! Ja tädin yllättämille myös!

Iloisia ajatuksia kaikille meille! Sehän oli se paras plussaamisenne!

nellamaija

Vierailija
38/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän pinoon o-puolelle oli laitettu viesti että Quiero o saanu pikku-quusa tänään!!!!!!!!!!!!!!!!Voitteko tajuta!?Jeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
39/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Q:LLE JA PIKKU-q:lle IHAN MIELETTÖMÄSTI!!! IHANAA IHANAA IHANAA!!!

ILOITKUN VOISIN PÄÄSTÄÄ!!!

Vierailija
40/50 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa: Suorat, vaaleahkot pitkät hiukset, aika pitkä tyttö.

Oona: Oiskohan sulla lyhyt vaalea tukka...? Normaalivartaloinen ja kanssa suht pitkä.

Mooli: Sulla on pakko olla keskiruskeet, ei kovin lyhyet mut ei ihan pitkätkään hiukset! Ja hymykuopat!

Jessis: Jessiksellä on piikkisuorat hiukset, vaaleat. Jostain syystä näen Killan ja Jessican aika saman näköisinä...

Aftis: Et oo kovin pitkä, 160 ja risat ehkäpä... Ristivärinen, ei ihan hartiolle ulottuvat, hiukan kihartuvat hiukset.

Menee varmaan niin mönkään niinku yleensä tällaset kuvitelmat, mutta olipas kiva kuvitella! ;)