Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttären ystävä lukee Pottereita, neljäsluokkalaisia ovat- omat Potterit vielä laatikossa vintillä mutta voiko lapselle tulla ongelmia koulussa Pottereista?

Vierailija
20.02.2021 |

Kuinka pahoja nuo Potterit on kun käsittääkseni lähinnä arvostellaan ja syytetään Rowlinkia itseään ihmisenä eikä hänen taidettaan. Oko ämä ihan somekohuja vai varotteko paljastamasta jo omia ajatuksianne tai pelkäättekö lapsen "ulkomaailmassa" ilmaisevan väärän mielipiteen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potterit alkaa olla vähän last season. Mutta tosi lapsellista mielestäni kaivamalla kaivaa niistä jotain piilomerkityksiä roduista tms. Etsivä löytää, niinhän sanotaan. Tuskin Rowling itse ajatteli kirjojaan muuna kuin hauskana viihteenä, korkeintaan siitä olen hieman kateellinen, että iski kultasuoneen kunnolla eikä tarvitse koko loppuelämänsä aikana tehdä päivääkään töitä jos ei halua.

Mitähän tarkoittaa last season tässä?

Lapsenlapseni ovat alkaneet nyt lukea Harry Pottereita (1-5 luokkalaiset), omat lapseni lukivat ja itse olen lukenut ja luen edelleen tai kuuntelen välillä äänikirjoja.

Elokuvia katsotaan uudelleen, koska ovat niin hyviä ja jännittäviä.

Rowling on todella onnistunut ja teokset ovat eettisesti ja moraalisesti korkeatasoisia, jos se jotakuta arveluttaa.

Vierailija
22/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toki lukea kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun lapsukaisesi on kasvanut aikusikään, on J.K. varmaan jo ellei nyt aivan vielä vanhainkodissa, niin kuitenkin normaalissa eläkeiässä (vaikka eihän miljardööri toki mitään eläkettä saa ,eikä tietysti tarvitsekaan ) mutta siinä iässä kuitenkin, ettei julkisuus enää moneen vuoteen ole hänestä samoine iänikuisine anti-trans teemoineen.

Ennustan ettei kukaan jaksa olla hänen niistä mielipiteistään enää tämän nykyisen kohun niistä laannuttua.

Siihen taas tuskin menee kymmentäkään vuotta.

Uskon muuten että kirppareilla saattaa jo nyt olla niitä (pois annettuja) hänen aikanaan  myyntimenestys-Harry Pottereitaan.

Jos se niiden muutaman euron suuruinen tuotto näet  kokonaisuudessaan menee esim. vaikka Pelastakaa lapset ry:n kassaan,niin sehän on kaikki kotiinpäin silloin.

Tuo itse kirjailija sen sijaan on mielestäni saanut jo ihan riittävästi tuottoa niistä kirjoistaan tarvitakseen oikeasti enää yhtään puntaa niihin teostensa tuottona lisää.

Hänen ne nykyiset mielipiteensä ja hengentuotteensa kyllä tiedän riittävän hyvin voidaksen sanoa,että ne eivät sitten kiinnosta minua enää yhtään eikä  ollenkaan, enkä halua lukea niiden tylsää jankkaamista häneltä yhtään enää ja se  hänen mairea, (vaikkakin ehkä tahattoman) ivallinen hymynsä saa minut siltikin melkein voimaan pahoin ja  oksentamaan sen jo kuvastakin nähdessäni.

MUTTA :satutätinä lapsille,turvallisesti  satukirjansa välityksellä hän kyllä menetteli.

Voi pilkutin, et osaa olla kommentoimatta ilman pilkkuvirheitäsi tai välilyöntivirheitä. Spämmäät näköjään useampia ketjuja täällä transgenderideologiallasi jossa kuka tahansa joka sanoo että naiset ovat naisia eli aikuisia ihmisnaaraita. Tai että kukaan ei voi vaihtaa biologista sukupuoltaan. (Juridista kylläkin)

Olet aika naisvihamielinen kun kiellät naisilta oikeuden määrittää kuka saa tulla naistentiloihin, eli vain naiset kuuluvat naistentiloihin, ei penikselliset.

Muille tiedoksi, hallitus meinaa päästää kenet tahansa miehen omalla ilmoituksellaan naistentiloihin, eli itsemäärittelyllä päässee ensivuonna vaihtamaan juridisen sukupuolensa ilman ketään lääkäriä puoltolausetta.

Tässä on se teksti suomeksi jonka Rowling kirjoitti, lukekaa itse, Rowling ei ole foobi vaan ylläpitää naistenoikeuksia.

https://www.google.fi/amp/s/radikaalifeministi.wordpress.com/2020/06/30…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna toki lukea kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun lapsukaisesi on kasvanut aikusikään, on J.K. varmaan jo ellei nyt aivan vielä vanhainkodissa, niin kuitenkin normaalissa eläkeiässä (vaikka eihän miljardööri toki mitään eläkettä saa ,eikä tietysti tarvitsekaan ) mutta siinä iässä kuitenkin, ettei julkisuus enää moneen vuoteen ole hänestä samoine iänikuisine anti-trans teemoineen.

Ennustan ettei kukaan jaksa olla hänen niistä mielipiteistään enää tämän nykyisen kohun niistä laannuttua.

Siihen taas tuskin menee kymmentäkään vuotta.

Uskon muuten että kirppareilla saattaa jo nyt olla niitä (pois annettuja) hänen aikanaan  myyntimenestys-Harry Pottereitaan.

Jos se niiden muutaman euron suuruinen tuotto näet  kokonaisuudessaan menee esim. vaikka Pelastakaa lapset ry:n kassaan,niin sehän on kaikki kotiinpäin silloin.

Tuo itse kirjailija sen sijaan on mielestäni saanut jo ihan riittävästi tuottoa niistä kirjoistaan tarvitakseen oikeasti enää yhtään puntaa niihin teostensa tuottona lisää.

Hänen ne nykyiset mielipiteensä ja hengentuotteensa kyllä tiedän riittävän hyvin voidaksen sanoa,että ne eivät sitten kiinnosta minua enää yhtään eikä  ollenkaan, enkä halua lukea niiden tylsää jankkaamista häneltä yhtään enää ja se  hänen mairea, (vaikkakin ehkä tahattoman) ivallinen hymynsä saa minut siltikin melkein voimaan pahoin ja  oksentamaan sen jo kuvastakin nähdessäni.

MUTTA :satutätinä lapsille,turvallisesti  satukirjansa välityksellä hän kyllä menetteli.

Voi pilkutin, et osaa olla kommentoimatta ilman pilkkuvirheitäsi tai välilyöntivirheitä. Spämmäät näköjään useampia ketjuja täällä transgenderideologiallasi jossa kuka tahansa joka sanoo että naiset ovat naisia eli aikuisia ihmisnaaraita. Tai että kukaan ei voi vaihtaa biologista sukupuoltaan. (Juridista kylläkin)

Olet aika naisvihamielinen kun kiellät naisilta oikeuden määrittää kuka saa tulla naistentiloihin, eli vain naiset kuuluvat naistentiloihin, ei penikselliset.

Muille tiedoksi, hallitus meinaa päästää kenet tahansa miehen omalla ilmoituksellaan naistentiloihin, eli itsemäärittelyllä päässee ensivuonna vaihtamaan juridisen sukupuolensa ilman ketään lääkäriä puoltolausetta.

Tässä on se teksti suomeksi jonka Rowling kirjoitti, lukekaa itse, Rowling ei ole foobi vaan ylläpitää naistenoikeuksia.

https://www.google.fi/amp/s/radikaalifeministi.wordpress.com/2020/06/30…

Nyt tuli vahingossa virhe lauseeseen, genderideologia väittää että mies on nainen jos siltä tuntuu joten kuka tahansa joka sanoo että nainen on nainen leimataan foobiksi ja terffiksi.