Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?
Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut kerta kun olen kumeja ylipäätään käyttänyt on vaimon kanssa raskauden jälkeen, kun ei ole voinut muuta ehkäisyä käyttää. Sinkkuaikoina ei ikinä yksikään nainen kumeista mitään kysellyt vaan rojut laitettiin ränniin joka kerta.
Ja sinua ei yhtään huolettanut taudit tai mahdollinen isäksi tulo sinkkuaikoina? Huh huh
Ei sitä nuorena osannut sellaista edes ajatella saati kun nainen tarjosi paljasta tavaraa ja nuoren miehen kiima puski päälle.
Tuo on niin totta, ei sitä nuorena ajattele. Antaa mennä vaan.
Miten sitä ei ajattele, kun jokainen yli 10v tietää mistä lapset tulevat ja jokaisen panemisikäisen pitäisi tietää että tautejakin voi saada?!
Ei kanna huolta huomisesta, siten.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olin nuorena todella vastuuton ja enkä pelännyt mitään tauteja. Sain pillerit 16 vuotiaana ja silloin alkoi aktiivinen seksuaalisuus. Oli toki ennenkin ollut seksiä, mutta niinä kertoina käytettiin kumia. Mutta sitten kun oli pillerit ja eka kerran olin ilman kumia, niin siihen jotenkin jäi koukkuun ja sen jälkeen halusin seksiä koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Ihan muutaman kerran käytössä oli kumi jos mies ei suostunut ilman. Muutamien vuosien aikana kertyi miehiä varmaan liki sata ja sitten tuli parisuhde. Se suhde kesti vaan kolmisen vuotta ja sitten olin taas tilanteessa että miehiä vaan meni ja tuli. Sitten tuli onneksi parisuhde ja lapsia. Nyt 46 vuotiaana parisuhteessa olevana voin sanoa että todella ihme että koskaan ei tullut mitään tauteja, vaikka reilusti yli sata miestä sai ilman kumia. Nykyään jos oisin sinkku, niin saattais olla järkeä enemmän ja ois vastuullisempi.
Onpa ollut todella, todella hyvä tuuri tuolla määrällä. Olisitko järkevämpi nykyään, jos olet tähänkin saakka selvinnyt ilman seurauksia. Sitten se ihminen ehkä vasta oppii, kun kunnolla kolahtaa kohdalle.
Otantani on vähän pieni tilastoimaan tätä, mutta omalla kohdalla 2/11 naisesta on vaatinut kondomin käyttöä ja siksi myös saanut kumitettua kalua, muu on halunneet ja saaneet nauttia miehuudestani paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Otantani on vähän pieni tilastoimaan tätä, mutta omalla kohdalla 2/11 naisesta on vaatinut kondomin käyttöä ja siksi myös saanut kumitettua kalua, muu on halunneet ja saaneet nauttia miehuudestani paljaalla.
Miksi mies ei vaadi kumin käyttöä?
Moniko mies antaa ilman kortsua 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei vaadi kumin käyttöä?
Koska se ei tunnu juuri miltään ja mieluummin tämä mies jättää panon siksi väliin kuin käyttää kumia. Minuuttimunalle kumi ehkä tarjoaisi lisää kestoa, mutta tämä mies ei satu olemaan sellainen. Ei ole kukaan tietääkseni tullut sitä tahtomattani raskaaksi ja seksitautejakaan en ole saanut, joten toimiva taktiikka tämä on näin vähäisellä otannalla ollut, vaikkakaan ei tietenkään ole suositeltavaa tai kovinkaan vastuullista toimia samoin.
Yhdellekään vieraalle miehelle en ole antanut ilman kortsua. Seurustellessa jos olen syönyt e-pillereitä, ei ole tarvittu kortsua.
Vierailija kirjoitti:
Moniko mies antaa ilman kortsua 😁
Hep
En tietenkään edellytä, että naiset antavat vieraalle paljaalla. Jos huomaan rouvan vasemmassa nimettömässä sormuksen tai kaksi, esittäydyn, jolloin en ole enää vieras. Nimi, jonka kerron, on kotipaikkakuntani kanttorin.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellekään vieraalle miehelle en ole antanut ilman kortsua. Seurustellessa jos olen syönyt e-pillereitä, ei ole tarvittu kortsua.
Ai sä oot antajan roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olin nuorena todella vastuuton ja enkä pelännyt mitään tauteja. Sain pillerit 16 vuotiaana ja silloin alkoi aktiivinen seksuaalisuus. Oli toki ennenkin ollut seksiä, mutta niinä kertoina käytettiin kumia. Mutta sitten kun oli pillerit ja eka kerran olin ilman kumia, niin siihen jotenkin jäi koukkuun ja sen jälkeen halusin seksiä koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Ihan muutaman kerran käytössä oli kumi jos mies ei suostunut ilman. Muutamien vuosien aikana kertyi miehiä varmaan liki sata ja sitten tuli parisuhde. Se suhde kesti vaan kolmisen vuotta ja sitten olin taas tilanteessa että miehiä vaan meni ja tuli. Sitten tuli onneksi parisuhde ja lapsia. Nyt 46 vuotiaana parisuhteessa olevana voin sanoa että todella ihme että koskaan ei tullut mitään tauteja, vaikka reilusti yli sata miestä sai ilman kumia. Nykyään jos oisin sinkku, niin saattais olla järkeä enemmän ja ois vastuullisempi.
Uskoisin että nykyään olisin vastuullisempi. Onhan se seksi muutenkin muuttunut tosi paljon..
Mulla on kuudestatoisesta naisesta seitsemän antanut eka kerralla paljalla ja mällit sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Siellä on taas yksi tättähäärä töillään.
En pysty intimiteettisyistä ylipäätään käsittämään vieraalle "antamista" (siis irtoseksin harrastamista). Terveyssyistä sitten moinen homma ilman suojausta on vielä sitäkin käsittämättömämpää.
Jos painaudun takaapäin naista vasten alastomana ja hän tuntee erektioni pyllyllään, hän pyllistää, avautuu ja siinä unohtuvat äidin opetukset ja muiden varoitukset. Kunnon himo eli naisen luonnollinen kiima. Kuka voi tuomita luontoa! Näin se käy aina. Kukaan ei kysele kondomia.
Se " kävelevä unelma" on todennäköisempi tautien levittäjä, kuin se tavis, koska saa naisia helposti ja hyödyntää sitä mahdollisuutta kernaasti