Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tuijottaa tuppukylissä

Vierailija
21.02.2021 |

Kun olet kävelemässä niin hirvee tuijotus sama toistuu joka puolella tuppukylää ja se ahdistaa. Ajattelin että olen mieleltä sairas mutta kun perheenjäsen huomautti että näinkö kuinka nuo tuijotti autosta.

Jotenkin tulee tosi ahdistava olo siksi haluan isoon kaupunkiin. Täällä pienet piirit ja olen kiusattu joten ihmekös tuo. Tuijottaminen on todella ahdistavaa.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu siltä niin saattaapi olla sulla mielenterveysoireita.

Vierailija
2/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sisäsiittoisissa tuppukylissä on geeniperimä hyvin heikkoa. Havainnoiminen ja viestin saapuminen alitajuntaan kestää huomattavan kauan, eikä sen ymmärtämisestä ole takuuta. Siellä paikalliset Pölhö-Kustaat kokoontuvat toljottamaan, koska se on ainoa harrastus jonka ne hallitsevat täydellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottajille olen tehnyt niin että olen mennyt 5cm päähän naamasta kysymään että mitötujoitat??! Aina on lopunut se typerä tuottaminen. Maalaiset nyt vaan ovat vähän hönöjä.

Vierailija
4/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä mä asun tuppukylässä tuijottaminen on kyllä näkyvää. Ei edes tervehditä. Jotenkin tulee pakokauhu kun tapittaa niin tiiviisti ja varsinkin jos tuijottajA on entinen luokkalainen. Tai kuka vaan.

Vierailija
5/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotku toljottaa ku ei ossaa muutakaa

😕

Vierailija
6/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mielisairaus mulla on johon tää tuijotus liittyy varmaan joku psykoosi tai joku skitsofrenia.

Ehkä olen liian ahdistunut täällä ja siitä nää oireet.

Vierailija
7/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y h y y y y y y y isot pojat kiuusaaaa😫😫😫

Vierailija
8/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut, että tuijottavat. Minä keskityn ihan muihin asioihin. Tervehdin kyllä vastaantulijaa ilmoisesti "Terve!" jos hän mutisee jotain.

Vierailija
9/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y h y y y y y y y isot pojat kiuusaaaa😫😫😫

Juuri näin. Luuserit kiusaavat pienempiä ja heikompia.

Eihän se homma niin toimi, että luokan pahin nörtti (hiljainen ja arka) rupeaisi kiusaamaan luokan suurimpia, vahvimpia ja kusipäisimpiä "kovia kundeja".

Vierailija
10/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilataan maine ja sitten kaikki ketkä tunnistaa niin tuijottaa. Sehän se tarkoitus on että kiusattu ahdistuu ja lähtee muualle asumaan.

Vierailija
11/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat tietysti, että onpas eksoottisen näköinen ihminen eksynyt samanaamaisten sisäsiittolaisten pikkukylään.

Vierailija
12/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- älä mulkkaa siinä?

- en mä mulkkaakkaa

Vierailija
13/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista se vaan on. Sano muut mitä hyvänsä

Vierailija
14/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko se sitten helpompaa kun muutaman tuijottajan sijaan tuijottajia on satoja.

Vierailija
15/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sisäsiittoisissa tuppukylissä on geeniperimä hyvin heikkoa. Havainnoiminen ja viestin saapuminen alitajuntaan kestää huomattavan kauan, eikä sen ymmärtämisestä ole takuuta. Siellä paikalliset Pölhö-Kustaat kokoontuvat toljottamaan, koska se on ainoa harrastus jonka ne hallitsevat täydellisesti.

Kai ymmärrät sen että suomalaisena sinäkin olet sisäsiittoisuuden tulos, luulet että ainoastaan muut kuin sinä olet sellainen, mutta aika väärässä olet

Vierailija
16/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommassa kaupungissa ei tule bmtuttuja eikä edes naamatuttuja vastaan. Niin kyllä on helpompaa.

Vierailija
17/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja näillä taaksejääneillä on sitten se kuuluisa maalaisjärki. Tarkoittaa siis nykyään ihan jotain kuin ennen muinoin.

Vierailija
18/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme Helsingissä viettämässä polttareita ja jäin muusta porukasta hieman jälkeen, jolloin todella huomasi sen tollottamisen. Ihmiset seisahtuivat tuijottamaan ja kääntyivät katsomaan taaksepäin. Yksi käveli ohi ja jäi tuijottamaan taskse, jolloin törmäsi liikennemerkkiin. Oli ehkä vähän nolo sen jälkeen. Mikä helsinkiläisiä vaivaa?

Vierailija
19/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä maallakaan kaikki tuijota. Mutta älykkyydeltään keskivertoa olevat ja sitä "heikompilahjaiset" tuijottavat kaikkia, jotka eivät kuulu paikkakunnan kantaväestöön. Älykkäämmät ymmärtävät, että samaa ihmislajia olemme, vaikka vanhempamme eivät olekaan heidän kylällään kasvaneita. Ja koska niitä keskivertoja ja sitä heikompia on suurin osa, on niitä tuijottajia ihan liikaa.

Vierailija
20/67 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isommassa kaupungissa ei tule bmtuttuja eikä edes naamatuttuja vastaan. Niin kyllä on helpompaa.

No Helsinki esimerkiksi on kyllä pienempi kaupunki koko maailman mittakaavalla, mutta siellä kyllä kytätään naapureita. Toisaalta kyllähän se tavallaan luo turvaa, kun elää "valvovien silmien alla". Mutta minua kyllä ahdisti se nurkkakuntaisuus. Onneksi pääsin pois.