paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat turn-on:it miehessä:
- feministi
- kasvissyöjä
- ei tupakoi
- kiinnostunut maailmasta (esim. seuraa uutisia, opiskelee uusia asioita jne)
- pitää ilmastokriisiä todellisena ja on valmis tekemään asian eteen jotain
- äänestää (jotain muuta kuin persuja)
- pitää huolta hygieniasta ja on oma tyyli
- on harrastuksia eikä iilimatoile 24/7
- on kuitenkin aikaa myös kumppanille ja haluaa tehdä asioita yhdessä
- kokeilee mielellään uusia juttuja: matkakohteita, ruokia, urheilulajeja, kulttuuria
- tykkää videopeleistä (muustakin kuin änäristä ja FPS:istä)
- osaa liikkua paikasta toiseen myös ilman yksityisautoa
Ei miehen tarvi noita kaikki toteuttaa, mutta nuo on niitä asioita, jotka muhun iskee.
N31
Oli pakko peukuttaa alas koska on niin eri miesmaku kuin minulla :-D Mutta tästä näkee, että meitä on joka junaan. Veikkaan, että kyseinen N31 on itsenäinen feministi ja äänestää vihreitä. Joten tietysti hänen täytyy löytää itselleen sopiva vastakappale.
Sellainen itsevarma, hymyilevä.
-Raskasta työtä tekevä jolla on sellainen se keltainen työ takki
-Sellainen joka on kylmä/terevä mutta mulle lämmin
- sellainen hyvä sängyssä, joka osaa tyydyttää ja tietää naisen heikot kohdat
- osaa kokata ja urheilivainen
- sellainen joka ei näe ketään muuta kun vaan mä ja miten hän katsoo minua saa muiden kaateliseksi
- sellainen joka osaa lohdutta on helvetin hauska ja positiivinen jolla energia joka tarttuu muihin.
Sellainen jonka kanssa olen ikuisesti rakastaa minua kunnes kuolema meidät erottaa
Hyvä hygienia. En ole koskaan tavannut epämiellyttävää miestä, jolla olisi ollut puhtaat hiukset, tahrattomat vaatteet, pestyt hampaat ja siistit kynnet.
Vierailija kirjoitti:
- feministi
- kasvissyöjä
- ei tupakoi
- kokeilee mielellään uusia juttuja: matkakohteita, ruokia, urheilulajeja, kulttuuria
Ei miehen tarvi noita kaikki toteuttaa, mutta nuo on niitä asioita, jotka muhun iskee.
N31
Eli oot joku ilmastovihervassarivegaanifeministinörtti jonka mielestä varmaan lätkän pelaaminen, auton omistaminen, makkaran syöminen ja kaikki vähänkään maskuliinisena pidetyt ominaisuudet ovat turn off. No ei muuta kun onnea matkaan, toivottavasti löydät sen ilmasolakkoilevan, munamankelilla läpi vuoden sotkevan hipsterin joka pillahtaa itkuun kun kauramaito on loppu lähikaupasta.
Unelmamieshän on tietenkin sellainen, joka hyväksyy naisen kaikkine tämän oikkuineen ja vikoineen. Saman ei tarvitse toimia toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- feministi
- kasvissyöjä
- ei tupakoi
N31
Eli oot joku ilmastovihervassarivegaanifeministinörtti jonka mielestä varmaan lätkän pelaaminen, auton omistaminen, makkaran syöminen ja kaikki vähänkään maskuliinisena pidetyt ominaisuudet ovat turn off. No ei muuta kun onnea matkaan, toivottavasti löydät sen ilmasolakkoilevan, munamankelilla läpi vuoden sotkevan hipsterin joka pillahtaa itkuun kun kauramaito on loppu lähikaupasta.
Cock blokkeri astuu kehään, juokse, homo juokse! Noh, tää on tätä.
Rehellinen, ei flirttaile, petä kun on tilaisuus, itsevarma, ei vietävissä ja houkuteltavissa oleva teinireppana, ei runk... por... lle,
aikuiseksi kehittynyt ihminen, joka uskaltaa puhua vaikeistakin asioista, tasapainoinen tunne- elämä, uskaltaa itkeä, jos siltä tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Unelmamieshän on tietenkin sellainen, joka hyväksyy naisen kaikkine tämän oikkuineen ja vikoineen. Saman ei tarvitse toimia toiseen suuntaan.
Älä aina ruikuta.
- ystävällinen
- empaattinen
- hyvä itsetunto ja osaa sanoittaa tunteensa
- aito kiinnostus kumppania ja tämän ajatusmaailmaa kohtaan
- idearikas
- aktiivinen
Henkinen yhteys, eli osaa kommunikoida ja jos vielä natsaa se mitä sieltä tulee, omien juttujen kanssa.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
En tiedä onko mitään yhtä ehdotonta turn on -piirrettä, mikä automaattisesti tarkoittaisi, että kiinnostun ihmisestä, mutta haluaisin kokeilla seksiä pitkähiuksisen miehen kanssa. Olen miettinyt, miltä tuntuisi upottaa sormet miehen hiuksiin ja vetää vähän. Haluaisin mennä kerran sänkyyn miehen kanssa, joka jaksaisi kannatella minua. Voisin myös kokeilla miestä, jolla on kauniit silmät.
Parisuhteessa nuo ominaisuudet ei tarkoita oikein mitään. Ne on eri jutut, joiden perusteella valitsisin miehen parisuhteeseen. Turn on on lähinnä itselleni seksuaalinen säädin, ja koska olen ollut vain yhden miehen kanssa elämäni aikana sängyssä, tällä hetkellä sytyn noista asioista. Olen silti tyytyväinen mieheeni, kaikkea ei voi saada ja hän täyttää tärkeimmät puolisolle asettamani henkiset, älylliset ja fyysiset toiveeni.
Osista kiinnostuminen = fetissi.
Sentraalisen koherenssin vaje.
pai-na TURN-ON-nap-pi-a
ih-mi-nen on o-si-a a-se-ta o-sat jär-jes-tyk-seen as-tei-kol-la 1-10
tur-on-ar-vo 1 = pa-ras
paras turn-ON = piparin vastakappale. Hot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- feministi
- kasvissyöjä
- ei tupakoi
N31
Oli pakko peukuttaa alas koska on niin eri miesmaku kuin minulla :-D Mutta tästä näkee, että meitä on joka junaan. Veikkaan, että kyseinen N31 on itsenäinen feministi ja äänestää vihreitä. Joten tietysti hänen täytyy löytää itselleen sopiva vastakappale.
Jep, yök ei minunkaan makuun :s
Pitkä pitää olla, ei mikään alle 190cm manletti betakääpiö.