~*~ Ensikot tiistaihin ~*~
Kommentit (50)
Pahoitteluni kaikille tädin yllättämille.
Ja +++tuulia kaikille piinailijoille..
Nyt taas tulee ON..kun jonnekin olisi purettava näitä omia tuntojaan. Mies töissä ja on jo joutunut kuuntelemaan mua jo tarpeeksi..
En tiedä muistaneeko kukaan, mut viime viikolla kirjoittelin, että lekuri epäili mulla sitä kohdunulkoista. Loppujen lopuksihan se jäi seuranta linjalle. Lauantai aamuna kuuden aikaan heräsin he..lliseen alamahakipuun. Mikään asento ei ollut hyvä ja liikkuminen tuntui pahentavan asiaa. Alavatsa ei kärsinyt painella sitten lainkaan. Mieskin heräsi ja urhoollisesti valvoi mun kanssa kärsiessäni kivuista. Otin panadolia ja Buranaa kipuun ja melkein tunnin hiessä pyörimisen jälkeen kipu alkoi asettua. Oli jo lähellä ettei lähdetty ajelemaan kohti Kysiä, mut ehkä tää hoitsun tausta yrittää pärjätä viimeiseen asti kotona..
Samanlaista kipua ei ole enää tullut *koputtaa puuta*, mutta oikealla puolella alamahalla tuntuu edelleen jomotusta ja tänään taasen enemmän ja varsinkin kävellessä jomotus kovenee. Kävin siis taas tänään kontrolli-Uä:ssä ja sain lähetteen gynelle. Kohtu normaali, vasen munasarja normaali, mut oikealla puolella epäselvyyttä. Mahdollisesti keltarauhanen tapahtuneen ovulaation merkkinä. Ja sit nestettä vatsaontelossa...tämän vuoksi siis huomenna kohti erikoislääkäriä.
Lääkäri epäili, kuten myös itsekin, ett olisiko kysta puhjennut tuolloin viikonloppuna saaden ne hel... kivut aikaiseksi. Mut onneks huomenna toivottavasti jotakin selviää..Toivon niin.
Kuten varoittelin, aika omanapaiseksi meni teksti, mut jonnekin oli pakko purkaa ajatuksiaan ja osin tietty pelkojaankin. Saa nähdä mitä sieltä oikein löytyy..
Apila: toivottavasti kivut on jo hellittäny.
Titi: niin kauan ku tätii ei näy on toivoa :) bd
Piinailijoille, Juli, Titi, Nennaliina ja dese ainakin, paljon plussatuulia
Kerbardiina: onnea oviksen metsästykseen
Remukka ja bianco: pahoittelut tädin kyläilystä, koittakaahan ajaa se nopeasti pois, jotta pääsette uuteen yritykseen :)
Kivaa lueskelle teidän kuvailuja toisistaan, meneekö olleenkaan paikoilleen :) olis kyllä mukava nähdä porukkaa ihan livenäkin, ehkäpä sitten ku plussat on saatu.
On: mielessä pyörii koko ajan toi kaapissa lojuva testi, tehdäkkö vaiko eikö? hmm.. kp32/36-45. Onkohan edes mahdollista, että näkyis jos tärppi oliskin tästä kierrosta tullut..
-mietiskelevä Sara-Maria-
OOONNNEEEAAAA QUUUUU!!! :) Täytyy lähteä kurkkimaan josko o-puolella ois tarkempia kuulumisia!!!
Mut eka mä osallistun kanssa tohon ulkonäköarvuutteluun, yllättäen monessa kohtaa oon samoilla linjoilla kuin joku muukin! :)
Naksu: blondi luonnostaan, keskipitkät tai sitä lyhyemmät hiukset ja siniset silmät. Ehkä pisamia... Ei mikään pitkä tyttö, vaan ennemmin pikkanen.
Oona: Kanssa vaalee, sanoisin. Ehkä värjää kyllä hiuksia väriä vaihdellen. Keskipitkä ja hoikka.
Mooli: Lyhyet tummat hiukset, tästä mä oon varma! Ehkä ruskeet tai vihertävät silmät. Keskimittaista pidempi.
Jessis: mä oon samaa mieltä eli Jessis on vaalea, mutta olkapäille ulottuvat hiukset on luonnostaan hiukan taipuisat, muttei kiharat. Hoikka ja naisellinen tyyli.
Aftis: ristiverinen eli hiukset tummahkot, mutta siniset silmät. Melko lyhyt ja naisellinen kroppa.
Ois kyllä tosiaan hauskaa nähdä teidät ihan oikeesti, mutta ehkä oon kanssa taipuvainen tuohon, että sit jos päästään siihen mahan kasvatusvaiheeseen... Ehkä me lähetään sit tonne Pohjanmaalle Aftista moikkaamaan oikein porukalla! :D
Ja muuten moikkis Nella! Lokakuu lähestyy... :)
Kurjia kuulumisia! :( Toivotaan, että saat pian selvyyden asioihin ja pääset toipumaan!
Kylläpä mulla nyt tökkii nää sivut, en meinaa päästä tonne o-puolelle...
Ihan hepuleissani olen pikku-q:sta! Q oli ekoja joihin täällä " tutustui" ja joiden jorinat jäi mieleen... Tuntuu todelta nyt toi odottaminenkin, vaikka itse siitä on vielä kaukana.. (viikon päässä jos hyvin käy!)
NINCA: Mulla myös kysta puhjennut, joka aiheutti ihan mielettömät kivut. Olin sairaalassa tiputuksessa, kun olin niin kipee. Ja vasta kolmas pussi kipulääkettä suoraan suoneen tehos kipuihin!! Sen jälkeen kontrollissa löytyi vielä 2 nyrkin kokoista (!) kystaa, jotka kuihtuivat itsestään n 2 kk:n sisällä, eivätkä aiheuttaneet kipuja. Tästä aikaa reilu vuosi ja kokoajan saa pohtia, että tuleeko ne takaisin, vai pysyvätkö poissa¿ Toivottavasti sulla kaikki hyvin!
NAKSU ja KILLA: Hehheh! Vaalea meni oikein! Jenkkakahvat kyllä löytyy ja hiuksetkin kasvaneet puoleen selkään! Ja pätkähän mä oon, sulka päässä just 160cm! Killa kyllä osui oikeaan tossa värjäyspuuhassa, koska oma väri on niin maantien-hirveä!! Mutta yleensä vaalea, ei kuitenkaan ihan valkoinen blondi!
Nyt sinkkuja tuijottamaan!
Oon@
Olen pitkin päivää lukenut pinoa läpi, enkä nyt valitettavasti taida alkaa kommentoimaan mitään, on ajatukset niin omassa navassa... Suokaa anteeksi. Ymmärtänette varmaan, koska jokainen olette joskus piinailleet!
Kävin tänään vadelmia keräämässä metsässä ja aah, hermot lepäsivät! Ja koirakin sai juoksennella ympäriinsä ihan mielin määrin. Sitä vähäksi aikaa taas unohti piinailun... On tää kyllä yhtä hel**ttiä, aina kun valkkaria lorahtaa housuihin niin äkkiä on rynnättävä katsomaan, onko se täti. Ei ole täti vielä ilmoittanut tulostaan. Vaan eihän tuo ole aiemminkaan, yleensä kivutkin alkaa vasta sitten kun täti on jo tullut. Nyt tosin on niin epämääräisiä kipuja ja vaikka mitä nippailuja, että ota sitten selvää mitä ne on. Pakkohan tässä on vaan kestää niin kauan kun täti tai plussa tulee...
Tulipas muuten mieleeni, että voiko [b]hiusten rasvoittuminen ja kainalohien voimakas haiseminen[/b] liittyä raskauteen, vai onko mulla hormoonit muuten vaan sekaisin? Tuntuu että hiukset sais pestä vaikka kaksi kertaa päivässä! Mulla on nopeasti rasvoittuva hiuslaatu, mutta ei tää ikinä oo tällasta ollu, että kun käy illalla suihkussa, niin aamulla on jo ihan rasvaletti. Ja kainalot ei oo ennen haisseet juuri ollenkaan, niin nyt tuntuu että myrkytän hajullani koko ympäristön!
Tämän hetkisille piinailijoille paljon +-pölyjä! Ja tietty tärppionnea ovista bongaileville!
Jäi mieleen noiden vanhempien enskojen [b]ulkonäköarvailut[/b], niin mitäs jos jokainen kerrottais vähän ulkonäöstämme, niin ei jäisi pelkästään arvailujen varaan? [b]Tästä siis uusi galluppi![/b] Minusta ainakin olisi kiva tietää, että minkäs näköisiä enskakavereita mulla täällä on! Vaikka valokuvanhan sitä tarviis että oikeasti tietäis, minkä näköinen joku muu on, mutta annetaas nyt jotain suuntaa antavaa! Mullekin on jo joistakin enskoista muodostunut kuva mieleen, tosin saattavat olla aika vääristyneitä kuvia... Nooh...
Itse olen 163cm pitkä perustantta! :D En siis laiha enkä lihava, vaan siitä väliltä. Vihreät silmät/pitkät ripset ja keskivaaleat hiukset puoleen selkään asti (olen yrittänyt piristää hiusteni väriä ohuilla vaaleammilla raidoilla). Olen varmaan melko " tavallisen" näköinen.
Jees, mutta nyt nukkumaan. Jos tänä yönä sais peräti nukuttuakin!
T:Titi-uu kp 27/26-30
HeipäHei!
Olen tossa runsaiden päiväunien jälkeen kahlannut läpi maanantain ja tämän päivän pinoja. Paljon asiaa ja kommentoitavaakin, mutta mun kommentointitaidot ovat vielä haussa. Mun pitäisi päästä kurkkimaan tässä kirjoittaessa välillä kunkin viestejä ja sitten voisin kommentoida. Taannoin joku sanoi tehneensä ihan muistiinpanija, jotta sitten voisi kommentoida.. No ehkä vielä harjaannun.
Yhteiskommentteja kaikille: Valitteluni kaikille, jotka tädin saivat seuraansa. Negapahoitteluja myös. Piinailijoille tsemppiä!
Killa& co. : aika hauskaa tuo teidän ulkonäköarvuuttelunne. Itse voin todeta, ettei mulla ole oikeen mitään visioita teistä ulkonäöllisesti vielä, koska keltanokka olen näissä hommissa.
O)*( : Tädin tuloa tässä odotan ja en odota lauantaina saapuvaksi. Yksi kierto ilman rengasta takana, joten kp kai about 25 päivää tässä uudessa ehkäisemättömässä tilanteessa. Katsotaan sitten viikonlopun jälkeen, mitkä fiilikset. Olisko siis tärpännyt, vai ei.. En kauheesti kyllä mieti/jännitä asiaa. Tulee jos on tullakseen=Tjot!
G: Musiikkimakuni on aika laaja; klassisesta aina raskaaseenkin musiikkiin. Eniten väreitä nostattavat mm. seuraavat kokoonpanot: Uriah Heep, Led Zeppelin, Black Sabbath, Jethro Tull, Massive Attack, Rage Against Machine, Soundgarden, Audioslave, Madonna, Kate Bush, Beatles, Whitesnake jne.
Baari- ja tupakkaosasto. Baarissa käydään aika usein yhdessä miehen kanssa. Ei kuitenkaan bilemeiningissä, vaan istuskelemassa ja nauttimassa parit drinksut. Tupakkaa myönnän polttavani. Lopetan kyllä, kun saan tiedon raskaudestani.
Minulla löytyy yksi veli, jonka kanssa meillä on ikäeroa jopa 14 vuotta. Kyseessä pikkuveli. Tämän lisäksi kaksi muuta nuorempaa veljeä.
Lisää o)*( Olen siis palannut maanantaina työelämääm iki-ihanan kesäloman jälkeen. Huomaa olevansa vielä aika kesälaitumilla ja ulalla normirutiineista. No jo tänään pääsi kiinni fiilikseen ja alkoi pulputa ideoita tulevaa toimintakautta ajatellen. Eiköhän tämä taas tästä.
Kaikkea Hyvää Teille Siskot! Ootte aika nastaa seuraa!
Dragonfly
Mulla taitaa vaan olla flunssa tulossa, kun nenä vuotaa kun hana konsanaan.. Mittasin tossa lämmönkin, oli 36,9. Mulle aika paljon, kun normaalilämpö on 36,5. Täytyy varmaan aamullakin mitata, en koskaan oo tiiraillu ovista aamulämpöjen kanssa (vuorotyö niin katson sen hankalaksi), mutta sehän saattais taas koholla ollessaan tarkoittaa hyvääkin??
*hyppää heti pilvistä takaisin maan pinnalle*
Mutta hyvää yötä kaikille enskoille!
Oon@
Jessicalle tsemppiä miehen parantamiseen. Toivottavasti paranee pian..
Tupakkagalluppiin: ei ole tämä tyttö tupakkinaisia olleenkaan.
Voi apila ¿ tilaa ihmeessä aikaa lääkäriin jos ei helpota. Mulla on kanssa kivut tulleet entistä kovempina takaisin pillerien jättämisen jälkeen. Ja nyt vielä clomien aikaan koko ajan vaan pahenee.
desejolle ja Titi-uulle pahoittelut negasta. Mutta vielä on toivoa jos ei tätiä. Bianco ¿ ei saa luovuttaa!!! ei ei!
Vaniljan galluppiin: Yrityksen alkuaikoina ei auttanut oikein mikään siihen kauheeseen pettymykseen aina tädin saapuessa. Useat itkut tuli itkettyä. Nykyään en anna itselleni lupaa juurikaan piinailla enkä testailla. (ennen testasin aina sata negaa lyhimmän kierron mukaan). Odottelen vaan rauhassa tuleeko menkat ja ainahan ne sieltä valitettavasti tulevat...=(
Naksu: mulla on vähän samanlaisia oireita kuin sulla =) Piinaillaanko yhdessä, mutta maltillisesti....(nauraa) =) Harmi se sun lääkärissäkäynti juttu.
Mahtavaa mooli ¿ tiistaina pidetään sulle oikein megapeukkuja!!! Joo, oikein vaklasit...pohjanmaalta ollaan =) Ei kylläkään ihan aboriginaaleja. Mutta voishan se olla vinhaa joskus tavatakin....Ja olittepa te kaikki miettineet kovin miltä me näytetään. Mä en ollutkaan sitä hirveesti miettinytkään. Hauska lukea minkälaisen kuvan sitä toisesta saa. Paljastan, että pituus (mistä te sen tiesitte =) meni mun kohdalla suht oikein eli 163 taitaa olla tarkka pituus, mutta tukka ei =) Se on lyhyt ja väri vaihtuu kerran kuussa =) (nyt mut jo joku tunnistaa mutta hälläkö sillä väliä =)
Moi Killa *vilkuttaa* ja niin ¿ jep, tänne vaan mahakokoontuminen !! Junalla pääsee melkein portaille asti =)
Heippa Fio ja muut o-puolen enskat!!! Kiva kuulla teistä. Niin ja ONNEA MILJOONASTI Quulle!!!!! Wau, niin se aika rientää.....täällä mä jo roikuin kun Quukin plussasi!
t. Afternoon kp 20
Meijän Q on saanut vauvansa! Ihan mieletöntä!!!!! Kyllä silmät kostui kun luin, menin hetkeksi ihan äimäksi, en ollut uskoa!!!! Ihanaa!