Miksi Indy 2 (Tuomion temppeli) epäonnistui
Onko Spielberg & co. koskaan selittänyt julkisesti?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ollut vaan tarpeeksi n*tseja.
Tämä on aina hyvä selitys
Ekat ja vikat 30 minuuttia on nerokkaita.
Keskimmäiset 60 minuuttia taas on pelkätään ok. Elokuva laahaa paikoillaan, ja love interest on tosiaan melko heikko. Edes actiona ei ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on paras niistä kaikista. Olen nähnyt sen niin monta kertaa että muistan suurimman osan vuorosanoistakin ulkoa.
Kalimaa! Shattidee!
Vaikea mieltää yhtä kaikkien aikojen tunnetuinta elokuvaa epäonnistuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ollut vaan tarpeeksi n*tseja.
Tämä on aina hyvä selitys
Tehtiin vihervasureille koska huutivat että ei nazzeja minnekkään?
Se jatkuvasti kirkuva nainen on rasittava. 80-luvun setämiehen naiskuva 🙄
Tämä leffa on mielestäni sullottu täyteen inhottavuuksilla mässäilyä ja raakuuksia. Olin aika nuori, kun näin sen ja se aiheutti painajaisia. Lisäksi elokuva on rasistinen. On inhottavaa, että eläinrääkkäystä ja väkivaltaa on viihteellistetty elokuvassa.
Missä vaiheessa tuo muuttuu hyväksi elokuvaksi? Katsoin melkein tunnin ja muuttui vain tylsemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea mieltää yhtä kaikkien aikojen tunnetuinta elokuvaa epäonnistuneeksi.
Suhteellista mutta eihän tuo kestänyt aikaa loistavan ykkösen ja kolmosen rinnalla
Epäonnistui, koska siinä oli se rasittava pikkupoika.
Liikaa toimintakohtauksia niin alkaa kyllästyttämään.
Huonoin Spielbergin leffoista
1 ja 3 on Raamatulliset mittakaavat saavia huikeita seikkailuita, joskin niissäkin on turhaa väkivaltaa ja raakuutta.
TT on pelkkä toimintakomedia.
Hahmoista ei muista kuin Indyn. Muissa on vaikka mitä mieleenjääviä hahmoja.
Ei kai erityisen epäonnistunut ollut, vaikka leffan juoni oli jopa Indy standardeilla erittäin suoraviivainen. Mysteerielementti loisti elokuvassa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä leffa on mielestäni sullottu täyteen inhottavuuksilla mässäilyä ja raakuuksia. Olin aika nuori, kun näin sen ja se aiheutti painajaisia. Lisäksi elokuva on rasistinen. On inhottavaa, että eläinrääkkäystä ja väkivaltaa on viihteellistetty elokuvassa.
Mikä ihme siitä rasistisen tekee? Samalla tavalla niitä muitakin voisi syyttää siltä.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorison ongelmia.
Oi aikoja, kun woketus ei ollut pilannut vielä kaikkea.
Ei tuota nyt epäonnistumiseksi voi sanoa millään mittarilla. Makuasiat sitten erikseen. On se minustakin kolmesta alkuperäisestä heikoin, mutta silti hyvä ja parempi kuin miljoona muuta leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siitä rasistisen tekee? Samalla tavalla niitä muitakin voisi syyttää siltä.
Ei mikään. Siinähän kuvattiin paikallisia ihmisiä niin hyvinä kuin pahoinakin, eli sellaisena kuin maailma on.
Taustatarina oli tuomion temppelissä mielenkiintoinen, mutta se yritti hieman liikaa olla komedia diivan ja kiinalaisen naperon kautta.