"Perheen haluavista miehistä on huutava pula"
Mistä tämä naisten harhaluulo johtuu, että väitetään noin?
Johtuuko siitä, että koska naiset haluavat vain itseään tasokkaampia panómíehiä niin siitä aiheutuu tämä harhaluulo? Todellisuudessahan perhettä haluavia miehiä on joka puolella sinkkuina, mutta näiden miesten kohtalona on saada treffien jälkeen aina pakit kun ei ikinä ole "kipinää" eikä "kemiaa".
Huutava pula tuntuu todellisuudessa olevan tasokkaimmista panómíehistä.
Kommentit (189)
Varsinkin on pula sellaisista miehistä, jotka elättäisivät sen perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei koskaan tule pulaa. Nykyaikainen lääketiede mahdollistaa hedelmöityshoidot, joten nainen voi hankkia lapsia ilman miestä.
Jään mielenkiinnolla odottamaan, että "naisten väliset hedelmöitykset" yleistyvät. Siis että yhden naisen munasolu hedelmöitetään toiseen naisen geeniperimällä. Tuo menetelmä mahdollistaa sen, että miehiä ei tarvita edes spermanluovuttajiksi.
Mäki odotan että keinovaginan rinnalle tulee keinokohtu. Ei tarvi sit naisia mihkää kun vielä perustetaan munasolupankki ellei jo ole olemassa.
Odottele vaan. Toivottavasti et kuole vanhuuteen ennen kuin se keinokohtu tulee yleisesti käyttöön (lue: myös köyhien miesten saataville) Suomessa. Hedelmöityshoidot ovat olleet arkipäivää jo 1950-luvulla, kun lääkärit ruiskuttivat spermaa suoraan naisen kohtuun.
By the way, lapsen kasvattaminen (syntymähetkestä aina 18 vuoden ikään) vaatii älyä, pitkäjänteisyyttä, empatiakykyä ja vastuullisuutta. Muista myös imettää lapsesi tai hankkia sille muuta ruokaa. Naisen tissi ei enää ole vaihtoehto sinun lapsesi ruokintaan.
Ei ihme että lapset tappaa tosiaan kun ne tosiaan vaativat noita asioita ja pelkillä äideillä...
no tulokset on nähty
Vierailija kirjoitti:
Totta kai miehen pitää elättää perheensä. Ajattelitko kiskoa kaljaa sohvalla kuin vaimo elättää teidät.
Hirveän tuomitsevia kommentteja taas täällä. Faktahan on se että rakkauden löytyminen on haasteellista ihan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia, vaan nauttin makeasta elämästä vaimoni kanssa kaksistaan. Mukavaa on ja rahat riittää! Hahhahahahahaa...!!
M47
Ok. Me haluttiin, lapsi on maailmalla jo, joten nautitaan elämästä kaksistaan. On mukavaa ja rahat riittää, mihin se häviäisi? Me ollaan kohta 42 ja 43.
Hah! Minä olen ollut VAPAA jo 47 vuotta. Oletteko te?
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai miehen pitää elättää perheensä. Ajattelitko kiskoa kaljaa sohvalla kuin vaimo elättää teidät.
Mua hävettää olla nainen. Perhekö se sit kiskoo kaljaa sohvalla kun mies elättää heidät? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia sinkkunaisia löytyy koiraharrastuksista ja yliopistolta. Mutta aini, nää on molemmat miehille no no no. Koirat ja kouluttautuneet naiset.
Minulla on itselläkin koira, kävisi koiraharrastaja nainen enemmän kuin hyvin.
M38
Eipä sitten muuta kun alat ikäisiäsi iskemään, heitä joiden kanssa teillä on jotain muutakin yhteistä ja arvot niin parisuhteen ylläpidosta kuin lastenkasvatuksestakin kohtaavat. Älä tuijota ulkonäköä, äläkä yritä tehdä vaikutusta kavereihisi. Ehdit vielä perustamaan perheen.
Näin tässä on kohta 5v yritettykin. Heikoin tuloksin vaan.
M38
Ehkäpä arvoissasi on sitten vikaa? Olet kenties "perinteisten arvojen" kannattaja tai kasvattaisit kurilla lapsiasi? Mihin on tökännyt? Tuotakin kannattaa miettiä, että haluatko mieluummin osallistua kotitöihin ja saada perheen vai tsepintaisesti pitää jämähtäneet mielipiteesi ja jäädä yksin ja ilman perhettä.
En ole perinteisten arvojen kannattaja, mikäli tarkoitat näillä näitä "miesten ja naisten työt" tai "naisten kuuluu tehdä sitä tai tätä". En myöskään etsi mitään kotitöiden tekijää.
Vaikea sanoa tarkemmin mihin tökkää, en kauheasti pääse edes tutustumisasteelle. Tinderissä naiset ei vastaile aloitteisiin jne.. En tiedä 🤷♂️
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia, vaan nauttin makeasta elämästä vaimoni kanssa kaksistaan. Mukavaa on ja rahat riittää! Hahhahahahahaa...!!
M47
Ok. Me haluttiin, lapsi on maailmalla jo, joten nautitaan elämästä kaksistaan. On mukavaa ja rahat riittää, mihin se häviäisi? Me ollaan kohta 42 ja 43.
M47
Miten ne olisi voinut olla 47 vuotta vapaana? Toinen on 41 vuotias ja toinen 42 vuotias!
Niiden kilteimpien poikien osalta syrjään jääminen alkaa jo peruskoulussa. Syrjäytyvät tyttöjen kanssa juttelusta ja näin ollen normaalin suhteen luomisesta naisukupuoleen. 18 v. on jo liian myöhäistä korjata vahinkoa. Miksi tytöt eivät juttele myös niiden luokan kilteimpien poikien kanssa peruskoulussa? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että miehet herää jotenkin liian myöhään siihen että haluaa sittenkin vaimon ja perheen. Kunnolliset tytöt on jo aika aikaisin vakavissa parisuhteissa. Minä etsin pitkään sopivaa kumppania, olin yli 20 ja kaikki kaverit oli jo silloin parisuhteissa. Yritin 25-30 v. miehiä ja vanhempiakin katsoin mutta en löytänyt sopivaa, koska monet näistä sanoi että ei halua vakavampaa suhdetta/ ei lapsia eikä halua sitoutua. Muutin ulkomaille töihin ja rakastuin 24 vuotiaana tosi ihanaan kolmekymppiseen ulkomaalaiseen mieheen. Tällä oli samanlaisia toiveita kuin itsellä, etsi vaimoa ja sellaista joka toivoo lapsia. Meillä on nyt 2 lasta yhdessä. Ei naiset voi odottaa nelikymppiseksi ennenkuin yrittää lapsia, ne toiveet täytyy toteuttaa nuorena. Jos ei miehiä kiinnosta silloin, niin sitten ei kiinnosta. Se on voi voi.
Miksi et yrittänyt omanikäisiäsi poikia silloin, kun olit 20?
Miehillä on siinä heti nuorena sellainen herkkyyskausi, kun uskovat vielä rakkauteen ja luottavat naisiin ja elämään, mutta jo nuissa mainitsemissasi 25-30v sinkkumiehissä alkaa olla aika kyynistä ja naisiin pettynyttä porukkaa joka ”ei halua mitään vakavaa”.No, löysit sen vähän vanhemman miehen sitten ulkomailta, mutta jos olisit ollut järkevä, niin olisit kohdistanut silloin parikymppisenä huomiosi omanikäisiin perhepoikiin etkä 25-30v kokeneisiin sinkkumiehiin jotka ”ei halua mitään vakavaa”.
Taktiikkasi siis oli vain tosi typerä.N28
Voi olla. Mutta silloin parikymppisenä ei ollut hirveästi mitään yhteistä niiden samanikäisten poikien kanssa. Jotkut oli niin ujoja myöskin ettei edes uskaltaneet puhua mitään. Paitsi viinan voimalla. Ei sellaisen kanssa voi seurustella.
Eli olit klassinen ”oom ikäistäni kypsempi”-tyttö, eli typerä.
Kuten jo sanoin.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää olla nainen. Perhekö se sit kiskoo kaljaa sohvalla kun mies elättää heidät? 🙄
Miksi sua hävettää olla nainen? Tuntuuko sinusta että et ole oikein uskottava?
Noin pääsääntönä lienee +-5v ikä puolisolle jos perhettä aikoo. Nuorena elämäntilanteet on suurin piirtein samat. Kolmekymppisenä alkaa olla jos juoksut juostu molemmilla. Nelikymppisenä alkaa olla jo vähän myöhäistä.
Perhenäkökulmasta vielä miehillä 50+ mahdollisuus toiseen kierrokseen noin 30v naisen kanssa - ehkä ulkomailta
Vierailija kirjoitti:
Niiden kilteimpien poikien osalta syrjään jääminen alkaa jo peruskoulussa. Syrjäytyvät tyttöjen kanssa juttelusta ja näin ollen normaalin suhteen luomisesta naisukupuoleen. 18 v. on jo liian myöhäistä korjata vahinkoa. Miksi tytöt eivät juttele myös niiden luokan kilteimpien poikien kanssa peruskoulussa? 🥺
Yritystä kyllä oli mutta ne on täysin mykkiä ja aloituskyvyttömiä. Jotkut ei edes vastaa jos esittää kysymyksen tai vastaa yhdellä sanalla. Ei pysty luoda mitään suhdetta sellaiseen joka ei anna mitään vastakaikua.
Minulla ei ole omaisuutta eikä isoa palkkaa, joten silloin ei ole yleensä myöskään kipinää eikä kemiaa. Onhan niistä puute kun ei tavallinen mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
M47
Toki, ei tässä orjiakaan olla? Asuntolainakin loppui jo kolmevitosina.
Superman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
M47
Miten ne olisi voinut olla 47 vuotta vapaana? Toinen on 41 vuotias ja toinen 42 vuotias!
Jep, ja yli puolet ajasta varattujakin. Niin se aika menee :)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta on kolmenlaisia miehiä:
- U lit, kilt tikset. Ei kelpaa parisuhteeseen tai ole isä-materiaalia
- Alfat. Kelpaa panoksi.
- Normaalit miehet. Kelpaa parisuhteeseen ja isä-materiaalia. Ei u lise palstoilla, muttei myöskään p ane koko Suomea.
Ideaalimaailmassa näin. Todellisuudessa kuitenkin menee näin, perustuen omiin havaintoihin lähipiirissä:
- u lit, kilt tikset. Ei kelpaa parisuhteeseen, panoksi eikä ole isä-materiaalia
- alfat. Kelpaa panoksi ja isä-materiaaliksi (vaikka pettävät, juovat ja alistavat)
- normaalit miehet. Kelpaa ajoittain panoksi, mutta ei parisuhteeseen tai isä-materiaaliksi
Vierailija kirjoitti:
Noin pääsääntönä lienee +-5v ikä puolisolle jos perhettä aikoo. Nuorena elämäntilanteet on suurin piirtein samat. Kolmekymppisenä alkaa olla jos juoksut juostu molemmilla. Nelikymppisenä alkaa olla jo vähän myöhäistä.
Perhenäkökulmasta vielä miehillä 50+ mahdollisuus toiseen kierrokseen noin 30v naisen kanssa - ehkä ulkomailta
No ei Suomessa ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska kilttiksen kanssa juttelu on kun seinälle puhumista. Tosin seinäkin saa todennäköisemmin ilmaistua itseään paremmin.