"Perheen haluavista miehistä on huutava pula"
Mistä tämä naisten harhaluulo johtuu, että väitetään noin?
Johtuuko siitä, että koska naiset haluavat vain itseään tasokkaampia panómíehiä niin siitä aiheutuu tämä harhaluulo? Todellisuudessahan perhettä haluavia miehiä on joka puolella sinkkuina, mutta näiden miesten kohtalona on saada treffien jälkeen aina pakit kun ei ikinä ole "kipinää" eikä "kemiaa".
Huutava pula tuntuu todellisuudessa olevan tasokkaimmista panómíehistä.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei koskaan tule pulaa. Nykyaikainen lääketiede mahdollistaa hedelmöityshoidot, joten nainen voi hankkia lapsia ilman miestä.
Jään mielenkiinnolla odottamaan, että "naisten väliset hedelmöitykset" yleistyvät. Siis että yhden naisen munasolu hedelmöitetään toiseen naisen geeniperimällä. Tuo menetelmä mahdollistaa sen, että miehiä ei tarvita edes spermanluovuttajiksi.
Mäki odotan että keinovaginan rinnalle tulee keinokohtu. Ei tarvi sit naisia mihkää kun vielä perustetaan munasolupankki ellei jo ole olemassa.
Odottele vaan. Toivottavasti et kuole vanhuuteen ennen kuin se keinokohtu tulee yleisesti käyttöön (lue: myös köyhien miesten saataville) Suomessa. Hedelmöityshoidot ovat olleet arkipäivää jo 1950-luvulla, kun lääkärit ruiskuttivat spermaa suoraan naisen kohtuun.
By the way, lapsen kasvattaminen (syntymähetkestä aina 18 vuoden ikään) vaatii älyä, pitkäjänteisyyttä, empatiakykyä ja vastuullisuutta. Muista myös imettää lapsesi tai hankkia sille muuta ruokaa. Naisen tissi ei enää ole vaihtoehto sinun lapsesi ruokintaan.
Melko katkerat setit
Vai osuvat?
-Eri
23-27-vuotiaista lapsia haluavista jotka haluavat lapsia muutaman vuoden sisällä seurustelun aloittamisesta, on pulaa. Miehet tuntuvat heräävän asiaan usein vasta 30 toisella puolen - haluavat kyllä lapsia, mutta ei vielä/sitten joskus. Naiset joutuvat sitten ottamaan 2-10v vanhemman miehen, että ovat valmiita perhe-elämään.
Tämä oma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
23-27-vuotiaista lapsia haluavista jotka haluavat lapsia muutaman vuoden sisällä seurustelun aloittamisesta, on pulaa. Miehet tuntuvat heräävän asiaan usein vasta 30 toisella puolen - haluavat kyllä lapsia, mutta ei vielä/sitten joskus. Naiset joutuvat sitten ottamaan 2-10v vanhemman miehen, että ovat valmiita perhe-elämään.
Tämä oma kokemus.
Niin tuttua..
Vierailija kirjoitti:
Tämä oma kokemus.
Ei ole täysin ikään perustuva vaan ylipäänsä naiset ovat useammin halukkaita saamaan lapsia muutaman vuoden päästä sopivaan elämänkumppaniin tutustumisesta.
Yhtä nuoret miehet (joku 2-3 v ikäero nyt ei käytännössä ole mitään suuntaan tai toiseen kummallekaan, kun ollaan aikuisia jo) haluaa elää kapsettomana pariskuntana pidempään sopivan elämänkumppanin kanssa, ennen kuin haluavat yhteisiä lapsia.
Voi niitä molemmat halua ja useimmiten se on molempien tiedossa halutaanko niitä yhdessä. Milloin niin se vähän vaihtelee. Joskus toinen ei ole vakavissaan halunnut tai muuttaa mielensä, sitten sattuu.
Jos lapsiasiasta ei ole puhuttu niin aika harvoin niitä tosissaan vielä suunnitellaan siihen suhteeseen kummankaan puolesta. Toki poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oma kokemus.
Kuka nyt elämänsä parhaat vuodet hukkaisi perhepelleilyyn tai ylipäätään alkaa elinikäiseen kotileikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oma kokemus.
Kuka nyt elämänsä parhaat vuodet hukkaisi perhepelleilyyn tai ylipäätään alkaa elinikäiseen kotileikkiin?
Täällä halutaan monistaa itseään ainoastaan IG mallien kanssa. Niin nähty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oma kokemus.
On ihmisiä, jotka haluavat olla perheettömiä ja niitä, joille perhe on ilo ja rikkaus elämässä. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että toiselle toiset asiat on mielekkäämpiä. Joku tulisi yksin yksinäiseksi tai näe vaikka parisuhdetta riittävänä vaan kaipaa vielä senkin lisäksi sisältöä erityisen läheisistä ihmissuhteista elämäänsä, vaikka siitä kotileikistä lapsineen. Parisuhteissa kun tunteet viilenee vieläkin ja paljonkin helpommin kuin perheessä, niin joku ei siitä vielä yksinään onnea löydä. Eikä kaikki jaksa olla koko ajan eroamassakaan tai yrittää etsiä täydellistä, tyydyttävää parisuhdetta tai seksisuhdetta, mistä joku muu tykkää. Jollekin se nyt on onni se lapseen kiintyminen häntä hoivatessa ihan eri tavalla kuin ketään aikuista ihmistä. Sen kokemuksen jakaminen rakkaansa kanssa kiinnostaa monia. Ja se vahvistaa ihmistä, ihminen jolla on tämä onni kestää tutkitusti katastrofit paremmin kuin perheetön, "vapaa", joka ei ole kuitenkaan yhtään muita vapaampi muuta kuin vaihtamaan miestä ja osoitetta ja silloinkin vain harvoin saa haluamansa vapaasti valita. Hyvä tietysti jos tunnistaa omat rajansa eikä päädy leikkimään ja tuhoamaan jotain niin hienoa kuin omaa perhettään, jääpä se kauheus varmuudella kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on selitys kyllä tähän kaikkeen mutta ette tule pitämään siitä. Ei ole pulaa hyvistä miehistä tai hyvistä naisista, ihan niinkuin olisi olemassa jotenkin suhteettoman iso joukko tasokkaita yhden sukupuolen edustajia jotka toivoisi että samaa tasoa löytyisi toisesta sukupuolesta.
On vain iso joukko tasottomia molemman sukupuolen edustajia, joilla jostain syystä on fantasia siitä että ovat itse jotenkin tosi hyvä catch.
Miksi sanon näin? Monia vuosia kuuntelin näitä stooreja ja symppasin että voi voi kun sulle ei löydy yhtä hyvää pariksi... Mutta kun ethän sinä itsekään sitten ole mitenkään kovin hieno ja jännittävä? On vain ihmismassa joka kipuilee omaa keskinkertaisuuttaan. Terve ratkaisu kai olisi että huolii sentasoisen kuin mitä itse on, se edellyttää että lakkaa luulemasta olevansa jotain ihmeellistä itse. En ole oikeasti koskaan tavannut ketään joka olisi niin upea että en voi lakata ihmettelemästä miksi tuolle ei ole löytynyt ketään. Yleensä kaikenlainen itsensä voivottelu on luontaantyötävää.
Sinkkunaisena allekirjoitan tämän. Itse kyllä ymmärrän oman upeuteni rajallisuuden, enkä koe olevani mitenkään erityisen mahtava saalis. Siis ihan ok, mutta en mikään yksisarvinen. Mutta mä en halua lapsia, joten en tarvi miestä lasteni isäksi. Voin hankkia kodin yksinkin ja arki rullaa ihan kivasti ilman kumppania. Viihdyn omassa seurassani ja lisäksi minulla on hyviä ystäviä, joiden kanssa näen usein ja harrastan mielekkäitä asioita. Seksiä harrastan kun elämääni saapuu joku haluttava, minusta kiinnostunut mies (olen ihan hyvännäköinen, joten seksiä kyllä halutessani saan) ja jos ei tällaista miestä ole näköpiirissä, niin olen oman avun varassa ja sekin on ihan jees.
Mitä joku "ihan ok" ihminen toisi mun elämääni? Toinen ihminen tuo tullessaan omat tapansa ja elämien yhdistäminen vaatii sopeutumista ja kompromisseja. Mä en vaan koe, että se "ihan ok" tyyppi antaisi minulle yhtä paljon tai enemmän positiivisia asioita elämääni kuin mitä menettäsin sopeutumisen ja kompromissien myötä. Ainoa syy minulle alkaa parisuhteeseen on hulluna rakastuminen johonkin. Mutta kun en kovin helposti rakastu.
Miehen pitää olla aika poikkeuksellinen jotta ihastun (tämä on pätenyt ihan yläasteelta asti, joten en ole "deittaillut itseäni pilalle", vaan olen aina ollut tällainen nirsoke). Ne poikkeukselliset miehet vaan pariutuva poikkeuksellisten naisten kanssa, ja se on ihan ok. Minä tyydyn seuraavaksi parhaaseen vaihtoehtoon, eli itseeni.
Olen se jolle kommentoit ja minulle henkilökohtaisesti seksikommenttisi oli se joka pudotti sinut jonnekin keskinkertaisen alarajoille omissa silmissäni. Minä en ikinä ottaisi ihmistä jolle seksi on hyödyke jonka voi poimia ihmisyyden joukosta erilleen. En ottaisi ihmistä joka voi erikseen harrastaa seksiä ilman kaikkea sitä muuta ja olla ihan ok sen kanssa. Ehkä tämä on se syy että minulle tulee ovista ja ikkunoista tarjouksia hyviltä miehiltä. Siis ei seksitarjouksia vaan sitä itseään mitä kaikki etsii. Pidän standardit tosi korkealla ja olen sen takia yksin. En kuitenkaan koskaan missään sano että miksi ei ole hyviä miehiä. Hyviä miehiä on. Se ole minun tapauksessani se juttu. En etsi hyvää vaan sitä oikeaa. Tai siis en enää etsi. Etsimällä ei löydä. Teen muita asioita ja epäilen vahvasti että tämän seurauksena lopulta napsahtaa ja se joku vain tulee kohdalle eikä pakoon pääse. Minulla henkilökohtaisesti on vähän vaikeaa hyväksyä sitä intohimon määrää jota hyvillä miehillä on tarjottavana. Ihmettelen sitä että se on mennyt naisilta ihan ohi ja se on edelleen tarjolla ja ottamatta. Siitä tulee jotenkin nihilistinen olo kun ajattelee että eikö kukaan nyt oikeasti ole vielä tarttunut tuohon. Mikä naisia oikein vaivaa tms. On niin paljon ihania rakastajapupuja jotka vain odottaa naista joka kestää ottaa sen vastaan eikä pelailla naisten perus paskajuttuja ja niskojen nakkelua ja monimutkaistamista.
Tarjouksia tulee hyviltä miehiltä ovista ja ikkunoista, mutta olet yksin koska pidät standardit korkealla? Miksi sinä et tarttunut niihin kaikkiin hyviin miehiin? Ai niin, sä etsit "sitä oikeaa" kun taas minä etsin sitä johon rakastun ihan hulluna. Ihan eri asia ilmeisesti. Ja vaikka sinä et ymmärrä miten seksi voi olla ihan hauskaa ellei ole rakastunut ihan hulluna, niin itse olen kohdannut elämässäni miehiä, joiden kanssa parisuhde ei syystä tai toisesta tullut kysymykseen, mutta seksi on ollut kivaa. Mitä se sinulle kuuluu?
Ja kieltämättä sinut tiputti minun silmissäni keskitason alapuolelle kaksoismoralismi, jossa dissaat muita naisia kun eivät ole kelpuuttaneet kaikkia niitä ihania ja hyviä miehiä jotka sinä olet elämässäsi kohdannut vaikka itsekin olet nirsoke-sinkku lapsellisesti etsimässä jotain maagista "oikeaa" käyttäen sitä jonain oikeutuksena nirsoilullesi, vaikka legioonittain hyviä miehiä olisi tarjoamassa sinulle rakkauttaan ja intohimoaan.
No siis minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta oikeastaan yhtään sinun mielipiteesi minusta. Kerroin vain että seksi lihatiskinä ei ole minusta hauskaa eikä ihailtavaa. Jotta ymmärtäisit että tämä ei ole vain minun omaa houruiluani vaan jotenkin muutenkin oleellista: aika moni oikeasti pitämisen arvoinen mies toivoo tätä samaa asennetta naiselta. Jos tykkäät kiksailla muuten vain niin anna mennä mutta turha ihmetellä kun todella hyvät vakavan suhteen äijät ei tartu tärppiin.
Puppua. Ei ole jonoa oven takana, vaikka en "kiksauttelekaan" muuten kuin parisuhteessa. Aina kun asia mitenkään tulee ilmi, miesten kiinnostus minua kohtaan ei kasva. Ihan sama mitä he itse tekevät, suurinta osaa ei vain kiinnosta tämä seikka ylipäätään, koska se on ihmisen oma asia.
Voit väittää että ainoat hyvät miehet ovat niitä, jotka eivät ikinäkoskaan harrastaisi seksiä ilman suhdetta, mutta se on kyllä rajua yksinkertaistamista. Ja ihmisenä joka ei myöskään tee niin, ottaisin silti mieluummin miehen joka ei moralisoi ja väitä niin tekeviä joksikin automaattisesti huonoiksi ihmisiksi, kuin vain parisuhteessa seksiä harrastaneen saarnaajan.
Melko katkerat setit