Miten olette reippailleet tänään?
Aamulla uimahalliin, 2h uintia.
Avantoon
2h pulkkamäessä -10 pakkasta
Nyt ruoka ja lepoa, illalla tunnin lenkki koiran kanssa pulkassa lasta vetäen
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Miten katolta voi luoda lunta turvallisesti kattoa särkemättä.
Älä vie sinne lumilinkoa. Tee työ lumikolalla tai lapiolla.
Lumitöitä, koirien ulkoilutusta umpihangessa. Vielä pitää koirat lenkittää, mutta onneksi tie on jo aurattu.
Vierailija kirjoitti:
Lumitöitä 1.5 h
Mulla sama. Ja vielä olis tässä illemmalla tarkoitus käyä tunnin kävelylenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapio ja lumikola..nepä rikkoo katon ja oma painosi :D
Aamulla vähän alle tunnin kävelylenkki, päivällä 45 min kyykkytreeni painoilla. Myöhemmin olisi vielä tarkoitus tehdä vatsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapio ja lumikola..nepä rikkoo katon ja oma painosi :D
On se katto jo 40 vuotta kestänyt.
Kävelin 6 km ja treenasin päälle 20 min coretreenin.
Maannut sohvalla koko päivän. Illalla vois vetää kuntopiirin kotona.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Asun niin suuressa talossa, että saan liikuntaa joka kerta kun kävelen portaita ylös ja alas.
Mutta kunhan ilta pimenee ja vanhat setämiehet (laturaivoajat) ovat häipyneet pois ladulta, niin lähden treenaamaan.
Sillä lailla. Polje ladut oikein kunnolla pilalle, mieluiten mennen tullen. Kai sinulla on koira tai kaksi jotka voit pas kattaa ladulle?
Treenaaminen salilla 🤮 reippailu tarkoittaa kaikkea muuta normaalia kivaa tekemistä
Lumityöt jäi pois listasta. Toki kolan perässä on juostu täälläkin. Tietä ei ole vielä aurattu eli iltalenkki tulee olemaan hikinen palkkaa vetäen.
Laduilla oli hyvin tilaa päivällä. Johtuen varmaan kylmähköstä viimasta.
Mukava olo, varmaan avanto teki sen. Ikäänkuin kylmä ja kuuma iholla joka puolella, kihelmöi ja rento, mutta energinen olo.
Vaasan lähellä uimahallit auki. Asiakasmäärää rajoitettu ja mukavasti tilaa ainakin sunnuntaisin.
Hain kävelemällä pitsan. Sairaan kylmä tuuli. Helpotin oloa päästämällä pahimmat paineet omin käsin. Varmaan pitää ottaa uusiksi kerran tai pari. Muuta urheilua ei krapulassa viitti edes ajatella.
Palkkaa en kuitenkaan lenkillä vedä, pulkkaa vain :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Hain kävelemällä pitsan. Sairaan kylmä tuuli. Helpotin oloa päästämällä pahimmat paineet omin käsin. Varmaan pitää ottaa uusiksi kerran tai pari. Muuta urheilua ei krapulassa viitti edes ajatella.
Muista kuitenkin, että masturboimiseen voi kuolla. Varsinkin, jos on heikossa hapessa kuten krapulassa yleensä on. Syö vain se pitsa.
Sängystä jääkaapille, jääkaapilta sänkyyn. Toistetaan x N
Olen tehnyt lumitöitä, siinä on mun reippailut.
Vain aivojumppaa. Koko päivän tein muistilistoja kaikista niistä kerroista kun mies on pettänyt mua (+kuka kertoi pettämisestä) + palstalle kirjoittelu.
Kävin lenkil koiran kaa ja tein lumienkelin. :)
Muutaman oluen ja olet ihan kuollut´?