Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri postiivisen raskaustestin. Olen 44 vuotias, eronnut, masentunut. Miten mä voin olla raskaana?! Lievästi ilmaistuna sokki päällä ny

Vierailija
19.02.2021 |

Tekee mieli mennä hermosavuille, toisaalta ei pitäisi mutta olenhan minä polttanut tässä koko ajan. Ja lääkkeet.. masennuslääkkeet, mitä ne on tehneet vauvalle?
Olo on neuvotottamampi ja paniikkisempi kuin 18 vuotta sitten tehdessäni elämäni ekan postiivisen testin. Tosin silloin olin naimisissa, ja vauva oli toivottu.

Miten tämä on edes mahdollista kun minulla on kapseli?! Vaikka se onkin hävinnyt johonkin, ei tunnu käsivarressa mutta gyne vakuutteli että toimii kyllä missä päin sitten onkin.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot harrastanut seksiä, siten se on mahdollista.

Vierailija
2/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen! Elämäsi mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa pitää sen perusbiologian tunnin?

Vierailija
4/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meillä voi olla yli 40v naisia, jotka eivät tiedä, miten raskaus alkaa?

Vierailija
5/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, ellei raskauden mahdollisuutta oikeasti ole. Väärä positiivinen voi olla oire vakavasta sairaudesta.

Vierailija
6/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella suosittelen aborttia.

Vierailija
7/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin masennuslääkkeitä on mitään haittaa. Tupakointi tietysti pitää nyt lopettaa kun tiedät raskaudesta. Lääkkeistä kysy lääkäriltä miten niiden kanssa on järkevin menetellä.

Vierailija
8/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Onko vauvan isä sellainen että voisitte saada vanhemmuuden toimimaan yhdessä vai onko edessä yksinhuoltajuus?

Vierailija
9/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos nyt pelottaa sitten!  :O

T. toinen jolla kapselia ei löydetty käsivarresta  mutta  vakuuteltiin että teho on tallessa kun ei ole voinut tippuakaan.

Vierailija
10/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iloinen Jumalan lahjasta.

Vierailija
11/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin masennuslääkkeitä on mitään haittaa. Tupakointi tietysti pitää nyt lopettaa kun tiedät raskaudesta. Lääkkeistä kysy lääkäriltä miten niiden kanssa on järkevin menetellä.

Mitä väliä röökillä jos toinen aikoo keskeyttää raskauden?

Vierailija
12/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi raukka...

Vierailija
13/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi perusteella suosittelen aborttia.

Kuulkaahan nyt, aborttia ei vieras saisi suositella noilla tiedoilla, Aloittaja on sokissa ja asia pitää ensin selvittää.

Ystäväni pyöräytti pienokaisen monien vaikeuksien jälkeen 47v ja oli hänen elämänsä paeas juttu...tiedän, koska olen kummi.

Vierailija
14/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. toinen jolla kapselia ei löydetty käsivarresta  mutta  vakuuteltiin että teho on tallessa kun ei ole voinut tippuakaan.

Eihän se nyt hyvin kaukana voi olla? Olkavartta tunnustelemalla kyllähän sen jostain siellä päin pitää löytyä? Omani tuntuu ihan ihon alla samassa kohtaa mihin laitettiinkin, on liikkunut vain sentin ylöspäin.

Vierailija
15/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet jo 44-vuotiaaksi päässyt, etkä vieläkään tiedä miten raskaaksi tullaan?

kerrotaan näin ihan maallikkokielellä.

Panemalla.

Vierailija
16/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, varaa terveysaseman terkkarilta aika, hän laittaa sinut verikokeeseen, joka varmistaa raskauden tai sitten ei. Sitten olisi hyvä varata keskusteluaika, täällä voidaan suositella sinulle yhtä ja toista, joka ei ole hyvä juttu välttämättä.

Vierailija
17/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä on luultavasti kaverimies jonka kanssa harrastamme silloin tällöin seksiä ja mies on  vähän kohelo kondomin kanssa,  kerran onnistui rikkomaan sen ja toisen kerran jättämään sisälleni  (jos kysytte miksi minä en pukenut sitä niin näillä kynsillä se ainakin olisi riekalena!) mutta ajattelin, että onhan mulla kuitenkin  kapseli.. tämä mies on 50, lapseton. Ei varmaan hypi riemusta! Voi hevonvittu.

En tiedä edes miten pitkällä tämä on, kuukautiset on  aina olleet epäsäännölliset ja ibs aiheuttaa vatsan turvottelua sekä rajua möyrimistä  vatsassa.  Se, mikä mut sai tekemään testin oli A. hajuaistin yliluonnollinen  terävöityminen ja B. maksaläiskän ilmestyminen otsaan (ekassa raskaudessa mulla tuli maksaläiskä kaulaan).

Mutta ok, ok, se on vauva. Parempi kai kuin joku  syöpä. Pitää soittaa nyt.. johonkin. Hätäkeskukseen? No vitsi vitsi. 

Ap

Vierailija
18/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt hyvin kaukana voi olla? Olkavartta tunnustelemalla kyllähän sen jostain siellä päin pitää löytyä? Omani tuntuu ihan ihon alla samassa kohtaa mihin laitettiinkin, on liikkunut vain sentin ylöspäin.

Gynekologi tunnusteli kahteen kertaan koko käsivarren ja totesi että ei kyllä tunne sitä missään. Tämä on toinen ehkäisykapselini, ensimmäinen tuntui ihan selvästi. Toisaalta  tämän uuden  laittokin oli ihme sähellystä, käsi ei  puutunut vaan tunsin viillon :/

Vierailija
19/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsi raukka...

EI OLE mikään lapsi vielä täss vaiheessa... Muodoton lihassolujen klimppi. Vähän tarkkuutta kirjoituksiin! Joo - älä vain synnytä sitä! Liikaa kärsiviä lapsia jo tässäkin maassa... Kukaan ei välitä eikä ketään kiinnosta niitä hoitaa. Vanhenmiten niistä tulee vain rikollisia.

Vierailija
20/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hengitä. Jos pakko käy polttamasssa se viimeinen hermosavuke ja soita sitten neuvolaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi