Lapselliset naiset kiukkuisia kun eivät löydä miestä?
Mistä johtuu että monilla naisilla tinderin biossa on ensin maininta lapsista ja sitten muutaman viikon tai kuukauden päästä lapsista ei lue mitään. Eikö lapsellisilla naisilla flaksi käy kun pitää piilottaa tieto lapsista? Minunkin kokemusten mukaan lapselliset naiset tykkäilee ahkerasti profiiliani. Itse pyyhkäisen ne heti vasemmalle.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ollut missään tinderissä koskaan, mutta livenä olen huomannut, että nykyään on jotenkin paljon negatiivisempi suhtautuminen yh-äiteihin kuin ennen. Miehillä ei kuitenkaan tunnu olevan omakohtaisia kokemuksia vaan vetoavat muilta kuulemaansa. Olen jopa pohtinut, haluavatko naisettomat kaverit tarkoituksella estää sen, että toinenkaan kaveri naista löytää.
No kyllä niitä ihan edelleen on miehiä, jotka yh-äidin itselleen "huomio" ja samoin naisia, jotka yh-isän. Olen neuvolassa töissä ja näen monimuotoisia perheitä päivittäin.
Lapselliset kelpaavat paremmin toisilleen aivan siinä missä lapsettomat toisilleen, koska elämäntilanne on vastaava.
Sitten on me jotka ei kelvata kummallekkaan.
M38
Lapsellinen tarkoittaa aivan muuta kuin että henkilöllä on lapsia. Ei ihme jos ei tuollaiselle juntille löydy seuraa.