Miksi naisia ällöttää tavallinen miesvartalo?
Kysymys otsikossa. Miksi miesvartalo on aina joko ällöttävä tai naurettava? Miksi siihen ei voi suhtautua neutraalisti?
Kommentit (18)
Itseäni ei ällötä, pidän miehen vartalosta. Etenkin jos on reilun kokoinen.
Biologinen ilmiö, jolla pyritään estämään ihmiskunnan liiallinen lisääntyminen.
Samasta syystä naisilla ei ole yhtä kovaa libidoa kuin miehillä.
Ei se ällötä, se ei vain näytä yhtään miltään. Miesten kannattaisi olla tyytyväisiä kun pääsevät helpolla.
En tykkää, mitäs siitä? Kyllä moni tykkää, niin minun ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Biologinen ilmiö, jolla pyritään estämään ihmiskunnan liiallinen lisääntyminen.
Samasta syystä naisilla ei ole yhtä kovaa libidoa kuin miehillä.
Voi kuule voi olla kovempikin lipido. Naapurin rouvan luona käy joka päivä joku panemassa sitä. Joskus kaksikin eri miestä samana päivänä.
Tavallinen miesvartalo on kaunis ja riittää miehisyyden todistamiseen kyllä, jos pää toimii ja käytöstavat kunnossa.
Myös seksiin ( itse fyysisesti ) kykenemätön mies on miehekäs, jos tyydyttää naisensa muulla kuin omalla patukallaan. Jos mies ei tee elettäkään seksin suuntaan, koska ei itse kykene-hän on sika. Naiselle riittää muukin, kunhan mies on henkisesti mukana. Meni vähän asian vierestä , sori.
Enemmistö miehistä on ylipainoisia joten se kai on se tavallinen. Joten turha ihmetellä.
Pahimmat ovat sukuelimet. Ihan käsittämättömän rumat ja haisevat. Sitten niitä vielä esitellään suurella ylpeydellä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö miehistä on ylipainoisia joten se kai on se tavallinen. Joten turha ihmetellä.
Ylipainoiset naiset ovat hokeneet tuota jo vuosikymmeniä, koska eivät reppanat ymmärrä, että naisilla on läskiä 30% enemmän kuin miehillä ja miehillä taas on luonnostaan vähän rasvaa, mutta lihaksia 35% enemmän kuin naisilla. No, sitten kun tuon tuo ilmi, niin ne muistavat, miten yksi lukemattomista entisistä miehistä oli vähän ylipainoinen joten yksinkertainen pää luo mielikuvan että enemmistö miehistä olisi lihavia.
Eli, kun nainen esittää inhoavansa miesvartaloa, syynä on aina se, että todellisuudessa inhoaa itseään, mutta purkaa vihan miehiin.
Vahva, leveäharteinen ja tynnyrimahainen mies isolla munalla on naisten mielestä paras.
Miehen vartalo ei kyllä useinkaan ole vastenmielinen. Saa olla melko paha jos ällöttää. Kukahan tämänlin aloituksen taas teki.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat ovat sukuelimet. Ihan käsittämättömän rumat ja haisevat. Sitten niitä vielä esitellään suurella ylpeydellä.
Ei kai ne kauniit voisi ollakaan.
Kokemus on osoittanut, että mitä isommat puheet, sen pienempi muna.
Minun miehelläni on niin houkutteleva vartalo, että tekee mieli mennä iholle vähän väliä. Onneksi hän tykkää hellyydestä, usein enemmästäkin. Mies tuoksuu hyvälle, pukeutuu siististi ja käyttäytyy fiksusti, nekin varmasti vaikuttavat asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset naiset ovat hokeneet tuota jo vuosikymmeniä, koska eivät reppanat ymmärrä, että naisilla on läskiä 30% enemmän kuin miehillä ja miehillä taas on luonnostaan vähän rasvaa, mutta lihaksia 35% enemmän kuin naisilla. No, sitten kun tuon tuo ilmi, niin ne muistavat, miten yksi lukemattomista entisistä miehistä oli vähän ylipainoinen joten yksinkertainen pää luo mielikuvan että enemmistö miehistä olisi lihavia.
Eli, kun nainen esittää inhoavansa miesvartaloa, syynä on aina se, että todellisuudessa inhoaa itseään, mutta purkaa vihan miehiin.
Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ja haisevat? Siis mitä :D Valitse ukkosi paremmin. Ei mun miehellä ainakaan ole ruma saati haiseva muna.
Mitä hevlettiä nyt taas.