paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Leveät hartiat, "kauniit" kädet, hyvä tuoksu, fiksut jutut, kyky kuunnella, kyky ottaa toinen huomioon.
Minkälaiset ovat kauniit kädet? Varmaan miehillä kuitenkin eri kriteerit kuin naisilla? Joillakin miehillä on ainakin pienet kädet ja jalat. Eivät ne ainakaan maskuliiniset ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat turn-on:it miehessä:
- feministi
- kasvissyöjä
- ei tupakoi
- kiinnostunut maailmasta (esim. seuraa uutisia, opiskelee uusia asioita jne)
- pitää ilmastokriisiä todellisena ja on valmis tekemään asian eteen jotain
- äänestää (jotain muuta kuin persuja)
- pitää huolta hygieniasta ja on oma tyyli
- on harrastuksia eikä iilimatoile 24/7
- on kuitenkin aikaa myös kumppanille ja haluaa tehdä asioita yhdessä
- kokeilee mielellään uusia juttuja: matkakohteita, ruokia, urheilulajeja, kulttuuria
- tykkää videopeleistä (muustakin kuin änäristä ja FPS:istä)
- osaa liikkua paikasta toiseen myös ilman yksityisautoa
Ei miehen tarvi noita kaikki toteuttaa, mutta nuo on niitä asioita, jotka muhun iskee.
N31
Oli pakko peukuttaa alas koska on niin eri miesmaku kuin minulla :-D Mutta tästä näkee, että meitä on joka junaan. Veikkaan, että kyseinen N31 on itsenäinen feministi ja äänestää vihreitä. Joten tietysti hänen täytyy löytää itselleen sopiva vastakappale.
Jep, yök ei minunkaan makuun :s
Mulle puolestaan tämä oli pitkälti todella hyvä kooste turn on-miehestä (lukuunottamatta kasvissyöntiä koska en itsekään ole, mutta pidän tärkeänä että mies osaa ja uskaltaa syödä erilaisia ruokia, myös kasvisruokaa valittamatta). Mutta vaikka tästä ei mitään yleistyksiä ole tarpeen tehdä, niin on jännä (ja kiehtovaa) huomata miten joku asia on yhdelle turn on ja toiselle täysi turn off. Esitän väitteen, että naisilla on jopa enemmän tällaista laidasta laitaan - vaihtelua kuin miehillä keskimäärin.
Siis toki tuossa on hyviä juttujakin. Mutta jos koko mies olisi täysin erilainen ku minä eli syön lihaa ja poltan enkä ole vihervassari niin äkkiä kyllä moinen lentäis pihalle ettei aivopese minua
Pitkä, komea, lihaksikas, tumma, tatuoitu, rikas, rikollinen ja todella kokenut panija.
n18
Rehellinen, uskollinen, ei pidä tapailuhaaremia, ei ole häntäheikki, katse ei harhaile, ei riippuvuuksia, siisti, ei sosiaalipummi jne....
Semmonen tietynlainen tasapaino. Ja se, että tunnen olon turvalliseksi ja hyväksytyksi omana itsenä hänen seurassaan.
- rintakarvat
- karvaiset käsivarret
- hymy
- pilke silmäkulmassa
- luotettava
Se että on hieno talo ja kiva ammatti ja lihaksikas. Ja tatuoitu. Harmi vaan nää usein pleijereitä
Silmät, iloiset silmät. Ovat sielun peili😄 ja sit Hmm,, tyyli. Vähän rokahtava tai jotenkin hieno? Ja se et on kohtelias ja huomaavainen. Sekä flirttaileva
Moiccu kirjoitti:
Pitkä, komea, lihaksikas, tumma, tatuoitu, rikas, rikollinen ja todella kokenut panija.
n18
Tämä ilman tuota rikollis kohtaa. Mielummin turvallisuusalalta😅
Hyvät sosiaaliset taidot ja supliikkikyvyt. Piste.
Se että on sarvet kohdallaan, tykkää lapsista, on luonteeltaan mielenkiintoinen ja luotettava
Se jos osaa olla asiallinen tutustumisvaiheessa ja näyttää et on kiinnostunut naisen päivittäisestä elämästä oikeasti
housuun paskominen ja iso penis
Mulle puolestaan tämä oli pitkälti todella hyvä kooste turn on-miehestä (lukuunottamatta kasvissyöntiä koska en itsekään ole, mutta pidän tärkeänä että mies osaa ja uskaltaa syödä erilaisia ruokia, myös kasvisruokaa valittamatta). Mutta vaikka tästä ei mitään yleistyksiä ole tarpeen tehdä, niin on jännä (ja kiehtovaa) huomata miten joku asia on yhdelle turn on ja toiselle täysi turn off. Esitän väitteen, että naisilla on jopa enemmän tällaista laidasta laitaan - vaihtelua kuin miehillä keskimäärin.