paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Hyvät isä-ominaisuudet. Tämä on vähän vaikea, koska en ikinä veisi kenenkään toisen miestä ja sinkut lastensa kanssa liikkuneet on harvassa, niin on pitänyt turvautua omaan harkintaan ja mielikuvitukseen. Onneksi oli hyvä arviokyky ja mieheni on oikein hyvä isä. Sukat pyörii jalassa vieläkin enemmän siis.
Olen kai siis hyvin outo, mutta olen aina arvioinut miehissä potentiaalista isyysominaisuutta hyvin tärkeänä tekijänä. Vastuuntuntoisuus ja velvollisuuksien valittamatta kantaminen on kyllä kovan äijän merkki.
Ja jatkuu tämä jotenkin yhä niin, että pidän kyllä yhä hyviä isäihmisiä keskimääräistä viehättävämpinä. Mutta en tietenkään flirttaile heille tms kunhan vaan tiedostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa lähti jalat alta, kun löysin miehen joka
- huolsi ensitreffeillä mun moottoripyörän ja opetti samalla mulle
- ei odottanut seksiä vasta kuin useiden treffien jälkeen
- ei seuraa somessa instabeibejä, eikä silmä harhaile sivupöytiin
- avaa ovet, auttaa takin päälle
- lukee perinteistä sanomalehteä
Tuon jälkeen olin ihan myyty, vaikka ei ulkoiset ominaisuudet on aika kaukana siitä, mitä pidin ihanteena joskus ennen ja koulutus- ja tulotasokin alle omani.
Miehet tehkää muistiinpanoja!
Perinteinen sanomalehti on ehkä hankala toteuttaa, mutta miettikää mitä se symboloi.
Muut hyviä piirteitä mutta ovea ei tarvitse avata eikä takkia auttaa päälle (paitsi jos omat kädet on "paketissa"). Painettu sanomalehti on turhake, kaikki tieto on nykyään netissä.
naikkonen kirjoitti:
Iso JORMA.
n18
Ilmoitus deittisivustolle: Haussa iso Jorma-niminen mies.
Moniakin piirteitä, en osaa sanoa mikä olisi suurin turn on, mutta itselleni toimii mm. nämä:
- älykkyys
- eläinrakkaus ja yleinen empatiakyky
- luonnon arvostaminen
- jokin erityistaito tai lahjakkuus esim. musikaalisuus (laulu, instrumentin taitava soitto), taiteellisuus (esim. hyvä piirtämään), kokkaus- ja leivontataidot, puukäsityöt, jne
- hyvät käytöstavat
- huumorintaju (tykkään mustasta huumorista, sarkasmista ja kuivasta brittihuumorista)
- hyvä musiikki- ja leffamaku
- kiinnostus eri maiden kulttuureja kohtaan
- nöyryys ja vaatimattomuus sellaisella hyvällä tavalla
Ulkonäössä minuun iskee mm. kauniit silmät, pitkähköt hiukset, siisti parta/sänki, tatuoinneista vapaa iho.
Miehen viehätysvoimaan ei omalla kohdallani vaikuta raha, valta, työpaikka tai lihakset.
Hymy josta näkee myös hammasrivin.Huolehditaan siis hampaista,käydään hammaslääkärissä kerran vuosi. Katse silmät,ehdotomasti ruskeat. miehen tuoksus!Hiukset,saa olla kalju. Pituus ei misään nimessä alle 178 cm. Normaali vartaloa. Ei mitään kaljamahaa.Josta tietää ollan soffaperunana .Kalja tölkki toisessa kädessä ja hiiri toisessa kädessä. Vaatet puhtaat,kengät siistit: On jo mies kuin unelma! Ihan aikuisen naisen mielipide ja vaihdevuodekin ohittaneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon jälkeen olin ihan myyty, vaikka ei ulkoiset ominaisuudet on aika kaukana siitä, mitä pidin ihanteena joskus ennen ja koulutus- ja tulotasokin alle omani.
Perinteinen sanomalehti on ehkä hankala toteuttaa, mutta miettikää mitä se symboloi.
Paperilehti symboloi välinpitämättömyyttä luonnosta. Puita hakataan, paperitehtaita pyöritetään, painokoneita pidetään käynnissä ja diesel-kuormurit kärräävät lehtiä ympäri maata.
Sen sijaan, että samat artikkelit tulevat bitteinä koriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useasti tarjoutunut ihan ilman mitään korvausta tai vastapalvelus taka-ajatusta korjaamaan naisen auton/moottoripyörä/ruohonleikkuri jne, mutta nykyajan naiset tuntuu olevan niin epäileviä ja itsenäisiä, että apua ei haluta ottaa vastaan.
M38
Vierailija kirjoitti:
Moniakin piirteitä, en osaa sanoa mikä olisi suurin turn on, mutta itselleni toimii mm. nämä:
- älykkyys
- eläinrakkaus ja yleinen empatiakyky
- luonnon arvostaminen
- jokin erityistaito tai lahjakkuus esim. musikaalisuus (laulu, instrumentin taitava soitto), taiteellisuus (esim. hyvä piirtämään), kokkaus- ja leivontataidot, puukäsityöt, jne
- hyvät käytöstavat
- huumorintaju (tykkään mustasta huumorista, sarkasmista ja kuivasta brittihuumorista)
- hyvä musiikki- ja leffamaku
- kiinnostus eri maiden kulttuureja kohtaan
- nöyryys ja vaatimattomuus sellaisella hyvällä tavallaUlkonäössä minuun iskee mm. kauniit silmät, pitkähköt hiukset, siisti parta/sänki, tatuoinneista vapaa iho.
Miehen viehätysvoimaan ei omalla kohdallani vaikuta raha, valta, työpaikka tai lihakset.
Hyvä musiikki/leffamaku, niin kun sinun musiikki/leffamaku kun ei tarkoita hyvää vaikka itse pidätkin jostain.
Joku pitää räpistä, mutta mun mielestä se ei ole hyvä musiikkimaku.
Iso meisseli ja paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Iso penis.
n19
Nuorempi naissukupolvi on vasta ehtinyt tapaamaan näitä jyystäjiä. Sitten kun tulee ikää niin ymmärtää, että sillä työskentelyn laadullakin on merkitystä.
Komeat rinnat ja suonikkaat käsivarret.
Isot kämmenet,timmi perse ja parta🔥😍
Lempeys ja huumorintaju. Ulkoisesti sanoisin että vahvat kädet ja selkä, kiva hymy
Älykäs, hauska, tavallinen suomalainen mies, blondi kivoin hiustenväri muttei sillä niin kamalasti ole väliä. Siniset silmät on ehkä must
Mikään ei komista niin kuin iso tukku satasia taskussa. Naiset ovat tarjoamassa itseään koko ajan. Meissä naisissa on evoluution luoma ominaisuus etsiä siittäjä ja elättäjä vieläkin vaikka luolaelämästä on jo aikaa. Nuoren naisen on näytettävä lisääntymiskykyään paljastelemalla itseään ja siten saatava uroksen huomio. Markinointipellet ovat ottaneet tuon ominaisuuden mainosvälineeksi. Katsokaa kuinka nuorta naista käytetään mainonnassa hyväksi. Ja kuinka nuoret naiset markkinoivat itseään melkein paljaalla perseellä ja tisseillä. No ei siinä mitään. Massi toimii myös vanhalla miehellä. Massi on se turn ON. Vai mitä köyhät mussukat.
Vähän ulkonevat hampaat ja kirkkaat silmät. Jäntevyys.
ars peukinen kirjoitti:
Mikään ei komista niin kuin iso tukku satasia taskussa. Naiset ovat tarjoamassa itseään koko ajan. Meissä naisissa on evoluution luoma ominaisuus etsiä siittäjä ja elättäjä vieläkin vaikka luolaelämästä on jo aikaa. Nuoren naisen on näytettävä lisääntymiskykyään paljastelemalla itseään ja siten saatava uroksen huomio. Markinointipellet ovat ottaneet tuon ominaisuuden mainosvälineeksi. Katsokaa kuinka nuorta naista käytetään mainonnassa hyväksi. Ja kuinka nuoret naiset markkinoivat itseään melkein paljaalla perseellä ja tisseillä. No ei siinä mitään. Massi toimii myös vanhalla miehellä. Massi on se turn ON. Vai mitä köyhät mussukat.
Mä en ole köyhä enkä enää mussukkakaan, joten en kommentoi viehätysvoimaa, sillä ei ole merkitystä...mutta pakostakin tuntuu, että koko palsta on nykyään tosi nuorien ja tosi epävarmojen ihmisten temmellyskenttä, joka toinen aloitus on jotain miesnaisjankkausta tai toisen sukupuolen mielipiteiden kyselyä. Toivottavasti hiihtolomien jälkeen helpottaa.
Suurimmat turn-on:it miehessä:
- feministi
- kasvissyöjä
- ei tupakoi
- kiinnostunut maailmasta (esim. seuraa uutisia, opiskelee uusia asioita jne)
- pitää ilmastokriisiä todellisena ja on valmis tekemään asian eteen jotain
- äänestää (jotain muuta kuin persuja)
- pitää huolta hygieniasta ja on oma tyyli
- on harrastuksia eikä iilimatoile 24/7
- on kuitenkin aikaa myös kumppanille ja haluaa tehdä asioita yhdessä
- kokeilee mielellään uusia juttuja: matkakohteita, ruokia, urheilulajeja, kulttuuria
- tykkää videopeleistä (muustakin kuin änäristä ja FPS:istä)
- osaa liikkua paikasta toiseen myös ilman yksityisautoa
Ei miehen tarvi noita kaikki toteuttaa, mutta nuo on niitä asioita, jotka muhun iskee.
N31