Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras turn ON miehessä

vaihteeks positiivisen kautta
21.02.2021 |

Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?

Kommentit (1028)

Vierailija
981/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly, ulkonäkö, menestys, sydän paikallaan.

Vierailija
982/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jos tykkää siitä että nainen pitää huolta itsestään ja vartalostaan ja kykenee keskustelemaan muustakin kuin somesta ja vauvapalstasta saa vihat päälle. Naiset saa vaatia ties mitä eikä kukaan morkkaa ja hauku. Järkytyin kuinka paljon tinderissäkin on naisia jotka ei osaa kertoa itsestään mitään biossa. Ollaan vaan duckface tyylillä "nättinä" ja ajatellaan että sen pitäs riittää. Pitkään meni ennen kuin nykyisen naisen löysin kellä pyörii päässä muutakin kuin sää ja vaatimuksia siitä mitä toisen pitää olla panostamatta itse mihinkään 🏻🏻👌🏻. Miehen pitää olla sitä tätä ja tota mutta itse ei tehdä mitään

Pakkoko on juosta niiden duckfacejen perässä? Johan sen järkikin kertoo, että ulkonäkökeskeisen mieli pyörii enimmäkseen oman navan ympärillä. Suurin osa naisista on ihan tavallisia, mutta silti miehet kuolaavat vain näiden instassa huulia töröttävien ja peppuaan esittelevien perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäitsekkyys.

Vierailija
984/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunkanto on hot, siksi poliisit, palomiehet, lääkärit tms. vetoaa.

Vierailija
985/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimuus, empaattisuus, avuliaisuus, älykkyys, kyky keskustella laidasta laitaan, hyvä musiikkimaku laidasta laitaan, mutta ei nyt nykypoppia. Mielenkiinto aloittaa uusia harrastuksia yhdessä ja opetella esim kädentaitoja jne. Hyvä itsetunto, hiljainen viisaus ja kyky hahmottaa ihmisiä ja elämää. Humaanit arvot. Onneksi tämmöinen löytyy jo minultakin kotoa. Näillä piirteillä voitti heti puolelleen vaikkei ulkonäkö ollut alkuun tyyppiäni. Siihenkin kasvaa, en näe enää muita :)

Minulla löytyy jonkun verran naispuolisia kavereita joista moni on kuvaillut että useira noita ominaisuuksia löytyy minusta. Silti tässä sitä ollaan sinkkuna vuoden päivät oltu. Kyllä vaadin itse naiselta keskusteluntaitoa eri asteista niin että voi puhua syvällisiäkin asioita ja ennen kaikkea huumorintajua ja avoimuutta ja älykkyyttä. Iso plussa hyvistä kokkaustaidoista ja siitä että tykkää ulkoilla. Tinderissä ja nettideittailussa on aika vähän tämmöisiä naisia tullut vastaan että ilmiantakaa itsenne jos tuo kuvaa teitä

Lapinmies 32

Kirjoitat vägän tyhjäpään oloisesti, kannattaa siellä Tinderissä sopia naisten kanssa puhelutreffit! Uskon että olet luonnossa hurmaava, mutta tuo verbaalinen ilmaisusi näin tekstimuodossa ainakin itselleni tökkii.

Vierailija
986/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen ja luotettava

Vierailija
987/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunsa kantava, perus kohtelias, hyväkäytöksinen, siisti olemus ja keskustelutaidot on turn on.

Vierailija
988/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön, keskusteluun ja käytökseen.

Jos olen lähempänä häntä, niin tuoksuun.

Parhaat miehet tuoksuvat ihanilta, osa miehistä haisee rasvalle, lialle, viinalle, tupakalle (superyökötys), hielle, lialle tai pahimmat kaatopaikoille. 

Vierailija
989/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovaalin muotoiset kasvit

Komea

Hyvät hampaat

Hoikka ja pitkä

Huumorintaju

Älykäs

Empaattinen

Vierailija
990/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovaalin muotoiset kasvit

Komea

Hyvät hampaat

Hoikka ja pitkä

Huumorintaju

Älykäs

Empaattinen

Ja tyylikäs pukeutuminen

Vierailija
991/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä omalla puolisollani ei ole. Eli itsevarmuus, hyväsydämisyys ja rohkeus olla oma itsensä ja puolustaa heikompia.

Vierailija
992/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itsevarma, ettei tarvitse tuoda itseään jatkuvasti sille. Lääh.

Vierailija
993/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo empaattisuus ja hyväsydämisyys kyllä näyttää nousevan esille yhä uudestaan läpi ketjun, mutta myös ryhti on iso juttu ja kertoo todella paljon toisesta. Jos mies ei kanna itseään kunnolla, niin en odottaisi hänen näyttävän omistautumista muillakaan elämän osa-alueilla. Yikes. 

Vierailija
994/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkeluus, äly, huumorintaju, miehekkyys. Fyysisistä ominaisuuksista heti ekoilla treffeillä minut sai lääpälleen poikaystäväni siniset silmät ja söötti rako etuhampaiden välissä. 

Vierailija
995/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovaalin muotoiset kasvit

Komea

Hyvät hampaat

Hoikka ja pitkä

Huumorintaju

Älykäs

Empaattinen

Ja tyylikäs pukeutuminen

Hah hah, lol :D

Vierailija
996/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein juttu, rakastaa minua ja minä häntä. Bonuksena hyvä koulutus, rahakas ammatti, hyvä ulkonäkö, huumorintajuinen, hyväsydäminen, liikunnallinen, lapsirakas. Ja tässä olikin jo muutama turn on.

Vierailija
997/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiselle ole väliä ulkonäkö, kunhan mies on rikas.

Vierailija
998/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jos tykkää siitä että nainen pitää huolta itsestään ja vartalostaan ja kykenee keskustelemaan muustakin kuin somesta ja vauvapalstasta saa vihat päälle. Naiset saa vaatia ties mitä eikä kukaan morkkaa ja hauku. Järkytyin kuinka paljon tinderissäkin on naisia jotka ei osaa kertoa itsestään mitään biossa. Ollaan vaan duckface tyylillä "nättinä" ja ajatellaan että sen pitäs riittää. Pitkään meni ennen kuin nykyisen naisen löysin kellä pyörii päässä muutakin kuin sää ja vaatimuksia siitä mitä toisen pitää olla panostamatta itse mihinkään 🏻🏻👌🏻. Miehen pitää olla sitä tätä ja tota mutta itse ei tehdä mitään

Pakkoko on juosta niiden duckfacejen perässä? Johan sen järkikin kertoo, että ulkonäkökeskeisen mieli pyörii enimmäkseen oman navan ympärillä. Suurin osa naisista on ihan tavallisia, mutta silti miehet kuolaavat vain näiden instassa huulia töröttävien ja peppuaan esittelevien perään.

Ensinnäkin, ne instassa olevat töröhuulet ja vastaavat eivät kiinnosta oikeasti kuin tietynlaisia miehiä (pois lukien teini-ikäiset pojat, koska ovat vielä keskenkasvuisia). Ainakaan parisuhdemielessä. Miehet ovat visuaalisempia, kuin naiset, joten tilanne on vähän sama kuin jonkun riikinkukon kanssa - herättää huomiota, joten se vetää katseita. Henkilökohtaisesti nuo töröhuulet, silarit, botoxit ja vastaavat ovat karmean näköistä katsottavaa. Todennäköisesti silti katson ainakin yleisesti, miltä kyseinen henkilö näyttää, mutta en sellaisen kanssa haluaisi olla missään tekemisissä. M 37

Vierailija
999/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittää huomionsa minuun kun juttelemme eikä pälyile ympärilleen tai puhelintaan. On siis läsnä tilanteessa.

Vierailija
1000/1028 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut hulluna kunnollisiin ja vastuullisiin miehiin. En tykkää keppostelevista pojista joilla on pilkettä silmäkulmassa vaan miehistä, jotka ottavat tilaa elämässä ja kantavat vastuunsa kitisemättä. Olenkin ollut onnellisessa parisuhteessa tällaisen miehen kanssa kohta 20 vuotta.