Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin selvittää, miksi minusta ei pidetä?

Vierailija
20.02.2021 |

Jotkut ihmiset eivät selvästi pidä minusta ja olenkin miettinyt, mikä voisi olla syynä. Kiinnostaisi elämässäni saavuttaa lähinnä sellainen tilanne, että kaikki välittäisivät.

Miten voisin selvittää, mikä minussa on vikana, kun useimmat eivät kuitenkaan kehtaa suoraankaan sanoa? Vai pitäisikö minun vain tyytyä niiden ihmisten välittämiseen, jotka suhtautuvat minuun jo valmiiksi positiivisesti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ihmiset niin pinnallisia, että vain ulkonäkö on riittävä syy. Siis se, ettei ole tarpeeksi sievät kasvonpiirteet ja suuret rinnat (naisella)? Lisäksi pitäisi olla itsevarma ja jotenkin feikata ihmisten seurassa. Minusta eivät pidä miehet tai naisetkaan yleensä lähtökohtaisesti. Olen liian tylsä ja vajavainen ilmeisesti.

Vasta pidemmän tutustumisen jälkeen jotkut harvat pitävät minusta, ja ystäväni jotenkin sietävät minua, vaikka samalla antavat ymmärtää, että olen alempiarvoinen kuin muut ihmiset keskimäärin. Tietääkseni useimmista muista ihmisistä pidetään välittömästi, lähes ensi näkemältä.

Itse välitän muista ihmisistä todella paljon, mutten ole koskaan saanut vastakaikua tunteilleni ja nyt muutenkin se toivo on pitkälti jo menetetty, enkä tiedä, miten voisin muuttaa itseäni paremmaksi. Edes sukulaiseni eivät välitä minusta. Maailma on todella epäreilu paikka elää.

Vierailija
2/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse miellyttää ketään. Ei ketään. Tärkeintä on olla itselleen hyvä ja armollinen. Monet tuomitsevat toisensa ulkokuoren perusteella, valitettavasti. Vietä aikasi niiden kanssa jotka hyväksyvät sinut omana itsenäsi. Yksikin sellainen henkilö riittää.

Vierailija
4/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itse kaikista tapaamistasi henkilöistä?

Vierailija
5/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on suureksi osaksi oma henkilökohtainen kokemuksesi, ei välttämättä totuus. Ihmiset jotenkin vaistoavat jos joku yrittää liikaa miellyttää ja muiden mielipiteet itsestä on tärkeitä ja silloin monet alkaa suhtautua alentuvasti. Itse olin sellainen, helposti alettiin hyväksikäyttää eikä otettu tosissaan. Se on jännä että kun alkaa käyttäytyä rohkeammin, niin ettei näytä siltä että kiinnostaisi mitä muut itsestä ajattelee, niin silloin aletaankin suhtautua positiivisemmin. Muista että monilla ei ole ystäviä juurikaan tai ei ollenkaan, kannattaa olla kiitollinen jos on joku.

Vierailija
6/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pidä kaikista. Ihmisellä voi olla paljon kavereita, mutta silti jonkun mielestä ärsyttävä. Toisaalta henkilö, jolla ei ole paljonkaan kavereita, voi olla tosi kivakin. Sitä vain on vääränlaisten ihmisten seurassa silloin. 

Ei kannata murehtia asiaa. Itse vain välttelen niitä, joiden en koe pitävän itsestäni, niin paljon kuin mahdollista. 

Vierailija
7/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei pidetä kuulemma siks että oon liian naisellisen pehmeän ja "herkän" näköinen ja kaunis 🙈 pitäs olla ruma ja kirveellä veistetty ja esittää kovista että kelpais kylmässä ja kovassa Suomessa ;D mutta ei, en aio muuttua vaan korostaa naisellisuutta vaan enemmän.

Vierailija
8/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ihminen ei ole sellainen, että kaikki pitäisivät hänestä. Ei tarvitsekaan pitää. 

Jos haluat kuitenkin lähteä selvittämään omia huonoja puoliasi ja ehkä kehittää käytöstäsi, ei se mikään huono juttu ole! Ehkä voisit jutella niiden ihmisten kanssa, jotka suhtautuvat sinuun positiivisesti ja kysellä, että millaisia huonoja puolia he sinussa näkevät. 

Ihmissuhteissamme emme monesti myöskään tule nähdyksi ihan sellaisina, kuin olemme. Hyvin pitkälle sekä positiiviset että negatiiviset asiat, joita ihmiset meissä näkevät, ovat heijastuksia heissä itsessään. Ihmiset, jotka näkevät sinussa hyvää, heijastavat omia hyviä puoliaan ja omaa maailmankuvaansa sinuun. Samalla tavalla myös sellaiset ihmiset, jotka näkevät jotain negatiivista heijastavat omia ominaisuuksiaan ja maailmankuvaansa sinuun. 

Vierailija
9/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan tervettä toivoa kaikkien pitävän sinusta, koska se voi näkyä kielteisesti käytöksessäsi. On normaalia, etteivät kaikki sinusta pidä etkä sinä pidä kaikista. En näe ongelmaa, koska sinulla on ihmisiä, jotka sinusta pitävät.

Vierailija
10/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta et voi muuttua kaikkien tykkäämäksi koska sellaista ei ole.

Mahdatko liioitella mielessäsi toisten antipatiaa? Ja jos kaverisi oikeasti kertovat ettet ole heidän arvoinen niin mitä teet sellaisilla kavereilla?

Me kaikki painimme joskus tuollaisten ajatusten kanssa. Sinun pitää löytää arvosi omissa silmissäsi, sitten vasta muiden.

Vierailija
11/11 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta et voi muuttua kaikkien tykkäämäksi koska sellaista ei ole.

Mahdatko liioitella mielessäsi toisten antipatiaa? Ja jos kaverisi oikeasti kertovat ettet ole heidän arvoinen niin mitä teet sellaisilla kavereilla?

Me kaikki painimme joskus tuollaisten ajatusten kanssa. Sinun pitää löytää arvosi omissa silmissäsi, sitten vasta muiden.

Viimeinen lause täyttä kultaa. Näin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi