paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Mies jos tykkää siitä että nainen pitää huolta itsestään ja vartalostaan ja kykenee keskustelemaan muustakin kuin somesta ja vauvapalstasta saa vihat päälle. Naiset saa vaatia ties mitä eikä kukaan morkkaa ja hauku. Järkytyin kuinka paljon tinderissäkin on naisia jotka ei osaa kertoa itsestään mitään biossa. Ollaan vaan duckface tyylillä "nättinä" ja ajatellaan että sen pitäs riittää. Pitkään meni ennen kuin nykyisen naisen löysin kellä pyörii päässä muutakin kuin sää ja vaatimuksia siitä mitä toisen pitää olla panostamatta itse mihinkään 🏻🏻👌🏻. Miehen pitää olla sitä tätä ja tota mutta itse ei tehdä mitään
Pakkoko on juosta niiden duckfacejen perässä? Johan sen järkikin kertoo, että ulkonäkökeskeisen mieli pyörii enimmäkseen oman navan ympärillä. Suurin osa naisista on ihan tavallisia, mutta silti miehet kuolaavat vain näiden instassa huulia töröttävien ja peppuaan esittelevien perään.
Vastuunkanto on hot, siksi poliisit, palomiehet, lääkärit tms. vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus, empaattisuus, avuliaisuus, älykkyys, kyky keskustella laidasta laitaan, hyvä musiikkimaku laidasta laitaan, mutta ei nyt nykypoppia. Mielenkiinto aloittaa uusia harrastuksia yhdessä ja opetella esim kädentaitoja jne. Hyvä itsetunto, hiljainen viisaus ja kyky hahmottaa ihmisiä ja elämää. Humaanit arvot. Onneksi tämmöinen löytyy jo minultakin kotoa. Näillä piirteillä voitti heti puolelleen vaikkei ulkonäkö ollut alkuun tyyppiäni. Siihenkin kasvaa, en näe enää muita :)
Minulla löytyy jonkun verran naispuolisia kavereita joista moni on kuvaillut että useira noita ominaisuuksia löytyy minusta. Silti tässä sitä ollaan sinkkuna vuoden päivät oltu. Kyllä vaadin itse naiselta keskusteluntaitoa eri asteista niin että voi puhua syvällisiäkin asioita ja ennen kaikkea huumorintajua ja avoimuutta ja älykkyyttä. Iso plussa hyvistä kokkaustaidoista ja siitä että tykkää ulkoilla. Tinderissä ja nettideittailussa on aika vähän tämmöisiä naisia tullut vastaan että ilmiantakaa itsenne jos tuo kuvaa teitä
Lapinmies 32
Kirjoitat vägän tyhjäpään oloisesti, kannattaa siellä Tinderissä sopia naisten kanssa puhelutreffit! Uskon että olet luonnossa hurmaava, mutta tuo verbaalinen ilmaisusi näin tekstimuodossa ainakin itselleni tökkii.
Vastuunsa kantava, perus kohtelias, hyväkäytöksinen, siisti olemus ja keskustelutaidot on turn on.
Ulkonäköön, keskusteluun ja käytökseen.
Jos olen lähempänä häntä, niin tuoksuun.
Parhaat miehet tuoksuvat ihanilta, osa miehistä haisee rasvalle, lialle, viinalle, tupakalle (superyökötys), hielle, lialle tai pahimmat kaatopaikoille.
Ovaalin muotoiset kasvit
Komea
Hyvät hampaat
Hoikka ja pitkä
Huumorintaju
Älykäs
Empaattinen
Vierailija kirjoitti:
Ovaalin muotoiset kasvit
Komea
Hyvät hampaat
Hoikka ja pitkä
Huumorintaju
Älykäs
Empaattinen
Ja tyylikäs pukeutuminen
Kaikki mitä omalla puolisollani ei ole. Eli itsevarmuus, hyväsydämisyys ja rohkeus olla oma itsensä ja puolustaa heikompia.
Niin itsevarma, ettei tarvitse tuoda itseään jatkuvasti sille. Lääh.
Tuo empaattisuus ja hyväsydämisyys kyllä näyttää nousevan esille yhä uudestaan läpi ketjun, mutta myös ryhti on iso juttu ja kertoo todella paljon toisesta. Jos mies ei kanna itseään kunnolla, niin en odottaisi hänen näyttävän omistautumista muillakaan elämän osa-alueilla. Yikes.
Nokkeluus, äly, huumorintaju, miehekkyys. Fyysisistä ominaisuuksista heti ekoilla treffeillä minut sai lääpälleen poikaystäväni siniset silmät ja söötti rako etuhampaiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovaalin muotoiset kasvit
Komea
Hyvät hampaat
Hoikka ja pitkä
Huumorintaju
Älykäs
EmpaattinenJa tyylikäs pukeutuminen
Hah hah, lol :D
Tärkein juttu, rakastaa minua ja minä häntä. Bonuksena hyvä koulutus, rahakas ammatti, hyvä ulkonäkö, huumorintajuinen, hyväsydäminen, liikunnallinen, lapsirakas. Ja tässä olikin jo muutama turn on.
Ei naiselle ole väliä ulkonäkö, kunhan mies on rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jos tykkää siitä että nainen pitää huolta itsestään ja vartalostaan ja kykenee keskustelemaan muustakin kuin somesta ja vauvapalstasta saa vihat päälle. Naiset saa vaatia ties mitä eikä kukaan morkkaa ja hauku. Järkytyin kuinka paljon tinderissäkin on naisia jotka ei osaa kertoa itsestään mitään biossa. Ollaan vaan duckface tyylillä "nättinä" ja ajatellaan että sen pitäs riittää. Pitkään meni ennen kuin nykyisen naisen löysin kellä pyörii päässä muutakin kuin sää ja vaatimuksia siitä mitä toisen pitää olla panostamatta itse mihinkään 🏻🏻👌🏻. Miehen pitää olla sitä tätä ja tota mutta itse ei tehdä mitään
Pakkoko on juosta niiden duckfacejen perässä? Johan sen järkikin kertoo, että ulkonäkökeskeisen mieli pyörii enimmäkseen oman navan ympärillä. Suurin osa naisista on ihan tavallisia, mutta silti miehet kuolaavat vain näiden instassa huulia töröttävien ja peppuaan esittelevien perään.
Ensinnäkin, ne instassa olevat töröhuulet ja vastaavat eivät kiinnosta oikeasti kuin tietynlaisia miehiä (pois lukien teini-ikäiset pojat, koska ovat vielä keskenkasvuisia). Ainakaan parisuhdemielessä. Miehet ovat visuaalisempia, kuin naiset, joten tilanne on vähän sama kuin jonkun riikinkukon kanssa - herättää huomiota, joten se vetää katseita. Henkilökohtaisesti nuo töröhuulet, silarit, botoxit ja vastaavat ovat karmean näköistä katsottavaa. Todennäköisesti silti katson ainakin yleisesti, miltä kyseinen henkilö näyttää, mutta en sellaisen kanssa haluaisi olla missään tekemisissä. M 37
Keskittää huomionsa minuun kun juttelemme eikä pälyile ympärilleen tai puhelintaan. On siis läsnä tilanteessa.
Minä olen aina ollut hulluna kunnollisiin ja vastuullisiin miehiin. En tykkää keppostelevista pojista joilla on pilkettä silmäkulmassa vaan miehistä, jotka ottavat tilaa elämässä ja kantavat vastuunsa kitisemättä. Olenkin ollut onnellisessa parisuhteessa tällaisen miehen kanssa kohta 20 vuotta.
Äly, ulkonäkö, menestys, sydän paikallaan.