Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?

Vierailija
21.02.2021 |

Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.

Kommentit (216)

Vierailija
81/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoresta pitäen yhdessä olleet, jotka känässä hairahtuvat vieraaseen petiin, eivätkä näin ollen ole oppineet varautumaan yhden yön juttujen käytäntöihin.

No ei kyllä. En ole hairahtunut vieraaseen petiin, mutta ollut mieheni kanssa teinistä asti yhdessä. Kortsu ei ole silti vieras kapistus vaan käytössä myös tässä vuosikymmenien suhteessa, lapsien tekoa lukuunottamatta! En halua syödä hormoneja.

Vierailija
82/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni, koska palstalla on opetettu että on miehen tehtävä huolehtia ehkäisystä. Jos ei huolehdi niin nainen saa lapsen ja palkinnoksi ruhtinaalliset elatusrahat.

Eli rahan himo tässä on taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet panee ilman kumia? Selittäkää joku. Ei tuo ole pelkästään naisten vika.

Koska naiset itse vaatii ja toivovat sitä.

Jotakuinkin 20 eri naista ainakin on henk.koht ensitreffeillä halunneet paljaalla. Kauneimpien kanssa se onkin toteutunut. Toisten kanssa myöhemmin paremmin tuntemisen kautta.

Paljasta haluavien naisten määrä ei yllätä, enemmän yllättää se että sukupuolitautitestit on näyttäneet negatiivista aina tähän mennessä.

Miksi suostut seksiin ilman kumia? Eikö poju osaa kieltäytyä? Vika on myös sinussa, 50%.

Vierailija
84/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä muutama ehdottanut ilman kortsua panemista, ja se on ollut aina hämmentävää. Kaikki nämä olleet tätä kolmen- ja neljänkympin vaihteessa olevaa väkeä, joten ei tarvitse olla tohtorintutkintoa ymmärtääkseen mistä ollut kyse. 

Olen suostunut, koska olen ollut exän kanssa aikoinaan tutkimuksissa, ja tiedän, että spermani laatu ei ole mitään parasta, vaan naisen raskaaksi saaminen on minulle vaikeaa. Näin ollen mahdollisuudet sille, että jonkin Tinder-panon kanssa osuisi heti maaliin, ovat aika olemattomat. 

Vierailija
85/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset laita kierukkaa kuten minä  siitä on positiivisia asioita kuten kun imet terskaa voit heti hypätä päälle ja ei tarvi säheltää kortsun kanssa

Vierailija
86/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä muutama ehdottanut ilman kortsua panemista, ja se on ollut aina hämmentävää. Kaikki nämä olleet tätä kolmen- ja neljänkympin vaihteessa olevaa väkeä, joten ei tarvitse olla tohtorintutkintoa ymmärtääkseen mistä ollut kyse. 

Olen suostunut, koska olen ollut exän kanssa aikoinaan tutkimuksissa, ja tiedän, että spermani laatu ei ole mitään parasta, vaan naisen raskaaksi saaminen on minulle vaikeaa. Näin ollen mahdollisuudet sille, että jonkin Tinder-panon kanssa osuisi heti maaliin, ovat aika olemattomat. 

Et voi olla noin tyhmä. Entä TAUDIT?

Vierailija
87/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat ja tv-sarjat on fiktiota, usein tosipohjaista toki... mutta kuinka monesti miehet laittaa kortsun alkaessaan naida? Kyllä sitä vaan muna suorana hommiin aletaan!

Vierailija
88/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikset laita kierukkaa kuten minä  siitä on positiivisia asioita kuten kun imet terskaa voit heti hypätä päälle ja ei tarvi säheltää kortsun kanssa

Puraisen terskan verille ja sitten hyppään päälle. Sen jälkeen potkaisen kiveksiä.

Tuossa on mun fantasioita ;)

Vierailija
89/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan anna kenellekään (oma puoliso tai yhden yön pano) ilman kortsua.

Jos joku yrittää harrastaa seksiä kanssani ilman kortsua, teen välittömästi ilmoituksen raiskausesta. 

Vierailija
90/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies ei käytä kortsua? Ihan pimeää touhua, sairasta.

Vierailija
91/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ollut vieras mies, vaan tunnettu jo jonkun verran. Toki vastapuolikin ratkaisee paljon, haluaako tämän naisen kanssa mitään muuta kuin ne ekat treffit. Jos en ole halunnut niin ei ole menty pidemmälle. Tai nainen ei ole halunnut. Viehätys lähtee korvien välistä, eli onko vastapuoli älyllisesti viehtättävä.

Oman käsitykseni mukaan nainen on nauttinut joka kerta siitä että saa paljaalla ja perille saakka. Jotkut jopa kiihottuvat raskaaksi tulon mahdollisuudesta, vaikka hormonaalinen ehkäisy on ollut käytössä.

Vierailija
92/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole ollut vieras mies, vaan tunnettu jo jonkun verran. Toki vastapuolikin ratkaisee paljon, haluaako tämän naisen kanssa mitään muuta kuin ne ekat treffit. Jos en ole halunnut niin ei ole menty pidemmälle. Tai nainen ei ole halunnut. Viehätys lähtee korvien välistä, eli onko vastapuoli älyllisesti viehtättävä.

Oman käsitykseni mukaan nainen on nauttinut joka kerta siitä että saa paljaalla ja perille saakka. Jotkut jopa kiihottuvat raskaaksi tulon mahdollisuudesta, vaikka hormonaalinen ehkäisy on ollut käytössä.

Mikä sua vaivaa? Ehkä jopa HIV voi levitä tuollaisen perseilyn vuoksi. Painu takaisin kouluun terveystiedon tunnille.

Vierailija
93/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti anna ilman kumia miehelle jota en tunne!! Ihan järjenköyhää touhua semmonen. Ilman kumia voin mennä sitten, kun olen tuntenut miehen pidemmän aikaa, oma ehkäisy kunnossa ja sukupuolitestitulokset on nähty molemmin puolin. Sisään en anna mielellään tulla, koska se altistaa tulehduksille, varsinkin vti:lle ja hiivalle, vaikka suihkussa käviskin jälkikäteen.

Vierailija
94/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kokemuksella 1/5 miehestä huolehti itse kumin käyttöön ensimmäisellä seksikerralla ilman että mä naisena otin asiaa esille. 1/5 tiedusteli onko muuta ehkäisyä käytössä vai pitäisikö käyttää kumia. 3/5 ei ottanut asiaa esille ollenkaan vaan olisi pistänyt paljaaltaan.

Aika hurjaa. 

Vierailija
95/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet panee ilman kumia? Selittäkää joku. Ei tuo ole pelkästään naisten vika.

Koska naiset itse vaatii ja toivovat sitä.

Jotakuinkin 20 eri naista ainakin on henk.koht ensitreffeillä halunneet paljaalla. Kauneimpien kanssa se onkin toteutunut. Toisten kanssa myöhemmin paremmin tuntemisen kautta.

Paljasta haluavien naisten määrä ei yllätä, enemmän yllättää se että sukupuolitautitestit on näyttäneet negatiivista aina tähän mennessä.

Naiset vaativat sitä koska he haluavat raskaaksi. Puolison kanssa se ei aina onnistu tai ole toivottavaa, joten siinä on hyvä "ehkäisyn pettää"

Neuvolassa näkee päivittäin näitä tapauksia

Tälle touhullehan on nimikin, Isäksi Huijaus sekä miehen raizkaus

Isyyslain mukaan siitä puolisosta tulee isä eli mitäs sillä on väliä  :D

Aviorikos taas poistettiin lainsäädännöstä 70-luvulla.

Vierailija
96/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti huijata,  että sinäkin antaisit?

Vierailija
97/216 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan anna kenellekään (oma puoliso tai yhden yön pano) ilman kortsua.

Jos joku yrittää harrastaa seksiä kanssani ilman kortsua, teen välittömästi ilmoituksen raiskausesta. [/quote

Huorahan sinä olet.

Vierailija
98/216 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kumia on  mahdollisuus saada einalia.

Vierailija
99/216 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta irtosuhteita, joten ei tule annettua kondomilla tai ilman. Enkä ole kyllä parisuhteessakaan, mutta sitä ei kysytty...

Vierailija
100/216 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kokemuksella 1/5 miehestä huolehti itse kumin käyttöön ensimmäisellä seksikerralla ilman että mä naisena otin asiaa esille. 1/5 tiedusteli onko muuta ehkäisyä käytössä vai pitäisikö käyttää kumia. 3/5 ei ottanut asiaa esille ollenkaan vaan olisi pistänyt paljaaltaan.

Aika hurjaa. 

Onko oikeasti näin? Eli jos yksinäinen, vauvakuumeessa oleva nainen haluaa vauvan niin voisi saada sellaisen yllättävän helpostikin? Ei tarvitse edes huijata, jos kerta osa miehistä ei välitä, mitä tapahtuu seksin jälkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan