paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1065)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lihaksikas kroppa (varsinkin yläkroppa, alakropalla ei niin väliä), leveet leuat/komeet kasvot, jotenkin julmat vaaleansiniset silmät.. mutt a olenkin vähän maso ;-) ylipäätään julmuus, semmonen alfamies-imago, on kiihottavaa seksuaalisesti. En ottaisi lapsilleni isäksi, mutta seksileikkeihin kyllä.
---------------------------------
Kuvasit yhden työkaverini... 😋
Hän minä olinkin.
-Määrätietoisuus. En enää halua katsella yhtään perässävedettävää miestä.
-perhekeskeisyys. Parisuhteessa meitä on kaksi, ja sen jälkeen mahdollinen jälkikasvu. Sitten lähipiiri. Priorisointi.
-tunnekäsittelytaitoisuus. Miltä tuntuu ja miksi tuntuu. "Emt" ei riitä enää +25v iässä.
-keskustelutaitoisuus, ja KUUNTELEMINEN
ah 👌🏻
Huumorintaju, hyväsydämisyys ja se että välittää ja on tukena. Plussat on sitten vielä jos näyttää hyvältä. Silmienväri kiinnostaa mua tosi paljon, en siis tarkota sitä että pitää olla tietyn väriset silmät vaan sitä että oon utelias tietämään sen värin ja rakastan sitä mikä se on. Mä tykkään myös jos on parta mutta ei tarvii olla.
Pitkä silmäpeli ennen lähestymistä niin että jää pohtimaan onko toinen kiinnostunut vai ei.
Huumorintaju, pilke silmäkulmassa.
Fiksusti pukeutunut, rennosti ja yksinkertaisesti tyylikäs.
Sopivasti, treenattu kroppa niin että viihtyy itse siinä, ryhdikäs. Ei tarvitse olla ulkoisesti millään tavalla täydellinen, mutta sopivasti miehekäs.
Huomaavainen käytös kaikkia kohtaan ja miehekäs lihaksekas olemus on hurmaava yhdistelmä.
---------------------------------
Kuvasit yhden työkaverini... 😋