paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Ystävällisyys, äly, hyvät käytöstavat, silmiin katsominen, empatiakyky huono-osaisia kohtaan, erityistaidot/asiat mitkä osaa.
Selkeesti moni vastaaja täällä etsii näyttelijätason koti-orjaa. Miljoona asiaa mitä ei saa tehdä... onnea vaan listanne kanssa löytää todellisuudesta haavemaailmaa :D. Useallen tavismiehelle kelpaa tavisnainen ilman listoja mutta ei kelpaa ei
Keskustelutaito. Se, että osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta ja ottaa sen keskustelun toisen osapuolen hyvin huomioon ja kuuntelee mitä tällä on sanottavana. Tuohon lisäksi vielä hyvä tilannekomiikan ja ironian.
Oikeanlainen Tunne hänen kanssa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Raha
Raha
Raha
Joko mainitsin rahan?T. Tosi rakkaus.
plus miehen 95-vuoden ikä, useampi vakava sairaus ja ei avioehtoa lisää rakkautta entisestään
Mies jos tykkää siitä että nainen pitää huolta itsestään ja vartalostaan ja kykenee keskustelemaan muustakin kuin somesta ja vauvapalstasta saa vihat päälle. Naiset saa vaatia ties mitä eikä kukaan morkkaa ja hauku. Järkytyin kuinka paljon tinderissäkin on naisia jotka ei osaa kertoa itsestään mitään biossa. Ollaan vaan duckface tyylillä "nättinä" ja ajatellaan että sen pitäs riittää. Pitkään meni ennen kuin nykyisen naisen löysin kellä pyörii päässä muutakin kuin sää ja vaatimuksia siitä mitä toisen pitää olla panostamatta itse mihinkään 🏻🏻👌🏻. Miehen pitää olla sitä tätä ja tota mutta itse ei tehdä mitään
Vierailija kirjoitti:
Puhtaus, hyvä tuoksu.
Tietty ripeys ja ryhdikkyys - saa asioita aikaan, ei vetelehdi ja lorvi.
Luotettavuus - pitää sanansa.
Niin itse vaan vetelehdit ja lorvit niin pitäähän se miehen rahapuulle päästä että saat chanelit ja korsit ostettua :D
Vierailija kirjoitti:
Jare Tiihonen on aika hyvä esimerkki unelmamiehestä:
Komea, kohtelias, itsevarma, menestynyt (vaikka ei tärkeää), älykäs jne.
Saa tehdä perässä 💪👍🌞😏
Lisäksi pahan napoleon syndrooman omaava ylinarsistinen persoona joka musiikin sanoistakin käy ilmi 😄🏻
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus, empaattisuus, avuliaisuus, älykkyys, kyky keskustella laidasta laitaan, hyvä musiikkimaku laidasta laitaan, mutta ei nyt nykypoppia. Mielenkiinto aloittaa uusia harrastuksia yhdessä ja opetella esim kädentaitoja jne. Hyvä itsetunto, hiljainen viisaus ja kyky hahmottaa ihmisiä ja elämää. Humaanit arvot. Onneksi tämmöinen löytyy jo minultakin kotoa. Näillä piirteillä voitti heti puolelleen vaikkei ulkonäkö ollut alkuun tyyppiäni. Siihenkin kasvaa, en näe enää muita :)
Minulla löytyy jonkun verran naispuolisia kavereita joista moni on kuvaillut että useira noita ominaisuuksia löytyy minusta. Silti tässä sitä ollaan sinkkuna vuoden päivät oltu. Kyllä vaadin itse naiselta keskusteluntaitoa eri asteista niin että voi puhua syvällisiäkin asioita ja ennen kaikkea huumorintajua ja avoimuutta ja älykkyyttä. Iso plussa hyvistä kokkaustaidoista ja siitä että tykkää ulkoilla. Tinderissä ja nettideittailussa on aika vähän tämmöisiä naisia tullut vastaan että ilmiantakaa itsenne jos tuo kuvaa teitä
Lapinmies 32
Jos on lista vaatimuksista miehestä, niin reiluuden nimissä kannattaa katsoa peiliin, puntariin ja miettiä omia ominaisuuksia, ettei tavoittele kuuta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Usko Jeesukseen Kristukseen Vapahtajana. Ja sen mukaan menee elämänsä.
Uskonnot on ihmisten keksimä asia eikä normaali todellisuus. On psykoottista jos pitää fiktiivisiä asioita liian todellisena ja uskoo niihin liikaa. Psykoosiin löytyy paljon hoitokeinoja ota pian yhteyttä lääkäriisi ennen kuin psykoosisi pahenee
Tuoksuu hyvälle. Puhtaat valkoset hampaat. Hymy ja pilke silmäkulmassa. Hellyys. Vahvat käsivarret (muttei ylibodatut). Lyhyt tukka. Ystävällisyys.
Ei ole liian laiha.
Ei yli itsevarma. Ei raukka tossukka eikä macho.
Katsoo silmiin ja hymyilee samalla. Plus vielä siihen, että on tavallisen, kiltin ja terveen näköinen. Ja näyttää vielä silläkin tavalla tavikselta että ei mitään kalliita asusteita tai muutenkaan rikkaan näköinen tai oloinen, ihan tavis vaan, koska muuten tulisi liian suuri ristiriita tähän meikäläisen köyhäilijän elämäntapaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapailin miestä, jolla oli juuri 18 vuotta täyttänyt tytär. oltiin mun luona nukkumassa sen miehen kanssa ja tosi myöhään sen puhelimeen kilahti viesti tytöltä, että ootko hereillä, voitko heittää kotiin. Eihän me oltu, mutta se lähti viemään tyttönsä kotiin ja se oli mun mielestä niin sessyä.
Se oli sen tyttöystävä
Sellainen joka pitää ämmänsä kurissa voimakeinoja käyttäyen.
Empaattisuus, hyväsydämisyys, lämminhenkisyys, hyvä huumori, rentous ja sinut itsensä kanssa. Pilke silmäkulmassa, hyvän maun rajoissa pieni kujeileva flirttailu ja hymy. Se, kun katsoo silmiin kuin oisin kauneinta maailmassa. Pitkät rakastavat halaamiset. Hyvä kuuntelemaan.
Kaikki ulkonäkö on ihan toissijainen seikka. Jos noita löytyy, niin olen sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Selkeesti moni vastaaja täällä etsii näyttelijätason koti-orjaa. Miljoona asiaa mitä ei saa tehdä... onnea vaan listanne kanssa löytää todellisuudesta haavemaailmaa :D. Useallen tavismiehelle kelpaa tavisnainen ilman listoja mutta ei kelpaa ei
Jotenkin huvittavaa tällainen ajattelutapa. En vaadi mieheltä yhtään sen kummempia asioita kuin itsellänikin on. Mies tekee kotitöitä oma-aloitteisesti ja pyytämättä, hän haluaa, että molemmat nauttivat sängyssä, talous ja elämänhallinta on kunnossa, tykkää viettää paljon yhteistä aikaa kanssani mm. harrastusten ja yhteisen tekemisen merkeissä, hän suhtautuu minuun kunnioittavasti, kannustavasti ja rakastavasti, hän ei käytä päihteitä, eikä ole muitakaan riippuvuuksia, hän panostaa myös lapsiin, eikä mene oma napa edellä. Aivan samat asiat hän kertoisi myös minusta.
Nämä ovat ihan normaaleja asioita, eikä kyse ole orjuudesta tai näyttelemisestä. Luonnehäiriöiselle itsekkäälle vain omaa napaa ajattelevalle nämä asiat saattavat näyttäytyä jonakin yli-ihmisyytenä. Jos tältä tuntuu, niin on parempi pysyä erossa parisuhteesta ja tavisnaisista, jotka odottavat myös mieheltä tavallisia asioita suhteeseen ja perhe-elämään.
Nirsot jää ilman kirjoitti:
Jos on lista vaatimuksista miehestä, niin reiluuden nimissä kannattaa katsoa peiliin, puntariin ja miettiä omia ominaisuuksia, ettei tavoittele kuuta taivaalta.
Kyllä, näin teinkin ja sain arvoiseni miehen. Hän on maailman ihanin ja rakkain.
Tää kuuluu selkeesti sarjaan " ilmaista kuljettajaa ja kotiorjaa etsitään" 😀